Sanchus Ierakstīts Februāris 24, 2013 Share Ierakstīts Februāris 24, 2013 Labdien, Izstāstīšu atgadījumu. satiksmes dalībnieks Nr. 1 pie zaļās gaismas griežas pa kreisi, Nr. 2 pie papildus sekcijas nogriežas pa labi. Avārijas situācija bez kontakta. Kuram priekšroka (sk. kopā ar 'rasējumu')? dalībnieks Nr. 1 nedeva ceļu, par ko dalībnieks Nr. 2 iespīdināja Nr. pirmajam tālās gaismas par ceļa nedošanu. dalībnieks Nr. 1 apstājās ceļa vidū, izkāpa no transportlīdzekļa un dalībniekam Nr. 2 lika pārlasīt CSN. Jūsu komentāri, pieredze līdzīgos gadījumos? P.S. Šādi krustojumi ir: 1) Valmieras un Bruņinieku stūrī; 2) Dienvidu tilts un virziens uz Valdlaučiem; 3) Bauskas šoseja un pagrieziens uz Baložiem. CSN: daļa: 12.1. Regulējami krustojumi punkts 142. Braucot bultas norādītajā virzienā, kas iedegta papildsekcijā kopā ar luksofora sarkano vai dzelteno signālu, transportlīdzekļa vadītājam (arī tramvaja vadītājam) jādod ceļš no citiem virzieniem braucošo transportlīdzekļu vadītājiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 1 jau nevar zināt, ka 2 deg papildsekcija. Itkā jau vajadzētu palaist 2, kad griež pa kreisi. No otras puses, 2 brauc pie papildsekcijas un tam būtu jādod ceļš 1... Tas tā - spriedelējumi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 priekšroka 2. auto, ja vien krustojumā nav kādas ceļa zīmes, ko esi "aizmirsis pieminēt". Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 priekšroka 2. auto! Tieši tā! Pie tam neatkarīgi no ceļa zīmēm, jo luksafors prevalē pāri ceļazīmēm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arla Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 papildsekcijai nekad nav priekšroka, auto Nr. 1 brauc pirmais auto Nr. 2 dod ceļu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) Pie tam neatkarīgi no ceļa zīmēm, jo luksafors prevalē pāri ceļazīmēm. šis teikums ir muļķības. piemēram, skat. krustojumu, tērbatas/brīvības. no tērbatas ielas puses tur krustojumā nedrīkst iebraukt pat tad, kad ir zaļā gaisma. Labots Februāris 24, 2013 - kirils Link to comment Share on other sites More sharing options...
arla Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Ceļu satiksmes noteikumi: 142. Braucot bultas norādītajā virzienā, kas iedegta papildsekcijā kopā ar luksofora sarkano vai dzelteno signālu, transportlīdzekļa vadītājam (arī tramvaja vadītājam) jādod ceļš no citiem virzieniem braucošo transportlīdzekļu vadītājiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) arla, kur šajā attēlā ir kāds auto, kas brauc "bultas norādītajā virzienā, kas iedegta papildsekcijā kopā ar luksofora sarkano vai dzelteno signālu"? Labots Februāris 24, 2013 - kirils Link to comment Share on other sites More sharing options...
arla Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 sorry, vainīgs, bildi nebiju līdz galam izpētijis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Tāpēc jau tās avārijas situācijas arī rodas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stepselis Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) Un kā tas izskatās no šāda skatupunkta?! Labots Februāris 24, 2013 - Stepselis Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 stepselis,es taču jau rakstīju augstāk. ja nav izlaistas nekādas ceļa zīmes, tad 2. auto priekšroka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanchus Februāris 24, 2013 Author Share Februāris 24, 2013 (labots) kopā ar luksofora sarkano vai dzelteno signālu Tur tā sāls, ka luksaforā, kurā ir minētā papildsekcija, deg zaļā gaisma. Vells viņu zina. Varu atklāt, ka agresīvais vadītājs Nr. 1 brauc ar audi A6 avant (melns quattro ar četriem izpūtējiem), jauns, lecīgs čalis gadi ap 25, dzīvo Titurgā vai brauca turp ciemos. Žēl, ka automašīnas Nr. nepiefiksēju. Būtu iespēja, nodotu sveicienus. Kā teica mans kolēģis ar 30 gadu stāžu, ceļš (dzīve) izmacīs, nav ko pievērst uzmanību sīkumiem un iesaistīties konfliktos. Labots Februāris 24, 2013 - Sanchus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Reku, 2010. gadā līdzīga situācija, vienīgi nav papildsekcijas: http://www.diena.lv/diena-tv/auto/video-ka-pareizi-braukt-valdemara-duntes-skanstes-un-upes-ielas-krustojuma-753594 Tagad gan tur bišk citādāka tā braukšana. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilz Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 To vietu var uzskatīt par joslas piekļaušanos pamatjoslai, tātad priekšroka 1. pilotam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Un kā tas izskatās no šāda sktupunkta?! Arī šajā gadījumā priekšroka ir 2.auto, jo tas, ka tam ir papildus josla. lai nogrieztos, nenozīmē, ka tas ir cits krustojums. Bildē joprojām ir viens krustojums, kur pirmais griež pa kreisi un tas palaiž visus viņam pretīm braucošos - gan tie kas taisni brauc, gan tie, kas griežas pa labi (2.braucējs). Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 wilz, https://twitter.com/edgarsj/status/261165681414905856 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarajara Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) „Labās rokas likums” — jēdziens kurš nosaka transportlīdzekļu pārbraukšanas kārtību vienādas nozīmes ceļu krustojumos un transportlīdzekļu pārkārtošanos joslās. vecs kā mamuta mēsli, bet neviens tāpat neatceras. vajag noteikumus mācīties , neparadīsies tādi jautajumi/ Labots Februāris 24, 2013 - jarajara 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rainis Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) Dalībniekam nr2 priekšroka ! Šajā gadījumā jāievēro labās rokas likums ! jarajara paspēja pirmais Labots Februāris 24, 2013 - Rainis Link to comment Share on other sites More sharing options...
rememberme Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Kad es maacijos autoskolaa, sanaaca šaadu krustojumu pie Maximas noliktavaam vienreiz izbraukt. Cik atceros instruktors maacija, ka priekšroka ir 2. draiverim. Kaapeec tieši taa, to gan neatceros. Dziivee vienkārši esmu uzmaniigaaks šaados krustojumos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanchus Februāris 24, 2013 Author Share Februāris 24, 2013 ja vien krustojumā nav kādas ceļa zīmes, ko esi "aizmirsis pieminēt" Jau laikus atvainojos par humoru/kļūdu rasējumā. Zaļā gaisma iezīmēta luksafora augšpusē, bet tas lietas būtību nemaina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Bet ko tad tie draiveri no 2. numura tur stājās un laiž no pirmā braucošos? a tur bauskas ielā ko darīs ja, brauks mašīna nevis pa kreisi, bet taisni no maximas noliktavām, un kā gan visi šie braucēji var zināt vai pamatsekcijā deg sarkans vai zaļš? un ja deg sarkans, abi viens otru laiž un pēc tam abi nepalaiž ir avārija, un katrs apgalvo, ka bija otra zīme. JA rasējumā domāta bauskas šoseja, tad tur nav tāda luksafora, jo tur zaļā pamata sekcija nav tur ir sadalīts braukšanas virzienos 1) zaļais taisni, un pa kreisi, 2) zaļā papild sekcija pa labi PS. domāju ka zimējumā ir valmieras/bruņinieku krustojums, un tur tā papildekcija nebija jāliek, bet gan zīme dod ceļu pēc manām domām. ps2 krustiņu sistēma noderētu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilx- Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Līdzīga situācija ir Valdemāra/Zirņu (aļa Pērnavas) stūrī. Tikai tur 2. mašīnai spīd sarkanais+papildsekcija. Nekad neesmu sapratis, kā 1. mašīnā braucošais var izdomāt, kuram ir priekšroka (pieņemot, ka viņš nezin par papildsekciju). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rainis Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Tapēc jau ir tāds labās rokas likums ! Bet ir daudzi kas to nezin, līdz ar to jābrauc uzmanīgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanchus Februāris 24, 2013 Author Share Februāris 24, 2013 (labots) Ja rasējumā domāta bauskas šoseja, tad tur nav tāda luksafora, jo tur zaļā pamata sekcija nav Ir, ir. Gadījumi ar Dienvidu tilta krustu, kur vieni brauc no centra un griežas pa kreisi, otri brauc no Bauskas un papildsekcijā griežas pa labi uz Valdlaučiem ir šāda shēma; kā arī Bauskas šoseja ar papildsekcijas pagriezienu uz Baložiem, braucot no Rīgas puses arī ir šāda tipa identiski gadījumi. Cerams, kopā tiksim skaidrībā. Pagaidām izskatās, ka vadītājam Nr. 2 jādod ceļš tikai gadījumos, ja luksafora pamatsekcijā deg dzeltenā vai sarkanā gaisma. Labots Februāris 24, 2013 - Sanchus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) Labās rokas likumu arii nezin daudzi "tramvaji" matīsa pārbraucot pāri brīvības ielai uz miera ielu. vispār jebkurā vietā kur 2 joslas pāriet vienā priekšroka ir labajā pusē braucošajiem, bet tas, kas brauc pa joslu vinjam pohuj, kas brauc citās, man ceļš nebeidzās man priekšroka un viss. ps delfos jau aktiivi aprunāja tēmu http://www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/pulvera-muca-uz-bauskas-sosejas-video.d?id=42190494 un tajā luksaforā rīgas virzienā deg taisni un pa kreisi zaļais, nevis pliks zaļais. Labots Februāris 24, 2013 - gix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosmos Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Atceros, ka man instruktors mācīja - ja neesi pārliecināts, uzskati, ka atrodies uz mazākas nozīmes ceļa un dod ceļu. Dzīvē šis pāris reizes ir izglābis no bleķu sišanas manas paša nezināšanas vai "vienmērgalvenaisceļš" gaiļu dēļ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) Un kā tas izskatās no šāda sktupunkta?! Tu zini, kur reāli ir tāda situācija? Ja tāda patiešām ir un ārpus apdzīvotas vietas, tad debiloīdi, kuriem jārūpējas par satiksmes drošību un zīmju izvietošanu atbilstoši normatīvajiem aktiem, ir uztaisījuši melno punktu. Man 17 BM un OCTA gadā, zem 20Ls Labots Februāris 24, 2013 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) papildsekcijai nekad nav priekšroka, auto Nr. 1 brauc pirmais auto Nr. 2 dod ceļu. Pilnīgi pareizi! p.s. Pēc Kirila lūguma - ir A, B, C kategorijas jau ļoti sen. Noripināts stipri virs 1 milj. km. p.p.s. Piekrītu - šādi izveidoti krustojumi ir totāls stulbums... Labots Februāris 24, 2013 - Knaabis Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 varbūt katrs varētu pierakstīt, kādas meh.trans. kategoriju tiesības viņam ir, pirms te postēt. citādi, ja pieņemu, ka visiem postētājiem ir vismaz A vai B, tad man raisās drūmas pārdomas par to, cik droši ir pārvietoties pa ceļiem ne tikai dēļ bedriem, bet arī dēļ autoidiotiem. s/bedriem/bedrēm/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickys Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Es par Krishius ielikto Zebras skaidrojumu. Es taisu labo pagriezienu, līdz ar to man jādod ceļš tikai tiem, kas iet pa pāreju. Ja es taisu kreiso pagriezienu, jārēķinās, ka man nav nevienas priekšrokas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Es taisu labo pagriezienu, līdz ar to man jādod ceļš tikai tiem, kas iet pa pāreju Izskatās ka Latgalē darbojas citi CSnoteikumi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Ja ir zaļais un zaļa papildsekcija, tad var braukt droši, nevienam ceļu nedodot, izņemot, protams , gājējiem un riteņbraucējiem, kuri tagad drīkst braukt gājēja ātrumā, bet reāli močī, lai uzspētu vēl uz zaļā! jautājumi? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elxnis Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) 1.24. krustojums — vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409.ceļa zīmi. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Šis termins neattiecas uz vietu, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u.tml.); 91. Ja transportlīdzekļu braukšanas trajektorijas krustojas, bet braukšanas secība šajos noteikumos nav reglamentēta, ceļu dod transportlīdzekļa vadītājs, kuram transportlīdzeklis tuvojas no labās puses. 142. Braucot bultas norādītajā virzienā, kas iedegta papildsekcijā kopā ar luksofora sarkano vai dzelteno signālu, transportlīdzekļa vadītājam (arī tramvaja vadītājam) jādod ceļš no citiem virzieniem braucošo transportlīdzekļu vadītājiem. 150. Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, bezsliežu transportlīdzekļu vadītājiem jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa vienādas nozīmes ceļu pretējā virzienā taisni vai nogriežas pa labi. Šie noteikumi savstarpēji jāievēro arī tramvaju vadītājiem. http://www.likumi.lv/doc.php?id=90585 Labots Februāris 24, 2013 - elxnis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 (labots) Nu beidziet taču "liet čugunu", bet izlasiet CSN! 142. Braucot bultas norādītajā virzienā, kas iedegta papildsekcijā kopā ar luksofora sarkano vai dzelteno signālu, transportlīdzekļa vadītājam (arī tramvaja vadītājam) jādod ceļš no citiem virzieniem braucošo transportlīdzekļu vadītājiem. Hā! ar elxni reizē ielikām! Labots Februāris 24, 2013 - Knaabis Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickys Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Tieši tā. un nē, Latgalē nedarbojas citi likumi. Un par kurjeru strādājot Rīgā esmu redzējis pietiekami daudz dažādus manevrus. Man patika šis teikums Atceros, ka man instruktors mācīja - ja neesi pārliecināts, uzskati, ka atrodies uz mazākas nozīmes ceļa un dod ceļu. Papildus tam visam, vienmēr jāvēro ceļš, jo ir ērgļi, kuriem viss pie kājas un tiesības nolicis instruktors. P.S. B kategorija 2 gadus un dažus mēnešus, viens brīdinājums+ viens fotoradars par ātruma pārsniegšanu, stāžs 35k km Link to comment Share on other sites More sharing options...
exth Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Ja deg zaļais un papildsekcijā arī zaļš neviens nav jālaiž. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 Ja deg zaļais un papildsekcijā arī zaļš neviens nav jālaiž. Un kā tad ar: 1) policija 2) ātrā palīdzība 3) ugunsdzēsēji 4)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanchus Februāris 24, 2013 Author Share Februāris 24, 2013 Nu, bļāviens. Izrādās juridiski nav nevienam taisnības, jo krustojumā šāda situācija CSN noteikumos zaļais+plapildsekcija nav iekļauta. Izraksts: [Mārtiņš, 09.03.2012 20:30] Patiesībā juridiski taisnība nav ne vieniem, ne otriem. Un nepalīdzēs ne CP, kas stādīs protokolu par CSN, jo arī viņiem domas un traktējums dalās, ne Timrots, kas tikai mēģina pievērst uzmanību šīm nejēdzībām uz ceļiem, ne DBS instruktori, kuri arī strīdas savā starpā par šo krustojumu. Dzīvoju blakus un krustam garām ejot bieži redzu avārijas un esmu runājis gan ar policistiem, gan redzējis divus mācībniekus, kas tur saskrējās un abi instruktori krievu mātes valodā centās viens otram pierādīt taisnību, kamēr divas mācekles stāvēja blakus apmulsušas un gaidija iznākumu,To jebkurš pirmā kursa jurists pateiks, minētais CSN punkts par papildsekciju kopā ar sarkano un dzelteno neko nepasaka par situāciju kad ir zaļā gaisma galvenajā sekcijā un visi šie spriedelējumi, ka ja jau jādod ceļš pie sarkanā un dzeltenā galvenajā sekcijā, bet nav jādod kad ir zaļā vai otrādi vienmēr jādod ir tikai interpretācija neeksistējošam noteikumam kuru katrs pagriež kā viņam labpatīkas, bet tā kā šī situācija nav precīzi atrunāta nevienā virzienā, tad nav pamata nevienam no šiem apgalvojumiem, kamēr šis punkts nebūs precizēts arī šādām situācijām.Būtība kļūdu ir pieļāvis nevis krustojuma projektētājs, bet luksofora programmētāji, kas pieļāvuši šādu CSN neatbilstošu luksofora stāvokli, kas praktiski līdzinās zaļai gaismai visos virzienos un situācijas interpretācijai kā kuram ērtāk. To visu šeit citēju no tiesas izraksta par pārsūdzētu CSN protokola atzinumu, kurā mans kaimiņš bija atzīts par vainīgu pēc CP domām, bet caur tiesu viņš pierādija ka minētais CSN punkts vainas konstatēšanā tika izmantots nepamatoti un par vainīgu nebija atzīts ne viens, ne otrs, administratīvo sodu anulēja. Diemžēl apdrošinātāji nebija vienuprāt ar tiesu un tagad kaimiņš tiesājas vēl ar viņiem, iespējams pēc tam mēģinās arī no luksoforu uzstādītājiem piedzīt kaut ko. Tā kā nav ko eksperimentēt dauzot mašīnas, lai pierādītu taisnību.Galvenais, ko iesaku ir uzmanīties gan šajā, gan līdzīgos krustojumos, jo vinnētājs šādā situācijā nebūs neviens, un aktīvāk pievērst uzmanību attiecīgajām iestādēm uz šādām nejēdzībām, lai sakārto. avots: http://www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/pulvera-muca-uz-bauskas-sosejas-video.d?id=42190494&com=1&s=5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
100debija Februāris 24, 2013 Share Februāris 24, 2013 lūk arī atbilde, cepiens par tēmu - off Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!