Jump to content

Dacīte uz Lodžijas


tomy007
 Share

Recommended Posts

Izsaucu uguni uz sevi. Skats tiek vērst uz Dacia Lodgy, ar domu to iegādāties. Kādēļ? Nepieciešams maksimāli ietilpīgs un ekonomisks(degvielas patēriņš!) minivans (komercauto, ka VW Caddy utml nav opcija!), kas derēs gan privātām, gan firmas vajadzībām.. Ford Galaxy utml. jauniem aparātiem naudu tērēt nav plānots. Mazlietoti, ar tādiem pašiem ietilpības un degvielas ekonomijas rādītājiem, ir jaunas Dacītes cenā, bez reāli zināmas vēstures par apkopēm un nobraukumu, pa lielam ap 150000km bez garantijas par pirmo ciparu šajā skaitlī. Lietotie Opel Zafira un VW Touran, kā arī jauns Chevrolet Orlando par maziem, ja runā par izmēru.

Par Dacia Lodgy- doma par 1.5D, tik nav skaidrs vai vērts piemaksāt par 110zs vs 90zs. Apkopes, starp citu, nav nemaz tik lētas. Uz 135000km savācas ap LVL1200,-

Ko gribu dzirdēt? Vai bootbiedru prāt ir kāds racionālāks piegājiens šāda auto iegādei? Un iet runa par summu ap 10tk LVL, ieteikumi pirkt 15gadīgu WV Sharan šoreiz nederēs.

Ja ir laiks iedziļināties topikā- tad argumentējam pa tēmu, nevis "pa tādu naudu var cajēni nopirkt".

Jau iepriekš paldies par viedokļiem.

Link to comment
Share on other sites

Nu, tas projekts uz pavasari. Ja Dacīti pērk(nesaprast burtiski) tagad, tad reāli atnāks Latvijā tikai uz februāra sākumu(ja vien nepērk to, kas apgramstīts salonā). Tā ka bilde tik drīz nebūs :blind:

Link to comment
Share on other sites

Nedomāju, ka pieprasīts(vismaz Latvijā). Kamēr salasa komplektāciju, kamēr šippings, kamēr apgādā valstis ar lielāku pieprasījumu.. Nu tur tas februāris arī ir.

Link to comment
Share on other sites

Biju arī apčamdīt šo auto. Par to cenu tiešām labs, it sevišķi, ja ņem vērā, ka trešajā rindā tiešām ir sēdvietas, tur tiešām nav 5+2 vietas, tur ir 7. Kāpēc jau skaties uz apkopi pie 135000km? Protams, ja gadā nobrauc 50kkm, tad cita lieta. Bet nu citiem auto jau tā nebūs lētāka, ja būs vēl garantija, un būs jābrauc uz oficiālo servi. Ja labi parunā, gan jau var arī atlaides sarunāt.

Lai gan, lēmums jau jāpieņem tev. Ja jauns, un lielu ietilpību, pa tādu cenu, tad konkurence faktiski nav. Ķīna līdz mums vēl nav tikusi, un tur arī kvalitāte smagi klibo.

Protams, var mēģināt ķert kādu akciju, tad varbūt tāda summā kādu bāzīti varētu dabūt no kāda cita ražotāja, vai to pašu Scenic. Lai gan tur arī nez vai dīzelis būs.

Link to comment
Share on other sites

Protams ka piegājiens nav ne ekonomisks, ne racionāls.

Lai dacijai dabūtu šādu cenu, tur smagi jāekonomē, jāekonomē uz visu ko pircējs nevar autosalonā ieraudzīt un apčamdīt. Un 90zs uz tik lielu bundžu.... Ja būs piekrauts par smagā apdzīšanu uz šosejas varēsi aizmirst.

 

Ja gribi ekonomiju tad viennozīmīgi gāze. 2x lētāks katrs nobrauktais kilometrs.

Un pa 10k ls var no Vācijas atdzīt pavisam labu minivenu, nenojātu ar zināmu vēsturi. Kaut to pašu WV Sharan, viņus nebeidza ražot 15 gadi atpakaļ! ;)

Labots - ronalds_
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Un pa 10k ls var no Vācijas atdzīt pavisam labu minivenu, nenojātu ar zināmu vēsturi. Kaut to pašu WV Sharan
- vai arī kādu Hyundai Trajet. Piekrītu par 100%.
Link to comment
Share on other sites

Jazznfunk

Uzreiz saku, ka nav bijusi pieredze ar šādu auto, bet dzīvē ir pierādījies fakts - jo vienkāršāks auto, jo uzticamāks. Ja man būtu jāņem jauns auto, šis būtu viens no interesējošiem variantiem. Vienīgais, jāskatās, vai ekonomējot uz "extrām" nesanāk tik smieklīgi, ka saulainā laikā nav saules sarga, ko nolaist virs pieres :) Kautkad pētījām internetā šos budžeta auto - vienam no viņiem, tagad neatceros kuram, bija šāda "extra". Citiem centrālās atslēgas nebūšana liksies kā nepieņemams apkaunojums, kas arī mēdz būt "extra". IMHO, saules sargs ir vitāli nepieciešams, bet centrālās var iztikt. Varbūt tāpēc, ka esmu pieradis.

 

Un viispār smiekli nāk par tiem visiem parketa Poršiem un Roveriem ar EST numuriem. Ko tie cilvēki darīs pēc pāris gadiem ar tām plastmasas kaudzēm, kas piegrūstas ar elektroniku? Laikam par 1/3 cenu tirgos, svaigi no UK atbraukušiem latvju strādniekiem un pirks nākamo facelift modeli :D :D

Labots - Jazznfunk
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja esi izdomājis tad pērc. Kā jau iepriekš teica- labāk jaudīgāko versiju un ne pašu lētāko komplektāciju. Reno dīzeļi esot ok, par pašu auto tik un tā neviens neko tolkam nepateiks tā kā modelis jauns, tad trūkst pieredzes, vienīgi motori ir salīdzinoši mazi priekš tādas klases auto, paprasi lai iedod izmēģināt pirms iegādes kautkur uz Jūrmalas šosejas, tad redzēsi vai iet uz priekšu.

Link to comment
Share on other sites

Un viispār smiekli nāk par tiem visiem parketa Poršiem un Roveriem ar EST numuriem. Ko tie cilvēki darīs pēc pāris gadiem ar tām plastmasas kaudzēm, kas piegrūstas ar elektroniku?

Smiekli nāk, jo raudāt tev kauns :mrgreen: Pats noteikti pat vienu riepu nevari atļauties nopirkt :mrgreen:

Brauks, brauks un vēlreiz brauks ar tām mašīnām, tur viss ir labi.

 

Dacia... nu... na ļubiķeļa, es 10tk Ls netērētu uz viņu.

Link to comment
Share on other sites

Arī es pirms gadiem 10 biju par lietotu vācieti vs jauns noname. Laiki ir mainījušies un dārgs, diemžēl, vairs nenozīmē arī kvalitāti. Nereti tikai lielākas izmaksas remontējot. VW un MB kā kvalitātes etaloni ir pagātne. Atdzenot auto no Fāterlandes nav nekādas garantijas. Noklāsies vadības bloks, to arī mainīsi no savas kabatas.

Gāze nav opcija šajā gadījumā, atbildot biedram ronalds_

Aprīkojuma ziņā tiek skatīta maximālā pakete.. Tur nav īsti variantu Dacītes gadījumā.

110zs versiju jau notestēju- tukšs velk gana labi. Ļoti labi saprotu, ka pērku ekoD, nevis F1, un patēriņš pie 90 3.8 ļoti priecē sirdi. Neviens no darba zirga neprasa uzvaru hipodromā.. Pēc papīriem 90 un 110 versijās dinamikas starpība nieka 0.6s. Bet testam 90zs versijas nav. Tā ka nākas salīdzināt uz papīra.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

piemēram dusters ir ok, un tas 1.5 daisels velk normāli

Link to comment
Share on other sites

Jazznfunk

Duff, nu paskatīsimies pēc 5 gadiem, kas notiks ar tiem uzpūstajiem parketniekiem :) Cik daudz vēl viņu būs uz ielām un cik daudz pie servisiem mētāsies, jo redz, īpašniekiem nebūs naudiņas remontus veikt. Latvju standarta 10-15 gadus vecajiem VW/Audi pilna normālas firmas alumīnija piekares komplekta cena jau ir ~350 Ls, kas jau nav maz + kāds to par velti nedarīs.

 

Nevaru atļauties nopirkt riepu tādam Kajānam. Kāpēc man būtu jāpērk 1, Latvijas ceļiem nepiemērota riepa pa 200 Ls?

 

Par Daciām vajag apjautāties taksistiem. Pilna Rīga ar Loganiem un Ladām.

 

Par VW un MB kā kvalitātes etaloniem pagātnē +100. Nezinu kā VW, bet ar MB točna ir bēdīgi.

Link to comment
Share on other sites

, jāskatās, vai ekonomējot uz "extrām" nesanāk tik smieklīgi, ka saulainā laikā nav saules sarga, ko nolaist virs pieres

Vo vo, tādi brīnumi tiek ražoti. Lai nu kas, bet ir lietas, kam autiņā tomēr jābūt, lai cik lēts viņš nebūtu. Centrālā atslēga un elektriskie logu pacēlāji arī pieder šīm lietām. IMHO protams.

Link to comment
Share on other sites

Dacia Logan lielākā problēma manā skatījumā ir tālākpārdošanas vērtība.

 

«2gadīgā vācieša» gadījumā jauna auto neglābjamais «izbraukšanas pa salona vārtiem» cenas kritums jau ir noticis, savukārt neskaidrās vēstures seku likvidēšanas izmaksas noteikti būs mazāka trauma, nekā «es esmu piekrāpts» sajūta ik reizi iekāpjot kādā labākā auto.

 

Mans ieteikums - paskaties Škoda Roomster, par to cenu dabūsi maksimāli nopakotu.

 

http://www.ss.lv/msg...ter/bcemod.html - te vēl paliks pat pāri, un ir gan klimats, gan kruīzs, gan citi patīkami sīkumi, kas Daciai nav pat pieejami. Cena divreiz lētāka, auto trīsreiz labāks.

Labots - Smii
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

"Nereti tikai lielākas izmaksas remontējot. VW un MB kā kvalitātes etaloni ir pagātne. Atdzenot auto no Fāterlandes nav nekādas garantijas. Noklāsies vadības bloks, to arī mainīsi no savas kabatas."

 

bieži tas bloks kādam salūzt? lietots maksā 100 līdz 200 ls. nekā tur tāda nav, lai biedētu cilvēkus un vācu autiņu vietā ieteiktu citus.

padomā labāk, kā tiem noneimiem ar rūsu būs jācīnās.

Link to comment
Share on other sites

Duff, nu paskatīsimies pēc 5 gadiem, kas notiks ar tiem uzpūstajiem parketniekiem

nu pēc būtības tā teica arī pirms 5 gadiem, un arī pirms 10 un 15 :mrgreen:

 

Es gan īsti nesaprotu, par ko tu mēģini runāt. Mašīna ir jāuztur un ja to dara, tad viss tur būs labi. Te nav diskusija kur ko kurš var vai nevar atļauties taisīt vai netaisīt, bet pateikt, ka mašīnas, kuras nevari atļauties, ir sūdi - ir par skaļu teikts.

 

Labāk paskatīsimies, kāda tā Dacia būs pēc 5 gadiem :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

rememberme
Mans ieteikums - paskaties Škoda Roomster, par to cenu dabūsi maksimāli nopakotu. http://www.ss.lv/msg...ter/bcemod.html - te vēl paliks pat pāri, un ir gan klimats, gan kruīzs, gan citi patīkami sīkumi, kas Daciai nav pat pieejami. Cena divreiz lētāka, auto trīsreiz labāks.

 

Paskatijos Tevis piedaavaato Roomsteru. Vizuaali pat ļoti OK. Melnaa kraasa izskataas ļoti soliidi, bet taa paneļa bilde vienkārši nogaaza. Ak diees pasarg, taadu paneli 2009 gada auto :shura: Citaadi pats par taadu aizdomaatos ...

Link to comment
Share on other sites

Es nekad nepirktu autiņu,kurš nav izplatīts Latvijā. Vēlāk pārdot lielas problēmas,jo normāli cilvēki tādus autiņus nepērk.Kā mazākā vaina, tā detaļa jāgaida nedēļu vai pat vairāk. Stikliņu no pavarotņika šrotā nenopirksi un meistari neprot retus autiņus remontēt. Tapēc vien labāk skatīties uz fāterlandes auto. Visu ko vajag gandrīz katrā šrotā atradisi.

Labots - Didzis
Link to comment
Share on other sites

Jazznfunk

Nu re, kur parādās cilvēku izvēles īpatnības! :)Remebmerme, piemēram, ļoti svarīgs ir auto salons. Nepatīk - un uzreiz par visu auto viedoklis sašķiebjas :)

 

Un tie, kas ar tiem parketniekiem ar EST numuriem braukā - vai tad viņi tos var atļauties, ja jau brauc uz EST reģistrēt, kur ir izdevīgāki noteikumi un cipari?

 

Duff, jā, mašīna ir jāuztur, taisnība. Bet neaizmirsīsim, ka mūsdienu auto būve dzīvo uz detaļu tirgu. Un tāda Dacia ir reizes 2 vienkāršāka par parketniekiem + nav "pievienotā ekskluzivitāte", ka 1 spogulis maksā 500 Ls, e.t.c. Un tie, kas tos parketniekus brauc ar EST numuriem, spēs viņus uzturēt? Cik maksās zobsiksnas/ķēdes nomaiņa Kajānam un Daciai pēc 3 gadiem, kad garantijas būs beigušās?

 

Didzi - labs arguments. Dacias, LV ir pietiekami, tie paši takši - un tie brauc nepārtraukti + tiek jāti, domājams, ka šie Lodgy arī būs drīz tik pat daudz kā populārie Voyāgeri :)

Labots - Jazznfunk
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Smii ieteiktais Roamster ir ļoti laba alternatīva. Tik mazliet par mazu tā kravas kaste.. Bet šis konkrētais melnais tiešām neizskatās slikti.

Link to comment
Share on other sites

Un tie, kas ar tiem parketniekiem ar EST numuriem braukā - vai tad viņi tos var atļauties, ja jau brauc uz EST reģistrēt, kur ir izdevīgāki noteikumi un cipari?

 

LV uzņēmums nevar iegādāties auto, kas ir dārgāks par XXXXX LVL un norakstīt izdevumus. EST un LT to var + plus vēl uzņēmuma auto nodoklis.

 

Sievai auto ir uz firmu reģistrēts, arī parketnieks, mēnesī jāmaksā nodokļos 40 vai pat 60 lati, precīzi neatceros. Es domāju ka arī uz šā auto nākamgad parādīsies svešas valsts numuri, vai arī tas tiks pārreģistrēts kā uz privātpersonu.

 

 

Par škodas salonu, protams nav jau nekāda torte, tomēr ir redzēti arī draņķīgāki. Iekāp tai pašā kangoo, vai Dies pasarg, kādā lētā gala korejietī.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Atceros Top Gear epizodi, kur čaļi riktīg ieņirdza par to Lodgy dizainu... :mrgreen:

 

Un viispār smiekli nāk par tiem visiem parketa Poršiem un Roveriem ar EST numuriem. Ko tie cilvēki darīs pēc pāris gadiem ar tām plastmasas kaudzēm, kas piegrūstas ar elektroniku?

 

Uhh, ka nu ir viens riktīgs nabadzīgā latvieša skaudīgais kometārs...

 

Klausies draugs, tu ko domā, ka tikai džipi ir piebāzti ar elektroniku? Visas jaunās mašīnas ir piebāztas, jo tuvāk premium segmentam, jo trakāk. Kajāns un Range Rover vēl nav tie trakākie, jā, elektronikas tur ir dačuma, bet tas nav tas pats kas napačkāts kitajoza kvalitātes un uzticamības ziņā. Reāli tu tiešām domā, ka viss izņemot emblēmu un cenu kajānam iekšā/apakšā ir vienāds ar kaut kādu dacia vai hujdaj? Tikpat labi tavs Dacia atlieksies daudz ātrāk i bez visas elektronikas, jo kā jau te viens minēja, lai dabūtu to konkurētspējīgo cenu, šķībacainie ekonomē uz visu, ko tu neredzi.

A vot tas, ka ir tādi debīli letiņi, kas pērk mašīnas, ko nevar atļauties, tad reģistrē .ee, lai kaut kā minimizēt izdevumus, brauc ar lisām riepām un neremontē to, kas jāremontē, tā, draugs mīļais, ir stulbā latvieša flīžu licēja ideoloģija, greizs priekšstats par to, kas kam ir domāts. Eiropā sienu špaktelētājiem prātā neienāk, ka S klase ir domāta viņiem...

 

Kajāns nav vainīgs ka viņš rij daudz degvielu, ka daļas dārgas u.t.t. u.tjp. viņš vienkārši ir domāts cilvēkiem, kam neuztrauc tas, ka riepas maksā vismaz štuku komplekts. Pēc būtības viņiem vispār nebūtu jāinteresējas par to, kas tur ir zem haubes atrodas, priekštam ir serviss, pa kuru pēc tam norēķinās.

 

P.S. Vienīgais, kam varu piekrist ir tas, ka modernie autiņi tāpat neviens saules mūžu nedzīvos. Ne 2012 BMW M5 ne Hujdaj Getz, ne viens, ne otrs vienkārši tam nav paredzēti. Bet tāda ir auto industrija mūsdienās, nav runa par to, ka nevarētu uztaisīt, runa ir par to, ka nevajag...

Labots - Lemberghini
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Roomster taču ir daudz mazāks par Zafira, kuru autors izbrāķēja. Bet tā ja auto ir paredzēts kādiem 5 gadiem un bez cerībām uz kaut kādu lielu tālāk pārdošanas vērtību, tad Dacia ir OK. Huyndai Trajet ir izplatītāks, bet tāpat viņiem tālāk pārdošanas vērtība ir ļoti zema.

 

Un Huyndai Getz salons manā skatījumā bija baudāmāks par Škoda Fabia salonu, abi auto bija 2007. gada. Tā kā visiem širprotebiem mūsdienās tās plastmasas un audumi ir vienādi. Pirms pāris dienām izbraucu ar 2009. gada Santa Fe ar visu maksimālo komplektāciju, tur vispār nebija kam piesieties.

Link to comment
Share on other sites

Un tie, kas ar tiem parketniekiem ar EST numuriem braukā - vai tad viņi tos var atļauties, ja jau brauc uz EST reģistrēt, kur ir izdevīgāki noteikumi un cipari?

Tam, ka pa pilsētas ielām brauc tik daudz jaunu luksus automobiļu ar Igaunijas valsts reģistrācijas numuriem, ir vairāki iemesli. Viens no galvenajiem - Latvijā spēkā esošā nodokļu likumdošana, kas nosaka, ka juridiskām personām, kas iegādājušās vieglo automobili par summu virs 25 000 latu, šāda automobiļa iegādes, tehniskās apkopes un pat degvielas izmaksas nav atļauts norakstīt kā saimnieciskos izdevumus. Tautā šos ierobežojumus visbiežāk dēvē par luksus auto nodokli.

Piemēram, turīgais pircējs, iegādājoties un reģistrējot premium klases «Porsche Cayenne» džipu un samaksājot pievienotās vērtības nodokli Latvijā, iztērē aptuveni 61 500 latus, salīdzinoši Igaunijā šī summa ir vairs tikai 50 000 latu (jo atkrīt PVN maksājums).

Tāpat tiek ietaupīta maksa par pirmo reģistrāciju, vieglo automobiļu nodoklis un transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis.Kopējais ietaupījums tikai no reģistrācijas un ikgadējiem maksājumiem ir aptuveni 12 000 latu vienai automašīnai. Neņemot vērā vēl tos finansiālos ieguvumus, kas saistās ar šādas automašīnas ikdienas ekspluatācijas izmaksām, kuras Igaunijā var norakstīt uzņēmuma izdevumos.

http://www.apollo.lv/zinas/igaunlatviesi-ka-turigie-izvairas-maksat-auto-nodoklus/532156

 

Duff, jā, mašīna ir jāuztur, taisnība. Bet neaizmirsīsim, ka mūsdienu auto būve dzīvo uz detaļu tirgu. Un tāda Dacia ir reizes 2 vienkāršāka par parketniekiem + nav "pievienotā ekskluzivitāte", ka 1 spogulis maksā 500 Ls, e.t.c. Un tie, kas tos parketniekus brauc ar EST numuriem, spēs viņus uzturēt? Cik maksās zobsiksnas/ķēdes nomaiņa Kajānam un Daciai pēc 3 gadiem, kad garantijas būs beigušās?

es tak nesaku, ka autoram tagad jāņem parketnieks :mrgreen:

tev vai nu Dacia vai uzreiz porše, pats ar to arī iesāki diskusiju, te, cik saprotu, par miniveniem grib runāt.

Un ko dod, ka žigulim pa 10Ls ir pilns spainis ar detaļām? Tā ir uzticama mašīna?

Link to comment
Share on other sites

Un tie, kas ar tiem parketniekiem ar EST numuriem braukā - vai tad viņi tos var atļauties, ja jau brauc uz EST reģistrēt, kur ir izdevīgāki noteikumi un cipari?

 

Cik esmu ticies ar bagātiem cilvēkiem, tad viņi ir bagāti arī tāpēc ka nesvaidās ar naudu! Un ja var štuku gadā ieekonomēt reģistrējot auto EST, tad viņi arī to dara!

Link to comment
Share on other sites

Nu tas, ka topiks aizpeld no tēmas, izbrīnu nerada. Starp citu- ietilpības ziņā Roomster=Zafira, bet vienalga par 30% mazāks kā Lodžijai..

Link to comment
Share on other sites

Galaxy bij reāla opcija, bet iemetot aci ss visiem traki lieli nobraucieni. Un atdot 7-8 latus par 150+ nobraucienu kaut kā negribās..

Link to comment
Share on other sites

2 paziņām ir Logans - nu žigulis kas žigulis ar visām tā izrietošajām sekām. Par šo nekā nezinu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es uzskatu, ka auto par 5k un vairāk ls jāmeklē Vācijā (vai citur Rietumeiropā).

 

Ir variants braukt pašam, var apvienot ar ceļojumu, bet ir savs čakars.

 

Bet ir firmas, cilvēki kas pa sakarīgu ciparu atdzīs da jebko.

 

Gāze nav opcija šajā gadījumā, atbildot biedram ronalds_

 

Kāpēc gan ja ir vēlme ekonomēt? Kas ir labāks maksājot 2x vairāk par degvielu?

Link to comment
Share on other sites

Nu par to gāzi ir tā- viens no ļaužiem, kas ar to auto brauks paniski baidās no gāzes iekārtas automašīnā. Jau teicu- gāze NAV opcija.

Link to comment
Share on other sites

tūlīt dabūšu pa galvu :mrgreen:

autor,pērc tik vien nost to auto un miers.

ja aprīkojuma sarakstā ir viss ko vajag (nevis ko var iedomāties),pats auto gaitā un pēc patēriņa apmierina,tad būs viss ok.

kas bļāva par kvalitāti šiem auto - ražošanas procesa standarti ir tādi paši kā visai renault-nissan grupai.Līdz ar to,ekonomijas uz sērkociņiem tur nav,viss vajadzīgais ir kvalitatīvi konstruēts.

kam šaubas par izturību - šim agregātam tehniskie risinājumi par 90% kopē Logan.

A par šī agregāta uzticamību var rekur palasīties: http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=66773&SECTION_ID=1876

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Jazznfunk

Lemberghini (BTW viens Tavs nika brālēns vakar pa LTV1 labi iznesās)

 

1) saku vēlrreiz - tādā Daciā ir 2x, ja ne vēl mazāk elektronikas, nekā tādā parketniekā. Joprojām neko neizsaka šis fakts? Nu nevar noklāties logu pacēlāju vadības bloks, kas ir savienots ar signalizāciju un dies pas, atrodas kāda cita bloka pārvaldībā, piemēram, centrālās atslēgas, e.t.c, kurā ir kārtējais vadiņš nu ātruma sensora, e.t.c, mašīnai, kurai ir manuālie logu pacēlāji! Daleca? :)

 

2) Vecais, vecīt, večukiņ, nu nav man skaudība pret tiem, kas braukā ar tiem parketniekiem, nu tiešām nav. Un jā, Kajāns nav vainīgs, ka viņam garšo E98 un ir dārgas riepas. Tik cik mums te ir to cilvēku, kas brauc ar luxus klases auto un neuztraucās par izmaksām, kā tam ir jābūt? Cik? Kaktu servisi pilni ar X5, e.t.c. ir aitas - ir kajāni.

 

3) Ja cilvēks iegādājas auto, kuru viņš nevar atļauties uzturēt, tad tas ir sviests. Gaidam no valdības lēmumu par sarežģījumiem reģistrēt auto kaimiņvalstīs. CSDD nepamatoto cenu politika ir cits jautājums.

Link to comment
Share on other sites

rememberme

Ja jau tomeer skatijies uz galaxy, tad jau arii paareejie no taas saimes jaapskata-sharans un alhambra :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Ir apskatīti- kā jau biedrs ronalds_ saka: tie ar kaut cik saprotamu nobraukumu un vēsturi jāsūta no Vakareiropas.. Šeit uz vietas atrodami vai nu traki dārgi vai traki daudz braukti..

Link to comment
Share on other sites

Tak taču pērc Dacīti un nečakarējies. Būs vismaz garantija kādu brīdi, visiem tiem S-Makšiem, Alhambrām, Šarāniem un Zefīriem arī 3-5 gadus veciem mēdz šis tas nobirt un remonti nav lēti. Arī apkopes normālos servisos nebūs lētākas kā pie Dacītes dīlera.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Stepselis
...Būs vismaz garantija kādu brīdi,...

 

Par garantiju nesaceries, tā ir tikai uz papīra un reklāmās, tāpat kā Renault. Reālā dzīvē mūsu firmai Renaultam pa garantiju neko nemaina - amortiņš nestrādā - pats vainīgs, kondicioniera radiators pušu - pats vainīgs, u.t.t.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...