Sky_High Ierakstīts Novembris 25, 2011 Share Ierakstīts Novembris 25, 2011 Kā jums šķiet? Es biju pārliecināts, ka pareizākā ir 10-2 pozīcija, šķiet, to arī joprojām prasa CSDD eksāmenos, bet šodien uzdūros rakstam, ka 10-2 pat var būt bīstamāka, jo tajā nav ņemti vērā airbagi. 10-2 ir laba ar to, ka, teorijā, sniedz lielāku kontroli pār autiņu, bet slikta ar to, ka tajā nav ņemti vērā airbagi, kuri atveroties ar 160 km/h ātrumu var iemest vadītāja rokas pašam vadītājam sejā ar nevāju efektu. Vispār pirmo reizi kaut ko tādu dzirdu, bet pirmajā tuvinājumā šķiet loģiski. Kādas ir jūsu domas un pieredze? Re, avots: http://www.smartmoto...ring-wheel.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Tak jau 100x pārspriests. Pofig par rokām. Iedomājies kas notiek ja airbagi atšaujas kad turi cigareti zobos. Vai pīpi. Vai liec pie mutes 0.5 plastmasas pudeli. Karoč atspringsti. Ja pie 160km/h būs iemesls atšauties airbagiem, tad tev būs daudz daudz daudz citu problēmu par ko domāt pirms tām divām zilajām acīm vai atlauztiem īkšķiem. EDIT: jā, laikam neprecīzi izlasīju - airbags šaujas ar 160 km/h, nevis automašīna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Novembris 25, 2011 Author Share Novembris 25, 2011 (labots) Wow, "tas taču jau ir izrunāts" posts. Tiešām, Žak? Labots Novembris 25, 2011 - Sky_High Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Varbūt ne šeit, bet autoforumos gan var sameklēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Novembris 25, 2011 Author Share Novembris 25, 2011 (labots) Par to šaubu nav. Es tikai nesaprotu šo apmātību ar "orģinālu kontentu," sākot ar to, ko vispār cilvēki komunikāciju informācijas laikmetā ar šo jēdzienu saprot? Kaut ko, kas vēl nav bijis un atrodams? Good luck with that, eh. Labots Novembris 25, 2011 - Sky_High Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Gestapo Novembris 25, 2011 Populārs ieraksts Share Novembris 25, 2011 Viena roka uz 12, otra uz roķenes vai sievas kājas 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
100debija Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Gan jau tas 10-2 ir iestagnējis noteikums vēl no laikiem, kad airbag sistēmas nebija populāras. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 braucot pie stūres un lasot šo iphonā gandrīz alus no rokām izkrita. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Oho, tu esi atradis vienu rakstu par kaut kāda Kalifornijas policista domu un tagad uzvelcies. Palasi tālāk, ka tur ir vēl vairāki varianti 9-3, 11-1. Katram sava taisnība. Katrs pats tur rokas kur vēlas. Urla turēs uz 12. Vēl cits uz 6. Tāpat ikdienā neesmu redzējis nevienu vadītāju, kas visu laiku tur 10-2, ja neskaita ātrumu pārslēgšanas mirkli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wxy Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Iesaku ieviest jaunu noteikumu, ka jaunu tēmu drīkst izveidot tikai tad, ja nekur citur internetā tā tēma nav apspriesta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Novembris 25, 2011 Author Share Novembris 25, 2011 (labots) Žak, nevajag sākt fantazēt, uzvilcies es neesmu un rakstu izlasīju. Starp citu, mēs nupat runājām par orģinālu kontentu. Spriežot pēc Tava pēdējā posta pieņemu, ka šajā sakarā Tev vairs nav ko piebilst? Labots Novembris 25, 2011 - Sky_High Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 (labots) Astoņdesmito sākumā man mācīja apmēram 10.30 - 15 Labots Novembris 25, 2011 - mafijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
saf Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 (labots) Mythbusteri no Discovry kanāla šito bij izmēģinājuši visādos veidos, nekāda pirkstu laužašana tur īsti netika panākta. Atradu, reku saite Labots Novembris 25, 2011 - saf Link to comment Share on other sites More sharing options...
matains Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 nesaprotu, kur problēma. Ja ēd, dzer vai pīpē pie stūres, tad var rasties situācija, bet normāli braucot - diezin vai. pats braucu ~ 8-5 ar kreiso elkoni atstutētu pret durvju rokturi un labo roku pret ceļgalu. tā labi padomājot, diezgan šķībi guļu tai krēslā, bet airbags mani toč nebaida Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeasus Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 (labots) Ja ēd, dzer vai pīpē pie stūres, tad var rasties situācija, bet normāli braucot - diezin vai. bet kāds urļiks (Gestapo piemēram ) var braukt pretī ar cīgu zobos un alu rokā un ieplēst tev frontāli degunā. Labots Novembris 25, 2011 - Jeasus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Runājot par alu pie stūres - nekad nelieciet atvērtu pudeli uz nanopada, sākumā tur, pēc tam nokrīt un aplej visu :< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Nē nē! PieGdienā visi (arī īpaši oriģinālie un neoriģinālie) topiki ir velkomēti!!! Es tikai saku, ka avārijas pārsvarā netiek plānotas un rokas nu ļoti reti tiek turētas uz 10-2, līdz ar to pirkstu noraušanas iespēja ir minimāla. Nu vismaz abām rokām vienā avārijā pavisam tiecas uz nulli -->0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nhs Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 kāpēc gestapo urļiks , tāpēc ,ka viņam bembis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Geštāpam vienīgais sakaras ar urļikiem ir roka uz 12. Link to comment Share on other sites More sharing options...
matains Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 tāpēc, ka vienā postā bija minēts ka urlas brauc turot uz 12, un citā - ka Gestapo tur uz 12. Jeasus vienkārši ielika vienādības zīmi A=X; B=X ==> A=B Link to comment Share on other sites More sharing options...
WitaminC Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 es parasti turu vienu roku uz apmeram 5.30 - 6, pashu roku atbalstot uz kajam, otru roku uz atrumu parsleega.. ja ir situacijas kad gribas vai vajag pabraukt drusku vairak sturejot, tad 9 - 3, bet tas ir ljoti atkarigs arii no stures/sedeklja novietojuma.. es sezu talu atbiidijies, diezgan ljoti atlaidies kresla, bet sturi arii esmu pievilcis drusku tuvak sev, kas gan nav labi, runajot tieshi par airbagiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Eh, nav tādas ideālās situācijas, ja vien neesi čībists (pretējs profils bembistam) - viena kombinācija pa šoseju, cita pa pilsētu, cita sastrēgumos, kur visvairāk izdarām novērojumus (jo nagi nograuzti, deguns izurbināts, smēķi izsmoļīti). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Kreiso roku turu uz durvju apšuvuma, līdz ar to plauksta sanāk uz 9 vai 9:30. Labo roku balstu uz rokas balsta vai atspiežu uz blakussēdētāja sēdekļa augšpuses blakus galvas balstam. Rullēju ar automātu. Un ne aiz labas dzīves vai slinkuma, bet ko darbiņš izsniedz, ar to braucu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Man ar zirgu sanāk uz 6 rokas turēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazarma Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Vēl jāņem vērā pati stūres forma, braukšanas ilgums utt. Gribu redzēt kā braucot 800Km taisna ceļa tu turēsi rokas uz 10-2 astoņas stundas pēc kartās. Protams braucot uz 100Km/h . Bez tam piemēram Bīmerim stūri ir ērti turēt 6 un 12 vismaz manai zurkai, opelim uz 10 - 2 shevroletam aveo noteikti un 6 utt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Bīmerim stūri ir ērti turēt 6 un 12 Ērti? Vienlaicīgi uz 6 un 12 Tas ir kad? Kad auto uz sāna nokritis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 es sezu talu atbiidijies, diezgan ljoti atlaidies kresla, bet sturi arii esmu pievilcis drusku tuvak sev, kas gan nav labi, runajot tieshi par airbagiem. Aha, ceļu vēro pa stūres apakšu un ceļa malas nosaki pēc koku galotnēm. Tuvāk pr 50 m neko neredzi priekšā uz ceļa, jo panelis traucē :) Nekā personīga, bet redzēti tādi braucēji biezā slānī, kam acu līmenis vienā līnijā ar sānu logu apakšējām malām un stūri. Nez kā tā vispār var braukt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Reģionā 7-10, otra roka uz kloķa Link to comment Share on other sites More sharing options...
matains Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Mafij, tas jau stipri atkarīgs no cilvēka auguma Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazarma Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Ērti? Vienlaicīgi uz 6 un 12 Tas ir kad? Kad auto uz sāna nokritis? Nē tas domāts protams ar vienu roku ar M stūri http://www.google.lv/imgres?q=bmw+e36+steeringwheel&um=1&hl=lv&client=firefox-a&hs=9Cy&sa=N&rls=org.mozilla:lv:official&biw=1280&bih=875&tbm=isch&tbnid=-2k5AWAOQ2rgDM:&imgrefurl=http://en4cer.co.uk/bmw-carputers/forum/viewtopic.php%3Ft%3D4&docid=rN19IUU7f0jqjM&imgurl=http://www.en4cer.co.uk/ima/steering.jpg&w=800&h=600&ei=HqzPTpWYFISj4gSWo-CuCw&zoom=1&iact=hc&vpx=578&vpy=201&dur=10283&hovh=194&hovw=259&tx=168&ty=102&sig=103641739871950079864&page=1&tbnh=151&tbnw=202&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:2,s:0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoBo944 Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Pa šoseju līdz Rīgai tos savus 10km parasti nožužinu ar vienu roku noparkotu uz 5. Pilsētā pieslēdzos ar otru roku uz 10. Roku novietojums mainās pēc satiksmes intensitātes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Bwah, kārtīgs Pieždienas topiks... Kad vēl mācījos, mācīja tipa pēc metodes uz 9 un 3 - t.i lai īkšķi atbalstas uz stūres "ragiem" - izciļņiem (ar sporta stūrīti laikam tā nesanāks ) Bet idejiski šis pasākums ir domāts - lai dabūjot triecienu pa ratiem uz kādas bedres vai izciļņa, stūre neizšļuktu no rokām Link to comment Share on other sites More sharing options...
WitaminC Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Aha, ceļu vēro pa stūres apakšu un ceļa malas nosaki pēc koku galotnēm. Tuvāk pr 50 m neko neredzi priekšā uz ceļa, jo panelis traucē :) Nekā personīga, bet redzēti tādi braucēji biezā slānī, kam acu līmenis vienā līnijā ar sānu logu apakšējām malām un stūri. Nez kā tā vispār var braukt ! tas ir braucot ar voyageru, kur es sezu ka smagaja mashina (augstu salidzinot ar citiem).. lai gan vieglajos (zemas mashinas) sezu lidzigi, bet nekas netrauce ideali parredzet celju (esmu 1.82m garsh) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanibaals Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Bet idejiski šis pasākums ir domāts - lai dabūjot triecienu pa ratiem uz kādas bedres vai izciļņa, stūre neizšļuktu no rokām Kopš ir stūres pastiprinātāji un ražotāji veido stūres sistēmu pareizi tas vairs galīgi nav aktuāli. Tieši īkšķu likšana uz centra ir praktiski vienīgais veids(atskaitot stūres turēšanu no iekšpuses), kā airbag kaut ko var nodarīt, jo tie jau šaujas uz priekšu nevis uz sāniem. Principā vairs nav būtiski kur tiek turētas rokas uz stūres, galvenais kā tiek turētas un lai ir abas rokas uz stūres. Jebkura pozīcija ļauj grozīt stūri apmēram vienādi labi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Parasti stūrēju ar kāju, jo rokās vēnas jau sadurtas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proxy Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 (labots) Tiem kas sēž uz aizmugures sēdekļa neinteresee kaa spraagts airbagi priekshpusee Labots Novembris 25, 2011 - Proxy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uģis Lācis Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 (labots) Esmu vienmēr mācīts turēt un apieties ar stūri šādi te: [media] [/media] Sanāk laikam tas pats 10-2 variants, ja skatās pēc pulksteņa rādītājiem. Īsti nesaprotu, kur rokas ir pa ceļam gaisa spilvenam, kas lec no stūres centra laukā. Šis uzpūšās uz sāniem arī, protams... Bet nu šķiet, ka šāda pozīcija ir diezgan droša. Labots Novembris 25, 2011 - Uģis Lācis Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilz Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Vairāk uzsvars tiek likts uz to, lai griežot stūri rokas neietu krustā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanibaals Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 manuprāt video parādīta tehnika ir garīgi garām, tā stūrē sievietes, tas ir lēni un nedroši. Jā it kā jaunās modes tendences ir nelikt rokas krustām, jo tad viena roka uz brīdi ir atrauta no stūres un arī briesmīgais airbags iešaus sejā, bet šī parādīta tehnika ir tikai tāpēc, lai "nabaga" apmācāmajiem mazāk putrotos rokas. Reāli, stūrēt pārliekot krustam rokas ir jāmācās vēl pirms sēžas pie stūres un tam ir vajadzīgs treniņš un blondīnēm tas ir jau par grūtu. Ekstrēmākās situācijās šādi nepastūrēs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Manuprāt, stūrējot, kā video, ekstremālā situācijā nemaz nav iespējams iekļūt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!