Jump to content

Iesakiet auto ekonomisks+ universals


zeratuls
 Share

Recommended Posts

Sveiki!

Velejos pajautat pec palidzibas.

Vai varetu ieteikt paris auto modelus.

Gribetos kaut ko uz Audi A6 Avant, pusi, jo ar to esmu sobrid vadajis preci un gimene utt.

 

Galvenas prasibas, lai remonta eksplutacija nebutu kosmoss, jo neesmu Riga, tapec ari alga tik 200Ls, lai benzinu neritu ar kadu mazaku motoru. Jo esosais agregats uz maniem diena 50-90km, menesa beigas ap 300-340Ls, benza apeda, Sausmas.

 

Taka runajot par auto, esmu uz JUS, veletos dzirdet pieredzejusu onkulu un damu ieteikumus :)

Budzets lidz 4000Ls, auto jumta nebus, dien diena staves lauka to nemiet vera, tapec rusejosu atri modeli negribetos.

 

Ja vajag vel kadas atbildes dodiet, man zinu.

 

p.S Pa cik varetu pardod Audi A6, Sedan 2.8 manual, benzins, nobraukums 260 000 km 2000g, vienigie defekti, abs sensors nestrada labajam ritenim

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

........ alga tik 200Ls...........menesa beigas ap 300-340Ls, benza apeda,...............Budzets lidz 4000Ls...........

 

Lai arī man matemātika skolā nebijā tas mīļākais priekšmets, bet rodas jautājiens: NO KURIENES NAUDA? :shok:

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

vovo, ar 200ls A6 uzturēt...kaut kas neiet kopā - viena nulle netrūkts algā : D ?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

zeratuls

Nu ta summa ir STATOIL cenas, es ta dzivoju LATGALE. Talak pats jau sadomasi.

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Ja sensors nestrādā, tad arī abs nestrādā. :D

Bet ar 200 ls algu, hvz, kaut ko no vw grupas ar 1,9 dīzelīti :>

Link to comment
Share on other sites

Amazons

Jēzus - куда мир катится?

Iesakiet man lubrikantu - nevaru kakāt normāli

Iesakiet man sievieti - nu tādu kura daudz nepīkst un ir lēta

Iesakiet man prezervatīvu - lieta tāda ka man krāns līks un karoti nevar piešņorēt

iesakiet - ar kuru pirkstu dibenu paurbināt? Galvenais lai saglabātos laba pēcgarša

:rus_roulette:

 

ES NEVARU PATS NEKO IZDOMĀT!

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ar 200Ls algu nevar uzturēt auto, kas ražots pēc 2000.gada. Tikai kādu 1995. gada golfu.

Link to comment
Share on other sites

Rudiger

Uzliec šim pašam gāzi.

Pie mums katrā ģimenē kāds brauc uz Krieviju uzpildīties un tur degvielas cenas daudz neatšķiras no gāzes cenām šeit...

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Tikai atceries, ka Krievijas dīzeli labāk neliet automašīnā. Ne velti ļoti daudzi autoražotāji Krievijas tirgū nemaz nepiedāvā dīzeļdzinējus!

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

jajaja, Krievijā jau nemaz nav dīzeļi, kas ir, tie visi stāv ceļmalās ar paceltiem kapotiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Rudiger

Piemēram Viļakā nemaz nav oficiāla benzīntanka (izputēja saprotamu iemeslu dēļ!).Kur tad uzpildīties?! :) Mīts par Krievijas degvielas slikto kvalitāti ir radies citu iemeslu dēļ -benzīnu visi ved 92., (pārdod kā 95.!)jo tas ir lētāks, bet ne visas jaunās mašīnas to sagremo.Pašam ir 2000.gada Avensis dīzelis un ziemā reiz aizsala vietējā benzīntanka degviela. Ar Krievijas nekādu problēmu nav bijis.

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Vēl mītu rada fakts, ka degviela pēc atvešanas tiek muļļāta pa kaut kādam kannām, kas ir apšaubāmas kvalitātes, pēc tam to zaņķi bez sieta iegāž bākā + vēl a[slēpts]ts degvielas filtrs un tad sākās, a tur degviela slikta.

Link to comment
Share on other sites

100debija

Bija šeit viens tofiks par auto iegādi ar spamu n lapu garumā..

Link to comment
Share on other sites

Vēl nav vakars, varu saderēt ka šis topiks ies uz kārtējo ierakstu daudzuma rekordu :haha:

Link to comment
Share on other sites

Amazons

Tā stāpēc ka (atkārtošos):

Jēzus - куда мир катится?

Iesakiet man lubrikantu - nevaru kakāt normāli

Iesakiet man sievieti - nu tādu kura daudz nepīkst un ir lēta

Iesakiet man prezervatīvu - lieta tāda ka man krāns līks un karoti nevar piešņorēt

iesakiet - ar kuru pirkstu dibenu paurbināt? Galvenais lai saglabātos laba pēcgarša

:rus_roulette:

 

ES NEVARU PATS NEKO IZDOMĀT!

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Tikai atceries, ka Krievijas dīzeli labāk neliet automašīnā. Ne velti ļoti daudzi autoražotāji Krievijas tirgū nemaz nepiedāvā dīzeļdzinējus!

Nesmīdini te cilvēkus!!!

Kaut ko tik muļķīgu pateikt...

Link to comment
Share on other sites

Honda Accord Tourer 2003->. gada + gāzes iekārta, var mēģināt ierakstīties ar tavu budžetu. Man tāds auto bija 5 gadus, neticami izturīgs un lēts ekspluatācijā.

 

Nesmīdini te cilvēkus!!!

Kaut ko tik muļķīgu pateikt...

 

Nez, es braukāju tikai ar krievu dīzeli, man viss labi.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Tikai atceries, ka Krievijas dīzeli labāk neliet automašīnā. Ne velti ļoti daudzi autoražotāji Krievijas tirgū nemaz nepiedāvā dīzeļdzinējus!

 

Ak Dies, kāds BS!

Žaks, ar tevi viss kārtībā?

 

Gadiem ģimenē un arī daudzi pazīstami vālē ar tiem pašiem A6 2,5tdi un gāž tīru t.i tikai un vienīgi Krievijas soļķi un kas ir noticis? Nekas! protams filtri, apkopes u.t.t. Katrā gadījumā nekas vairāk par to, kas var notikt arī ar tiem, kas brauc tikai ar Staķika soļķi. Un nevarētu jau nu arī teikt, ka šāds dzinējs ir tikpat prasts, cik 85 gada dīzeļgolfs...

 

Cita lieta varbūt būs nullīte ar smalku un šausmīgi sarežģītu dīzeļdzinēju, tur iespējams ar laiku radīsies gan kaut kādas problēmas, bet nu arī nejau tā, ka ne palaist, ne pabraukt. Bet autoram arī tādi vāģi nav aktuāli.

Link to comment
Share on other sites

Nu dīzeļdzinējam pa lielam ir 2 dārgi risināmas problēmas - turbīna un augstspriediena sūknis. Ja jūk pēdējais, tad izmaksas var pārsniegt autiņa vērtību... Pārējais - figņa.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Ē, nu es gan neteiktu, ka sprauslu maiņa būtu lēta figņa... It sevišķi, kad sāk birt viena pēc otras piemēram bembju sešiem katliem...

Link to comment
Share on other sites

Braukāju ar Honda Accord 2.0L universālu 2004.gada benzīnu, iebildumu nav. Izturīgsa un palēts eksplotācijā

Link to comment
Share on other sites

tikai tam pašam accordam - bendžas patēriņš biku neadekvāts priekš 2.0l...vispār tas coords neizdevies hondai - mazs iekšā, man ar 1.89 m augumu - prasās beņķi tālāk atbīdīt - bet nevar :D esmu braucis ar jaunociviku sedanu =vietas iekšā 1:1 kā accordam. Tādā ziņā hyndai sonata 2.0L ir 2x lielāka salonā. Ja godīgi - honda - no ārpuses smuka - bet iekšā = pilnīgs mazās klases auto pēc izmēriem + neērti beņķi. vismaz manam augumam ļoti neērti uz gariem gabaliem. Man sak tirpt kājas, jo padibenis ir par īsu un spiež uz muskuļiem, nedavelkot līdz locītavām. Tehnis - itkā nav problēmu - protams ir zems, toties labi turas līkumos. pie lieliem nobraukumiem sākas standarta problēmas - bremžudiski, pilošas reikas - un tad remonti ir sāpīgi.

 

vēl aizmirstu pieminēt accorda motocikla izmēra akumulatoru - vienmēr atceries par to , kad klausies mūziku ar izslēgtu dzinēju, jo īpaši ziemās un tad kad aķis jau pusmiris. Un mirst tie diezgan ātri.

 

lai nebūtu tukša runa - man sanāk šad tad ar to hondu garākus gabalus pastiept - nu tipa rīga liepāja, vai ventiņi - saki ko gribi , bet praktiski turp /atpakaļ aiziet bez maz visa bāka , nu labi litri 10 paliek +- ,....bet 40 aiziet....kāda tur ekonomija un tas ir vienam braucot ar tukšu auto !!!. ar veco, pielādēto līdz lūpai + + jumta kaste + 4 mužiki a6 pikapu ar vienu bāku dīzeļa normāli stiepjot- Rīga alandi-Rīga (1000km) var praktiski ar vienu 70l bāku izbraukt. Vēl honda accords itkā pozicionēts jau tuvāk luksam, bet psc - motor pārsegs ar mietu jāstutē-nevarēj amīti ielikt ??? !!!!

tā ka nnevajag autoram teikt, ka accords ir ekonomisks , tas ir kartings ne auto, zems, nasks, bet nepraktisks.

 

vēl par "krievu dīzeli" = šoziem divi dīzeļi "iesala" maniem paziņām kuri ar kontrobasu brauc. labāks kontrobass ir statoil/neste kontrobass, ja ir iespēja pie tāda tikt.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Man augums arī ir 1.89m pilnīgi pietiek un vēl varu uz aizmuguri aizvilkt, ērti sēdekļi, garos gabalos nenogurstu, padienu 800km nopraukti un vēl pēc tam vakarā uz bāru iedzert aliņu :) 2.0L man vidējais ir ap 9L Sēdekļi ērti, ar dibena un muguras apsildi. Pagaidām neko sliktu nevaru pateikt, ka tikai to ka manam maģim nav mp3 atbalsts :( ja runa ir pa aķīti tad mūsu pērnās ziemas mīnusos pieleca ar pirmo reizi. Salons ir pietiekami ietilpīgs, atvāžot aizmugurējos sēdekļus trijatā mierīgi saguļam. sāpīgākā lieta bija lambdas zonde ar regulātoriem ko nācās mainīt San motorā pa visu 194 Ls

Link to comment
Share on other sites

nu man viņa ir tipa sport versija, varbūt tāpēc tie pusādas beņķi ir neērti + sliedei gājiens īss, man kājas sanāk par tuvu pedāļiem. Un besī tas, ka zems, pa netīrītajām ziemas ielām - nav diez ko patīkami braukt ar doma , ka bamperis paliks zemē. Man neaptīk zemā sēd pozīcija =reāls kartings. Bet , kā saka dāvātam zirgam zobos neskatās ;D Tās tādas manas lietotāja piezīmes. Dīzeļu ekonomija ir nenoliedzama ja daudz jābrauc, bet benzīns rullē ar gāzi.

Link to comment
Share on other sites

Ja vajadzīgs universāls - ņem C4 ar 2.5 rindas dīzeli. Ja universāls nav vajadzīgs obligāti - ņem B4 1.9 dīzeli vai B3,B2... Ar domu, ka Krievijas dīzeli vēl kādus gadus dabūsi.

Link to comment
Share on other sites

es pats to tabureti labprātīgi nekad nepirktu. tas par hondu. vēl accordiem ir problēmas ar priekšas lukturu svīšanu, pat ss.lv bildēs dažiem to redz. niponns saviem klientiem šo šaizi novērsa bez maksas.... Es ar domāju, ka prātīgākais variants - kāds klasiskais EU dīzeļ auto. ala wv vai audi.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

janka71

Sveiki!

 

auto jumta nebus, dien diena staves lauka to nemiet vera, tapec rusejosu atri modeli negribetos.

 

 

nu ko, ta ar to autiņu visu mužu vizināsies?

Nu man seats ar pagalmā jau 6 gadu stāv, lai ziemā izbrauktu no pagalma vajag ļoti labas riepas(šad tad uz vēdera braucu).

pārādi dzelzi kurš nerūsē?

Bļa precizē mēneša km un benžas patēriņu!

un kamēr rēķini nekaucini riepas katrā krustojumā, āmem bet autor tu muldi!

Pa kurieni brauc:

zemes ceļi

pilsētā

šoseja

 

ieliec gāzi!

Kas tev par rīmu, kas ēd virs 10 litriem uz simtu?

Labots - janka71
Link to comment
Share on other sites

Tikai atceries, ka Krievijas dīzeli labāk neliet automašīnā. Ne velti ļoti daudzi autoražotāji Krievijas tirgū nemaz nepiedāvā dīzeļdzinējus!

Vēl mītu rada fakts, ka degviela pēc atvešanas tiek muļļāta pa kaut kādam kannām, kas ir apšaubāmas kvalitātes, pēc tam to zaņķi bez sieta iegāž bākā + vēl a[slēpts]ts degvielas filtrs un tad sākās, a tur degviela slikta.

 

Augstāk jau minēja, veči, nevajag smīdināt cilvēkus. Tā kā LV nebūtu tanki kuros ir RUS degviela. Ja, kādam ticība neļauj, tas savādāk..

Es labāk ņemu no čaļa kas ikdienā braukā RUS-LV, nevis te kaut kādu super duper fortis + biokaka, vismaz man iet.

Nevajag tikai salidzināt ar gadījumiem, kad kāds ir uzrāvies uz knarikiem, kas škaida ar dajebkādām eļļām ;)

Link to comment
Share on other sites

Nerunājiet muļķības, savādāk arī autors runās muļķības. C4 Avant, dīzelis. Ja varēja pavilkt 2,8 benzīnu, tad ar 2.5 dīzeli nauda paliks uz Turciju aizlidot crazy.gif

Link to comment
Share on other sites

OffSide

Renault Laguna II nu gan nevajadzētu ņemt-tur elektroniskie gļuki nepārtraukti lien ārā-tapēc tās mašīnas ir tik lētas - lietotas.

Tad jau autors drīzāk varētu paskatīties uz pēdējo Opel Omega Caravan, kas jau nāca pēc 2000. gada, bet ar 2.5 TD, jo jaunākais 2.2 dīzelis ir kaprīzāks un krietni dārgāks remontos.

Link to comment
Share on other sites

OMFG, vai jūs šo palaidāt garām?

 

 

Galvenas prasibas, lai remonta eksplutacija nebutu kosmoss, jo neesmu Riga, tapec ari alga tik 200Ls...

 

Kāds vēl V6 pasāts? Gribat zeratulu ar visu ģimeni postā iedzīt?! Apžēlojaties taču! Tikai un vienīgi auto līdz '96 gadam, kas nesapūs pusceļā ar visām buļbām un kāpustiem bagažniekā. Variantu tur gandrīz nav, C4 dīzelis ar labo motoru, kas neaizrīsies ar lēto saļaru un izturīgo hadeni servisā būs lēti sakopjama.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ru diizelii nav limiteets, lidz ar to STIPRI augsts seera procents. ljorka ir sausaaka un mudiigi izbeidz tavu kamonrailu...

hau

 

Nav gluži taisnība, pirms gada vai diviem Krievijā tika modernizētas vairākas rūpnīcas, kā arī atjaunināts degvielas standarts pašā RU. Tātad rūpnīcās ir divas līnijas, kuras ražo lēto dīzeļdegvielu kamaziem, pēc vecajām tehnoloģijām un otra kas ražo eskporta dīzeli, jeb kā viņi paši to sauces Euro dīzeli (kur sēra daudzums atbils eiropas prasībām). Tad lūk šo euro dīzeli arī iepērk Latvijas tanki, kas pērk degvielu no RU. Kā arī šo dārgo dīzeli tirgo pašā krievijā par nedaudz dārgāku ciparu. Tā kā domāju, ka visi tālbraucēji, kas brauc ar dārgām mašīnām arī pildās ar "labo" degvielu. Tātad kreisas solķis no tālbraucējiem nav sliktāks par Latvijas tankos nopērkamo.

Tas viss bija aprakstīts un iztestēts laboratorijās vienā "За Рулом" numuriem.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...