ausux Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Jā, sūdīgi Tev... tā gribējās publiski pakaunināt lecīgo čalīti ar Audi, bet redz, tgd nav vairs tam pamata... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 dzivoju tieši pie šā krustojuma, un tur autobusi, mikriņi laiž tos, kas griež no kreisās puses, un to dara arii lielakā daļa citu, kas griež uz šis papildsekcijas, kāpēc viņi tad to dara, jo psiholoģiski tev liekas, ka papildsekcijai nepienākas priekšroka. jo nu autobusi jau aiz laba prāt nelaidiis nevienu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 sanchus, saprotu, ka komentāra autors neesi tad. tad nu šis ir veltīts tā komentāra autoram: "jebkurš pirmā kursa jurists" pateiks arī daudzas citas muļķības. ir bijusi darīšana ar tādiem. par zaļajām gaismām un to kombinācijām ir atrunāts CSN 56. punktā. papildus gribu piebilst par vispārīgu gadījumu, kad "luksofors nerāda neko saprātīgu" (kā tas ir piemēram Kalpaka/Reimersa krustojumā, kad vairākos dublējošos luksoforos iedegas reizē gan zaļš gan sarkans signāls), tad es braucu tā, it kā luksofors būtu izslēgts, ievērējot papildus piesardzību, jo viņš acīmredzami nav pareizi noprogrammēts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
exth Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Un kā tad ar: 1) policija 2) ātrā palīdzība 3) ugunsdzēsēji 4)... Tā ir prioritārā kategorija, kas jālaiž vienmēr, ja ir skaņas signāls un gaismas Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 lūk arī atbilde, cepiens par tēmu - off tarahumara, kur ir tā atbilde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) Nu tātad "speciālistiem" no satiksmes drošības departamenta vēl daudz darāmā. Sorry, neesmu jurists, kā daudzi no mums, lai interpretētu CSN, kā izrādās, nepilnības. Un tad nu tiešām, luksoforu programmētājiem nevajag dedzināt zaļo kopā ar zaļo papildsekciju. Bet tikai zaļo, tad nav jautājumu. Labots Februāris 24, 2013 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimme Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Ja pamatluksoforā deg sarkanais, bet papildsekcijā zaļais - jāpalaiž transportlīdzekli Ja pamatluksoforā deg zaļais un papildsekcijā arī zaļais - nav jālaiž. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) Grimme un kā lai tie, kas brauc no otras puses zin kāda gaisma tev tagad deg pamatluksaforā? Pilna Rīga tagad ar luksaforiem kur dažādos virzienos dažādi deg zaļais,un kā policija to zinās? un ja tev luksaforā ir situācija ka deg teiksim tikai <- un -> kurš ir pamatluksafors? Labots Februāris 24, 2013 - gix Link to comment Share on other sites More sharing options...
ausux Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Skatoties no pavisam cita skatupunkta.. ļooti izdevīgs krustojums ar iespēju "piepelnīties" vai pārdot automašīnu ātri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 gix, 1) viņiem tas nav jāzina; ja ceļa uzturētājs nolems, ka viņiem tas ir jāzina, tad būs uzstādīts 56.9.p. minētais signāls 2) kā jau parasti, pēc liecinieku liecībām un lietiskajiem pierādījumiem 3) tad luksofors ir bojāts vai izdegusi lampiņa, jābrauc piesardzīgi, vadoties pēc zīmēm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) un kā lai tie, kas brauc no otras puses zin kāda gaisma tev tagad deg pamatluksaforā? Šādā krustojumā šoferim nr1. vispār nav jāzina ne kas, par luksofora papildsekciju otrā pusē. Jābrauc tā it kā tās nebūtu, tātad labās rokas princips, kā jebkurā krustojumā. Kāda velna pēc ir jāskatās kāds luksofors ir uzstādīts otrā pusē, svarīgs ir savējais. Gan jau ka tā - ja papildsekcija zaļa deg kopā ar sarkano, tad arī vadītājam nr1. arī ir sarkanais. B, 8 gadi. Labots Februāris 24, 2013 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 nav pietiekošs arguments, jo,lai nogriestos pa kreisi palaižu visus, kas brauc taisni, un es vairs neredzu luksaforu, kas tur deg zalais vai jau sarkanais, kur nu vel kas pretējā pusē deg, ja mašīnas taisni nebrauc vispar un tikai taisa labo pa papildsekciju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) kur nu vel kas pretējā pusē deg Vēlreiz prasu, kāpēc kaut kas ir jāzina par luksofora stāvokli pretējā pusē??? Tāpēc jau notiek tādas situācijas, ka mēģina saskatīt to kas nav domāts tev un izdomā savus noteikumus!!! Labots Februāris 24, 2013 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnis2002 Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Labās rokas likumu arii nezin daudzi "tramvaji" matīsa pārbraucot pāri brīvības ielai uz miera ielu. vai tad uz vienādas nozīmes ceļa tramvajam nav priekšroka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimme Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 gix Tev jāpalaiž ne tikai, kuri taisni brauc, bet arī tos, kas nogriežas pa labi. 140. Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, kad to atļauj luksofora signāls, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc no pretējā virziena taisni vai nogriežas pa labi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Tieši tā!!! Šeit CSN nav klūdas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Pievienots Pirms 4 minūtēm gix, on 24 Feb 2013 - 16:09, said: Labās rokas likumu arii nezin daudzi "tramvaji" matīsa pārbraucot pāri brīvības ielai uz miera ielu. vai tad uz vienādas nozīmes ceļa tramvajam nav priekšroka? Tramvaji ir "" pēdiņās, tie ir tie gudrīši kas apbrauc pa tramvaja sliedēm normāli braucošos un pēc tam miera ielā nedod viņiem ceļu, neievērojot labās rokas likumu. tas ir neatstāj viņiem joslu, jo tur nav tik plats. Bet problēma jau ir tajā, ka 140 punkts neatiecas uz šo situāciju, jo mēs nebraucam uz viena ceļa. un teorētiski krustojums vai manevrs ir jau pabeigts, un tad tikai ir šis labais ar papildsekciju. Jo tad jau valdemāra/duntes tie, kas brauc uz valdmāra ielas arī uz papildsekcijju būtu jālaiž. Met uz valdemārenes pa mēmajiem, jo no labas puses viens griež virsu. Tur ir tikai papildsekcija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanchus Februāris 24, 2013 Author Share Februāris 24, 2013 [...] tā gribējās publiski pakaunināt lecīgo čalīti ar Audi [...] Uzskatu, ka agresīviem tipiņiem ar vājiem nerviem un no mašīnas ārā kāpējiem, lai stāstītu savu (ne)taisnību nav vietas uz koplietošanas ceļa. Tādiem jāsēž mājās un jālieto nervu zāles. Uz brīdi padomāju, kur tādi cilvēki rodas? Tiešām jaunatne sviestā sagājusi? B kat., 8 gadi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) 140 punkts neatiecas uz šo situāciju, jo mēs nebraucam uz viena ceļa 1. Tas ir viens krustojums tikai garāks. 2. Vēlreiz prasu, kāpēc tu mēģini saskatīt kāds luksofors ir krustojuma otrā pusē.??? Ar šo jau notiek tās situācijas/ negadījumi. Tev svarīgs ir tikai tavējais. Labots Februāris 24, 2013 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) dēļ 142 punkta, kas nosaka, kam ir priekšroka pie papildsekcijas! jo braucot no bauskas puses uz valdaučiem taja luksaforā deg papildsekcija gan pie sarkanā, gan zaļā. es tur regulāri braucu un esmu to ievērojis. Labots Februāris 24, 2013 - gix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) Vai tev ir papildsekcija? (kā vadītājam zīmējumā nr1.) Labots Februāris 24, 2013 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 es apskatu situāciju no abām pusēm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grimme Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 gix Mēs atrodas uz viena ceļa, tobiš krustojuma. Ja runa ir par Valdemāra/Duntes un Upes/ Skanstes ielu krustojumu, tad tiem, kuri nogriežas no Skanstes uz Duntes ielu, ir jāpalaiž no Upes ielas uz Duntes ielu brauciešie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) es apskatu situāciju no abām pusēm. Ar šo arī tu iebrauci auzās un visi pārējie kas tā dara. To nevajag darīt, tad arī nebūs starpgadījumu. Jo tev nav nekas jāzina par pretējo pusi, ja tavs ceļš ir brīvs, tikai tad brauc, pēc tiem noteikumiem, kādi ir tavā pusē iebraucot krustojumā. Labots Februāris 24, 2013 - Zuxters 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) kas pa murgiem, gribi teikt ka pat ja deg sarkanais automašinai kas griež no papildsekcijas ir vienmēr priekšroka? JA viss būtu tik vienkārši, tad nebūtu ne ši ne citas diskusijas. Labots Februāris 24, 2013 - gix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) gribi teikt ka pat ja deg sarkanais automašinai kas griež no papildsekcijas ir vienmēr priekšroka? Nē, nav ne kad. Labots Februāris 24, 2013 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Es vasarā safočēšu foršos* luksoforus+krustojumus un ieblogošu. foršos* - tādus, kas nav uzstādīti nepārprotami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ediots Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) Ar šo arī tu iebrauci auzās un visi pārējie kas tā dara. To nevajag darīt, tad arī nebūs starpgadījumu. Jo tev nav nekas jāzina par pretējo pusi, ja tavs ceļš ir brīvs, tikai tad brauc pēc tiem noteikumiem, kādi ir tavā pusē iebraucot krustojumā. Tas ne vienmēr ir taisnība. Ir divas zīmes, kas ir speciālas un vienīgās, lai tās nevarētu sajaukt ne ar ko citu pat neredzot, kas tur uzzīmēts. Tās ir zīmes 'dodiet ceļu' un 'stop'. Abas var būt uz pienākošā ceļa un tai pat laikā uz tava ceļa nav nekādu zīmju. Ja uz tava ceļa nav nekādu zīmju, tad ir jautājums - tu brauc pa galveno ceļu, vai arī tas ir vienādas nozīmes krustojums? Tieši tā, jāpaskatās, vai ir zīme uz pienākošā blakusceļa. Labots Februāris 24, 2013 - ediots Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Nē, nav ne kad. Tad izstāsti, ko mašīnai numur 1 domāt šoreiz, ir šis nekad vai tomēr ir parastais gadijums, kad deg zaļais un uz kāda pamata. Es saprotu, kur rodas problēma ar domājošu šoferi un kur ar skatos tikai taisni un nezinu neko, kas notiek uz citiem un no citām pusēm. Bet ja es braucu ar mašīnu nr.2, vai tu vari būt pārliecināts par mašīnu numur1 un tieši tāpēc abas mašīnas apstājas un skatās viens uz otru, kā situācijā, kur krustojums no 4 ielām un visiem ir zīme dod ceļu, kurš uzsāks pirmais. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Personīgi es, nogriežoties pa kreisi uz Valdlaučiem virzienā prom no Rīgas, palaižu, kas griež pa labi uz Valdlaučiem virzienā uz Rīgas pusi, jo tas, pēc manas saprašanas tomēr ir viens krustojums un labās rokas likums. Man pat nav jāredz vai tur ir sekcija vai nav nemaz nerunājot kas tajā deg vai nedeg. Naktī taču arī nevar redzēt tās sekcijas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ausux Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Neizdomā problēmas tur, kur tās nav. Kādi vēl labās rokas likumi uz ceļa ar divām joslām vienā virzienā(tramvaja brauktuve un normālo braucošo josla)? Tavā joslā - šķērslis, ieņem otru joslu. Tas, ka Tev nepatik izmantot tramvaja sliežu brauktuves kur tas atļauts, nenozīmē ka citi arī tās nevarētu izmantot. Tramvaji ir "" pēdiņās, tie ir tie gudrīši kas apbrauc pa tramvaja sliedēm normāli braucošos un pēc tam miera ielā nedod viņiem ceļu, neievērojot labās rokas likumu. tas ir neatstāj viņiem joslu, jo tur nav tik plats Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) ja nebutu tur tā mēslainā nogriešanas priekš 2 mašīnām pa labi, bet parasts krustojums ar labo pagriezienu nekas tāds nebutu vajajdzīgs. jo posmā starp baložu pagriezienu un šo noņemt to zīmi 70, kas darbojas 200m. ""Tas, ka Tev nepatik izmantot tramvaja sliežu brauktuves kur tas atļauts, nenozīmē ka citi arī tās nevarētu izmantot."" tas dod tiesības uz šaurāka ceļa kā iepriekš nogriest labās puses mašīnas? esmu redzējis, ka tajā krustojumā kāpj arā un spārda otra mašīnu. Jo noteikumos ir punkts , ka mainīt joslu krustojumā - aizliegts, bet ja divas joslas fiziski pāriet vienā ? JA tev taisnība, tad miera ielā ir 4 joslas, 2 virziena un 2 tramvaja katrā pusē. Labots Februāris 24, 2013 - gix Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) Neizdomā problēmas tur, kur tās nav. Kādi vēl labās rokas likumi uz ceļa ar divām joslām vienā virzienā(tramvaja brauktuve un normālo braucošo josla)? Tavā joslā - šķērslis, ieņem otru joslu. Nevajag pašam iedomāties to, kā tur nav. Šķērslis īstenībā ir tavā joslā, jo tu, braucot pa tramvaja sliedēm taisni, krustojumā maini joslas (kas aiziegts saskaņā ar ceļu satiksmes noteikumiem, bet braucot no tramvaja sliedēm [2.josla] tu iebrauc 1.joslā). Tāpēc tev (pa tramvaja sliedēm braucošajam), jādod ceļš tam, kas atrodas no tevis pa labi (pa 1. joslu braucošajam). Tas, ka tev ceļš iet taisnā līnijā, nenozīmē, ka tev ir priekšroka. Lasi un mācies noteikumus! Labots Februāris 24, 2013 - _dunduks_ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 tas, cik tur ir joslu, ir atkarīgs no autiņu gabarītiem, bet es teiktu, ka tieši tā - tur ir 2 tramvaja sliežu klātnes un vēl papildus nost no sliedēm var normāli ietilpt pa auto katrā virzienā. kopā 4 auto reizē var viens otram garām pabraukt mierīgi. (ja kāds ir izlēmis [legāli vai nelegāli] noparkoties ielas malā, tad tā ir malējā joslā braucošā problēma. regulāri sanāk to izbraudīt uz lāčplēša ielas, kad dunduki saparkojas.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Tad izstāsti, ko mašīnai numur 1 domāt šoreiz, ir šis nekad vai tomēr ir parastais gadijums, kad deg zaļais un uz kāda pamata. Es saprotu, kur rodas problēma ar domājošu šoferi un kur ar skatos tikai taisni un nezinu neko, kas notiek uz citiem un no citām pusēm. Bet ja es braucu ar mašīnu nr.2, vai tu vari būt pārliecināts par mašīnu numur1 un tieši tāpēc abas mašīnas apstājas un skatās viens uz otru, kā situācijā, kur krustojums no 4 ielām un visiem ir zīme dod ceļu, kurš uzsāks pirmais Tur jau tā lieta ka, jāskatās situācija uz ceļa kā brauc citi, jo ne visi izprot pareizi izbraukt nestandarta krustojumā, vai svešā vietā pirmo reizi gadījies un neesi laicīgi sapratis kas par krustojumu, vai vispār pieradis, visi pieraduši ka, tajā vietā visi dara tā, lai arī ir nepareizi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) bet tad lai tie pa tramvaja sliedēm braucošie arii iebrauc tā, lai tur paliek vieta mašīnai , bet viņi jau brauc pa sliedēm, a tur starp sliedēm un malu paliek 1m, un mašīnas nav tik platas un ja nāk pretī tramvajs tur vietas nepietiek. http://goo.gl/maps/tXJlx Labots Februāris 24, 2013 - gix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Tad izstāsti, ko mašīnai numur 1 domāt šoreiz Ko tu domāsi pilnīgā tumsā neredzot kāds luksofors ir uzstādīts pretējā pusē? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 pilnīgā tumsā? kas tā tāda? melnais caurums ar bezgalīgu blīvumu! cik stulbs jautājums tik stulba atbilde. neko braukšu uz aklo. jo ir tak pilnīga tumsa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Nu nav jau jābūt tik stulbam, nu tumšs ārā, ka otru luksoforu nevari saskatīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HTC Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) biju ticis šādā avārijā, izgāju uz "labās rokas" principu - apdrošinātāji sedza zaudējumus, tad jau laikam nebiju vainīgs, neskatoties, ka iepēru spārnā... Labots Februāris 24, 2013 - HTC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!