(...) Jūlijs 14, 2011 Share Jūlijs 14, 2011 Normālā praksē, parasti tā saucamās "centrāles" takš nekad neievieš pa vienam, jābūt takš BackUp risinājumiem, tūlītējai pārslēgšanās iekārtai utt. Centrāls nav pa vienam, tik svarīgos objektos. Saprastu, ja mazāka meroga mezglos, bet ne jau visas valsts ietvaros. Vai nu es tikai sapņoju slapjos sapņus kārtējo reizi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilx- Jūlijs 14, 2011 Share Jūlijs 14, 2011 Tu esi kādreiz uzbūvejis valsts mēroga telefonu centrāli, ka vari spriest par tās arhitektūru? Ir jau cēli izsapņot, ka uztaisīs risinajumu, kuram nav neviena "single point of failure", bet praksē bieži vien nav tik skaisti... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martinsh Jūlijs 14, 2011 Share Jūlijs 14, 2011 deacam jau sen, apmēram pusotru gadu, neintresē, kas notiek LV zonā jau to pašu gadu - pusotru ķemmē RU tirgu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
(...) Jūlijs 14, 2011 Share Jūlijs 14, 2011 Tu esi kādreiz uzbūvejis valsts mēroga telefonu centrāli, ka vari spriest par tās arhitektūru? Diemžēl nē, un arī nekad nebūvēšu. Bet ar mazākiem objektiem vienas telpas ietvaros ir darīšana bijusi un tur pat esmu ieviesis avārijas variantus, visļaunākos murgus, kad vispār viss ir down, lai izslēgtu šajā gadījumā serveru darbību vismaz 98% no uptime. Bet nu tāpat tā visa ir dziļa filozofēšana par to kā un kas ir bijis, jo patiesību neuzzināsim tāpat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilx- Jūlijs 14, 2011 Share Jūlijs 14, 2011 Nu, mana pieredze rāda, ka risinājumi maziem mērogiem un lieliem mērogiem parasti atšķiras kā nakts pret dienu. Ir nepieciešamas fundamentāli citas pieejas. Un tas tā ir jebkura dzīves jomā, ne tikai telekomunikacijās. Bet, Tev taisnība, mēs te varam tikai tukši filozofēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fest Jūlijs 14, 2011 Share Jūlijs 14, 2011 Dīvainākais visā šajā pasākumā tas, ka oficiāli paziņojuši, ka sakari atjaunoti, komentāros cilvēki apgalvo pretējo. Jep, man Rīgā arī Tele2 nestrādā- kopumā jau aptuveni kopš diviem nedarbojas. Jūtu, ka drīzumā kāds (vai pat vairāki) tehniskie direktori ar lielu pieredzi telekomunikāciju jomā meklēs darbu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 14, 2011 Share Jūlijs 14, 2011 Tieši 17:30 sazvanīju (no Bites) Tele2 publiku, kura bija Saulkrastos. Kādas 20min bez starpgadījumiem norunāju. Ap 18:00 nevarēju sazvanīt T2 Salacgrīvā un arī 2x numurus Rīgas centrā. Ap 20:00 Rīgas centru vēl arvien nevarēja sazvanīt. SMS nosūtīju, vēl atskaiti neesmu saņēmis. Njā... pirms 4h (ap 18:00) portālos ir ziņa, ka T2 atjaunojis sakarus. Ņifiga, vēl Twiterī pirms 40 min (21:30) daži sūdzas par sakaru neesamību. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ant_LV Jūlijs 14, 2011 Share Jūlijs 14, 2011 Mums abiem ar sievu ir Tele2, bet viņai atjaunojās vismaz stundu pirms manis. Taču mums ir atšķirīgi pieslēgumi... Kaut kur dzirdēju, ka viņiem ir 2 centrāles. Iespējams, ka jūs ar sievu esat dažādās centrālēs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.D.D Jūlijs 14, 2011 Share Jūlijs 14, 2011 Igauņos un Leišmalē arī problēmas. Varbūt, iemesls meklējams tīkla konfigurācijā, ja jau viņiem viss organizējas no zviedriem. Sakonfigurēja un aizgāja sūkt aliņu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 14, 2011 Share Jūlijs 14, 2011 Nez vai būs kādi mēsli arī rēķinos? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proxy Jūlijs 14, 2011 Share Jūlijs 14, 2011 manas 5 kapeikas sakari zudiibu konstateeju ap pus3jiem , darba noluukos ar "testa" zivi testeejot vienu aparaatu , nodomaaju vainu aparaata probleema vai zives , iebaazu taadu pashu "testa" bifri - arii nekaa , tad pagalmaa konstateeju bljaavienu par kautko kas neesot un tad savaa T2 piesleeguma aparaataa ieraudziju uzrakstu "LMT gsm" peec briizha protams viss pazuda un iestaajaas pilniiga nezona. ap plkst 16.20 , vismaz gan mans piesleegums gan zive jau darbojaas normaali - gan sanjeemu zvanus , gan vareeju piezvaniit. vieta riigas centrs. gan jau ka pie vainas sisteemas sarezgiitiiba , jo vairaak "fiichu" jo vairaak kam saluuzt . un jaanjem veeraa ka LV ir T2 baltijas regiona centrs , ar visu infrastruktuuru , kautkas nogaaja griistee un luudzu :black eye: Rezumee , bisku ne pa teemu : paaraak pieradushi cilveeki pie eertiibaam un labumiem. nav modinaataaja - aiguljas , nav siltaa uudens - nemazgaajas , nav auto - netiek uz veikalu aiz stuura utt. skumji. - Kaiteejums biznesam - nu var jau buut , bet kas nez tas par biznesu kas balstaas _tikai_ uz telefonsarunaam? un vai taadaa gadiijumaa nav jaapzinaas riski? tas ka kaads darbonis nav pacenties piefikseet arii citus klientu kontaktus ( ne tikai tel nr ) ir tikai un vieniigi vinja pasha vaina. p.s. saakumaa piemineeju , ka bifri arii "negaaja" un tad vakarpusee satiekot vienu pazinju jams ar teica ka esot bijis uz ~10 minuuteem "blackouts" Peace 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bastjens Jūlijs 14, 2011 Share Jūlijs 14, 2011 Ar tiem officiālajiem paziņojumiem ar kaut kā baigi dīvaini ir ..iemesls ir pavisam cits, kā tiek tautai klārēts. .. Saprastu, ja mazāka meroga mezglos, bet ne jau visas valsts ietvaros. Vai nu es tikai sapņoju slapjos sapņus kārtējo reizi. .. Bet nu tāpat tā visa ir dziļa filozofēšana par to kā un kas ir bijis, jo patiesību neuzzināsim tāpat. Piedodiet, ka esmu dumjš bet uz ko tu īsti tēmē? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Jūlijs 14, 2011 Share Jūlijs 14, 2011 (labots) Šonedēļ kā reizi sāku štukot par mobilā operatora maiņu no pārcenotā LMT uz kaut ko citu. Sākumā domāju, ka jāiet uz Biti, bet laikam jau tomēr Tele2 ir sakarīgāks variants. Toreiz, kad bomāri pārcirta kabeli pie Bolderājas, un pusvalstī (vai arī visā valstī?) atņirdzās Tele2, bija jautri. Labots Jūlijs 14, 2011 - Krishius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ant_LV Jūlijs 14, 2011 Share Jūlijs 14, 2011 un tad savaa T2 piesleeguma aparaataa ieraudziju uzrakstu "LMT gsm" Hm, vai kāds var izskaidrot kā ar SIM karti ar IMSI 24702... var reģistrēties 24701... tīklā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nettwerk Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Latvija nav iznjeemums, 2 meneshi atpakalj arii ieksh UK bija liidziigi nebija zona vairaakos apgabalos. Platiibas zinjaa kaa latvija. Bet protams sazinajos ar O2, tad nu deva nelielu kompensaaciju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Aizbrauc uz jebkuru kaimiņvalsti un varēsi jebkurā tīklā viesabonēšanas režīmā lietot mobilo. Vispār Latvijā varēja, kaut vai pa paaugstinātu tarifu, bet attālākos nostūros, kur tikai 1 operatoram ir zona, ļaut izmantot viesabonēšanu, lai vienmēr būtu sakaros. Latvija taču bagāta un operatori var celt katrs savus mobilā tīkla torņus jebkurā miestā un piedāvāt Teiču purvā 4G internetu. Hm, vai kāds var izskaidrot kā ar SIM karti ar IMSI 24702... var reģistrēties 24701... tīklā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tu saki? Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Hm, vai kāds var izskaidrot kā ar SIM karti ar IMSI 24702... var reģistrēties 24701... tīklā? Komplektā ar uzrakstu "Emergency calls only" - viss pareizi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Pārdomas pieGdienas rītā. 1. daži saka, ka esam pārāk pieraduši pie ērtībām. Tā noteikti arī ir, bet telefons šodien jau ir nepieciešamība, nevis ērtība. OK, biznesa ģelas ir viena lieta. Cita lieta, ka jāsazvana bērni, vecvecāki utt. 2. "izvēlētais" nobrukuma laiks ir dikti sāpīgs - no darba dienas vidus līdz darba dienas beigām, daudziem pat līdz vēlam vakaram. Varētu vēl saprast 20min... 40min. Bet ne jau n-tās stundas. Šie tur ko - bez UPŠiem un bekapiem rukā? 3. nu protams sabiedrības neinformēšana. Vislabāk novērojama Twiterī, jo tur viss uzzināms ar dažu min nokavēšanos. Publika cepās kādas 45min kamēr vispār Tele2 kaut ko ierakstīja. Bija kāda pusotra stunda pagājusi līdz paziņoja, ka stundas laikā salabos. Reāli pirmās atsauksmes par strādāšanu bija pēc 1h 30min. Kopā vismaz 3h līdz pirmie paziņo, ka sakari atkal onlainā. 4. tas vēl sekos - visādi buļļkaki un izlocīšanās, Sadales tīkli jau paziņojuši, ka šie nav vainīgi. Tad jau redzēs ko būs sadzejojuši. Neesmu Pī-āR-ists, bet spēju novērtēt kvalitatīvu muldēšanu un neciešu dumjību publicēšanu. 5. kompensācijas. Šis kā parasti ir slidens jautājums. T2 jau paziņoja, ka biznesa klienti varēs visas brīvdienas un pirmdien (18.07.) un varbūt arī otrdien (neatceros, slinkums meklēt) pļāpāt bez maksas. Manuprāt biznesa klientam 1 bezmaksas diena ir pie kājas, man tā liktos kā ņirgāšanās. Prātīgāk būtu civilizēts un ticams skaidrojums, atvainošanās. Ar privātiem ir vienkāršāk, tiem interesē atlaides, bezmaksas štrunti. Nu tad iedod šiem kādu SMS, kādu minūti un miers. 6. mukšana no Tele2. Diemžēl statistiku nekad neredzēsim. Domāju, ka Bite un LMT var sākt gatavoties portācijām pie viņiem. Gaidām nākamo Meteoru4 no Tele2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donkeyhot Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Man šodien Tele2 pieslēdza tikai 8 no rīta, beidzot parādījās zona... un tas ir Rīgā. Labi, ka man ir 2 trubas, otrā ir BiFri un bez sakaiem es nepaliku... bija no kā Tele2 operatoram pazvanīt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Biznesa klientiem jau nu baigi vajag bezmaksas sarunas brīvdienās 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 6. mukšana no Tele2. Diemžēl statistiku nekad neredzēsim. Domāju, ka Bite un LMT var sākt gatavoties portācijām pie viņiem. Gaidām nākamo Meteoru4 no Tele2. Pēc Tele2 «avārijas» Bite karšu aktivizācija aug par 140%; arī LMT «ievāc augļus» «Priekšapmaksas kartes Bite karte aktivācijas ceturtdien salīdzinājumā ar trešdienu pieauga par 140%. Teju par pusi (47%) pieaudzis arī mobilo portāciju pieteikumu skaits no tiem cilvēkiem, kas ar savu numuru vēlas pārnākt uz Biti,» Db.lv stāstīja, Kristīne Britāne, Bite Latvija mārketinga vadītāja. http://www.db.lv/tirdznieciba/pec-tele2-avarijas-bite-karsu-aktivizacija-aug-par-140-proc-ari-lmt-ievac-auglus-241820 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Pilsoņi ar drusku pajocīgāki, pat 4 h nevar bez saziņas iztikt, brīnums kā vispār vēl dzīvi palīkām pārdzīvojot gadu simteņiem ilgo "bezmobīlosakaru" ēru. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gints Plivna Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Oficiālā versija - pārkaršana http://www.delfi.lv/news/national/politics/tele2-sakari-partruka-sistemas-parkarsanas-del-iemeslus-izmekle.d?id=39595177 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proxy Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Hm, vai kāds var izskaidrot kā ar SIM karti ar IMSI 24702... var reģistrēties 24701... tīklā? Jautaajums labs , bet kaa atbilde der vieniigi "mega bugs" zinu ka tas teoreetiski nav iespeejams , bet ar bildi pieraadiit arii nebuutu bijusi jeega - telefonaa iebahaato sim karti taapat nenobildeesi taa ka redzams gan ekraans gan sim ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Oficiālā versija - pārkaršana tur tajos komentāros freda versija varētu būt diezgan tuvu patiesībai, spriežot pēc saskarsmes ar tele2 ne kā klientam bet nu tomēr nesaprotu, kā no 4 stundām bez mobilajiem sakariem daži spēj izpūst pasaules galu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 nnoname Tad kad tev izgāzīsies kāds svarīgs notikums dēļ nezonas, tad piesauksi ne to vien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 (labots) Jap. Fredis prātīgi raksta. Jūtams ka darbojas šajā jomā. Daudzi kantori ekonomē uz aparatūru, sastūķē visu vienā statnē. Kondiškām alarmu nav - ja tās nomirst, nekur ziņa neaiziet, kamēr dzesējamā aparatūra pati nesāk bļaut, ka pārkarsusi. Ja tā prot detektēt tādas lietas vispār. Un visu laiku bļauj ka apkalpošana dārga, ka te nav Rietumi utt... Jā, Rietumos ir noteiktas prasības kā jābūvē un jāorganizē tādas klases aparatūras telpas. Pie mums - ai, ka tik lētāk. Vienam otram operatoram aparatūras telpas ir tādā stāvoklī ... Cerams, ka Tele2 izdarīs nepieciešamos secinājumus un ņems vērā gūto mācību. Savukārt ZZ Baltijā nosprāga tāpēc, ka priekšapmaksas karšu apstrādes sistēma visai Baltijai Tele2 atrodas Rīgā. Un ja tā atliecas, visas Baltijas ZZ vai nu sēž bez sakariem vai arī runā par velti. Labots Jūlijs 15, 2011 - MārcisB Link to comment Share on other sites More sharing options...
(...) Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Tātad secinājumi, kamēr viss strādā, tikmēr labi, kā tas notiek vadībai po* ja uz to var ietaupīt. :black eye: P.S. Bet nu atkarība no sakariem ir pārņēmusi spēcīgi pa visiem 99 % Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Nu ar aparatūras, linku un barošanas dublēšanu LV operatori īpaši neaizraujas, saku pēc savas pieredzes. Vismaz tagad publika zinās, uz kā rēķina tas tiek panāktas tik zemas cenas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherlock Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Domāju ka kāds gudrs čubriks TELE2 ir sarēķinājis un salīdzinājis "izmaksas, lai uztaisītu normālu tehnisko aprīkojumu centrālie" pret "izmaksām, ja nu kautkadnezinkadmumsuz4stundāmvisspalido un tad iebleķojam klientiem" - un izdarījis secinājumus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Bide, nu man nosacīti izgāzās pāris svarīgi notikumi dēļ nezonas un ? es tādiem acīmredzot nepiedēvēju tik lielu nozīmi, kā varbūt tu, un spēju nomenedžēt viņus ar citiem līdzekļiem un ar nelielu nokavēšanos, bet galvenais jau, ka rezultātā viss tāpat bija izdarīts un visi apmierināti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 Diez vai Telei2 ir izdevīgi "iebleķot" kādam pēc tam, kad ČP jau noticis. Šitādēļ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bastjens Jūlijs 15, 2011 Share Jūlijs 15, 2011 (labots) Pilsoņi ar drusku pajocīgāki, pat 4 h nevar bez saziņas iztikt, brīnums kā vispār vēl dzīvi palīkām pārdzīvojot gadu simteņiem ilgo "bezmobīlosakaru" ēru. Njā, palasot, ko vakar tauta netā komentēja, likās, ka apmēram pasaules gals klāt Un daži skumst pēc padomju laikiem - tur šitādi bardaki bija norma un sūdzēties vis īpaši nevienam par to nevarēja. EDIT P.S.H.Simpson, tā tu arī neizskaidroji savu ģeniālo sazvērestības teoriju. Labots Jūlijs 15, 2011 - Bastjens 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 16, 2011 Share Jūlijs 16, 2011 No diezgan drošiem avotiem dzirdēju ka avārijas iemesls bija pilnīgi cits, kā tele2 oficiāli raksta. Kādas diodes? Kādi taisngrieži???? Jebkuram sakarīgam servera tipa dzelzim ir divi neatkarīgi impulsu barošanas bloki! Neviens normāls cilvēks neliktu kopīgu (un nedublētu!!!) barošanu tik atbildīgai sistēmai! Iespējams ka pārkaršanas rezultātā, bet iespējams ka nē esot nobrucis galvenais tīkla kontrolieris - specializēts serveris kurš glabā datus par visām sim kartēm un tām piesaistītiem numuriem, vada visu bāzes staciju darbību, veic abonentu pārslēgšanu starp šūnām utt, utjp... Tele2 diezgan operatīvi atrada dzelzi ar ko nobrukušo nomainīt (pāris stundu laikā) un tad twiterī parādījās paziņojumi ka viss kārtībā - bet bija vēl no bakupa (labi ka tāds bija) jāatjauno dati par visiem abonentiem un bāzes stacijām, tīkla konfigurāciju. Tāpēc tele2 tīkls pilnībā sāka strādāt tikai pret rīta pusi. Neapskaužu tos kuri laboja šo padarīšanu - viņiem bija "jautra" nakts..... Lai pret šādu pasākumu nodrošinātos vajag dublēt tīkla kontrolieri, bet nepārzinu tik labi GSM tīkla uzbūvi lai pateiktu vai tas vispār ir iespējams. Un vai šī iekārta ir dublēta citiem LV operatoriem. (Kaut gan velkot paralēles ar citām serveru sistēmām gan jau ka var uztaisīt tā, ka viens kontrolieris strādā, otrs replicē no viņa datus un gaida - ja pirmais nobrūk, otrais pārņem tīkla vadību.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Jūlijs 16, 2011 Share Jūlijs 16, 2011 (labots) tu domā, ka parastās tautas 98% sapratu, ja tele2 tomēr paziņotu īsto avārijas iemeslu? Tas būtu tāpat kā ar LTV "horizontālo taimkodu". Viņiem tomēr vajag ko saprotamāku. No vienas puses labi, ka man 4h sakaru pārtaukums neraisa nekādu histēriju. No otras puses nesaprotu cilvēkus, kas piemin kaut kādus aizvēsturiskos laikus, kad mobilo sakaru nebija vispār. Tad jau ir vērts pieminēt laikus, kad nebija arī elektrības un cilvēki tikai ar sveču gaismu iztika. Nedomāju, ka tas būtu kaut kas, uz ko tagad tiekties. Labots Jūlijs 16, 2011 - _dunduks_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 16, 2011 Share Jūlijs 16, 2011 Neesmu PR speciālists. Tomēr man ļoti nepatīk ka kāds melo acīs skatīdamies. Sākumā PR "speciālisti" mēģināja novelt vainu uz Latvenergo, tomēr nezināja ka internetā var paskatīties informāciju par visiem elektrības atslēgumiem. Nu tad lai nenonāktu klajā pretrunā ar sākotnējo versiju nācās izdomāt pasaciņu par "taisngriežu sistēma, kas nodrošina centrāļu barošanu" (citāts no delfi.lv) Nedomāju ka "taisngriežu sistēma, kas nodrošina centrāļu barošanu" ir ierindas cilvēkam vairāk saprotams jēdziens kā "galvenais tīkla kontrolieris" bet tehniskiem cilvēkiem vismaz nebūtu jāsmej par PR izdomātām pasakām.... Kas atteicas uz LMT un BITI, tad viņi esot neformālā sarunā atzinuši ka arī neesot pasargāti no šādām kļūmēm - tā lasīju internetā. Tas visticamākais nozīmē to, ka arī viņiem šis kontrolieris nav dublēts. Iespējams ka tehniski dublēšana nav iespējama. Bet visticamākais kontrolieris ar licenzēm maksā desmitus, ja ne simtus tūkstošus LS un operatoriem vienkārši žēl naudas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Jūlijs 16, 2011 Share Jūlijs 16, 2011 Neviens jau nesaka, ka vajag pāriet uz indiāņu sakru sistēmu ar ugunskuru kurināšanu un "dūmu moulēšanu". Runa ir par cilvēku stulbumu gan no operatora puses, gan no lietotaju puses. Tak simts un vienu reizi mācīts, teikts un atkārtots, ka visam sistēmām jābūtar rezervēšanu.Nu bļin, ja tev tikšanās pa miljonu, tad turi kabatā Okarti un, kad pazūd Tele 2, tad liec konkurenta karti telefonā un zvani, vai vēl labāk turi otru telefonu. Kas tad tas par svarīgu darījumu, ka nevar atļauties karti par 3Ls nopirkt Baigie biznesmeņi atradušies-santīmpiseji :sarkasms: Ja nesanāca ar čomiem sarunāt, kurā krogā šovakar aliņus sūkt, tad tā ju nu nav svarīga tikšanās 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aamars Jūlijs 16, 2011 Share Jūlijs 16, 2011 Tātad mainīt operatoru nav jēgas, jo nezini kas tevi var sagaidīt. Kādreiz tauta lietoja fiksēto telefonu un plānoja savu laiku , nevis histēriski skraidelēja ar trubu rokā. Fiksēto nobrucināt Baltijas mērogā būtu dafiga grūtāk ,un, ja kādam tas izdotos minētajos padomju laikos, tā klasificētos kā diversija un bariņš atbildīgo darbinieku lidotu un ne jau kosmosā un ari sēdētu ne jau uz saviem krēsliem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūlijs 16, 2011 Share Jūlijs 16, 2011 (labots) "galvenais tīkla kontrolieris" Mobilā tīkla centrāle (btw, ja no viena un tā paša ražotāja - no fiksētās atšķiras tikai ar atsevišķiem softa blokiem un "perifēriju") maksā miljonus. Ja būvē kārtīgi. Tele2 vienkārši nepaveicās, sanāca dubultfail+ZZ prepaid nobira. No tā nav pasargāti pat top operatori pasaulē. Izsargāties no tā nav iespējams, jo neviens neies trīskāršot aparatūru. Pārāk dārgi. LTC fiksētās telefonijas tīkls ir būvēts tad, kad visu tiešām dublēja. Tiesa, ja apmirst abonentu plate, saviem 64 abonentiem sakaru tiešām nebūs. Taču pašas centrāles... neatceros kad pēdējo reizi LTC ir bijis tāds pamatīgs tīkla apbirums. Moboperatoriem... uff... LMT jāšanās ar 3G problēmām un aprautām sarunām uz Androīdu smārtiem un šo problēmu spītīga neatzīšana+abonentu aitisms "ai ko nu es, gan jau strādās un LMT tak teica ka man telefonā (it kā abonents to telefonu būtu nevis pie LMT bet čučmekijā pircis...) vaina" (bravo LMT Klientu Atšūšanas Dienestam - galvenais ir zombja balsī pateikt ka viņiem problēmu nav, problēma ir klienta galā. Un klienti ar laiku arī tam notic - suģestija rulz) plus PR akcijas ar tēlošanu ka viņiem redz pirmajiem esot 4G... Tele2 - kuriem prepaid apstrādes sistēma ir 1 gab. uz visu Baltiju, bez dublēšanas. Kondiķi ar feilotiem alarmiem (neviens nepārbauda? taupām uz apkopēm/apkalpēm?) Nu ziniet... Bite, kurai visi galvenie dzelži ir LT un smaga atkarība no īrētiem linkiem LT<>LV Plus smaga ielidošana ar Huawei, par kura bezmaksas dzelžiem oi oi ku dārgi nākas maksāt galapunktā. Abonenti tikmēr bauda bezmaksas sarunu dzīres... Un no otras puses - visi izlutinātie abonenti, kuriem vajag tikai lētāk, lētāk, lētāk! Oj te dod vēl par santiku lētāk - eju tur! Nu te jūs skaidri redzat rezultātu, kā tiek iegūtas tik zemas cenas, kā nekur Eiropā. Attiecas gan uz mobilajiem sakariem, gan uz 100Mbps optiku par sviestmaizes cenu hruščovkās... Tas viss strādā uz vienu milzīgu "avosj" - kamēr strādā tikmēr visiem labi. Ja nobirst, tad - paši redzam Te tomēr runa nevis par kaktu kantori bet par starptautisku operatoru. Labots Jūlijs 16, 2011 - MārcisB 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimonds1 Jūlijs 16, 2011 Share Jūlijs 16, 2011 ja tas ir UPŠu jautājums, tad tur ir ietaupījuši pa riktīgo.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!