Klusu Februāris 25, 2012 Share Februāris 25, 2012 Varbūt vajag salabot garāžas jumtu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Februāris 25, 2012 Share Februāris 25, 2012 (labots) Ja man būtu nolikts ar jaunām buksēm un šļūtenēm, arī nebūtu jāmaina. Tāpēc minēju, ka tas procesu tikai paātrināja, jo maiņa tuvojās.. bet ne tekošajā gadā. Klusu, ..klusu! Labots Februāris 25, 2012 - JuutpaudisMaigcilveeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
marihuans Februāris 25, 2012 Share Februāris 25, 2012 Dziivoju pieriigaa,bez auto nevareetu iztikt nu nekaadi..gan darbs saistiits ar auto,gan sabiedriskais transports kursee uz Riigu diezgan reti. Ja dziivotu riigaa,tad stipri padomaatu vai ir jeega pirkt un uztureet auto. Protams arii tagad ir iespeeja paardot briivdienu auto un atstaat tikai ikdienas auto,jo tomer kaa jau te mineeja-ja auto staav,tad tas nenoziimee,ka vinsh nepliist,taapat pliist,ja saak braukt peec staaaveeshanas. Braucu ikdienaa ar auto,kuram zog visu,spoguljus,parkingus un pat stuures No staaveeshanas riigaa ilglaiciigi izvairos,lai nav papildus izdevumi Par ekstraam jau jaamaksaa,gribi baudiit komfortu,tad jaaver macinsh valjaa.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Ja sabiedriskais transports būtu tāds kādam tam vajag būt, kā arī intensitāte kā 1989 gadā (kad gar katrru sādžu gandrīz Rīdzinieks brauca), tad par mašīnu varētu pat aizmirst, būtu ok! Starp citu, bija šeit komentārs, par to, ka bez mašīnas labu sievieti nedabūt... Labāk jau izvēlēties labu sievieti ar mašīnu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Es nekad nesapratīšu šos topikus... Kāda suņa pēc mums ir jāpierāda tēmas autoram, ka viņam VAJAG auto??? Ja nu tikai te kāds ir auto tirgotājs, tad es vēl es jēgu redzu. Dzīvojot pilsētā ar attīstītu sabiedrisko transportu (Rīga gan par tādu ir saucama visai nosacīti) plus bez vēlmes jebkad no tās izbāzt savu degunu, auto tiešām nav vajadzīgs. Dzīvojot ārpus pilsētam, tajās vietās, kur ar sabiediedrisko transportu ir švaki (plus ņemot vērā tendenci visu laiku viņu apgraizīt mazapdzīvotajos rajonos), bez autiņa ir kā bez rokām. Īpaši ja ir ģimene un bērni. Tas tiem, kuri uzskata, ka auto ir krāna staipīšana. 600+ls vērts ūberbaiks protams ir pieticības kalngals... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Es es sauktu savādāk - problēmu un papildus uizdevumu sākums. Vecās mizas daudz vairāk plīst. 600+ls vērts ūberbaiks protams ir pieticības kalngals... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verneris Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 kas neierobežo spontānas idejas, jo 'tajā laikā nav autobusa'... Tu domaa braukaashanu paalii peec shmigas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Tas tiek darīts ar velopisēdu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Tipa pālī ar mašīnu nedrīkst, bet ar lisapēdu drīkst? Jūs visi tur laukos tādi apdauzīti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Es es sauktu savādāk - problēmu un papildus uizdevumu sākums. Vecās mizas daudz vairāk plīst. Dampim par 600 Ls vismaz rezerves daļas maksā "5 Ls spainī", piekare un elektronika arī vienkāršāka. Paņem dampi par 2000-3000 Ls - vienā remontā vien izliksi pāris simtus, ja neliksi detaļas, kas jāmaina reizi pusgadā. Es te pēdējo pusotru gadu mēģinu vienu 1999. gada auto savest kārtībā - nopirku par 2000, ieguldīju vēl 1000 (pagaidām; plānojas vēl kādi 200-300 Ls uz kārbas remontu, kad būs siltāks). Par tādu naudu varētu 5 dampjus par 600 Ls nopirkt un ar katru nobraukt pa gadam vai diviem. Tas viss, protams, ir stipri subjektīvi - var jau arī nopirkt dampi par tiem 2000-3000 Ls un braukt bez bēdām... Ja paveicas vai ja ir PilnīgiPajāt par dampja stāvokli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saf Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Es nekad nesapratīšu šos topikus... Kāda suņa pēc mums ir jāpierāda tēmas autoram, ka viņam VAJAG auto??? Šitam jāpiekrīt. Ja es gribu un varu, tad braucu ar auto, kas te vēl skaidrojams. Braucu ikdienā ar auto kopš ir tiesības (kādi ~ 20 gadi), un braukšu arī turpmāk, kaut arī mierīgi varētu braukt ar sab trans. Patīk eleganti bez stresa pārvietoies siltā salonā, klausoties patīkamu muzāriņu, vot i visi argumenti. Ko te vēl jāskaidro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Tipa pālī ar mašīnu nedrīkst, bet ar lisapēdu drīkst? Jūs visi tur laukos tādi apdauzīti? Nu ar lisapēdu nav jābrauc, lisapēds vajadzīgs lai pieturētos, ja kārtīgs pālis Dampim par 600 Ls vismaz rezerves daļas maksā "5 Ls spainī", piekare un elektronika arī vienkāršāka. Paņem dampi par 2000-3000 Ls - vienā remontā vien izliksi pāris simtus, ja neliksi detaļas, kas jāmaina reizi pusgadā. Es te pēdējo pusotru gadu mēģinu vienu 1999. gada auto savest kārtībā - nopirku par 2000, ieguldīju vēl 1000 (pagaidām; plānojas vēl kādi 200-300 Ls uz kārbas remontu, kad būs siltāks). Par tādu naudu varētu 5 dampjus par 600 Ls nopirkt un ar katru nobraukt pa gadam vai diviem. Tas viss, protams, ir stipri subjektīvi - var jau arī nopirkt dampi par tiem 2000-3000 Ls un braukt bez bēdām... Ja paveicas vai ja ir PilnīgiPajāt par dampja stāvokli. Drīzāk jau dampi pa 600 Ls var pirkt tikai tie, kam PilnīgiPajāt par dampja stāvokli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 ivo, dampi par 600 Ls, ja vien tas nav pilnīgi nojāts, var savest kārtībā par mazākām naudām nekā dampi ar sarežģītu piekari, kas pārbāzts ar visādiem sensoriem un elektroniku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Un kas tad piemēram Astrai ar mazo benzīna motoreli tur daudz jātaisa? Ja nav īzrūsējusi, tad nopērkot tādu pa 600Ls un atkarībā no tā kā paveicas vēl paremontējot, gadu vai divus ar tādu var nobraukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Neticu, ka pa 600 ls vai 3k var nopirkt kaut ko labu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 (labots) Gestapo Es pats sen dārgāku autiņu par 3k Ls nemaz nepirktu, jo taisni ar autiņiem pēcgarantijas periodā vislielākās remonta izmaksas un tad jau labāk jaunu nekā 5-7 gadus lietotu. binary Laukos ir veca Honda, kas iespējams maksā zem tiem 600Ls , lēti sanāk, bet ļoti bieži sanāk taisīt. Ja laiks čakarēties, tad ok, bet es šādu greznību 2x gadā uz nedēļu remontēt autiņu, nevaru atļauties. Labots Marts 2, 2012 - Mežavecis Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Mežaveci, savulaik braukāju ar 92. gada astriņu, pirms pusotra gada pārdevu par 450 Ls. Nu nebija viņu 2x gadā uz nedēļu jāatstāj servisā - kad TA jākārto, tad saved kārtībā sīkumus, pēc tam gadu brauc bez bēdām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Tipa pālī ar mašīnu nedrīkst, bet ar lisapēdu drīkst? Jūs visi tur laukos tādi apdauzīti? Tipa tas notiek pilsētā ar pilsētniekiem. .. bet tu labāk turpini uzskatīt, ka auto cena, nozīmē tā tehnisko stāvokli, nevis prātuļo par provinces ietekmi uz saprātu. Ne visiem pālis asociējas ar pilnīgu kōmu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verneris Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Ne visiem pālis asociējas ar pilnīgu kōmu. Ar ko tad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Nu es ķeros klāt Ziedoņa epifānijām, nevis velopisēdam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verneris Marts 2, 2012 Share Marts 2, 2012 Labi, es dodos dzert pa savai un Gestapo modei.... siii jaa sakers(pauti un gestapo) Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Marts 3, 2012 Share Marts 3, 2012 (labots) Jāpierāda autoram, ka viņam nevajag auto! Auto rada liekas rūpes, kā arī nepacel tevi kādā īpašākā statusā. Sievietei kurai svarīgi, lai vīrietim būtu auto, tāda agrāk vai vēlāk tiks pasūtīta trīs mājas tālāk (jo sanāk, ja nebūtu dampis tad vecis neliktos gana labs).. No sērijas - sponsoru nemeklēju, bet negribu arī par tādu kļut. Kad ir berni un nāk klāt citi iemesli, tad par auto var sākt domāt! Es nekad nesapratīšu šos topikus... Kāda suņa pēc mums ir jāpierāda tēmas autoram, ka viņam VAJAG auto??? Labots Marts 3, 2012 - viesturs0711 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeds Marts 4, 2012 Share Marts 4, 2012 Vai tiešām visā forumā nav neviena kas domā ka auto ir brīvība ? Neviens novērtē ka tā ir iespēja doties pašam kur un kad pats vēlies - neatkarīgi no grafikiem un maršrutiem, turot stūri savās rokās ? Man personīgi nav skaidrs kā cilvēki var dzīvot katru dienu braucot pa vienu maršrutu kurā ir pazīstamas visas reklāmas un ceļa stabi nemaz nevēloties nonākt kaut kur citur kur vēl nav būts... Manuprāt tas ir briesmīgi - visu laiku dzīvot piesaistītam pie sabransporta kā sunim pie ķēdes... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volters Marts 4, 2012 Share Marts 4, 2012 zeds, saprotama lieta, bet nesalīdzināma (tāpat kā viss pārējais šeit rakstītais) ar izjūtām, ko gūst kājāmgājējs arī un sabiedriskā transporta lietotājs. Tu ej un redzi, pie ierastā staba pavasarī jau sāk zaļot zālīte. Onka, kas katru rītu nāk Tev pretī, dabujis pa aci. Tu jsajūti, kā smaržo dubļiem līdzīgais saturs, kas palicis pāri pēc nokusušā sniega kaudzēm.... Nav jādomā par to, ka iekāpsi kaķa ķeskā un piemīdīsi savai mašīnai poļikus, Nav jāsatraucas par to, ka rīts sākas pilnīgi bez jebkādas brīvības - jāiet jādarbina, jācenšas izbraukt no pārbāztā mājas pagalma,.... P.S. Es noteikti neesmu no tiem, kas kā vienīo veidu atbalsta pārvietošanos bez sava auto, toties atbalstu to, lai šī izvēles brīvība tomēr būtu. Stulbi ir vienmēr būt kājām gājējos, bet vēl stulbāk ir visu laiku būt piesietam tikai pie automašības. Kad, piemēram,10 minūtes līdz darbam, bet esi spiests - diena vai nakts - ziema vai vasara - tikai braukt, jo tāda ir Tava dzīves/darba/pārvietošanās specifika. Brīvība ar auto šādā reizē pazūd ātrāk, kā gribētos. Esmu izbaudījis. Reizēm pat esmu gatavs maksāt vairāk par to nobraukto degvielu, lai tikai nebūtu atkal jābrauc ar mašīnu. Piegriežas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricijs Marts 4, 2012 Share Marts 4, 2012 Dzīvoju mazpilsētā un dzīvi bez auto nevarētu iedomāties, jo autobusi kurse ļoti neizdevīgos laikos un ļoti reti dienā. Pie tam uz veikalu tak ar jābrauc tak nestaipīsi divus lielos maxsimas maisiņus rokās. Latvijā bez auto nevar dzīvot, nav jau padumjie laiki ka no katra kolhoza autobusi kursēja 6 reiz dienā Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Marts 4, 2012 Share Marts 4, 2012 Latvijā bez auto nevar dzīvot, nav jau padumjie laiki ka no katra kolhoza autobusi kursēja 6 reiz dienā Muļķības, lielākajai indiešu, ķīniešu un afrikāņu personīgais auto ir nesasniedzama lieta, kura nekad viņiem nebūs un viņi tomēr izdzīvo kaut kā :> izlaidušies visi kā teļi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricijs Marts 4, 2012 Share Marts 4, 2012 (labots) Nju ja gribās dzīvot zaru būdā kā indiešiem, afrikāņiem jeb kaut kādā barakā pie rūpnīcas ar vēl 10 ķīniešiem vienā istabiņā, tad tev taisnība par visiem 100% Mēs esam eiropā un šeit tāds dzīves līmenis kā Āfrikā, Ķinā, Indijā nav pieņemams lielākajai daļai iedzīvotāju Labots Marts 4, 2012 - ricijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Marts 4, 2012 Share Marts 4, 2012 Jāpierāda autoram, ka viņam nevajag auto! Viņš to jau pats ir izlēmis. Neredzu jēgu viņu papildus pārliecināt, par vienīgo pareizo ceļu agrāk pārliecināja viens ūsains onka un Partija Bez tam, ja viņš padsmit gadus atpakaļ tiesības dabūjis (dēļ ķeksīša CV licis?) un ne reizi pie stūres nav sēdējis, tad viņa braukšanas prasmes ir vēl zemākas, kā tam, kurš nupat tiesības licis Labāk lai nebrauc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yyy Marts 4, 2012 Share Marts 4, 2012 Ar minimālo algu auto atļauties nevar. Ar Ls 205/mēn, arī ne. Latvijā visai liela daļa cilvēku vairāk nepelna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Marts 4, 2012 Share Marts 4, 2012 nu ja paskatās algu statistiku - auto uz ielām būtu jābūt vismaz 5x mazāk. secinājums : lielai daļai ir citi neoficiāli ienākumi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deltahub Marts 4, 2012 Share Marts 4, 2012 Es uzskatu, ka auto vajadzība jau pirmkārt ir atkarīga no cilvēka rakstura un būtības...man teiksim ļoti svarīgs ir auto braukšanas prieks - tas ir - patīk pats process...ir arī tādi cilvēki, kurus tas neparauj un mašīna tiešām ir tikai A->B variantā..manā gadījumā mašīna uz papīra nav tas izdevīgākais pārvietošanās veids (jo nedzīvoju galvaspilsētā un viss ir gana tuvu), bet kad es ierēķinu brīvību ko tā sniedz un braukšanas prieku, tad manā galvā tas atmaksājas...Ja tevī nav tā braukšanas prieka, nu tad skaties uz to lietu objektīvi un izvērtē vai vajag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Marts 4, 2012 Share Marts 4, 2012 (labots) nu ja paskatās algu statistiku - auto uz ielām būtu jābūt vismaz 5x mazāk. secinājums : lielai daļai ir citi neoficiāli ienākumi. ...vai arī paņemts auto pāri iespējām. Un tad sākās visu spoguļu, moldingu un citu sūdu zagšana mašīnām, kuras ir iecienītas šādu cilvēku vidū. Paņem perekrutu bembi uz krīta, kuru var apmaksāt tikai kakājot asinis. Bembim nozog spoguļus, a nauda jauniem nav. Ies uz šrotu pie Saņas, nopirks tur - zagtus. Un sākas riņķa dancis - zagļi tik zog, nabadzīgie dārgo auto īpašnieki meklē kreisajos piedāvājumos zagtus. Ir pieprasījums, būs piedāvājums. Un tad vēl rodas fenomens, ka tāds auto kļūst šim cilvēkam par dārgāko, kas viņam ir. Var dabūt pa purnu, ja uzbrauc cilvēkam pašam, bet īpaši sāpīgi dabūsi pa purnu, ja kaut ko nodarīsi viņa mašīnai, par kuru vēl jāmaksā krīts, un kurai nupat šrotā nācās pirkt zagtus moldingus. Tā ir tāda lieta, kas vairāk izplatīta austrumu kaimiņzemē, bet pie mums arī novērojama. P.S. Bembis tikai kā vispārinājums - tāpat tās visas bagātnieku mašīnas vienādas. Labots Marts 4, 2012 - Krishius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazznfunk Marts 4, 2012 Share Marts 4, 2012 Par to pūšanu garažā - tik tiešām, vajag salabot jumtu un ventilāciju Ja daudz jābraukā un ir ar benzīnu darbināms spēkrats, kāpēc nelikt LPG? Jo vairak brauks, jo ātrāk atmaksāsies! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ediots Marts 4, 2012 Share Marts 4, 2012 Tik pārāk neiekarstiet, autors sen jau ir nopircis mašīnu un aizbraucis uz laukiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Marts 4, 2012 Share Marts 4, 2012 ... Kad es iekļūstu Spicē un redzu, kā tur ļaudis drūzmējas un iepērkas, ne kas cits, kā lidostas tuvums, prātā nenāk. Bet Alfā tak ir vēl trakāk. Par garāžām - jo vairāk vēji pūš garāžā, jo mazāk pūst mašīna. Vislielākā mašīnas pūdētāja garāžā ir tieši "bedre". Ja vien mašīna nav cinkota, vai garāža ar bedri Gaiziņkalnā celta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!