Jump to content

Mitsubishi Galant


Kitai
 Share

Recommended Posts

Sveiki. Gribu dzirdēt jūsu domas par Mitsubishi Galant (98.g). Vairāk tieši par dzinēju 2.0TDI. Kāda dinamika? Nav baigais sprāgonis priekš solīda izmēra mašīnas? Šo dzinēju ir iespējams čipot?

Link to comment
Share on other sites

domā, ka tik retam vāģim te būs daudz zinošu lietotāju? labāk apjautājies kādā auto forumā, paņem google rociņās

Link to comment
Share on other sites

Bijušam darba kolēģim, kaut kas tamlīdzīgs . Varu iedot numuru. Gadu īsti nezinu, miglinieks bamperā bija ap 50Ls( lietots ), palīdzēju meklēt.

Link to comment
Share on other sites

Ieripos tev baigo kapeiku remontos galants. nav nekā labāka budžeta grupā par 3 golfu - jauns ķīnas spārns maksā zem 10ls. Paskaties cik maksā pārlasīt hadeni golfam un cik šīm japānim ? Ja brauksi ilgtermiņā nevis 3 mēnešus. domāju ja golfam pa 200ls var visu pārlasīt - tad galantam x4 tas cipars. Nerunājot par dīzeli, kam detaļas nereāli atrast, ja kas nobirst atšķirībā no golfa dīzeļa. Jā dizains kantains, bet lēts.

Link to comment
Share on other sites

Mitsubishi klubā pajautā.

Bet jebkurā gadījumā,latvijas apstākļiem var atrast daudz piemērotākus auto,īpaši detaļu un remonta pieejamības ziņā.

Link to comment
Share on other sites

Bijušam darba kolēģim, kaut kas tamlīdzīgs . Varu iedot numuru. Gadu īsti nezinu, miglinieks bamperā bija ap 50Ls( lietots ), palīdzēju meklēt.

Nu tad tavu kolēģi laikam pamatīgi apjājuši, pats pirku 15 Ls gabalā miglinieks un uzmetot aci ss sludinājumiem 15 - 35 ls.

Link to comment
Share on other sites

Ieripos tev baigo kapeiku remontos galants. nav nekā labāka budžeta grupā par 3 golfu - jauns ķīnas spārns maksā zem 10ls. Paskaties cik maksā pārlasīt hadeni golfam un cik šīm japānim ? Ja brauksi ilgtermiņā nevis 3 mēnešus. domāju ja golfam pa 200ls var visu pārlasīt - tad galantam x4 tas cipars. Nerunājot par dīzeli, kam detaļas nereāli atrast, ja kas nobirst atšķirībā no golfa dīzeļa. Jā dizains kantains, bet lēts.

Vari, lūdzu, pateikt kas tur maksā 800 Ls pārlasīt ritošo?

Link to comment
Share on other sites

Ieripos tev baigo kapeiku remontos galants. nav nekā labāka budžeta grupā par 3 golfu - jauns ķīnas spārns maksā zem 10ls. Paskaties cik maksā pārlasīt hadeni golfam un cik šīm japānim ? Ja brauksi ilgtermiņā nevis 3 mēnešus. domāju ja golfam pa 200ls var visu pārlasīt - tad galantam x4 tas cipars. Nerunājot par dīzeli, kam detaļas nereāli atrast, ja kas nobirst atšķirībā no golfa dīzeļa. Jā dizains kantains, bet lēts.

3 Golfs ir riktīgi overrated mašīna.

Plusi:

- lētas detaļas,

- ja dīzelis, tad arī diezgan ekonomisks, 7 litri pilsētā. Ja kāds saka ka 5, tad grib pārdot :)

- diezgan sakarīgi beņķi

- vispār ergonomika nav slikta,

- nav žēl tā sūda.

- remontē jebkurš serviss

 

Mīnusi:

- rūse,

- hadene neizturīga,

- knaps aprīkojums,

- tas pats dīzelis ziemā sagādās problēmas ar pielekšanu, bet tas jebkuram vecam (un ne tik vecam) dīzelim,

- salīdzīnoši dārgs iegādē,

- detaļas lētas, bet stunda servisā maksā tikpat daudz cik jebkurai citai mašīnai, tā ka taupi tikai uz detaļām

- un pārlasīt visu hadeni, var izmaksāt dāāāāāāudz

 

Kā runā nav nekā lētāka uzturēšanā par vecu japāni (honda, toyota, mazda).

 

Tā ka galvenais ir diagnostika, nokauts var būt jebkurš auto, arī nokauts golps izmaksās dofiga daudz (zinu pēc savas pieredzes). Pa lielam, ja auto ir normālā stāvoklī tad markai/modelim ir sekundāra nozīme.

 

A

Link to comment
Share on other sites

izkopējums no i auto (vecs):

 

masīnas plusi

1. ļoti labs uzrāviens, dinamika apsveicama, nejūt ka tas ir dīzelis

2. priekš tik lielas mašīnas degvielas patēriņš ir ļoti mazs 6l- šoseja, 7,5l - pilsēta. (protams ko ietaupīusi degvielā, to daudz vairāk iztērēsi remontā)

3. liels ērts salons, liels ietilpīgs bagāžnieks.

4. ja regulāri ik pēc 10 000 km maina degvielas filtru, tad arī ziemā nekādu problēmu, pat -30 salā lec no pus apgrieziena.

5. ļoti labi turas uz ceļa, gan asfalta, gan grants ceļa

 

masīnas mīnusi

1. visi remonti, kas ir jāveic salīdzinot ar audi cenām ir vismaz 3x dārgāki.

2. masīnas piekare latvijas ceļus neciena, gadā divas reizes vaidzēja mainīt: stūres pirkstus, stabilizatorus, bukses priekšā un aizmugurē

3. biezi jāmina vai jānovirpo prieksējie bremzu diski, jo sāk visnus mest.

4. kā jau biju dzirdējis ka sis masinas iet tikai līdz 300 000km, tad iestājas nāve tā arī ir.

. nobruka turbīna

. nobruka stūres pastiprinātājs

. nobruka ātrumkārba, sāka lekt no 5. ātrumā ārā

. salūza atspere aizmugurē, visi četri amortizatori bija jāmaina

. sabojājās ABS

 

nerēķināšu, bet esmu runājis ar auto servisu īpašniekiem. Bet golfiem var šrotā visu atrast pa lēto (virsbūves etc), un tam lētāk motoru nomainīt nekā kalt vaļā lai blīvi nomainītu, mitsu dīzelim vis tā nebūs. Viss būs ar uguni jāmeklē, ja gribēsi lētāk.Cik maksās bremžu diski ? cik pārējais ?

Link to comment
Share on other sites

Vari, lūdzu, pateikt kas tur maksā 800 Ls pārlasīt ritošo?

Da bļin easy, iedomājies cik hadenē ir visādu buksīšu, atsaišu, amīši 4 gab, gultņi (ja vēl nāk kopā ar rumbu ta vispār pipec), plaukti, bremžu diski, kalotkas, plus vecam drapakam, mainot vienu izrādās ka atskrūvēt nevar jo viss ir norūsējis, kur nu vēl izpūtējs un vispār rūsešana. Piereķini servisa izmaksas.

 

Nav universāla padoma - ir diagnostika, vēlams servisā, kas uz konkrēto marku specializējas un protams veiksmes faktors.

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

golfa hadene ir ok, nav ko likt pirkstus pa 3ls no ķīnas.

 

ak jā atcerējos, bija mums kādreiz kantorī šitie jauni - atceros - bija regulāras problēmas ar bremžu diskiem. regulāras. jauniem auto.

Link to comment
Share on other sites

Nu, palasi

te

čipot var un vajag ~+20 zs

 

Bet kopumā, pavecs japānis LV nav tas labākais variants, labāk tad auģuhu kādu :X

Link to comment
Share on other sites

beidziet vienreiz muldēt par japāņu augstajām detaļu cenām. pa 10Ls spainī nebūs, tas gan. bet vienādas kvalitātes detaļas līdzīgiem auto maksā praktiski tikpat, varbūt 10% dārgāk. Galantu nebūs gluži korekti salīdzināt ar 3. golfu. Cita lieta, ka lētākā var nebūt uz vietas, bet vajag jau uzreiz un tad sanāk dārgāk. Es savai tojotai pa 6 gadiem piekarē vairāk par latiem 400 nebūšu iztērējis ar detaļām un darbu. Pie tam braucu uz vidēji dārgu servisu un ņemu to kas ir šiem plauktā pieejams. Savirzes regulēšana arī maksā. Ja pats meklē detaļas, tad būs krietni vien lētāk.

 

vienīgais, ka konkrētajam galantam ir tiešām sarežģīta piekare un netur mūsu ceļus. manai tojotai dziļi pie kājas visas bedres, jo braucu tās īpaši neievērojot :D

Link to comment
Share on other sites

nu nu - cik tad gadā nobrauc ar tojotu (ja ytyā ir +- tā paša vecuma, kā galants) ? jeb bremzē pirms katrām sliedēm, tā ka pārējiem jātaurē ? :D Besī tie kas brauc ar kruto auto uz 60 , kā ierauga tramvaja /dzelzceļa sliedes - tā met pa nažiem...tipa piekari taupa ?

Link to comment
Share on other sites

Kanibaals

<p>

</p>

<p>kā ierauga tramvaja /dzelzceļa sliedes - tā met pa nažiem...tipa piekari taupa ?</p>

<p>

</p>

<p> </p>

<p>+1. Reāli kaitina, un vislielākie bremzētāji ir tieši Mercedes, BMW, džipi u.c ar super-puper piekarēm. Tā bremzēšana neko nesataupa, sajāj tik vairāk. Ar savu Hondu lidoju sliedēm pāri un nekas piekarei/savērsumam nenotiek, tā kā jādomā ko pērk. Arī detaļas jāpērk normālas stūres pirksts pa 8Ls iet 6mēn, japāņu pa 15Ls jau iet 2. gadu.</p>

Link to comment
Share on other sites

Prātīgāk ir palasīties pa auto forumiem, kaut vai to pašu http://www.iauto.lv/mansauto.php?modid=823&marka=29 vai http://www.mitsubishiclub.lv/forum/viewtopic.php?t=3523 :blind:

 

Lai gan nav bijis īpašumā, es personīgi neieteiktu šo modeli. Ja meklē attiecīga izmēra bundžu un gadu + dīzeli + dinamiku utt., labāk skatīties uz A6, pasātu, omegu vai c klases mersi (padārgs remonts). BMW pārsvarā visi būs jau nojāti (pārkarsētu motoru remonta izmaksas būs :shok: )

3. golfiņš ir citā svara kategorijā.

Link to comment
Share on other sites

Ko jūs tur varat piedāvāt to darba zirgu - Golfu (viņi tak visi nojāti) Pats 5 gadus nobraukāju ar 98.gada Nissan Almera ~ 30k gadā. Pāri VEF tiltam katru dienu lidoju pāri visiem garām. Par dārdzību nesūdzos, ja seko līdzi visām gumijām tad nekas arī nebrūk. Labot vajadzēja tikai to, ko pats savas muļķības dēļ izdarīju. No rūsas ne smakas. Vizuālā ziņām iesper tam Golfam pa pakaļu tā ka maz neliekas. Dinamika arī ļoti laba pilsētā 320 žurku līdz 120km/h izēda. Uzliku normālas tupelītes uz R15 ieliku cietākus amortizatorus, lai pirms līkumiem nav jāpiebremzē. Arī degvielas/ jaudas attiecība lieliska, manam 1.6L dzinējam kombinētais 7L/ 99Zs.

Link to comment
Share on other sites

No 3 golfa tiešām vajadzētu turēties pa gabalu, ja tik tas nenāk no Vācijas tēvoča, par kuru tiešām zināms, ka viņš ar to brauca svētdienās uz baznīcu, un tēvocis to bez maz vai dāvina.

Ar tiem bremzētājiem uz pārbauktuvēm jau ir cita problēma, ne tik piekare, cik liela diametra diski uz plānas riepiņas.

 

Ar "žurku" noēšanu nav ko lielīties, kas to zina, cik tā bija nojāta. Bet fakts ir tāds, ka no krustojuma normāli ieskrieties lielākā daļa nemāk/negrib/? Parasti pat nespiežot īpaši gāzi, kaut kā ar 1,4 motoru sanāk parasti tikt tālāk no krusta, kamēr pārējie ar lielākiem motoriem pēc gabal ir saņēmušies un ieskrējušies jau uz 70 (pilsētā) un sāk apdzīt. paziņas teica, ka taupot degvielu, vai arī borta datora rādījumi pie ieskrējiena baida. Bet cik maigi tad tādam lielam auto gāzīte jāspiež, lai ar daudz mazāku motoru pat nespiežot, tiktu ātrāk uz priekšu? nez varbūt kādreiz iepirkšu kādu 5l auto, tad sapratīšu loģiku :)

Link to comment
Share on other sites

Nevajag mīzt karstu veči! Nevajag man Golfu! Jautāju tak par konkrēto auto, nevis lai iesaka ko citu. ;) Pašam ir saudis audis (C4, 92. g), kuru esmu apsvēris (NEESMU TEICIS, KA MAINĪŠU!!!) domu samainīt pret 98. g. Galantu.

Par Mitsū zinu, ka lielākā bēda esot rūsiņš un, ka detaļas arī noteikti nebūs kā C4 uz svara. Par hadeni, runājot - braucu ļoti maz, tādēļ šaubos vai tā baigi birtu.

Enīvej, paldies, par viedokļiem. Redzēs vai mainīšu. Gribas, jo gribas ko citu izmēģināt.

Labots - Kitai
Link to comment
Share on other sites

.Dinamika arī ļoti laba pilsētā 320 žurku līdz 120km/h izēda.

Gan jau žurkai patiesībā bija 1.6 + gāze :haha:

Link to comment
Share on other sites

Nav bijis dīzelis. :) Pirms tam doma bija GT3000 Mitsū, bet nevarēju atrast pa kabatai ar manuālo kārbu. Un tas būtu parāk žirno. :D

Labots - Kitai
Link to comment
Share on other sites

NU tu gan reāli lc pār savām iespējām - 3000GT :D Nopērc da jebkādu japāni un tad padalies pieredzē cik naudas aizies....

Link to comment
Share on other sites

Nelecu gan, GT3000 donors mētājas. :D nošķilts, bet ritošā u. c. lietas dzīvas. Bet ne par to ir runa.

Labots - Kitai
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Microsoft

Dīzeli neņem, tā jau viņi tīri neko, bet japāņu dīzeļus neslavēju. Pats par sevi saprotams, kad tas nav jauns auto, katram sava atsauksme, katram sava detaļa nomainīta, auto labs, patēriņš 8-12 litri, detaļas ar nav no tām lētākajām, bet vispār jau tagad kad pērk modē ir iziet diagnostiku nepažēlot to kapeiku...

Nu re tas pats 98. gada nezinu vai kā palīdzēs bet no šīs bildes arī šo to pasecināt var...

d2zgki991xx9qsuog89.png

Link to comment
Share on other sites

Tu datumus arī skaties, vai? :dornis:

Link to comment
Share on other sites

Sagaidi kas binary būs sakāms par Galantu- viņš ar tādu kādu laiku braukā.

Link to comment
Share on other sites

Sakontaktē biedru Saf - jamam vismaz 2 galanti bijuši, tagad tik pārsēdies uz outlanderu. Bet vispār Mitsu kā markai nav ne vainas, pašam ir padžērs.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...