eddys Ierakstīts Maijs 6, 2012 Share Ierakstīts Maijs 6, 2012 Sveiki, Problēma ir sekojoša, pēc mātesplates p5pe-vm uzstādīšanas dators pie mazākās kustības, piemēram, cd-rom atvēršanas vai maza piesitiena datora korpusam restartējas. Man neatlaidīgi meklējot problēmas iemeslu atstāju PSU datora iekšienē un mātesplati uzliku uz parasta koka galda domādams, ka problēma ir ar mātesplates sazemējumu, bet nekādas izmaiņas, tas pats, bet ar to viss nebeidzās šoreiz es izņēmu arī PSU noliekot uz parasta koka galda, man par brīnumu, dators pēc knipja vai piesitiena nerestartējās.Varētu teikt, ka nebija tik jūtīgs kāds bija atrodoties datora korpusā, jo tagad vismaz izdarot kādu kustību, dators darbojās kā pienākas. Kāds varētu būt iemesls kādēļ PSU ir tik jūtīgs datora korpusā ? Mātesplati nomainīju, jo vecā 'p5pe-vm' pēc viena mistiska rīta nevēlējās slēgties iekšā (bet ventilatori strādāja uz maksimālo apgriezienu jaudu) vecās mātesplates temats http://www.boot.lv/forums/index.php?/topic/146894-dators-pec-izslegsanas-vairs-nesledzas-ieksa/ Citēju veco mātesplati, jo , varbūt, PSU bija tas kas nobendēja mātesplati ? Un tagad ar sazemējumu (vai cita iemesla) problēmas dara to pašu tikai savādākā veidā? Barošanas bloks = sl-500g 500W bilde no iekšām http://imageshack.us/photo/my-images/252/20120506200057.jpg/ Stacionārais dators Link to comment Share on other sites More sharing options...
matains Maijs 7, 2012 Share Maijs 7, 2012 Pārbaudi visus kontaktus. Korpusā tev mātene atrodas vertikālā stāvoklī, bet uz galda horizontālā, pie tam izvietojums un līdz ar to vadu izliekumi ir savādāki. Varbūt kāds vads vai štekeris ir pusbeigts un atkarībā no stāvokļa kontakts var būt vai arī nebūt. Grūti iedomāties citu iemeslu, kādēļ korpusā ir slikti, bet uz galda ir ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Maijs 7, 2012 Share Maijs 7, 2012 Varbūt korpusā nav ielikti distanceri un mātene skaras pie korpusa ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubus Maijs 7, 2012 Share Maijs 7, 2012 (labots) Nu beidzot redzu šī tecnoware brīnuma izstrādājumu no iekšas. Transformātors paredzēts godīgiem 300W. Tīkla filtra aizmetņi ir, tikai droseli un vienu 470nF 275V kondensātoru govs ar mēli nolaizījusi. Izejošā 12V un 5V drosele par vienu izmēru mazāka nekā vajadzētu. Ieejošie kondiķi, cik var saredzēt, 470uF 200V, paredzēti jaudai 235w. PFC drosele, no tās saka, ka labāk atbrīvoties. Dežurkas, jeb 5V SB kondiķi, cik var saskatīt, nav sapūtušies, derētu vēl pamērīt ar ESR meter. Vajadzētu pamērīt ko tā dod laukā, ja ap 6V tad PS paliek nestabils un nākamais etaps ir m/b čipseta izdedzināšana. Vēl varētu apskatīties 12V diodes uz otrā radiatora, tad varētu konkrēti pateikt cik spētu dot ārā pa 12V. Получается следующий вывод - если ваш комп, вдруг, стал не понятно включаться или выключаться, сразу меряйте напряжение +5В дежурных, и если оно хоть немного завышено, снимайте блок на ремонт... Ещё, если посчитать по номиналам резисторов, то получается, что дежурное напряжение было 6В. Именно такое получается, если исходить из того, что подключение параллельного резистора на 10КОм уменьшило напряжение до положенных 5В. То есть, комп начал глюкавить при напряжении дежурки +6В! http://pro-radio.ru/it-works/1782-5/ tātad mēram violetais uz melno Labots Maijs 7, 2012 - Tubus Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddys Maijs 7, 2012 Author Share Maijs 7, 2012 Paldies biedri par atbildēm. Matains - distanceri stāv kā stāvēja kopš vecās mātesplates. Tubus, tad tecnoware PSU varētu teikt neatbilst saviem 500W ? Ar kuru no visiem melnajiem vadiem, lai es savienoju ? Tuvākajās dienās pamēģināšu vienkārši citu PSU... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 7, 2012 Share Maijs 7, 2012 (labots) Jā - pamēģini citu PSU. Tavējais noteikti nevar dot 500w, bet tavam pc viticamākais pietiks ar 300w (te jau ir tā problēma - tauta meklē 500, 1000w barokļus pēc kuriem īstenībā nav vajadzības parasti - kīnieši uz to reaģē un tirgo 300w kā 500 vai pat 1000w -pēc vajadzības - ja jau cilvēks vēlas....) Labots Maijs 7, 2012 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
raiviic Maijs 7, 2012 Share Maijs 7, 2012 Baroklis, protams, prasās uz miskasti, bet tas noteikti nav iemesls restartam pie mazākās vibrācijas. Vai nu švaks kontakts, vai viegli panākams (pie nelielas vibrācijas) īsais kaut kur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donkeyhot Maijs 7, 2012 Share Maijs 7, 2012 Vispār jau šitas arī ir labais: "distanceri stāv kā stāvēja kopš vecās mātesplates."... Bet nu varbūt arī ne tur tā vaina. Kaut gan ļoti tipiskas pazīmes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubus Maijs 7, 2012 Share Maijs 7, 2012 (labots) Da lab, normāls baroklis, labāks nekā tie jaunie FSP-600GLN, bišku jāpievīlē un vēl 100 gadus kalpos... starp citu Ronaldam taisnība.. pie kam ATX standarta ieteikums ir izmantot 60-70% no barokļa jaudas, tad viņš strādā visekonomiskākajā režīmā. http://www.formfacto...%20PSDG2.01.pdf Pieņemsim, vidējais users lieto kādu 65-70W proci plus viduvēju VGA uz 70-100W, kopā ar cietajiem vēl tur visu sanāks kādi 200-250W. Priekš kam tie 500-600W vajadzīgi? Bez tam ne jau visulaiku lietotājs žarī spēles, bet 70-80% no laika ložņā pa internetu, skatās filmas, raksta kautko etc... Nē nu transf. tam jau norm. uz 300W, pārējo visu var "piemest", apskaties vēl vidējo diodi uz 5.radiatora Lieta tāda ka mūs neinteresē cik viņš dod pa 3.3 un 5V.... Mūs 2012.g. pēc Kristus dzimšanas interesē 12V līnija, jo tā tagad ir galvenā barotāja, gan VGA, gan CPU. 5V: atmiņa, HDD m/b mikroshēmas, bišku VGA, USB. kopā kādi 5-10 Amperi moška salasās; 3,3V,- vispār vairs nezinu vai tiek izmantota, uz dažām m/b atmiņa barojas. Tā kā, ja viņš arī dotu tos 500W, tad vajag lai tie iet pa 12V. Un vēl apskaties kas uz vadiem rakstīts 20AWG vai 18AWG? Labots Maijs 7, 2012 - Tubus Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddys Maijs 15, 2012 Author Share Maijs 15, 2012 Nomainīju barokli un viss strādā nevainojami... tikai paliek jautājums kas vainas vecajā baroklī.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raiviss Maijs 16, 2012 Share Maijs 16, 2012 nu to tu vari uzzināt tikai pie atvērta korpusa raustot vadiņus un atrast, kur švaks kontakts (spraudņi pie MB) vai aizlūzuši vadiņi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!