Jump to content

Lēnām skatos jaunu tačku (nedīzelis, sedans, >2000.g., ~3K Ls)


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Skatos, ka auto tēmas tiek diskutētas uz vella paraušanu, tad nu man arī lēnām briest vajadzība pirkt autiņu. 18 gadus vecais bmw 316 sāk manāmi rūsēt (gan virsbūve, gan grīda) un gribās kaut ko svaigāku.

 

Tātad ko es gribu:

- benzīnu vai benzīnu/gāzi. Argumenti pret dīzeļiem ir tādi, ka cik esmu viņus redzējis, tad risks iegrābties uz sūdu ir pārāk liels. Ja sanāk mēsli ar motoru, tad remonti ir ļoti dārgi.

- 2.0 - 2.2 motors. Tomēr samērā bieži gribas iespiest pedāli grīdā un ar švakākiem motoriem sanāk autiņa mocīšana.

- sedans ar 4 durvīm, jo combi/universāla variantiem vienmēr aizmugurējais stikls aizķep neskatoties uz tīrītājiem.

- vēlama aizmugurējā piedziņa.

- normāls izskats.

- ir kondicionieris.

- budžets ap 3000Ls.

- ne vecāku par 2000.g. (nav nostaļģijas pēc veciem autiņiem).

- pieejamas rezerves daļas un nav kosmiskas remonta izmaksas.

- viss kas nav līdzīgs Golfam. Vispār neviens VW nav licies ērts un pēc izskata nepatīk. Arī Mazdas negribu.

 

Pašlaik metu acis uz kādu BMW E46 vai kādu uz C klases mersedesiem. Vēl varētu paanalizēt Saab 9-5/9-3, Audi A4, Toyota Avensis.

Labots - Mr.Līkrocis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    17

  • androidz

    18

  • Gestapo

    7

  • KBoy

    9

ja tirspiedziņa,tad variantu nav - E46, jo C klase būs pa dārgo,detaļu ziņā.

Saabu atmet - rets auto.

Toyota - absolūti pelēks,bet pēc velna uzticams auto.Pragmatiska izvēle.Arī nebūs jāmokās ar aprīkojuma variantiem,bija 3 fiksētie un viss.

A4 jau tas pats VW vien būs,tad to atmet.

Es vēl sarakstā ieliktu Opel Vectra (2.gen) un Honda Accord.Pēdējais kā reizi aktīvai braukšanai būs.

Link to comment
Share on other sites

Dundurs

VOLVO S60, S80? Preztižs izskats un cenā aptuveni arī iekļaujas. Vienīgi dzinēju lielums varētu neiekļauties tavos parametros.

Link to comment
Share on other sites

s60 ar 2,4 bencīnu (a mazāki neies labāk par to 316) būs kapitāli dārgs uzturēšanā.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
(labots)

Driftošana nav tāds hobijs, tāpēc tā bija pieminēta kā opcija, kas nebūtu primārā.

 

Accordu un S40 var arī izskatīt. S60/S80 ir pārāk monstrozi un aizdomas, ka nāksies maksāt lielu ceļa nodokli līdzīgi kā BMW 7. sērijai.

Opeļos (izņemot jaunākos, kas lien pāri budžetam) iekāpjot nav tā sajūta, kam vajadzēt būt.

 

Gribētos tomēr tādu, kas nav pārāk liels gabarītos.

Labots - Mr.Līkrocis
Link to comment
Share on other sites

Lexus IS, salīdzinoši kompakts, esot kvalitatīvs, cik maksā rezerves daļas ...?

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Liekat tak tos sābus mierā, viņi nav lēti tāpēc, ka ir nejēgā daudz, bet tāpēc, ka visi grib no viņiem tikt vaļā, bet neviens negrib pirkt :sarkasms:

 

Esi oriģināls, paņem audi TT :)

Link to comment
Share on other sites

 

Accordu un S40 var arī izskatīt. S60/S80 ir pārāk monstrozi un aizdomas, ka nāksies maksāt lielu ceļa nodokli līdzīgi kā BMW 7. sērijai.

Opeļos (izņemot jaunākos, kas lien pāri budžetam) iekāpjot nav tā sajūta, kam vajadzēt būt.

 

Gribētos tomēr tādu, kas nav pārāk liels gabarītos.

 

S80 celja nodoklis ir 90ls.

pamēgini iesēsties ieksh S60 priekshā un tad aizmugurē. prieksh manis S60 bija drusku pa shauru, bet nu es arī tuvu 2m

Link to comment
Share on other sites

Knaabis

...

Opeļos (izņemot jaunākos, kas lien pāri budžetam) iekāpjot nav tā sajūta, kam vajadzēt būt.

...

 

Laikam nav tā sajūta, ka kaut kas paliek garāks? :)

Link to comment
Share on other sites

constrig

Ko var cepties par šo auto tēmu, lietota iegāde vienmēr ir lotereja, pec iegādes jārēķinās ar palielinātiem ekspluatācijas izdevumiem.

Izdarot izvēli, protams, jāuzklausa līdzcilvēku viedoklis, bet galu galā jāmaksā pašam vien būs. Pievērs uzmanību nobraukumam, tas arī ir noteicošais lietota auto izvēlē (iet runa par reālo, šobrīd tirgoņi paļaujās uz pircēju labticību un otrādi). Odometra rādījumus bezkaunīgi "griež", liekas pie mums tas nav aizliegts. Tirgotājam pie kājas reputācija, galvenais ir peļņa. Ir daudz dažādi veidi kā izvairīties no iegrābšanās šādā pirkumā.

Ja gribi palielināt vinnesta iespējas neizvēlies: SAAB, jo tā ir reliģioza izvēle, un visiem zināms, ka reliģijai sava nodeva ir jādod, šai tā ir paliela.

Renault, Peugeot, citroen - izvēle robežojas ar neprātu, nav man nekas pret frančiem, bet tikai ne autobūvē + Itāļu un tmldz. modeļi.....Tā var mūldēt ilgi un daudz.

Skaties uz vācu, japāņu spēkratiem. Pievērs uzmanību auto "noguruma pakāpei" un būs OK. Bet jāmaksā tik un tā būs!

Link to comment
Share on other sites

Tev ir bijusi pieredze ar Peugeot, Renault pēdējo desmit gadu ražojumiem? Man ir, un neko neprātīgu tur neesmu manījis. Man tieši ar vācu (konkrēti VW), bijusi sliktākā pieredze. Darbā arī daudziem golfiem ziemā aizsala kartera ventilācija, jautrība garantēta. Kaut vai paskatamies uz Vairiņas mersi :D

Pie mums tieši vācu auto ir reliģija, kura balstās uz kādreizējo reputāciju.

Link to comment
Share on other sites

asaris555

Impreza, ~2000g būs mikimauss. Zem 10l/100km nav iespējams ierakstīties, ja patīk iespiest pedāli.

Link to comment
Share on other sites

constrig

Tev ir bijusi pieredze ar Peugeot, Renault pēdējo desmit gadu ražojumiem? Man ir, un neko neprātīgu tur neesmu manījis. Man tieši ar vācu (konkrēti VW), bijusi sliktākā pieredze. Darbā arī daudziem golfiem ziemā aizsala kartera ventilācija, jautrība garantēta. Kaut vai paskatamies uz Vairiņas mersi :D

Pie mums tieši vācu auto ir reliģija, kura balstās uz kādreizējo reputāciju.

 

Visur ir izņēmumi.

Jā ir ar Peugeot, sajūta ka uz zemes metāls ir beidzies. Bet šī tendence jau ir visur.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
(labots)

Es vērtēju pēc mašīnu pēc tā, kā ari viņu var braukt. Vai nu man pagadījušies mazmotori, ar Opeļiem un VW kaut kā nav veicies. Kad jāuzsāk no 0-70, jāizspiež pēdējā sula.

Laikam nav tā sajūta, ka kaut kas paliek garāks? :)

 

Vecums nenāk viens - kupeju un kabrioletu laiks ir beidzies :)

Esi oriģināls, paņem audi TT :)

Labots - Mr.Līkrocis
Link to comment
Share on other sites

man pašam patīk audi a4 1,9 tdi, taču ja gribi ņemt aizmugures piedziņu benzīnnieku, domāju tad mersis būtu ok.

man viens darbabiedrs stāstīja, ka tēva mersim no 2000.gada gandrīz nekas vēl nav lūzis, izņemot regulārās daļas, kas arī labi turas. tik vien sūdzējās, ka gribētu dīzeli, lai lētāk un priekšpiedziņu, lai ziemā arī var pabraukt bez parākās slidināšanās.

tīri subjektīvi, visas mašīnas prasa naudu remontam. tad mazāk sāpīgi ir maksāt ir remonta izdevumus, ja konkrētā mašīna pašam patīk.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu ja jau lidz sim esi braucis ar BMW tad nezvai tev vajadzetu skatities uz otra un tresa esalona autinjiem tipo, Paugeot, SAAB, Opel, Toyota. Es teiktu ka izvele liela tev nav - lielais vacu trijinieks AUDI, BMW, Mercedes, vai nu launakaja gadijuma vari piekapties lidz Honda Acord - ka neka japanju BMW. Tici man ja pec BMW nopirksi SAAB vai Opel (kas ir veidoti uz vienas un tas pasas Opel platformas) tad hroniska nostalgija pec BMW tev ir garanteta un visu to lietosanas laiku nebeigsi salidzinat ar premium klases autinju kaut ari loti vecu. Es tava vieta nemtu hondu un talak nedomatu vairs, ja tomer esigatavs palielinat budzetu tad var ari BMW un ari ta bus tev pareizaka izvele

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Brauc ar BMW un velk pie citām mašīnām? Nu nu...

Kāpēc nevēlies turpināt? Šķiet, ka E39 tajā budžetā var iespiest.

Tāpat ar pakaļpiedziņu nav diezko plaša izvēle.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ar tiem BMW ir tā, ka man jau viņi patīk, it īpaši dinamiskums pat tādam 1.6L mazmotoram, bet nu gribās ar kaut ko citu pamēģināt. Nav jau tikai 1 un ideālā mašīna. 5.sērija kaut kā pēc izskata nesaista.

 

Uz kapeikpišanu neesmu tendēts, bet katru mēnesi braukt uz servisu negribu. Pašam taisīt autiņu nav ne laika, ne arī vēlmes.

Link to comment
Share on other sites

Autors jau faktiski sākumā pats uzrakstījis - BME E46, ta ko tad tur domāt.

Tik jārēķinas, ka šamam jau elektronika "bik" vairāk.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Nevajag saukt SAAB par trešā ešalona autiņu. Ja kaut kādam ierindas opelim nav nekāda specifiska fīlinga iekāpjot salonā un braucot, tāpat arī visādam standarta hondām (japāņu BMW...haha :mrgreen: ) u.t.t, tad labi nopakotam SAABam ir gan. Tie paši 9-5 Aero, nu bljin, tā ir lidmašīna uz riteņiem, nu ir tur kaut kas tāds netverams. Jā, nu remonti ir bišķi problēma, ir tur viss nedaudz sarežģitāk kā kaut kādai Mazdai, tāpat arī remonti ir padārgi, ja kas nopietns atgadās, bet ja naudiņa nav baigā problēma, tad vispār ieteiktu, nu kaut intereses pēc Līkrocim aizlaist un kauč kur ar tādu SAAB izbraukt, moš autiņs uzrunās. :) Tik nevajag bojāt iespaidu ar 900ajiem un vecajiem 9-3, nu tie zin tādi so so, tas fīlings tur tāds stipri apgarizīts, tāpat kā iekš Volvo S40, kas nemaz nav riktīgs Volvo, tik tāds konkurences auglis.

 

Kā BMW ir tāds specifisks fīlings salonā, tā arī braucot, nu tu jūti, ka aizmugure tevi stumj (Mežavecis acīmredzot saprot par ko es runāju), tad SAAbam arī ir kaut kas pa savam specifisks un atšķirīgs no širpotreba.

 

Pašam SAAB nav, bet ja ar finansēm būtu brīvāk, ļoti apsvērtu domu tādu ņemt. No tām reizēm, ko esmu braucis, iespaids ir palicies ļoti labs un interesants.

 

A citādi Līkrocim ieteiktu vērst uzmanību uz E46 un E46 Touring ( šitie baigi smukie), ja E39 šķiet par lielu. Nu normāli autiņi. Bet nu motoru gan vajag ņemt vismaz 2.0, nu tie 1,6 ir vispār konkrēts bmw feils. Patēriņš 2nieka līmenī, jaudas ne tuvu...

Gāze - paša izvēle. Ja normālu ieliek, gan jau ka vispār kapitāls variants.

Labots - S.Pidermans
Link to comment
Share on other sites

asaris555

Go for SUBARU!!!

Starp citu- vislabākie Saab bija 900 turbo, 80. gadu beigas.

Link to comment
Share on other sites

3000Ls ir tieši tā robeža kur beidzas daudz maz laba mašīna un sākas šrotiņi.

Es pieliktu klāt vēl vienu 1000 un paņemtu

Škoda Octavia - 2006. gada ar manuālo kārbu (galvenais mazos motoriņus neņemt ar automātu, jo tie galīgi neiet)

Škodas ar benzīna motoriem var dabūt arī ar maziem nobraukumiem - kas ir viens no galvenākajiem aspektiem pērkot autiņu.

Audi pa 3000-4000Ls neko sakarīgu nedabūsi. Visdrīzāk būs ar kruķītu spidometru ~ 2003. gada.

Iepriekšējās paaudzes Toyota Avensis arī labs, bet arī sākas no 3600Ls

Renault, Peogeot, Citroen neieteiktu, jo kaut kā viņiem tās mašīnas nesanāk uztaisīt tā, lai kalpotu ilgāk par 5 gadiem.

Vēl par tādu naudu varētu arī Ford Focus ar facelift sanākt.

 

Bet nu ja svarīgi ir pakaļpiedziņa, tad ir tikai un vienīgi BMW

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Riverx, pašlaik braucu ar max 700Ls vērtu šrotu. Nomiris neesmu. Svaigāka mašīna automātiski nenozīmē mazāk problēmas.

Link to comment
Share on other sites

Rādās sajùta, ka par daudz pelni? Turpini braukt ar savu auto un noliec paredzētos latus uz krājkonta.

Link to comment
Share on other sites

daavisz

Nu šājā gadījumā vislabākā izvēle būtu BMW 320. Mašīna principā izpilda visus tavus nosauktos faktorus.

 

Paskaties arī Accord, Latvijā nav populārs, bet ļoti laba mašīna.

 

Vēl vari paskatīties vienu no golfmašīnām- Seat Toledo. Man personīgi ļoti patīk dizains. Vienīgi dzinēju izvēle ir pasūdīga. 1.8 Turbo latvijā vispār nevar nopirkt, 1.6 ir sūds un VR5 arī ir sūds. Atliek 1.8 atmosferiskais. Dzinējam nav ne vainas, dinamika ir ok. Bet rēķinies ka šim motoram trūkst jaudas pie zemiem apgriezieniem.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Brālim kādu laiku bija Opel Omega - man nepatika.

 

Tā nav tikai sajūta, bet arī reālie algas cipari. Sen plānoju autiņu apgreidot uz kaut ko normālāku, tikai dažādu apsvērumu dēļ to atliku. Esošajā bembī pēdējā pusgadā esmu iegrūdis ap 500Ls atjaunojot ritošo un citus sūdus, un pēc diagnostikas, tas tikai sākums, jo apakša konkrēti izrūsējusi. Lai vizuālo atjaunotu vajag minimums 300-400Ls. Vai jēgas to darīt vai naudu izlietot citiem mērķiem?

Rādās sajùta, ka par daudz pelni? Turpini braukt ar savu auto un noliec paredzētos latus uz krājkonta.

 

Mašīnu vajag ikdienā lai rullētu ~40km/dienā. Tas laiks ir pagājis, kad pilnīgi vienalga ar ko braukt, kad tik kustās uz priekšu.

Link to comment
Share on other sites

Patērētājs85

ja 40km ikdienā, tad es izvēlētos zem vai tieši 2.0 Turbo motoru. ar visām tām fiškām, kuras gribēji. Kas tad ir tava cenu ketegorijā līdz 3000Ls? Saab 9-3, Audi A4. Alfa Romeo, un Mitsubishi Outlander - ja kāds atdos šādā summā.

 

Es ņemtu Saab 9-3 Aero (~200Zs HOT) līdz 2500Ls un par pārējo Sprices gāzes iekārtu. Vēl labāks variants Zviedrijā ieķert, jo tur vairak kā 50% cilvēku kopj viņus un nenolaiž.

skaties šeit http://www.blocket.se/hela_sverige?q=saab+9-3+aero&cg=0&w=3&st=s&st=u&st=b&ca=11&l=0&md=th zviedru mājas lapa.

Link to comment
Share on other sites

Sanchus

BMW E46 320 benzīns ēd vidēji 8-9L/100.

Citādi - autiņš uz goda, ja nav nojāts pa LV ceļiem.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kaut kā aizdomīgi - 2006.g. autiņš maksā zem 2k Ls. Šitie nevelk uz Huidai Getz pusi?

Ford Focus var piemest kopējam sarakstam.

 

Kaut kā Renault Laguna nevaru ieraudzīt klasiskā sedana izpildījumā...

 

Par BMW ēdelīgumu esmu informēts. Ja vien neņem 3L monstru, tad patēriņš pieņemams.

Link to comment
Share on other sites

Renault jā, nav klasiskā sedana , hetchbeks.

Focus - nav no dārgjiem auto. Mazā klase jau skaitās ,ja nekļūdos.

Es tikai tā, dažādībai pateicu.

pašam jau e39, citu negribu. Laikam pieradums.

 

Iesēstoties jaunajos šitajos visādos uz reiz acīs lec paneļa un apdares plastmasīgums.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

gribēju tikai pateikt, ka lietoju 1997 gada VW golf jau septiņus gadus (turbo dīzelis 1,9), ieleju tikai degvielu un maucu, vienu gadu pat eļļu nenomainīju, uz spidometra 300 000 tūlīt, degviela uz 100 km ne vairāk, ka 6 litri, uzrāviens ciešams, vienīgi sāk baigi rūsēt ,būs jāmaina

Link to comment
Share on other sites

Eiropas 1.9tdi dzinēji tērē 5-6litri dīzeļa. Ņemot vērā cenas un patēriņa starpību - degvielas izmaksas divreiz mazākas...

 

Viela pārdomām?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...