Jump to content

Golf II 1991. zaļais armijnieks 1.6 dīzelis, vajag motoru mainīt


andriigais
 Share

Recommended Posts

Lieta tāda, ka vajadzīgs nomainīt motoru. Pavasarī gadījās viens izbrauciens bez eļļas, pēc tam baigi rija eļļu. Arī tecēja no visām pusēm, kapots no iekšas galīgi eļļā. Meistars teica - gredzeni beigti, vajag mainīt motoru. Bet vēl varot braukt, kamēr ripo. Tā arī braucām, līdz vienā brīdī 10km laikā eļļas lampiņa sāka mirgot un iedegās riktīgi un motors vairs negriezās.

Skate līdz jūnijam, ritošais sataisīts, rūsa visai miermīlīga... tāpēc gribas motoru citu un turpināt mežus vagot ar zaļo nezvēru.

Daži gudrie ieteica likt 1.9 pasāta motoru, bet tie bija tādi gudrie, kas vairāk runā, nekā dara.

Jautājums tāds - cik izmaksātu motora maiņa tik vecam lūznim un vai var iemontēt ko tādu, lai var apdzīt arī ne tikai pa vējam vai no kalna lejā ripojot.

Link to comment
Share on other sites

iemontēt tu vari dajebko, tikai par ražotāja neparedzēta motora ielikšanu būs jāreģistrē pārbūve iekš CSDD.

Link to comment
Share on other sites

Esmu gana Golfos dažadus motorus licis, bet daudz vienkāršāk tieši tādu pašu kā bija. Nezinu cik meistari par tādu darbu prasa, bet es ar puku pa dinu mierīgi tādu darbu esmu paveicis. Ja liksi citu motoru, tad sākas šķūnings, nesakritīs trubas, troses, vadi un pusasis. Ja pāriet uz citu motoru, tad jāpērk sarūsējis golfs ar labu motoru. Citādāk notērēsi lielu naudu un laiku pa šrotiem braukājot un dažadus sīkumus meklējot. Beigās tak varēs to sarūsējošo nodot lūžņos un sanāks pa lēto motors, plus vēl čupa ar rezerves daļām. Nu jā, es jau runāju kā cilvēks,kurš visu pats remontē.

Labots - Didzis
Link to comment
Share on other sites

Takš paņem no ss-a jebkuru motoru, kas der tavējā. Ņemsi tādu pašu, (nezinot Tavu esošo) piem.1.6l`86gada, Un tik Tavs darbs kā pārmest agregātus un elektrību. A vai vērts dēļ pusgada apskates to darīt- ir jau zaļš, nodod lūžņos...

Didzis jau pasteidzās.... :D

Labots - ZzigizZ
Link to comment
Share on other sites

andriigais

nodot lūžņos mēs katrs mākam, bet vai kāds māk arī ieteikt kaut ko līdzvērtīgu vietā - maz rij, lēti remonti, lēts pats auto un var mežā iebraukt un arī izbraukt.

Link to comment
Share on other sites

Tak neklausies uz tiem lūžņos nodevējien. Cilvēki,kuri eļļainas rokas nekad nav sajutuši, skatās tik uz autiņiem ar smukiem lukturiem. Tas nekas,ka jaunajiem autiņiem lukturu lampas jāmaina caur izpūtēju :sarkasms: . Kamēr nav sarūsējis, normāls autiņs ir Golfs. Nav nekādas elektronikas, kam nojukt un jebkuru defektu var dienas laikā salabot. Skaidrs, ka miljonus vērtu darījumu ar tādu nebrauc kārtot, bet laukos ,kur vajag no punkta A aizbraukt līdz punktam B, ideāla mašīna.

Labots - Didzis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tev der praktiski jebkurš 1.6 vai pat 1.8 motors, arī benzīnnieks, ja kompresija laba. Šitiem modeļiem visi bloki un ķeskas ir praktiski vieni un tie paši. Pārskrūvē loriņus un pēc pāris stundu darba aiziet. Pats esu busam licis, jo dīzeļi ir dārgi, bet cilvēki jau nezin, ka tur atšķirību nekādu.

Link to comment
Share on other sites

Man atkal nav saprotams, kā var "gadīties" izbrauciens bez eļļas un kā var pēc tam ar tādu motoru kapāt kamēr noklājas pavisam. Bet nu atrast motoru 2. golfam tiešām nekādu problēmu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

"Izbraukt ar motoru bez eļļas" un "prasmīgas rokas, ka neaidās tik sasmērētas" kaut kā galīgi neiet kopā. :) Un 2. golfs ir OK mašīna, bet nu frontālā crash gadījumā nekas daudz tur no vadītāja un pasažiera nepaliks diemžēl.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Tur parasti no vadītāja nekas pāri nepaliek. CSDD kādreiz bija "miroņmašīnu tops" un Volkswagen tur ieņēma stabilu 1. vietu, kurš vēl atceras... Tā 1. vieta dēļ Golfa galvenokārt, nu un populāra marka...

Link to comment
Share on other sites

Tev der praktiski jebkurš 1.6 vai pat 1.8 motors, arī benzīnnieks, ja kompresija laba.
Neder gan benzīnieka. Cits griezes moments līdz arto atrumkārba...

 

Pats esu busam licis, jo dīzeļi ir dārgi, bet cilvēki jau nezin, ka tur atšķirību nekādu
Tiešam redzu,ka nezini.Braukt jau var un uzlikt.
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Esmu manījis otrajā golpā 1.9TDI, drošības sajūta tikpat cik suicīdiem pilsoņiem ar E30 2.5l.

 

Bet pārlikt imho nav problēmu, man 1 auto ir mainīts motors, ~3h laikā tika cauri.

Link to comment
Share on other sites

@@Tufjord,

Nestāsti nu pekstiņus vecam automehāniķim. Tie ir mīkstie dīzeļi, kas tiek būvēti uz vienas bāzes ar benzīniekiem, atrumkārbai te vismazākā nozīme, jo bundža ta ir no dīzeļa. Ies kā smērēts, atšķirību nejutīs.

Link to comment
Share on other sites

Es jau iepriekš teicu par pusasīm.Ja negrib čakarēties un liek cita tipa motoru, tad tikai no citas mašīnas. Kad maina uz benzīnu, tad tak nevajag aizmirst par aizdedzi un tas nozīmē, ka jāpārtaisa elektrība. Skraidīt pa šrotiemun visu meklēt pa daļāmir pilnīgi garām. Paņem nopuvušu mašīnu un pārceļ gan motoru ar kasti, stiprinājumiem un pusasīm, gan vajadzīgo elektronikas daļu un pēc tam sarūsējoso bundžu nodod lūžņos.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...