Zux Septembris 15, 2015 Share Septembris 15, 2015 (labots) P.S. Starp citu, kur Rietumeiropā ir tā fotofiksācijas sistēma - kaut kā esmu palaidis garām? UK. Ja tu par šo salikt tos sinhronizētos/viedos radarus. Uz šosejas divās vietās ir kamera kas fotografē visas mašīnas. Tad salīdzina kādā laikā ir atbraukusi līdz otrajai vietai. Ja laiks būs īsāks kā ja brauktu ar atļauto, -saņem soda kvīti. Labots Septembris 15, 2015 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slaids Septembris 15, 2015 Share Septembris 15, 2015 (labots) Pareizi e=d. Liekam uzsvaru uz jābūt. Cik reizes tu esi redzējis, ka cilvēki to lieto? Man kaut kā nav gadījies. Labots Septembris 15, 2015 - Slaids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Septembris 15, 2015 Share Septembris 15, 2015 UK. Ja tu par šo Yapp. Par to gan. Neesmu pa UK ar auto braukājis, bet "ne uz Lielās salas" tādus neesmu manījis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Septembris 15, 2015 Share Septembris 15, 2015 Tehniski darāms, sasinhronizē tik pēc GPS pulksteņus un gatavs. Tehniski visu var dabūt gatavu, bet es par juridisko pusi.Demokrātijā var sodīt tikai par to, par ko ir paredzēts sods, un ko tu vari pierādīt saskaņā ar normatīvo aktu regulējumu. Mūsu 100 grudrajām galvām par to vēl ir jānobalso. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Septembris 15, 2015 Share Septembris 15, 2015 Nu , jā , jātaisa komisijas utt, tā vietā lai ko darītu . Māk tik gudri runāt cik agresīvi braucēji uz jaunās šosejas. Bet uz tās šosejas jau pietiktu ar kādiem trim ''kontrolpunktiem'' lai nomierinātu skrējējus gandrīz visā garumā. Sprastu ka nekur pasaulē tādas sistēmas nebūtu, bet ja ir , tad kāda problēma , pat ja ko, nedaudz , japalabo likumos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
constrig Septembris 15, 2015 Share Septembris 15, 2015 Ar shaadaam domaam uzmaniigi, taa robezja ir neredzama un ja reiz paari tiksi tai, atpakaljcelja vairs nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Septembris 15, 2015 Share Septembris 15, 2015 (labots) Kādēļ kaut kādus sinhronizētus radarus?GPS softs reālā laikā un neviens nekad neko nevarēs pārkāpt Netraucies, drīz katram iešūs čipu un par katru pirdienu maksāsi, un tādi kā tu to panāks un pirmie bļaus! Dīvaini ir tie cilvēciņi, bļaut jau par citiem patīk, bet neviens jau neaizdomājās ka būs bumeranga efekts! Labots Septembris 15, 2015 - jema Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Septembris 15, 2015 Share Septembris 15, 2015 Cita lieta gan ir tas ka 90km/h manuprāt uz jebkura Latvijas ceļa ir par maz Nez nez. Uz visiem A ceļiem notiek tizlošanās uz 70-80 max. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 „Demokrātija ir vissliktākais valdīšanas veids, neskaitot visus pārējos veidus”. Vinstons Čērčils Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 (labots) Vienmēr jābrauc ar domu ka citi neievēros satiksmes noteikumus vai arī pieļaus kādu kļūdu.manā laikā tā arī mācija.Ja brauc pa ceļu un redzi ka kāds taisās uz ceļa uzbraukt tad jābrauc ar domu ka viņš var tev piebraukt priekšā.Ja redzi ka pa ceļa malu iet gājējs tad jābrauc ar domu ka viņš var pēkšņi tev pievilkt priekšā.. Precīzi! Tieši pēc šāda (daudzuprāt paranoiska) principa braucu un kundze tāpat, attiecīgi viena gadījumā no ~500 tas ir paglābis no pamatīga crasha. Manuprāt, tas ir tā vērts. Vispār braukšana pie stūres ir zināmā mērā darbs, jo visu laiku jākoncentrējas uz ceļu. Iespējams man mazliet palīdz kādu laiku rallijā pabrauktā laika pieredze, bet arī pirms tam braucu koncentrējoties un tad ir po vai tiek pārsniegti brīžam tie 15-20 km/h, vai nē, jo pārsniegti netiek pārgalvīgi. Starp citu, domāju, ka lielākie avārijas situāciju radītāji ir tie, kas velkas ar 60-70 pa ceļa vidu, kur atļauts 90. Tikko, svētdien braucu uz Saulkrastiem un no tās vietas, kur no Pleskavenes uziet ceļš uz Tallinas šosejas līdz Baltezeram viena dāmīte ar mersi čunčināja ar 60 - 65. Attiecīgi aiz viņas izveidojās gara un nervoza rinda, kuras braucēji stresaini mēģināja apdzīt vairākas mašīnas vietās, kur to nedrīkst darīt, pie tam čakarējot arī pretīmbraucējus, kuri dabūja mukt malā. Anyway, lielākos sūdus taisa tie, kas ilgstoši būtiski neievēro plūsmas ātrumu - gan uz augšu, gan uz leju... Kādēļ kaut kādus sinhronizētus radarus?GPS softs reālā laikā un neviens nekad neko nevarēs pārkāpt.Esmu redzējis kā kravas pārvadājumu firmai onlainā piecās minūtēs var izpētīt ko katrs kravinieks ir darījis un ar kādu ātrumu braucis. Nu nez, man te vienā uzņēmumā padsmit mašīnām autonama pasākumu ar GPS salika un tad tik skaties onlainā kā Tu lido cauri ķegumam ar 135, lai gan pats sēdi mašīnā un redzi, ka dabā ir 55. Gļuku nebija daudz un pārāk biežu, bet pietiekami, lai pieriebtos. Labots Septembris 16, 2015 - Racer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 Vispār braukšana pie stūres ir zināmā mērā darbs Kādā zināmā mērā? Tas ir darbs un vismaz es braucot pie klientiem cenā rēķinu arī ceļā pavadītu laiku! Starp citu, domāju, ka lielākie avārijas situāciju radītāji ir tie, kas velkas ar 60-70 Lūk par šo 100% piekrītu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 ronald, es biju domājis to kā darbu citā nozīmē - arī tais brīžos, kad brauc uz copi vai veikalu - nedrīkst pārlieku atslābināties pie stūres. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 ta man visu laiku jāskatās, vai pēkšņi no ceļmalas zāles neizlīdīs kaķis? un tumsā ko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 ronald, es biju domājis to kā darbu citā nozīmē - arī tais brīžos, kad brauc uz copi vai veikalu - nedrīkst pārlieku atslābināties pie stūres. Kā saka viens mans čoms, ceļš ir galā un var atslābt, kad esi noparkojies galamērķī un izslēdzis dzinēju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 arī tais brīžos, kad brauc uz copi vai veikalu - nedrīkst pārlieku atslābināties pie stūres. Nu bet darbs ir arī tajā momentā, kad brauc uz copi un vai uz veikalu! Vispār es ar interesi skatos kā notiek pašbraucošu auto izstrāde. Pagaidām gan ir bēdīgi - tāpat kā ar AI (mākslīgais intelekts) izstrādi..... Bet nu būtu forši, ierāpo pālī iekš auto, ieklikšķini kartē galapunktu un auto pats tavu miesu nogādā mājās. Un arī bez pāļa - šoseja ogre-tīnūži-rīga remonti, ātruma ierobežojums 70, var aizmigt pie stūres - ta jau labāk lai robots brauc un es paskatos boot.lv forumu planšetē! ta man visu laiku jāskatās, vai pēkšņi no ceļmalas zāles neizlīdīs kaķis? Jā! Tu esi pie stūres nevis guli dīvānā! Un tev priekšā var izlīst arī alnis - gulēsi pie stūres - vairāk šeit nerakstīsi...... Pa granteni uz 90 tas jau ir tā teikt rallija režīms ar attiecīgo koncentrāciju uz ceļa! Nevis sēņošana! Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 alnis ir liels un zālē neslēpsies. Grantenē no nākamā gada ātrāk par 80 braukt nevar. Es gan jau tagad parasti nebraucu ātrāk. kaķa vai pudeļbirstes dēļ neredzu pamatu iespringt. jāsatraucās par lielākiem lopiem, kur jau kontakts prasīs ko vairāk kā nomazgāt auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 lielākie avārijas situāciju radītāji ir tie, kas velkas ar 60-70 Lēnie braucēji jau neiekļūst avārijā. Avārijā iekļūst stresīgie, kas aiz viņiem brauc.Statistiku es nezinu, es tik tā domāju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 (labots) Grantenē no nākamā gada ātrāk par 80 braukt neva Likumos izmaiņas? Jebkurā gadījumā tas nozīmē, ka ātrāk braukt nevis nevarēs, bet nedrīkstēs Tā kā mentu uz grantenes nebūs tāpat kā tagad, tad varēs braukt tik ātri kā pats spēj autu novaldīt un bez grāvjiem iztikt! Un grantenes malās mēdz būt arī krūmi no no kuriem kāds alnis vai kuilis var izlīst - rallija režīmā ar to jārēķinās! Nē nu protams var vilkties ar 30 km/h bet tas diemžēl neko negarantē - manas muteres draugs iebrauca grāvī uz manas grantenes - es vispār nesaprot kā tajā vietā varēja no ceļa nobraukt.... Avārijā iekļūst stresīgie, kas aiz viņiem brauc Es laikam esmu tas steidzīgais - laiks ir nauda! Nekādi nesaprotu kāpēc jāvelkas uz 70 pa šoseju.... Labots Septembris 16, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 Lēnie braucēji jau neiekļūst avārijā. Avārijā iekļūst stresīgie, kas aiz viņiem brauc. Statistiku es nezinu, es tik tā domāju. Piekrītu. Starp citu, tas arī izskadro SHITādus un līdzīgus pētījumus http://www.diena.lv/arhivs/petijums-sievietes-ir-labakas-autovaditajas-neka-viriesi-11969241 Liela daļa opīšu un blondīņu pat nesajēdz, ka rada avārijas situācijas un viņu dēļ avarē kāds cits, kurš iekļūst statistikā, kamēr jamie mierīgi aizbrauc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 ta man visu laiku jāskatās, vai pēkšņi no ceļmalas zāles neizlīdīs kaķis? un tumsā ko? Pērc/aprīko auto ar infrared Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnis2002 Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 vispār jau braucot domāju ka citi arī ievēros csn un būs pieklājīgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 ronald, es biju domājis to kā darbu citā nozīmē - arī tais brīžos, kad brauc uz copi vai veikalu - nedrīkst pārlieku atslābināties pie stūres. Man šķiet, ka arī tos, kam patīk uzļuļķēt pie stūres, arī vajadzētu ierobežot - pazīstamais arī kā uzpīpē, tā atslābst un ne vairs uz zīmēm jāskatās ne ko - nikotīniņu slimais pauris ir saņēmis un viss dzīvē izdevies. Katrā ziņā ir krietni jārafinē policijas metodes, ierobežojot tos, kam pat tie +15 liekas pa maz un telefons braukšanas laikā kabatā neturās - pēdējos vispār ar kirzas zābaku pa to ausi, pie kuras tiek likts telefons ir jāsper, lai izārstētu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 Nu runāšana pa telefonu it kā netraucē ja atbildi uz zvanu un turi telefonu pie auss.Vismaz man netraucē. Skatos jaunais šumahers...... braukšanu ar divām rokām uzskatu par stipri nedrošāku. Vēl viena "'ģeniāla" atziņa........ 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 Nu vispār... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 snukurins, 16 Sept 2015 - 22:30, teica: Nu runāšana pa telefonu it kā netraucē ja atbildi uz zvanu un turi telefonu pie auss.Vismaz man netraucē. Skatos jaunais šumahers...... Problēma jau ir iekš tā, ka ja nopietns jautājums jārisina (vienalga darba vai privāts), tad uzmanība starp koncentrēšanos uz braukšanu un uz sarunu sāk dalīties un te jau parādās katra cilvēka iespēju robežas. Tas ir līdzīgi kā, ja kāds līdzbraucējs uzdod sarežģītu jautājumu, kas prasa aizdomāties. Jebkurā gadījumā gari pa telefonu pie stūres nepļāpāju, bet īsi atbildu. Ja īsi atbildi uz zvanu, tad absolūti nav starpības vai turi telefonu pie auss, vai izmanto handsfree - kārtējais mīts bez pamatojuma.. braukšanu ar divām rokām uzskatu par stipri nedrošāku. Vēl viena "'ģeniāla" atziņa...... Normāla atziņa - ja nebrauc gonkā, tad ar vienu roku var droši manevrēt un rokas "nepīsies". Otra roka tiek pieslēgta tikai nepieciešamības gadījumā. Ar abām rokām uz stūres (neatkarīgi no mobilā lietošanas) braucu tik pa grunteni vai ziemā, kad slidens segums. P.S. Nemāku pareizi citēt, kur jau ir kāds citēts - izskatās pēc kaut kāda šurumburuma, bet ceru, ka saprast var.. Atvainojos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 Es i braukt ar 2 pirkstiem Pa štrāsi ar 1, kreiso rādītājpirkstu Pat kājas nav pie pedāļiem, jo kruīzkontrole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 Šam es piekrītu bet tad tadā gadījumā tas pats attiecas uz brīvroku sistēmām jo problēma jau nav rokās bet galvā. Nu bet tak par to jau ar teicu: "tad absolūti nav starpības vai turi telefonu pie auss, vai izmanto handsfree - kārtējais mīts bez pamatojuma.." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 Tas nu gan bij smalks joks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 (labots) Ja pa pilsētu jātaisa visādi manevri, jāslēgalē ātrumi, tad pietrūkst tās vienas rokas, ja ļurini pa telefonu bez HF. Par to vienu roku, nav konstanta varianta, kura tai brīdī liekas ērtāka, tā uz stūres, vai abas, vai bez, vai ar celi stūri pielabo. Labots Septembris 16, 2015 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorsh Septembris 16, 2015 Share Septembris 16, 2015 Un ko darīt ar navigācijām? Tev viņā visu laiku ir jālūr? Un tas navigators neko nerunā (pagrieziens pēc tiktur metriem)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 te jau parādās katra cilvēka iespēju robežas Lūk šo daudzi pārspīlē! Ir bijuši ntie pētījumi kas parāda ka praktiski visi cilvēki spēj koncentrēties tikai uz vienu svarīgu uzdevumu, nu nav mums multitaskinga Pie stūres var īsi atbildēt uz zvanu, ja ir hansfree sistēma, bet gari pļāpāt vai konsultēt klientu braucot ir nepieņemami! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 a kāds saka ka uz stūres nav abu roku tad varu nomierināt,es vispār braucu tikai ar vienu roku Redzi, tā nianse ir tāda, ka auto šoferis stūre ne tik ar rokām, kā ar galvu (vismaz tā būtu jābūt) un runāšana lielu daļu uzmanības "nolaupa". Tici man, no aizmugures braucot, tāds (vai tāda) "klaču bāba" ir ļoti labi pamanāms(a), taču pašam jau liekas, ka viss ir štokos un super - es taču esmu Miša Šumaherovs un varu stūrēt vispār bez rokām. Problēma jau ir tajā, ka ar katru gadu automašīnu dinamika uzlabojas - paātrinājumi un palēninājumi kļūst fiksāki un tiek prasīta aizvien labāka reakcija, ko daudzi vairs nespēj nodrošināt, jo ir jādara daudz kas cits. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 Ja ir aktīvā stūres reika un tomāts, vienu roku var amputēt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 Ir bijuši ntie pētījumi kas parāda ka praktiski visi cilvēki spēj koncentrēties tikai uz vienu svarīgu uzdevumu, Pētījumus studijā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 Tie bija raidījumi pa discovery chanel. Ātrumā atradu vienu linku http://time.com/3858309/attention-spans-goldfish/ Ja kas. manējā sieva brauc pie stūres runājot pa telefonu un sildot ar labo roku ātrumkloķi. Viņai patīk braukt ātri tāpat kā man, bet kad es redzu ka ir 110 km/h uz grantenes un nav abas rokas uz stūres..... Lamājos, bet es nav viņai autoritāte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 Lamājos, bet es nav viņai autoritāte... Izņem viņai uz sava vārda dzīvības apdrošināšanu... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 (labots) Par to braukšanu ar vienu roku... Ir gadījies uz dzelzceļa pārbrauktuves ārpus apdzīvotas vietas hvz kur trāpīt, tik stiprs sitiens bija, ka no stūres rāviena vēl nākamajā dienā varēja rokas locītavu just. Negribu domāt, kas būtu bijis, ar vienu pirkstu stūrējot. Tai brīdī bija aboas rokas uz stūres, labi, ka tā. Pats arī ikdienā braucu rasslabonā ar vienu roku (man šķiet, ka pat braukšanas eksāmenā uz beigām tā braucu ), otru pieslēdzu pēc vajadzības. Nu un grutene/ziema, protams. bet tagad, kad ģēniji septembrī (kad ielās jau tā ir bardaks) izdomā rakt Barona un Avotu ielas, paralēli pārraktajai Vesetas ielai... korķos var vispār bez rokām uz stūres braukt, ja auto taisns un bremzes vienmērīgas Labots Septembris 17, 2015 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
wxy Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 (labots) Ar vienu roku/pirkstu stūrējot problēmas var rasties, ja kaut kādu iemeslu dēļ mašīnu "sanesīs" (riepu izšaus, iebrauks bedrē, vai ceļa segums mainās, iebraukšana nomalē, utt). Labots Septembris 17, 2015 - wxy Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 Nu palasot dažu ''atklājumus'' varam nebrīnīties par drūmo statistiku uz Latvijas ceļie. Ja var teikt ka pļapāšana pa telefonu netraucē, tad... kā teiktu DL ''INDIGO'' . Ja saka ka braukt ar vienu roku pie stūres ir drošāk, tad.. pasaule , kur tu velies! Pētījumus studijā! http://jointhedrive.qld.gov.au/assets/downloads/factsheet-distractions.pdf Nu tādu ir ''steriem, bet dažiem , lai attaisnotu savu tieksmi ''likt mīksto'' uz likumie , tie jau nav argumenti. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 kur problēma braukšanā ar vienu roku? vai tu arī esi bomāram līdzīgais, kam labāk no auto turēties 100m rādiusā, jo katra kustība pie s stūres, kaut dibena pakasīšana, uzreiz ir apdraudējums savai un citu dzīvībai? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!