Jump to content

Kā pareizi turēt rokas uz stūres?


Sky_High
 Share

Recommended Posts

Kā jums šķiet? Es biju pārliecināts, ka pareizākā ir 10-2 pozīcija, šķiet, to arī joprojām prasa CSDD eksāmenos, bet šodien uzdūros rakstam, ka 10-2 pat var būt bīstamāka, jo tajā nav ņemti vērā airbagi. 10-2 ir laba ar to, ka, teorijā, sniedz lielāku kontroli pār autiņu, bet slikta ar to, ka tajā nav ņemti vērā airbagi, kuri atveroties ar 160 km/h ātrumu var iemest vadītāja rokas pašam vadītājam sejā ar nevāju efektu. Vispār pirmo reizi kaut ko tādu dzirdu, bet pirmajā tuvinājumā šķiet loģiski. Kādas ir jūsu domas un pieredze?

 

Re, avots: http://www.smartmoto...ring-wheel.html

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Tak jau 100x pārspriests.

 

Pofig par rokām. Iedomājies kas notiek ja airbagi atšaujas kad turi cigareti zobos. Vai pīpi. Vai liec pie mutes 0.5 plastmasas pudeli.

 

Karoč atspringsti. Ja pie 160km/h būs iemesls atšauties airbagiem, tad tev būs daudz daudz daudz citu problēmu par ko domāt pirms tām divām zilajām acīm vai atlauztiem īkšķiem.

 

EDIT: jā, laikam neprecīzi izlasīju - airbags šaujas ar 160 km/h, nevis automašīna.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Varbūt ne šeit, bet autoforumos gan var sameklēt.

Link to comment
Share on other sites

Par to šaubu nav. Es tikai nesaprotu šo apmātību ar "orģinālu kontentu," sākot ar to, ko vispār cilvēki komunikāciju informācijas laikmetā ar šo jēdzienu saprot? Kaut ko, kas vēl nav bijis un atrodams? Good luck with that, eh. ;)

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

100debija

Gan jau tas 10-2 ir iestagnējis noteikums vēl no laikiem, kad airbag sistēmas nebija populāras.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Oho, tu esi atradis vienu rakstu par kaut kāda Kalifornijas policista domu un tagad uzvelcies. Palasi tālāk, ka tur ir vēl vairāki varianti 9-3, 11-1. Katram sava taisnība. Katrs pats tur rokas kur vēlas. Urla turēs uz 12. Vēl cits uz 6.

 

Tāpat ikdienā neesmu redzējis nevienu vadītāju, kas visu laiku tur 10-2, ja neskaita ātrumu pārslēgšanas mirkli.

Link to comment
Share on other sites

Iesaku ieviest jaunu noteikumu, ka jaunu tēmu drīkst izveidot tikai tad, ja nekur citur internetā tā tēma nav apspriesta.

Link to comment
Share on other sites

Žak, nevajag sākt fantazēt, uzvilcies es neesmu un rakstu izlasīju. Starp citu, mēs nupat runājām par orģinālu kontentu. Spriežot pēc Tava pēdējā posta pieņemu, ka šajā sakarā Tev vairs nav ko piebilst?

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

Astoņdesmito sākumā man mācīja apmēram 10.30 - 15

Labots - mafijs
Link to comment
Share on other sites

Mythbusteri no Discovry kanāla šito bij izmēģinājuši visādos veidos, nekāda pirkstu laužašana tur īsti netika panākta.

 

Atradu, reku saite

Labots - saf
Link to comment
Share on other sites

nesaprotu, kur problēma. Ja ēd, dzer vai pīpē pie stūres, tad var rasties situācija, bet normāli braucot - diezin vai. pats braucu ~ 8-5 ar kreiso elkoni atstutētu pret durvju rokturi un labo roku pret ceļgalu. tā labi padomājot, diezgan šķībi guļu tai krēslā, bet airbags mani toč nebaida :D

 

Link to comment
Share on other sites

Ja ēd, dzer vai pīpē pie stūres, tad var rasties situācija, bet normāli braucot - diezin vai.

bet kāds urļiks (Gestapo piemēram :D ) var braukt pretī ar cīgu zobos un alu rokā un ieplēst tev frontāli degunā.

Labots - Jeasus
Link to comment
Share on other sites

Runājot par alu pie stūres - nekad nelieciet atvērtu pudeli uz nanopada, sākumā tur, pēc tam nokrīt un aplej visu :<

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Nē nē! PieGdienā visi (arī īpaši oriģinālie un neoriģinālie) topiki ir velkomēti!!!

 

Es tikai saku, ka avārijas pārsvarā netiek plānotas un rokas nu ļoti reti tiek turētas uz 10-2, līdz ar to pirkstu noraušanas iespēja ir minimāla. Nu vismaz abām rokām vienā avārijā pavisam tiecas uz nulli -->0

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Geštāpam vienīgais sakaras ar urļikiem ir roka uz 12.

Link to comment
Share on other sites

tāpēc, ka vienā postā bija minēts ka urlas brauc turot uz 12, un citā - ka Gestapo tur uz 12. Jeasus vienkārši ielika vienādības zīmi

A=X; B=X ==> A=B :D

Link to comment
Share on other sites

es parasti turu vienu roku uz apmeram 5.30 - 6, pashu roku atbalstot uz kajam, otru roku uz atrumu parsleega.. ja ir situacijas kad gribas vai vajag pabraukt drusku vairak sturejot, tad 9 - 3, bet tas ir ljoti atkarigs arii no stures/sedeklja novietojuma.. es sezu talu atbiidijies, diezgan ljoti atlaidies kresla, bet sturi arii esmu pievilcis drusku tuvak sev, kas gan nav labi, runajot tieshi par airbagiem.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Eh, nav tādas ideālās situācijas, ja vien neesi čībists (pretējs profils bembistam) - viena kombinācija pa šoseju, cita pa pilsētu, cita sastrēgumos, kur visvairāk izdarām novērojumus (jo nagi nograuzti, deguns izurbināts, smēķi izsmoļīti).

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kreiso roku turu uz durvju apšuvuma, līdz ar to plauksta sanāk uz 9 vai 9:30.

 

Labo roku balstu uz rokas balsta vai atspiežu uz blakussēdētāja sēdekļa augšpuses blakus galvas balstam.

 

Rullēju ar automātu. Un ne aiz labas dzīves vai slinkuma, bet ko darbiņš izsniedz, ar to braucu.

Link to comment
Share on other sites

Vēl jāņem vērā pati stūres forma, braukšanas ilgums utt. Gribu redzēt kā braucot 800Km taisna ceļa tu turēsi rokas uz 10-2 astoņas stundas pēc kartās. Protams braucot uz 100Km/h . Bez tam piemēram Bīmerim stūri ir ērti turēt 6 un 12 vismaz manai zurkai, opelim uz 10 - 2 shevroletam aveo noteikti un 6 utt.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Bīmerim stūri ir ērti turēt 6 un 12

 

Ērti? Vienlaicīgi uz 6 un 12 :D Tas ir kad? Kad auto uz sāna nokritis? :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

es sezu talu atbiidijies, diezgan ljoti atlaidies kresla, bet sturi arii esmu pievilcis drusku tuvak sev, kas gan nav labi, runajot tieshi par airbagiem.

 

Aha, ceļu vēro pa stūres apakšu un ceļa malas nosaki pēc koku galotnēm. Tuvāk pr 50 m neko neredzi priekšā uz ceļa, jo panelis traucē :) :)

 

Nekā personīga, bet redzēti tādi braucēji biezā slānī, kam acu līmenis vienā līnijā ar sānu logu apakšējām malām un stūri.

Nez kā tā vispār var braukt !

Link to comment
Share on other sites

Pa šoseju līdz Rīgai tos savus 10km parasti nožužinu ar vienu roku noparkotu uz 5. Pilsētā pieslēdzos ar otru roku uz 10. Roku novietojums mainās pēc satiksmes intensitātes.

Link to comment
Share on other sites

Bwah, kārtīgs Pieždienas topiks...

 

Kad vēl mācījos, mācīja tipa pēc metodes uz 9 un 3 - t.i lai īkšķi atbalstas uz stūres "ragiem" - izciļņiem (ar sporta stūrīti laikam tā nesanāks :mrgreen: )

 

Bet idejiski šis pasākums ir domāts - lai dabūjot triecienu pa ratiem uz kādas bedres vai izciļņa, stūre neizšļuktu no rokām :)

Link to comment
Share on other sites

 

Aha, ceļu vēro pa stūres apakšu un ceļa malas nosaki pēc koku galotnēm. Tuvāk pr 50 m neko neredzi priekšā uz ceļa, jo panelis traucē :) :)

 

Nekā personīga, bet redzēti tādi braucēji biezā slānī, kam acu līmenis vienā līnijā ar sānu logu apakšējām malām un stūri.

Nez kā tā vispār var braukt !

tas ir braucot ar voyageru, kur es sezu ka smagaja mashina (augstu salidzinot ar citiem).. lai gan vieglajos (zemas mashinas) sezu lidzigi, bet nekas netrauce ideali parredzet celju (esmu 1.82m garsh)

Link to comment
Share on other sites

Kanibaals

Bet idejiski šis pasākums ir domāts - lai dabūjot triecienu pa ratiem uz kādas bedres vai izciļņa, stūre neizšļuktu no rokām :)

 

Kopš ir stūres pastiprinātāji un ražotāji veido stūres sistēmu pareizi tas vairs galīgi nav aktuāli. Tieši īkšķu likšana uz centra ir praktiski vienīgais veids(atskaitot stūres turēšanu no iekšpuses), kā airbag kaut ko var nodarīt, jo tie jau šaujas uz priekšu nevis uz sāniem. Principā vairs nav būtiski kur tiek turētas rokas uz stūres, galvenais kā tiek turētas un lai ir abas rokas uz stūres. Jebkura pozīcija ļauj grozīt stūri apmēram vienādi labi.

Link to comment
Share on other sites

bentley.jpg

 

Tiem kas sēž uz aizmugures sēdekļa neinteresee kaa spraagts airbagi priekshpusee

Labots - Proxy
Link to comment
Share on other sites

Uģis Lācis

Esmu vienmēr mācīts turēt un apieties ar stūri šādi te:

[media]

[/media]

 

Sanāk laikam tas pats 10-2 variants, ja skatās pēc pulksteņa rādītājiem. :)

 

Īsti nesaprotu, kur rokas ir pa ceļam gaisa spilvenam, kas lec no stūres centra laukā. Šis uzpūšās uz sāniem arī, protams... Bet nu šķiet, ka šāda pozīcija ir diezgan droša.

Labots - Uģis Lācis
Link to comment
Share on other sites

Kanibaals

manuprāt video parādīta tehnika ir garīgi garām, tā stūrē sievietes, tas ir lēni un nedroši. Jā it kā jaunās modes tendences ir nelikt rokas krustām, jo tad viena roka uz brīdi ir atrauta no stūres un arī briesmīgais airbags iešaus sejā, bet šī parādīta tehnika ir tikai tāpēc, lai "nabaga" apmācāmajiem mazāk putrotos rokas. Reāli, stūrēt pārliekot krustam rokas ir jāmācās vēl pirms sēžas pie stūres un tam ir vajadzīgs treniņš un blondīnēm tas ir jau par grūtu. Ekstrēmākās situācijās šādi nepastūrēs.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...