Tominsh331 Jūnijs 3, 2012 Share Jūnijs 3, 2012 Es no ZPS labi ka karti parādīji, pirmo reizi tādu ielu dzirdu Turpat pie naftas varam tikties Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensijs Jūnijs 5, 2012 Author Share Jūnijs 5, 2012 (labots) ā ideāli! ok! tātad ir dabūts Y-101, BIJA ejošs. Tika sadalīts pa frakcijām Toms paņēma gala pakāpītes, man palika viss pārējais! nu biju muļķis un no paša sākuma nenofotogrāfēju, bet pēc pirmā uzlabošanas etapa gan. nu te skats pēc pāris ieslēgšanu reizēm un pāris pakausētiem vadiem . Paldies dievam nekas nopietns! Re kur ielikts jauns 220 vads, vecais kkautkā neviesa uzticību. Pagaidām kontaksts tas pats vecais, bet iespējams vēlāk tiks nomainītas uz tādu pašu kā PC barokļis! lūk jaunais vads pie trafa lielie kondiķi droši vien paliks tie paši, bet laiks vēl rādīs! aizmugurē kā ieeja tiks izmantoti banāni, izejai arī! tik nomainīts arī iejas vads , tas kas savieno ieeju ar priekšpastiprinātāju, tagad tur ir kārtīgs ekranēts vads Priekšpastiprinātājs paliks tas pats orģinālais! un šis ir galu pakāpes mikroshēmas Lm1875 nu vsp šis projekts tapis sadarbībā ar Arni Paldies viņam! pagaidām viss gaidiet turpinājumu! Labots Jūnijs 5, 2012 - Jensijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tominsh331 Jūnijs 5, 2012 Share Jūnijs 5, 2012 Vadi kūpēja labi, tagad tik indikācija tev pa jaunam jāpieslēdz. Stulbākais ir tas, ka konkrētajam u101 neder tā shēma, kas te klīst pa netu Tagad taisi augšā galus Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Ierakstīts Jūnijs 5, 2012 Share Ierakstīts Jūnijs 5, 2012 (labots) vismaz mikrenes izskatās ok, nav kreisās tīri vizuāli. un ir tie labi salasāmi , blāvie lāzera uzraksti, nevis baltā krāsā. tas labi. tikai skaties uzmanīgi V. 30V ir par daudz. skaties, kā tam trafam tur sekundāros var saslēgt, man slinkums meklēt. http://www.decdun.me.uk/gainclone_psu.html#gcpsubuild Labots Jūnijs 5, 2012 - osscar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tominsh331 Jūnijs 5, 2012 Share Jūnijs 5, 2012 nav 30v, ir +-26v Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūnijs 5, 2012 Share Jūnijs 5, 2012 (labots) http://www.tkd.com.u...85fdd570692779d labi jūs sliņķi paskaties tā trafa nummuru - tie tinumi, nav jaudīgi (ar 26V ) . ja nemaldos galu baro tie ar lielāko voltāžu un tur arī strāva sekundārajā ir lielāka. tobiš te 26V nav nopietni barošanai. jeb arī tā datu lapa neparieza, jo pēc shēmas ir loģiski, ka priekšai 31V un jaudiniekiem - 26. tā arī ir. tad tos 26 var izmantot barošanai. Labots Jūnijs 5, 2012 - osscar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensijs Jūnijs 5, 2012 Author Share Jūnijs 5, 2012 nu es te pačekoju visādas u101 shēmas un atradu ka tikai 1 viietā nāk 31v bet es ņemšu +26 un - 26 http://www.radiopagajiba.lv/RRR/blocks/rtu101.htm skatījos y7101 tā viss vairāk atbilst manai shēmai! no lielā diožu tilta, kas nāk blakus trafam var ņemt +- 26 jo citu v tur nav Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūnijs 5, 2012 Share Jūnijs 5, 2012 ai vārdu sakot AC ir 18V tam trafam - DC ap 25 +-. tātad, viss bumbās. papētīju, bet tas der LM1875 tikai ar 8 omu slodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensijs Jūnijs 5, 2012 Author Share Jūnijs 5, 2012 (labots) http://www.ti.com/li...link/lm1875.pdf nu te ir raktīst , ka 4 omu un 8 omu slodzi, 25 + - v var būt! ''The LM1875 delivers 20 watts into a 4Ω or 8Ω load on ±25V supplies'' Labots Jūnijs 5, 2012 - Jensijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūnijs 6, 2012 Share Jūnijs 6, 2012 derēt jau der, bet traki karsīs..tā ka parūpējies par labu siltuma atdevi. Neatceros kā tur bija šitiem uku - radiators bija izolēts no korpusa un nebija starplika jāliek starp mikreni/radiatoru ..var arī nē... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Jūnijs 6, 2012 Share Jūnijs 6, 2012 Ja es pareizi atceros, radiators nebija izolēts no korpusa. Izolācija bija starp alumīja gabalu, kur skrūvējās klāt gala tranzistori, un radiatoru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tominsh331 Jūnijs 6, 2012 Share Jūnijs 6, 2012 radiators no korpusa šim nav izolēts, starplika ir jāliek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūnijs 6, 2012 Share Jūnijs 6, 2012 nu tā laikam bija , neesmu šos jaucis/remontējis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tominsh331 Jūnijs 6, 2012 Share Jūnijs 6, 2012 (labots) es gan abus daru, cik māku, pēc arnis2002 lūguma drīzumā ielikšu bildes u.c. lietas par to, kā ''ceļu augšā'' viņa bijušo u7111. Kondiķi pasūtīti, testeris, shēma un uz priekšu Labots Jūnijs 6, 2012 - Tominsh331 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensijs Jūnijs 6, 2012 Author Share Jūnijs 6, 2012 Nu man jau bus liiels ragiks, viss orginalais uz 2 mikreneem. nja radiators navizoleets no korpusa.taas noziimeee, ka jaaleik starplikas. nu principaa vareetu jau nemt tos 31v un likt regul'at'aju , tikai jaaskataas vai ir divpolaari vai nav, ja nav tad jaanem tie pasii 25. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tominsh331 Jūnijs 6, 2012 Share Jūnijs 6, 2012 Jensij, kāda jēga ņemt +31 un samazināt, ja var ņemt jau gatavu spriegumu. tāpat tie 31, ja nemaldos, nav divpolāri Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Jūnijs 6, 2012 Share Jūnijs 6, 2012 31V ir divpolārs, baroja gala pakāpes ieejas galu. Un tika barots tembru bloks, tiesa bez stabilizatora, caur rezistoru.. Bet diez vai tas tinums ir pietiekami jaudīgs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūnijs 6, 2012 Share Jūnijs 6, 2012 uz 26V barošanu varēja likt kaut ko jaudīgāku par LM1875....bet tas nu tā, lai jau patrenējas uz "kaķiem " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tominsh331 Jūnijs 6, 2012 Share Jūnijs 6, 2012 tāpatās tas trafiņš neko jaudīgāku nepavilktu, vienīgi jaudīgākas mikrenes netiktu tik traki noslogotas un mazāk karstu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensijs Jūnijs 6, 2012 Author Share Jūnijs 6, 2012 (labots) Nu pagadām ielikšu LM1875 unj gribēšu likšu kko jaudīgāku pēc tam. pareizi tu saki ar kkatko ir jāsāk, uz reiznevar bliezt augšākko ūberkruti! Jensij, kāda jēga ņemt +31 un samazināt, ja var ņemt jau gatavu spriegumu. tāpat tie 31, ja nemaldos, nav divpolāri Protams, tas bija rezerves plans,ja + - 26v nederētu, bet tagad viss ir bumbāš! Ā un Tom gadu no tewis Svētdien tava y-101 bildes! Labots Jūnijs 6, 2012 - Jensijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tominsh331 Jūnijs 6, 2012 Share Jūnijs 6, 2012 labi Tad jau redzēs, varbūt rīt tikšu pie y101 un safočēšu izvadus, kas uz indikāciju iet Ja būs laiks, tad ieskrūvēšu jaunās (ync 50-8) gala pakāpītes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensijs Jūnijs 7, 2012 Author Share Jūnijs 7, 2012 gaidīšu Sveiki! nu laika ir bijis maz, bet kkas jau ir izdarīts, es pat teiktu ka daudz! esmu uztaisījis gala pakāpes, mikrenes, gan vēl nav pieslēgtas, bet vadi ir jau otrajā bildē redzamie ir priekš mikrenēm! Nu to es biju sataisījis, nolēmu pamērīt tos spriegumus, paņēmu priekšā shēmu un uz priekšu! pēc shēmas no ši tiltiņa jānāk ārā + - 26v, bet tā nav Te ir pieslēgts - vads te + vads un protams 3 pet korpusus. dzltenais ir pret korpusu, sarkanais + zilais - lieta tāda, ka m''erot starp korpusu un sarkano spriegums kāpj nemitīgi ātri, pie 45v izslēdzu ārā jo lielie elektrolīti ir uz 50v starp zilo un korpusu viss ir pareizi -25.5 volti. kur varētu būt problēma trafs saslēgt šādi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDat Jūnijs 7, 2012 Share Jūnijs 7, 2012 Atvainojiet, kas tika izdarīts? Tika pielodēti vadi, uzlikti termokembriki un salipināta kaut kāda platīte ar pasīvajām detaļām? Kas tā par plati? Ko tā tur dara? Un vispār. Kas tur notiek? Tiek lipināts čipamps? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensijs Jūnijs 7, 2012 Author Share Jūnijs 7, 2012 nu varēju jau nu palsaīt agrākus topikus pirms runāji! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDat Jūnijs 7, 2012 Share Jūnijs 7, 2012 Izlasīju vēlreiz! Vienīgais no ko tā visa sapratu ir: uz kurioziem sjito Jāpievienojas Smirdīgās Žabas viedoklim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūnijs 7, 2012 Share Jūnijs 7, 2012 es tak iepriekš ieliku linku - kura parādīti trafa sekundārie - tur arī skaties, kas kā jāvieno.Bet tiešām tev pašam pat nav pamata iemaņu...ja nevari pat barokli sariktēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tominsh331 Jūnijs 8, 2012 Share Jūnijs 8, 2012 Ir ok priekš pirmā lielā projekta, JDat, ko uzbrūc censonim??? Par trafu - skaties, kur nepareizi savilki kko. Es tavā vietā to vadus atstātu as it is, teiksim tā - nelīstu, kur nevajag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensijs Aprīlis 8, 2013 Author Share Aprīlis 8, 2013 (labots) Sveiki Bootieši! kas atceras vēl šo trulo parunāšanu pa lietām un nekā nedarīšanu, tad zina, ka ir beidzot kkas izdarīts pēc kāda pus gada laikam! Biju jau šo te noraci un iemeties citā elektronikas veidā, kad izdomāju, ka man tak ir tās lmkas jāsaved kārtībā. ieguglēju pēc tipiskās shēmas, izdomāju, ka plates nekodināšu vienkārši pa taisno pie mikreņu kājām sametīšu p2p! Barošana priekš lm1875 man ir uz +/- 26 v katrā plecā pa 10000 uF un katram kanālam savs trafs! mikrenes pagaidām pie vidēja izmēra plānā radiatora, kad montēšu kastē likšu pie orģinalā, lai nav čakarēšanās ar aizmugurējo paneli, ja karsīs, piemetīšu ventilatorus klāt! Teikšu, ka skan labi, kas attur no labas skaņas ir tumbas, tagad kkādas Pioneer no centra, bet nu ir ok! MIkrenes jauda skaitās 20W priekš 20W ir tiešām labi! ieslēdzot nedaudz ir burkšķis, bet nav nekāds lielais, toties izslēdzot uzreiz nekas nenotiek, bet pēc kādām 5 sec ir tāds bukk diezgan liels tāpēc jautājums, kā to varētu novērst, kas to īsti izraisa? Fona nav principā nekāda! uz visskaļāko kkas parādās, bet salīdzinošu nekas! vienīgi viens trafs mazliet dūc jūt kad pieliek roku pie korpusa, un kad nogriež skaņu tad arī bet diezgan klusu, bet tas jau tā! mazliet bildes! tā apmēram izskatās katrs kanāls barošana Darba gaita kā parasti bardaks! Jāpiebilst, ka tapa principā vienas nakts un pus dienas laikā! P.S Priecīgus Ziemassvētkus Labots Aprīlis 8, 2013 - Jensijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornis Aprīlis 8, 2013 Share Aprīlis 8, 2013 Pret būkšķiem vislabāk palīdz izejā platīte ar releju. Ja slinkums pašam taisīt, eBay tev draugs: http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=DIY+speaker+protection&_sacat=0&_from=R40 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensijs Aprīlis 8, 2013 Author Share Aprīlis 8, 2013 Cik sapratu tā plate starp speker un pašu gal pakāpi! ja? Citpa pieslēdz pie tumbām ar delay? jāpačeko shēmas ar ebay sūdīgi nav 18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 9, 2013 Share Aprīlis 9, 2013 kaut kas tev tur nav riktīgi, cik esmu lodējis lmkas, nevienai nekad nav burkšķis pie on/off. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Aprīlis 9, 2013 Share Aprīlis 9, 2013 Ir civilizētāks variants - plate, uz kuras var vienkārši sakrāmēt vajadzīgo shēmu bez lodēšanas un komponentu čakarēšanas. izdomāju, ka plates nekodināšu vienkārši pa taisno pie mikreņu kājām sametīšu p2p! Vēl ieteikums skatīties, kāds uz tā tranzistora radiatora ir spriegums, lai vajadzības gadījumā noizolētu no radiatora korpusa. Tas tāpēc, ka dažām pastiprinātāja mikrenēm ir mīnus spriegums un shēmu fiksi var nokurināt pieliekot zemējumu radiatoram. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynoj Aprīlis 9, 2013 Share Aprīlis 9, 2013 Nu ja plate tiks lietota stacionāri kā pastiprinātājs tad Tava civilizētā metode nav labāka par p2p metodi,breadboardi vairāk domāti shēmu ātrai pārbaudei un modelēšanai un nevis lietošanai pabeigtā konstrukcijā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Aprīlis 9, 2013 Share Aprīlis 9, 2013 (labots) zynoj, ja šis skaitās pabeigts variants, tad esmu mērkaķis Vienkārši pēc šādas metodes detaļas ir daudz grūtāk dabūt atpakaļ platē un iespējams būs jāpērk jaunas. Tranzistorus un diodes arī pārkarsēt šādā alvas bumbulī ir elementāri. Labots Aprīlis 9, 2013 - Skrandainais Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensijs Aprīlis 9, 2013 Author Share Aprīlis 9, 2013 P2P tas ir http://www.webring.org/l/rd?ring=gaincloneamplifi;id=26;url=http%3A%2F%2Fwww%2Evikash%2Einfo%2Faudio%2Fp2plm3886%2F te tādā pašā veidā sataisīta LM3886 Vēl ieteikums skatīties, kāds uz tā tranzistora radiatora ir spriegums, lai vajadzības gadījumā noizolētu no radiatora korpusa. Tas tāpēc, ka dažām pastiprinātāja mikrenēm ir mīnus spriegums un shēmu fiksi var nokurināt pieliekot zemējumu radiatoram. P.s tas nav tranzistors, bet LM1875 un no korpusa jau noizolēts un uz bredborda var maketēt eksperimentus, bet gala produkts uz bredborda un vēl ielikt visu bredbordu kastē iekšā uz mūžiem iznāk vietas ziņā neietilpīgi un diezgan dārgi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 9, 2013 Share Aprīlis 9, 2013 ar šādiem vadiem "čaina krokodiliem" , kuri kūst jau pie 300mA kā drošinātāji neviens netestē. salodē normāli un tad klausies vai skaties oscilī būkšķa cēloni. Varbūt pleci simetriski neizlādējas, varbūt baypass vajadzīgs ut.t. var samērīt, vai traucējumi no on/off pogas ut.t....vārdu sakot bez normāla kontakta un kaut minimuma mēraparātu - čakāsies līdz rītam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Aprīlis 9, 2013 Share Aprīlis 9, 2013 ja šis skaitās pabeigts variants, tad esmu mērkaķis vispār jau atsevišķas elemkas tieši rekomendē lodēt p2p, paguglē pēc gainclone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensijs Aprīlis 9, 2013 Author Share Aprīlis 9, 2013 ar šādiem vadiem "čaina krokodiliem" , kuri kūst jau pie 300mA kā drošinātāji neviens netestē. salodē normāli un tad klausies vai skaties oscilī būkšķa cēloni. Varbūt pleci simetriski neizlādējas, varbūt baypass vajadzīgs ut.t. var samērīt, vai traucējumi no on/off pogas ut.t....vārdu sakot bez normāla kontakta un kaut minimuma mēraparātu - čakāsies līdz rītam. labi, neveiksmīga bildes, pirmais, kad pieslēdzu pie stāvas, vai nekūp, ja paskatās, tur pat izejā nekā nav un ieejā arī, bet tagad ir pielodēts! p. s drošinātājus pirms vai pēc ar. kondiķiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 9, 2013 Share Aprīlis 9, 2013 pēc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!