Jump to content

Ministra Ķīļa ideja par planšetēm skolās


ru
 Share

Recommended Posts

Taam simts galvaam vajadzeetu pieskjirt arii smadzenes, neesmu nekad balsojis jo nav par ko. Valdiiba tik sarauj visu sev, taapat kaa shinii gadiijumaa ar plansheteem. Beerniem taadas lietas nav vajadziigas liidz vidusskolai. Nezinu kaa tagad bet kad maacijos profenee, skolotaaja visu tukoja no krievu valodas, mees visu kladee rakstiijaam. Besiigi, bet variantu nebija.

Tagad visu saturu iekopees tavaa plnashetee, to Tu NEKAD nelasiisi.MAn meiteneem Anglijaa, skolaa, neviena vaarda nav par plansheteem par laimi. Beerniem nevajag datorus, taa jau tiek vinji zombeeti. Puiku veel tikai gaidu driizmuaa, speeliites vinjsh varees kaadreiz patrenkaat, bet seedeet pie datora nee. Beerniiba ir jaapavada svaigaa gaisaa, nevis blenzhot monitoraa. Meitenes ar dzenu aaraa nu nafig zombeet TV un datoru.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • VIL

    6

  • ru

    9

  • usver

    7

  • Volters

    7

Top Posters In This Topic

Nu sū** ir tas planšetnieks un nav domāts darbam un mācībām, bet izklaidei

Virtuālais mērinstruments no planšetes gan varētu sanākt ērts.

Link to comment
Share on other sites

Grisha

Incanti ka Kīlis pats doktorantūru pavadijis UK, Cambridge ja nemaldos. Gan jau idejas nāk no turienes :) Tas ka briti ir stipri konservatīvi, īpaši izglītības jomā, tas ar nav noslēpums ")

Link to comment
Share on other sites

Kāds sakars playbojam ar pupiem? Tur tak pupu tikpat kā nav, citos žurnālos ir vairāk :D

Link to comment
Share on other sites

Nodrošināt skolas ar topnotch interaktīvajiem mācību līdzekļiem, supergadžetiem un tech klasēm ir laba doma - visi tak murmulē ka IT jomā mēs varam! Augsta pievienotā... eksports.. ya'know..

Tik tās jau dažādos formātos minētās problēmas -> Ir svarīgākas lietas skolām vajadzīgas jau tāpat; Budžets; Izklausās pēc iepirkuma klasiskajā Latvijas stilā.

Link to comment
Share on other sites

o, jā vēl tagad atceros kā pamatskolā smagu somu stiepu. jo mazāka klase, jo smagāka soma. Mani jau kādu laiku nodarbina šī doma- " kā būtu, ja būtu". Domāju, ka ne jau planšetes uzreiz, bet gan kaut vai vienkāršus e-book readerus. Pat nesen bija ziņās, ka par pāris zaļajiem varēs nopirkt lētu, vienkāršu readeru. Un tos rederus izmantot kā grāmatu aizvietotājus. Visus mājas darbus un pierakstus kā jau lidz šim - ar roku! Ieguvumi būtu jau sākot ar to, ka koksne/papīrs ietaupītos, samazinātos grāmatas izmaksas, nebūtu katru gadu jaunas jāpērk (copy/paste), bērnam muguru nečakarētu smagās somas. Ja bail, ka nozags, var jau readerus skolās turēt, bet pašas e-grāmatas mājās uz datora vai readera lasīt. Tos readerus/planšetes vajadzētu nevis no lētas plastmasas, bet gan no gumijas un alumīnija un ūdens necaurlaidīgas, nu kā jau bērnu lietošanai. Bet kopumā, uzskatu, ka šo ideju par planšetēm pamatskolās vajadzētu pietaupīt vēl uz kādiem 10 gadiem, jo ir taču svarīgākas problēmas skolās par planšetēm.
Link to comment
Share on other sites

Smaga soma ir jaunlaiku izdomājums. Savā laikā grāmatas bija turpat skolā. Domāju, ka tas būtu lētāk, kā katram dāvināt planšeti.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Ķīli, tu mums esi tas izglītības augšupejas Ķīlis.Lieku savu cirvi ķīlā, ka tā ir. :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tehnoloģijas bērniem ir jāmāca, bet ne jau pirms normāli iemācījušies lasīt un rakstīt klasiskajā veidā. Vai tad nepietiek ar "baštika bērniem", vēl vajag arī "ķīļa zombijus"?

Jau tagad tikai nedaudzi pabeidz skolas ar IQ virs 0, reisēm besī infantīliskie padomi visu vajadzīgo info meklēt youtubē, kad pietiktu izlasīt vien pāris rindiņu teksta.

Tas atgādina pērtiķu dresēšanu cirkā - tik ilgi rādi priekšā, kamēr šie sāk atkārtot.

Bet varbūt tāda tauta arī ir patreizējās izglītības sistēmas mērķis.

Link to comment
Share on other sites

Ka tik iznīcināt pamatvērtības, apziņas un zemapziņas līmenī. Radīt visas nākamās paaudzes energoatkarīgas, lai bez elektrības/benzīna/gāzes pat elementāras lietas nevar izdarīt.

Tagad jaunākā paaudze bez interneta pat kulakā pasist nevar, iztēles pietrūkst.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nesatraucaties, singularitāte jau tuvojas, - pasaules gals ir tuvu....

Drīz dators būs katram galvā, un tādas sūda planšetes būs akmens laikmeta inventārs, bezvadu tīkls savienos pa taisno smadzenes, apmācība notiks momentāni, pēc pieprasījuma... noslēpumu nebūs, visi zinās visu par visiem.. zinātniskā doma šādā tīklā akumulēsies ar milzonīgu spēku... evolūcijas attīstība ieies nezināmos ātrumos... visi cilvēku dabiskie attiecību veidi, socializācija(?), emocijas, ētika, morāle, izudīs, ka nevajadzīgi un archaiski... paliks tikai viens vienīgs vērtību veids - informācija... plika informācija..... dabisko evoluciju un atlasi likumsakarīgi nomainīs tehnoloģiskā (kas, jau iet vaļā, kopš homo sapiens parādīšanās), jeb apzinātā, kas arī ir, ja tā padomā, dabiskās evolucijas paveids...

 

Cilvēku intellekts, kas apvienosies vienā mākonī, dzīvos mākslīgos dator-klasteros, tie būs kvantu datori vai oglekļa nanocaurules- kas to lai zin?!!! Ārēji šis mākslīgais intellekts var realizēties ar dažādiem robotiem un citām mehāniskām vai organiskām ierīcēm, kuras tas radīs pēc nepieciešamības, jebkurā iedomājāmā konfigurācijā...Šādu mākslīgo smadzeņu uzturēšana un barošana ievērojami atvieglos ekoloģisko situāciju uz planētas, jo būs pieprasīts tikai viens enerģijas veids - elektrība, elektrības vienām smadzenēm nevajadzēs daudz, jo arvien notiek un notiks tehnikas, skaitļojamās tai skaitā, miniaturizācija.... nu pieņemsim 100W? Bez tam neaupšaubāmi visu laiku notiks skaitļošanas jaudas optimizācija un pieaugšana kā tāda. Šādas smadzenes varēs izvietot arī uz citām planētām, jo tām nebūs vajadzīgi tādi apstākļi, kā cilvēka ķermenim... nanoroboti rullēs un izgatavos visu kas vajadzīgs patērējot minimumu enerģijas un materiāla... Būs apgūti jaunie enerģijas ieguves veidi, - Saules, ģeotermālais un vadāmā kodolsintēze. Mūsu bioloģiskajā ķermenī realizēta biosintēze neapšaubāmi ir energo-neefektīvākais enerģijas utilizācijas veids kādu vien var iedomāties...

 

No šejienes izriet sekojošais - nevajadzēs mitekli (vismaz tādu kā tagad, pietiks ar izolētu servera boxu, teiksim 1m.kb. liels ar 100.000 saprātiem iekšā, kur izvietot šādu dator klasteru, - teiksim seismiski mierīgā rajonā 100 m dziļumā zem zemes... uz augšu stiepsies komunikāciju un barošanas tīkls), nevajdzēs rīt, nevajadzēs medicīnu, polikliniku, slimnīcas un ambulances, nevajadzēs sabiedrisko transportu un ielu tīklu, kafējnīcas, bibliotēkas, teātrus un sporta halles (tikties un apsriest visu varēs virtuāli, sports vispār liksies kaut kas bezgala stulbs), nevajadzēsies brīvdienas un brīvdienu vojāžu uz Karību salām...(to jebkurš varēs izceļot virtuāli). Kurš negribēs pievienoties,- maksās bargu naudu par visām šīm ekstrām, un būs pakļauts visiem miesīgo ķermeņu riskiem...Tādi subjekti, neapšaubāmi, zaudēs evolucijas sacīkstēs, atpaliks un paliks vēstures mēslainē...

Labots - Tubus
Link to comment
Share on other sites

Ak kungs, kādi jūs esat vecmodīgi, iesīkstējuši ķēmi. Ar valsti ir pakaļā ne dēļ valdības, bet gan dēļ tādiem paštaisniem tumsoņiem kā jūs.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Ja man prasa tērēt 20 miljonus lai izmainītu mācīšanas metodi, nevis būtību, tad es labprāt uzskatu sevi par vecmodīgu ķēmu un paturu 20 miljonus lietderīgākiem mērķiem.

Labots - ediots
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

esam veci, slimi, spalvaini neveiksminieki ar noslieci uz autismu (please take care of us)

planšetes skolā būs mūsu valsts glābiņš

Link to comment
Share on other sites

Domāju, ka daļa no klātesošajiem pilnīgi ieciklējušies uz netu. Es saprotu šo lietu tā , ka katram skolniekam iedos ( skolotājs) informācijas nesēju ar attiecīgā priekšmeta info, bildēm (101% labākām par tām, ko pats skolotājs varēja uz tāfeles uzzīmēt) uzdevumiem. To tad arī sīcis varēs uz sava planšetnieka skatīt un lasīt. Un nekāda neta!

Vienīgi , ir dažādi bērni ( tāpat kā labroči un kreiļi) ar dažādiem atmiņas veidiem. Citam ir redzes atmiņa , citam dzirdes, citam pašam to vajag uzrakstīt. Zinu, ka daži skolotāji skatījās caur pirkstiem uz sagatavotiem špikerie, jo zināja, ka bērns ir iemācījies to špikeri rakstot vien. Vai tagad visi tiks pataisīti vienādi ?

Link to comment
Share on other sites

Pašreiz redzu, ka fonā tiks nodibināti 1-2 sia , kur fonā valdes loceklis/īpašnieks būs kāds no "100 gudro" radiniekiem kā arī to, ka interneta nodrošinātājs būs ... skaļi nebļaustīšos, bet padomājam, kāpēc VIL ir starā par šo ideju + kas parasti nodrošina interneta pakalpojumus valstiskā līmenī?

 

Ja tomēr to visu īstenos, tad ātri vien sapratīs, ka nekas labs nesanāks, jo

a) visas grāmatas, darba burtnīcas jāsadzen elektroniskā formātā

b) stundu laikā spēlēs "nedasistos putnus"

c) planšetes tiks sūtītas remontam/norakstītas lielos daudzumos (bērns ir un paliek bērns)

 

ES vairāk gribē'tu, ka sāk visu pasākumu no otras puses un drusku savādāk, tas ir:

a) sadzenam visus mācību materiālus elektroniskā formātā

b) planšetnieku domu izmetam un izmantojam e-book'us

 

Kāpēc e-book?

a) e-book iespējas ir limitētas un tā aizstātu tikai grāmatas/mācību materiālus

b) rakstīšana - joprojām burtnīcās un ar pildspalvu

c) lasīšanai piemērotāks

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jāpiekrīt, ka doma par planšetēm ir sviestaina. Tie ir izgāsti M, lai ministrs varētu pastilot - mums katram skolēnam ir planšete. Kā tas uzlabos izglītības kvalitāti? Nekādi. Vismaz es neesmu dzridējis/redzējis neko par apjomīgu/kvalitatīvu interaktīvu mācību materiālu izstrādi.

Planšetes var nopikrt mēnešu laikā, lai uztaisītu kvalitatīvus mācību materiālus ir vajadzīgi gadi. Izmantot planšetes tikai kā "egrāmatas" - pinīgi neefektīvi ieguldījumi.

Link to comment
Share on other sites

Ak jā, vēl tāds sīkums ;) varbūt lai paceļ algas skolotājiem līdz normālam līmenim...

 

Citādi sanāk dzīres mēra laikā ;)

Link to comment
Share on other sites

Tie ir izgāsti M, lai ministrs varētu pastilot

 

Tas ministrs nav cilvēks, bet izbāSENIS.

Link to comment
Share on other sites

Ja tiek nodrošināta grāmatu aizstāšana, tad esmu par.

 

Bet tikai ar nosacījumu, ka tiešām bērni var visu vajadzīgo izlasīt un atrast, ka ir kvalitatīvs, pilotprojektā pārbaudīts un gļuku +/- drošs projekts ar PoC. Nevis prasti "nopirkām lietas, ko bērni pirmajā mēnesī simtu saplēsīs un pa lielākai daļai krāj putekļus".

 

 

Tas neaizņem ne mēnesi un ne divus - tas ir daudz ilgāks process labākā price/performance atrašanai, skatam nākotnē, programmatūras saorganizēšanai un kaut vai nodrošināšanai pret sajāšanu. Bet ja to var realizēt, kaut vai tādā veidā tiekot vaļā no stulbās prakses "katru gadu uzpeld jauna grāmata" (ar ko vajadzētu sākt vispār), tad vismaz tas ir solis pareizā virzienā. Bet tikai ar pilotprojektu, nevis "ka tik kaut kas nopirkts".

Link to comment
Share on other sites

Reāli ieviestu reformu dzīvē kāds atceras kopš Ķīļa kungs sācis runāt?
Ķīlis jau var izdomāt visādas reformas, vienalga labas vai sliktas, bet viņam ir jārēķinās ar visām šajā procesā iesaistītajām pusēm. Nu kaut ideja par planšetdatoriem skolās, pat neņemot vērā cik tas kopā izmaksās un cik tas dotajā brīdī ir izdevīgi (agri vai vēlu tas tik un tā notiks), viens ir skaidrs - pret šo ideju būs grāmatu un darba burtnīcu drukātāji. Tas pats ir ar mācību gada pagarināšanu – pret to būs gan skolnieki, gan skolotāji, un gan jau, ka liela daļa bērnu vecāku. Varbūt kāds var pastāstīt, kurās vēl valstīs, izņemot bijušo padomju savienību, skolniekiem ir 3 mēnešu brīvlaiks. To kāpēc ir Latvijā ir tāda tradīcija - 3 mēnešu brīvlaiks skolas bērniem, it kā ir skaidrs: skolniekiem vasarā ir jāstrādā lauku darbi, nevis jādeldē skolas sols, bet mārrutks viņu zina kāpēc tas būtu vajadzīgs 21. gadsimtā, kad > 90% cilvēku dzīvo pilsētās un vajadzība pēc papildus strādniekiem lauku darbos ir tuva nullei.

 

P.S. Nu, jā mūsdienu skolu infrastruktūra nav īsti piemērota tam, lai mācības skolās varētu notikt vasaras mēnešos, kad āra temperatūra > 25 °C.

Labots - Firza
Link to comment
Share on other sites

Droši vien, atkal tiks šķībi piesaistīti ES līdzekļi. ES atteiksies tos izsniegt - valstij visa summa būs jāsedz pašai. Tad atkāpsies izglītības ministrs vai kāds cits svarīgs ierēdnis. Pēc tam, ap 2017. gadu beidzot skolās ieviesīs planšetes. Kā jau vienmēr.

 

Ķīlis jau, man liekas, tāds riktīgs gaisa grābslis. Kaut kādas idejas viņam galvā maisās par izglītības sistēmas reformēšanu. Dažas nemaz ne tik sliktas, bet darīts jau nekas reāli nav. Vienu dienu viņš grib reformēt to, nākamo jau kaut ko pavisam citu. Tāpēc, diez vai, viņam sanāks kaut ko radikāli reformēt.

Labots - auzijs
Link to comment
Share on other sites

Visu penteri nelasīšu, bet kopsummā neatbalstu, otrajam postam pilnībā piekrītu... Velk uz degradēšanos.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kurās vēl valstīs, izņemot bijušo padomju savienību, skolniekiem ir 3 mēnešu brīvlaiks.

Bulgārija, Kipra, Grieķija, Islande, Itālija, Malta, Portugāle, Rumānija, Spānija, Turcija ....

Plus citur, kur vasarā brīvlaiks īsāks, ir kaudze papildus brīvdienu nedēļu starp semestriem.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

TL; DR. Mans viedoklis:

 

Konceptuāli ideju atbalstu, jo tā eleganti risina divas nopietnas problēmas:

  • Mācību grāmatu trūkumu (vecākiem nav naudas nopirkt; skolas eksemplāri ir ļoti nolietoti; utt);
  • Vājprātīgi smagās skolnieku mugursomas, kas gluži vienkārši bendē mugurkaulu u.c. svarīgas ķermeņa daļas.

Protams, tas viss tā ir tikai teorijā. Praksē būs vēl 1001 problēma, kur mūsējie noteikti atradīs, kā eleganti nomudīties:

  • Planšetes tiks iepirktas par anomālu uzcenojumu;
  • E-grāmatas būs tikai 3;
  • Nekāda apmācība skolotājiem to lietošanā nebūs;
  • Daļa skolu (pašvaldību?) piešķirto naudu izlietos citiem, spiedīgākiem nolūkiem (par ko man arī grūti viņus nosodīt);
  • Utml.

Es uzskatu, ka šis tiešām ir virziens, kurā vajag rakt, bet tas neizbēgami būs lēni un sāpīgi, un uz to ir jābūt gataviem.

 

Par pretargumentiem, kurus pamanīju:

  • Narkaši barveidā uzklups visiem skolniekiem - Jau šobrīd praktiski katram ir mobilais telefons, nereti arī ne tas lētākais. Ja planšete būs ap 100Ls vai mazāk, tad neko iekārojamāki tie bērni nepaliks.
  • Čakarē rokrakstu - Pirkmārt, kā jau te teica, rakstīs uz papīra. Otrkārt - cik no jums var likt roku uz sirds un teikt - "man ir labs rokraksts"? Taču paši saprotat, ka mūsdienās ar roku raksta tik maz, ka tā kvalitāte ir ārkārtīgi nebūtiska. Un nekādu domāšanu tas arī nečakarē, ka nav skaista rokraksta. Vai arī moš gribat skolā atpakaļ glītrakstīšanas stundas?
     
    Taču te ir viena cita lieta, ko gribētos piemetināt - zīmēšanu u.c. mākslas gan skolā varētu vairāk un labāk mācīt. Lūk tas jau gan ietekmē domāšanu un daudzas citas vērtīgas lietas. Šobrīd, ja vien Tu neej specializētajās mākslas skolās, zīmēšana ir viena nīkulīga stunda nedēļā, kur viena no divām skolas zīmēšanas skolotājām mēģina kaut ko parādīt, zinot, ka viņas priekšmetu tāpat neviens īsti par pilnu neņem.

 

Esmu arī no tiem kas uzskata ka obligātais militārais dienasts ir tikai pluss.
Esmu arī no tiem, kas uzskata, ka jebkāda veida militārais dienests ir tikai mīnuss. Bet then again - mēs visi esam jukuši, un pasaules gals ir jau tuvu. :)

 

Link to comment
Share on other sites

Planšetes nebūtu gudri rakstu darbiem izmantot. Domrakstiem jaunākajās klasēs noteikti ir jāpaliek uz papīra, vecākajās, kur vairs nevajag attīstīt rokrakstu - uz datora var drukāt. Planšetes drukāšanai - tas nav nekas foršs. Vēl labāk, ja ar datoru iekš Google docs kā Cyxob saviem audzēkņiem rosina :)

Link to comment
Share on other sites

Par to ,ka planšete ir apsolūts sū** un nav domāta darbam, es jau ieprieks rakstīju.Apmācībām der tikai datrors ar klaviatūru un peli.Vai bērniem mūsdienās vajag mācīt glītrakstīsanu un izkopt kaligrāfisku rokrakstu, es stipri šaubos. Paskiet katrs jūs,kad pēdejo reizi ar roku esat rakstijuši garu tekstu. Visi diplomdarbi, projekti, sarakste interneta,u.t.t. sen tiek rakstīti ar datoru. Kam tad vajag diži smuku rokrakstu? Es atceros no bērnības kā murgu,kad mani mocija skaisti rakstīt. Jā,jā mocīja un tā i neiemācija. Kam to vajag,ja tāpat dzīvē maksimums jāparakstās zem dokumenta un i to vairs nevajadzēs,jo elektroniskais paraksts jau sen izgudrots.

Labots - Didzis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sveiki.

Es domāju, ka Ķīlis par augstu latiņu ieķīlēja- izmeta, izsplāva savu kārtējo gara, murga ideju. A mēs tik idejas mētājam. Domāju, ka runa bija tieši par e-grāmatām. Attiecīgi- atkrīt smagās somas, atkrīt nepārtrauktā "Laboto" grāmatu pārdrukāšana, autortiesības... Tikai kā TO izpildīs mācot 5.klases skolnieku? Vai jau 1.klases bērnam jau bērnudārzā mācīs kura poga ir jāspiež, lai atdzīvinātu e-book? Viss šis mūsu sadzejotais vēl karājās kulē, kas ir starp...

Nejauciet rakstīšanu, lasīšanu, zīmēšanu, domāšanu, sportošanu, atpūtu vienā katlā!!! Ja tiks uzstādīts mērķis- būs arī (jau ir praktiski visas mācību grāmatas) elektroniskā formā! Tikai- vai e-book ar tām vai pie tām tiks klāt. Pilsēta, pilsēta!!! Takš kur lai bērns tiek pie elektrības, lai vakarā mājā bez elektrības, izlasa uzdoto tēmu??? Tos nelaimīgos vēl dziļāk stumsim melnajā caurumā?

 

...un vēl- ko citu varam likt pretī zaļajai zemei izņemot elektrību??? Gribiet karot, ejiet paši dienēt UN citus nespiediet! Gribiet vieglākas somas saviem bērniem- meklējiet e-grāmatas! Gribiet bērnus ar smadzenēm- attīstiet ARĪ Jūs Viņus!!!

 

Sory...

Link to comment
Share on other sites

Kam tad vajag diži smuku rokrakstu? Es atceros no bērnības kā murgu,kad mani mocija skaisti rakstīt. Jā,jā mocīja un tā i neiemācija.

 

Didzi, izroc kādu savu 2. klases rokrakstu un salīdzini. Manējais laika gaitā rakstot tikai progresēja. Būtu tizli neprast salasāmi rakstīt vispār. Un domrakstus pirmajās klasēs - ar klaviatūru, vai?

Link to comment
Share on other sites

Vilx,protams,planšrte var aizstāt grāmatu,a jēga. Tikai taoēc,ka planštes tagad topā, uzreiz uz tām spiedīsim. Tad vēl blakus liksim normalu datoru uz kura mājas darbus rakstīsim un prezentācijas taisīsim. Grāmatas var lasīt un mācību vielu apgūt skatoties datora monitorā daudz labāk kā plamšetē,jo kartīga izmēra ekrāns. Plamšete ir spēļlietiņa un mācībām tā neder.

usver, gan jau tas ir tizli, bet smuki ar roku es nekad neesmu mācējis rakstīt un tagad noteikti rakstu sliktāk kā otrā klasē :sarkasms: . Kopš parādijās pirmie datori, es vispār neesmu neko ar roku rakstījis. Tikai nestāstiet,ka jūs treniņam katru vakaru kādu A4 lapu ar roku pierakstiet :sarkasms: . Es vienkārši pat nezinu, kur mūsdienās vajadzētu ko no rokas rakstīt. Kokus mežā tak arī mūsdienās ar divroci zaģi neviens negāž un ar zirgu zemi near.

Labots - Didzis
Link to comment
Share on other sites

Didzis: kur skolā vajag drukāt tekstus?

 

Man liekas, ka visa drukāšana un prezentāciju taisīšana notiek mājās, kur visiem tāpat ir savi datori. Kam nav - uz datorklasi pēc stundām.

Un 1 dators - tas ir savi 2kg un nekāds vieglums nēsāšanā vairs nesanāk.

 

IMO nevajag tās 2 lietas jaukt kopā.

Link to comment
Share on other sites

Pag,man dimāt,grāmatas galvenokart vajag mājā patstāvīgam darbam, bet skolā tak vismaz kādreiz klausījās ko skolotājs stāsta. Ja jau mājā ir dators, tad nafig planšeti vajag? Datorā tak arī grāmatu var lasīt. Uzliek skolā katrā solā pa datoram un vispār uz skolu staigā ar flešku kabatā. Jā, tas neder, nebūs somas ar ko no kalniņa ziemā šlūkt lejā :sarkasms:

Labots - Didzis
Link to comment
Share on other sites

Didzis: ja pareizi atceros, tad stundas sākās apmēram tā - "atšķiram XX. lappusi ..". Formulas, piemēri - tas viss taču ir grāmatā, nepārrakstīs taču visu uz tāfeles! Kopīgi risinam uzdevumus pēc piemēra, turot vienu aci uz formulas. Un tur nu arī noder tās planšetes - grāmatu aizstājējs. Vai Ķīlim pietiks pautu atrast citus labus pielietojumus - tas ir cits jautājums.

Link to comment
Share on other sites

Didzi - bet kā aizstājējs 15kg grāmatu tomēr planšete derētu,

 

Nedaudz ar ironiju:

Varbūt vajag tās grāmatas, vismaz kaut kāda fiziskā slodze, citādi jau tie bērni paliks galīgi aptaukojušies un tizli ;)

Link to comment
Share on other sites

Neliels off...

Mana sieva, skolotāja, paziņoja, ka kultoroloģijas gala eksāmenam jau ir pieteikušies 17 skolēni. A eksāmens pašai ir jāizveido! Tātad vismaz trīs varianti, komisijas, labošanas....

A Izglītības Ministrija ( :D ) klapē ar ausīm- pārāk labi māci, gan pāris naktis izturēsi, lai sagatavotu... Nav mums tāda centralizētā eksāmena...

 

kad Jūs, šeit komentētāji, sāksiet domāt drusku vairāk nevis tikai par savu "veselību"? kāds grib obligāto militāro, kāds grib kalniņus, kiāds grib katrā klasē datoru... A KUR SKOLOTĀJI????

Link to comment
Share on other sites

Nesatraucaties, singularitāte jau tuvojas, - pasaules gals ir tuvu....

Tubus, nēesmu dakters, bet šķiet, ka tu esi padaudz aizrāvies ar tiem AI priekiem :D

 

Labi, anyway, lai nonāktu līdz spīdīgai nākotnei, līdz tai ir jānonāk (dzelžaini, ne?). Bet paraugoties, kā lietas notiek, visai ticams ir rezultāts, ka netiekam līdz nekādiem tehnoloģiju progresiem, AI, FTL, matrix utml. bet nākotne vairāk līdzinās Mad Max filmas sižetam, resursi ir izpļerināti, ūdens nav un viss ir krāmīgi.

 

Tāpēc vienkārši sapņojot par nākotni un nedomājot par šodienu, tā nākotne var nekad nepienākt, vai atnākt galīgi riebīga :p (iedomājies - degvielas tikpat kā nav, bet tavai mašīnai ir supercharged v8 motors un bez gaisa filtra)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...