Jump to content

Sadaļa - auto spuldzes


Kitai
 Share

Recommended Posts

Identiski - mēneša laikā arī otra., vārdu sakot kalpošanas laiks vienāds beigās sanāk abām spuldzēm.

Tas pats arī aizmugures gabarītos.

Jauniem autiņiem lampu nomaiņa reizēm ir kosmosa tehnoloģiju vērta, dažbrīd jāņem ārā viss lampu bloks, bet to var izņemt tikai tad, kad bamperis nost ... nu kur tiem inženieriem smadzenes ?

Link to comment
Share on other sites

Laikam jau tāpēc, lai visi draudzīgi brauktu lampas mainīt uz servisu, es tā domāju...

Nu vismaz viņi tā cer, ka visi tā darīs.

Labots - MārcisB
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

mafijs, ir kādi varianti un idejas kāpēc tā? Jo tas izklausās nepareizi. Man Toyotai nu jau vairāk kā 5 gadus nav mainīts nekas no apgaismes...+ vēl termiņš no pirmajiem īpašniekiem.

Link to comment
Share on other sites

laikam jau., lai lampas maina autorizētajos servisos. hwz ...

 

JuutpaudisMaigcilveeks . cik ir dzirdēts, tad pasātam vispār gaismas ir pavājas kopš dzimšanas.

 

Varinats - aftermarketa lampām kaut kas nav pareizi uztaisīts. Ideju maz, ir jāredz un jāsalīdzina orģinālās no fāterlandes un te veikalā pirktais china ražojums.

Ir dzirdētas sliktas atsauksmes par Depo lampām (nejaukt ar veikalu Depo :D )

Link to comment
Share on other sites

Neiedziļināšos niansēs bet tieši tāpēc arī sāku runāt par tiem sūdiem (jo lai runātu par kauč kādām kvalitatīvām gaismām ir jāsaprot par ko ir runa) un tas nav tikai par lampām, bet par veseliem piekares mezgliem. A bet gribējās pastāstities

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss
miglas luktura novietojums - tam ir jābūt pēc iespējas zemāk

 

Precizēšu. Miglienieki, kā arī jebkuri citi papildlukturi nedrīkst fiziski atrasties un dot gaismu virs tuvajām gaismām. Tehniskajā apskatē kādreiz prasīja, lai šādas lampas būtu aizsegtas ar plastmasas "lidojošajiem šķīvīšiem" vai ko tādu. Kā tagad - nezinu. Tas no CSDD viedokļa.

 

No pielietojuma laikam ir tā, ka migla turas apmēram 20...30 cm virs zemes un lielākā problēma ir tā, ka tiek ar tuvajām (un nedod dies tālajām) izgaismota pati migla, nevis ceļš (ceļa klājuma virsma). Te talkā nāk miglinieki, kas fiziski atrodas zem miglas vai vismaz zemāk par tuvajām gaismām, kā arī nedod staru uz augšu. Tiek izgaismots ceļš un nomales, bet gaisma neatstarojas miglā.

 

Vispār priekšējie miglinieki ir baigi labā lieta un bija viens no obligātajiem punktiem auto iegādes sarakstā. Protams, tos jālieto tikai pie nepieciešamības, nevis lai dienā brauktu ar tuvajiem+ migliniekiem kopā ponta pēc.

Link to comment
Share on other sites

Jauniem autiņiem lampu nomaiņa reizēm ir kosmosa tehnoloģiju vērta, dažbrīd jāņem ārā viss lampu bloks, bet to var izņemt tikai tad, kad bamperis nost ... nu kur tiem inženieriem smadzenes ?

 

Pie kam to bamperi jau varētu arī pats noņemt, bet nelaime tā, ka pie noņemšanas salūst plastmasas klipši, uz kuriem šis turās, bet tos nekur nepārdod. :crazy:

Kādu laiciņu atpakaļ biju mācībās, kur Peugeot rūpnīcas pārstāvis stāstīja par jaunākajiem modeļiem. Viņš tā arī taisnā tekstā pateica, ka tas ir darīts tādēļ, ka jaunie autiņi bieži vien (sevišķi dažādu akciju laikā) tiek tirgoti zem pašizmaksas, bet šī nauda ar uzviju tiek atgūta uz servisa pakalpojumu rēķina.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ka tiek ar tuvajām (un nedod dies tālajām) izgaismota pati migla, nevis ceļš (ceļa klājuma virsma).

To var labi redzēt arī pamatīga sniega laikā tumsā. Tālie nevis uzlabo redzamību bet to pasliktina, jo gaisma atstarojas no daudzajām sniegpārslām.

Link to comment
Share on other sites

Neiedziļināšos niansēs bet tieši tāpēc arī sāku runāt par tiem sūdiem (jo lai runātu par kauč kādām kvalitatīvām gaismām ir jāsaprot par ko ir runa) un tas nav tikai par lampām, bet par veseliem piekares mezgliem. A bet gribējās pastāstities
Laikam būsi nopircis nojātu "sarkanu" audi vai passātu :D

 

Identiski - mēneša laikā arī otra., vārdu sakot kalpošanas laiks vienāds beigās sanāk abām spuldzēm. Tas pats arī aizmugures gabarītos.
Lampas var izdegt, nekvalitatīva ražojuma dēļ, strāvas dēļ, paskaties ar voltmetru pie aķa +/- cik viņš tev dod aķī iekšā, iespējams kkur iet uz īso,(jaunākiem auto var būt citi brīnumi) tā gadījās avantam aizmugurējā vākā vadu murčkulis bija izdilis, smuki salika,noizoleja vadus un viss ir kartibā, atkal manam japānim viena lampa dreb, jo kronšteins nolauzsts, no pastāvīgas vibrācijas reizi pusgadā viena puse izdeg.

 

Runājot par LED, (Light Emiting Diode) tās ir baigi ok, bet ne tās kuras ebajā pērk.

Lexus ir izstrādājis LED savam LS600H tādas lampas, automatiskā regulācija n'shit, ir pabraukt ar viņu visādos apstākļos, viss ir čiki piki, tā būs nākotne auto gaismā, mazāks energo patēriņš un slodze uz ģeneratoru, ilgāk kalpo, 2.5g laikā nav nācies nevienu lampu nomainīt.

Ksenons... nu rupnieciskais ksenons ir labi, bet aftermarket ksenoni parastos lukturos ar bloku ir lauku ķūninga izpausme.

 

Slikta redzamība? ja iespējams tad nomaiņa uz linzeniekiem palīdzēs. Parastie lukturi ir kā ir, var ielikt jaudīgāku lampiņu, noregulēt lukturus un kūli (ieteicams), arī no ārpuses stikliņi nokalpojas (nomatējas) , tos gan pulē gan tīra utt, bet tas ir īslaicīgi, ja lukturs nomaucis 500k/km-1mil, tā ir laimes spēle, cik kvalitatīvi uzlikti stikli.

Labots - Czar
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss
LS600H tādas lampas, automatiskā regulācija n'shit, ir pabraukt ar viņu visādos apstākļos, viss ir čiki piki

 

Neesi gadījumā kāds šofera dēls? :king2:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Laikam būsi nopircis nojātu "sarkanu" audi vai passātu

 

Pasarg dievs - tālāk no tādiem :D

Cik gadījies redzēt tad pat jauni Opeļi, VW, Audi un, piedodiet, arī merši ir izstrādāti caur pakaļu. Lai die's nogrābstās pēc tam gar tiem konstruktoriem

Link to comment
Share on other sites

Šobrīd teh.apskatē neskatās hsenons, parastās- galvenais lai stars ir pareizs. Nav vajadzīgi hsenonam ne automatiskā lukturu regulēšana, ne apskaļošana... Šobrīd skatās tikai, lai stars pareizi spīdētu.

 

Vai tiešām? Kopš kura laika? Man liekas, ka ķīnas hrenoniem kuju skati iziesi. Var būt ne pārāk loģiski, bet tā nu tas ir.

Link to comment
Share on other sites

Tikai žēl, ka policija izrādas bezspēcīga pret šiem "šķuņingotājiem" .

 

Lampas var izdegt, nekvalitatīva ražojuma dēļ, strāvas dēļ, paskaties ar voltmetru pie aķa +/- cik viņš tev dod aķī iekšā

 

Man ar elektrosistēmu viss ir kārtībā.

Link to comment
Share on other sites

TA apskati nevar iziet ar lauku ksenonu, nevar iziet ja nestrādā lukturu mazgātāji oriģ ksenonam ( šo gan citu reizi aizmirst pārbaudīt). Uz lukturiem ir ciparu/burtu kombinācijas kuras norāda kādām spuldzēm kur jābūt, ja neatbilst - 2. Un idoti visi ir tie kuriem ir tādi lauku ksenoni ( skat linku augstāk)

Labots - constrig
Link to comment
Share on other sites

Starp citu - kur var tiem mazgātājiem dabūt tās mini-slotiņas? Manējās pagalam nodrāztas jau, bet par oriģinālajām negribētu tērēties. :)

Link to comment
Share on other sites

Par ksenoniem

 

201.3. Lukturos atļauts uzstādīt tikai vienāda tipa un tikai izgatavotāja paredzētā tipa un jaudas spuldzes. Tām jābūt sertificētām un marķētām atbilstoši transportlīdzekļu sertifikācijas noteikumiem (2.3. un 2.4.att.). Ja transportlīdzeklis izgatavots līdz 2000.gada 31.decembrim, spuldzes var būt sertificētas un marķētas atbilstoši prasībām, kas noteiktas tehniskajos normatīvos, kuri tika piemēroti, izgatavojot (sertificējot) transportlīdzekli.

Aizliegts izmantot tuvās un tālās gaismas spuldžu ārējos apvalkus, kas pārveido balto gaismu citas krāsas gaismā.

Aizliegts lietot halogēnās spuldzes un lokizlādes spuldzes lukturos, kas nav paredzēti šādu spuldžu lietošanai.

201.4. Ja transportlīdzeklis aprīkots ar galveno lukturu gaismas kūļa noliekuma manuālās korekcijas ierīci, kas darbināma no transportlīdzekļa salona, tā nedrīkst darboties tikai vienā pusē.

Ja transportlīdzeklis aprīkots ar lokizlādes lukturiem, jādarbojas galveno lukturu gaismas kūļa noliekuma automātiskās korekcijas ierīcei.

http://www.likumi.lv/doc.php?id=88101

Link to comment
Share on other sites

Jazznfunk

Likums visiem viens, bet kāds TA darbinieks bija tādos augstumos, ka neizlaida manu čomu ar W124 bundžas Mercedesu dēļ oriģināla Hella's smoked aizmugurējo lukturu komplekta.

 

Ielika uz TA vecos un izgāja, protams.

Labots - Jazznfunk
Link to comment
Share on other sites

Uz skates brīdi jau saliek atpkaļ orģinālos, bet uzreiz pēc uzlīmes logā, salipina atpakaļ megaspuldzes. Lūk kur tā problēma.

Link to comment
Share on other sites

Sveiki...

Manu komentu šeit vairākkārt cilāja. Atvainojos par to, bet... ja man trīs pazīstamiem cilvēkiem izlaiž TA ar "nestandarta" lampām- vai nedrīkstu TO uzrakstīt?

Es neesmu par ksenoniem, bet (ja nu nav TĀ regulēšana UN skalošana, BET lukturi IR noregulēti uz MAX lejā)- vai tiešām uz TA katru reizi ir jāķakarējās?

Princips? A cik ir info, ka TIE šrotu ksenoni uz ceļa ir apstādināti? Es ko tādu neesmu dzirdējis...

Sory

Link to comment
Share on other sites

Likums visiem viens - ja tādi lukuri NAV paredzēti, tad nedrīkst. un punkts.

Par to ka uz ceļa nestādina - tā ir pilicijas negribēšana ko darīt lietas labā.

Link to comment
Share on other sites

Jazznfunk

Tik tiešām jāraksta viss dubultā? Mercedess W124 bundža. Hella oriģinālais smoked (tonētais) lukturis. Ja ar tādu nedrīkst rādīties uz ceļiem, tad kāpēc ar W124 drīkst? Vācijā ar šādiem nevienam nav problēmu. Protams, mūsu mīļais CSDD ar PVN faktoru atkal izceļās.

Labots - Jazznfunk
Link to comment
Share on other sites

Lampas var izdegt, nekvalitatīva ražojuma dēļ, strāvas dēļ, paskaties ar voltmetru pie aķa +/- cik viņš tev dod aķī iekšā, iespējams kkur iet uz īso,(jaunākiem auto var būt citi brīnumi)

 

"Czar", Tu kaut ko jauc. Nu piemēram strāvu un spriegumu. Nekad nesapratīšu, kā lampa var izdegt no tā, ka elektroķēdēs kaut kur īsais, bet šis absurtais pieņēmums ir diezgan izplatīts.

Link to comment
Share on other sites

Mercedess W124 bundža. Hella oriģinālais smoked (tonētais) lukturis. Ja ar tādu nedrīkst rādīties uz ceļiem, tad kāpēc ar W124 drīkst?

 

Tev kaut kāda dīvaina izpratne par terminu "oriģinālais". No salona autiņu izdzini ar tiem lukturiem virsū? Tad brauc virsū dīlerim, lai maina nost. Ja ne, tad Hella uz tā merša ir tikpat oriģināls kā China Yellow crap Inc. ražojums.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ai nu kuš kuš!

 

Visa tā ņemšanās ar tonētiem lukturiem un pseidoksenonu ir no tā, ka izskatu grib kā jaunam Lexusam vai Audi, bet naudas nepietiek pat ne 5% no šādu auto cenas. Nesaku, ka šāda nerēķināšanās ar citiem ceļu satiksmes dalībniekiem būtu atbalstāma, bet tādā vietā nu mēs dzīvojam. Nabags dara kā var.

Link to comment
Share on other sites

Jazznfunk

Labi, peace par tām Hellām. Dīvaini gan, ka Ķīnas DEPO der, bet Hella's oriģināls nē..

 

Lai jau liek kaut vai petrolejas lampas, ka tik nežilbina citus.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...