Jump to content

Lattelecom abonēšanas cenu maiņa


edmundos
 Share

Recommended Posts

Vai ir vērts cīnīties pret tādu es uzskatu patvaļu? Man ir inetrnets ekonomiskais ar abonentmaksu 5.90, pēkšņi, pat nebrīdinot rēķins tiek pacelts uz 6.90. Uz paskaidrojumiem tiek kaut kas meimurots par cenu izlīdzināšanu. Lūdzu neapspriest interneta ātrumu- man pietiek.

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Līgums noslēgts? ja jā, tad lasi tur - vai vai nevar vienpusēji pacelt, manuprāt tur ir rakstīts, ka var (vismaz manā LTC līgumā ir) un ja parakstu zem tāda līguma paliki, tad.... :keep_order:

Link to comment
Share on other sites

Fakts ir tāds, ka vairums brīdinājumu saņēma - ne visi. Par šo jau ar LTC saplēsos. Fakts ir tāds, ka maksas maiņa ļāva lauzt līgumu (pat ja termiņa) bez līgumsoda. Fakts ir tāds, ka LTC ir cūkas.

Labots - Kams
Link to comment
Share on other sites

advokats

Es arī šo faktu izmantoju, lai atteiktos no LTC pakalpojumiem (bija līgums uz 2.gadi) , bet man sanāca 4 dienas vēl martā un tāpēc dabūju jau rēķinu ar jauno cenu 6.90. Vispār diezgan cūcīgi no viņu puses.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Cūcīgi, ne-cūcīgi, bet beigu galā - pa cik grib, pa tik pārdod. Priecājamies, ka ir iespēja atteikties. Diemžēl bieži to nevar izveikt, jo LTTC ir tādās vietās, kur neko citu dabūt nevar.

Link to comment
Share on other sites

Nu jā, mazpilsētās šis ir krietni aktuāli - nevēlies maksāt tik, cik tiek prasīts? - aber lūdzu, sēdi bez neta, neviens neies ar tevi auklēties...

Monopola stāvoklis dara savu...

 

Pats sēžu uz LTK MK1 jo neko savādāku te dabūt nevar. Protams, alternatīva - visas bites, triateli ir bet nu... ....

Link to comment
Share on other sites

erenpreiss

Kur problēma? Pats janvārī saņēmu info rēķinā - no marta tu par savu Ekonomisko internetu maksāsi vairāk. Ja tev tas neder - vari atteikties bez jebkādām soda naudām. IMHO tas arī ir maksimums, ko tāds uzņēmums var izdarīt. Daudz štruntīgāk būtu, ja neinformētu UN vēl arī neļautu atslēgties (kā, starp citu, daži labi citi provaideri joprojām uzvedās)...

Link to comment
Share on other sites

edmundos

Pēc Jusu loģikas cik gribu tik lieku, nepatīk meklē citu. Vai tad regulators un pat.tiesībnieki neko nevar?

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Regulators? Ti što? Vispār saproti par ko runā? Tas pats par patērētāju tiesībniekiem - vispār ņipričom. Sīkāk neskaidrošu, nav jēgas.

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

edmundos
(labots)

To žaks

Nenoliec atbildes. Tad tas ir ,ja Tev patīk krievu teksti bezpriģels ,ja neviens neko nevar padarīt. Labāk saki risinājumu.

Laikam ne es viens esmu tāds dīvainītis, bet ir cilvēki, kas griezas ar sūdzībām http://www.db.lv/tehnologijas/visvairak-sudzibu-elektronisko-sakaru-joma-regulators-sanemis-par-izzi-viasat-un-tele2-237307

Labots - edmundos
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Jopcik, te taču uzrakstīja - vai nu maksā jauno cenu vai arī atsakies bez līgumsodiem. Ko vēl kungs vēlas?

 

Par to nolikšanu :sarkasms: vecīt, regulators regulē (tā ļoti aptuveni izsakoties) monopolu cenas. Un arī tikai to, kas attiecas uz komunālajiem pakalpojumiem. Elektroniskie sakari sen vairs nav monopols.

 

Patērētāju aizsargātājus varētu iesaistīt, ja tev ir 2 gadu līgums, trešajā mēnesī pak.sniedzējs paziņo, ka turpmāk maksāsi 2x vairāk un ka tev nav atkāpšanās iespēju - vai nu maksā 2x vairāk, vai arī atslēdzies ar līgumsodu.

 

Atkārtoju, ka augstākminētais ir ļoti vispārināts paskaidrojums. To kursa darbā kā atsauci izmantot nebūtu prātīgi.

 

Laikam ne es viens esmu tāds dīvainītis, bet ir cilvēki, kas griezas ar sūdzībām http://www.db.lv/tehnologijas/visvairak-sudzibu-elektronisko-sakaru-joma-regulators-sanemis-par-izzi-viasat-un-tele2-237307

 

Sūdzības par kvalitāti vai problēmām rēķinos u.tml., bet ne jau par cenām. Kā tu iedomājies - iesi uz regulatoru un teiksi, ka LMT datu pārraide par dārgu, jo šiem ir piecīc mēnesī, bet Bitei ir 3Ls? Paprovē nākamreiz izlasīt visu rakstu, tas dažreiz šo to paskaidro.

  • Patīk 4
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Risinājumi vienmēr ir:

1. Atteikties no LTK pakalpojumiem un lietot citu izdevīgāku variantu.

2. Turpināt lietot LTK un maksāt vairāk.

Labāk saki risinājumu.

 

Vai es kaut ko piemirsu?

Link to comment
Share on other sites

Pēc Jusu loģikas cik gribu tik lieku, nepatīk meklē citu. Vai tad regulators un pat.tiesībnieki neko nevar?

 

Operatoram ir mēnesi iepriekš jābrīdina par tarifu paaugstināšanu, bet galalietotājam ir tiesības mēneša laikā lauzt līgumu bez soda naudām.

Manuprāt, ļoti laba iespēja tikt vaļā no ilgtermiņas cilpas ap kaklu, ja operatoram piepēži sagribējies latu mēnesī vairāk.

Link to comment
Share on other sites

edmundos
(labots)

Sūdzības par kvalitāti vai problēmām rēķinos u.tml., bet ne jau par cenām. Kā tu iedomājies - iesi uz regulatoru un teiksi, ka LMT datu pārraide par dārgu, jo šiem ir piecīc mēnesī, bet Bitei ir 3Ls? Paprovē nākamreiz izlasīt visu rakstu, tas dažreiz šo to paskaidro.

 

Kā svādāk var nosaukt situāciju, ja visu laiku rēķins pienāk 5.90 un pēkšņi 6.90 un bez brīdināšanas, tikai kā problēmas rēķinos. Es vēl saprastu visiem datu pārraides pakalpojumiem, bet nē tikai tam "ekonomiskais", un llīgums ir vismaz uz diviem gadiem noslēgts ar abonentmaksu 5.90 . Pēc Jūsu vārdiem sapratu nav vērts, bet es vismaz mēģināšu pacīnīties. Laikam tāpēc mēs esam šai valstī, tur kur esam, jo visiem po., tikai davai maksai. Nevienam neinteresē pamatojums - kāpēc .Ja kāds izrādīs interesi, vai atbalstu šai "cīņai" būšu tikai par. Nav jau tā ka jāizvēlas tikai LTC, ir pie mums Ventspilī arī citi operātori. Visiem paldies par viedokli.

Labots - edmundos
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Nu gan tu sacepies! Tas, ka nesaņēmi brīdinājumu pirms mēneša nenozīmē, ka tāds nav izsūtīts. Nokāp pačeko savu pastkasti. Nav tā, ka pat durtiņas nozagtas? Moš pavajā pastnieku, varbūt viņš paziņojumus izlidinājis musorā. Vispār laba doma būtu, ka tu uzraksti iesniegumu LTTC, lai šie visu info sūta tev ierakstītās vēstulēs. Maksu, protams, sedz tu. Tad toč saņemsi visus brīdinājumus.

 

OK, labi!

 

Darām tā - pagaidām tevi nosaucu par duraku :fool: , bet ja izspiedīsi no SPRK vai PTAC kaut ko vairāk savā "+1Ls lietā", protams iesniedzot rakstisku izziņu no SPRK vai PTAC, ka LTTC ir suņi, cūkas un indiāņi, tad publiski atvainošos un nomainīšu savu lietotājvārdu uz "Duraks nr.1". OK?

  • Patīk 3
  • Slikti! 3
Link to comment
Share on other sites

edmundos

To Žaks:

Par tādiem vārdiem var norauties pa purnu. Uzsveru apvainošanu iesāki TU! Ar pastkastītēm un e.pastiem viss ok. Varu tikties attiecību kārtošanai, Tev vēlamajā laikā. Tev stulbeni nepielec , prasa padomu, nevis pazemojumu. Laikam dzīvē Tev nodarījuši pāri un vienīgā vide, kur izlādēties ir internets, ne velti uzdienējis līdz moderatoram no biežās rakstīšanas. To visu varēji pateikt daudz pieklājigāk!

 

.

Visiem atvainojos, kad šis marasms ir jalasa. Es tiešām gribēju padomu.

  • Patīk 3
  • Slikti! 3
Link to comment
Share on other sites

Reizēm mēdz būt tā, ka šādi "brīdinājumi" pienāk uzdrukāti uz iepriekšējā rēķina, ar maziem burtiņiem, pašā lapas apakšā, blakus "iespiests Rīgas paraugtipogrāfijā". :p Pamanīt grūti, bet piekasīties arī nevar, ja nepamanīji. Cūciskuma līmenis, protams, ir cita runa.

Labots - Vilx-
Link to comment
Share on other sites

Varu teikt tikai to, ka pat LTC atdzinās, ka ne visi klienti saņēma brīdinājumus. Es zinu vismaz divus scenārijus, kuros tos vispār neizsūtīja. Tiesa, es nevaru iedomāties, ko no tā var iegūt. Man arī brīdinājums nepienāca - tas bija iekļauts otras līnijas, kas ir citā mājā, rēķinā. Kāpēc - paskaidrot nevarēja. Pamatoja, ka dēļ tā, ka abas līnijas ir uz viena vārda, taču tas ir smieklīgi. Kāpēc iekļaut infu, ka mainās pakalpojuma cena rēķinā, kurā ir cits pakalpojums, bet attiecīgajā - nē?...

Labots - Kams
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Uhh un ahhh :sarkasms: Risinājums ir jau #3 postā. Tas esi tu, kuram asinis galvā sakāpušas un kurš vēlas izvilloties ar LTTC caur SPRK un PTAC, kaut gan tiem nav nekādas saistības ar šo gadījumu. Labi, ka liec mieru Augulim un Zatleram...

  • Patīk 1
  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

Edmundos - a Tu vispār Lattelekomam zvanīt esi mēģinājis? Varbūt viņi vienkārši piekrīt slēgt to līgumu bez jebkādām ceremonijām, un nav jēgas celt kaut kādu traci?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

edmundos

Te jau ir japriecājas par normālām atbildēm paldies.

 

Par brīdinajumu pats Lattelecom atzīst nav sūtījis. Nav izklāsta no LTK kāpēc ir 6.90 nevis 5.90, . (Nu pēc līguma punkta tāda, tāda tik un tik), bet vienkārši līdz šodienai 5.90 un rīt 6.90. Ja līgums būtu beidzies( 2.gadi) cita lieta neko nejautātu.

Tāpēc vēršos pie Jums spečuki (lasot forumā tāds iespaids radās) vai var ko panākt, kad līgums vēl nav beidzies, jo ir taču kautkādas saistības.

Link to comment
Share on other sites

Es saku - zvani šiem. Ja jau tāda masveida problēma patiesi eksistē, tad viņi visdrīzāk būs pretīmnākoši un ļaus Tev lauzt šo līgumu bez sodanaudas.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Man nav LTTC nets, bet ir LTTC VTV un tur ir melns uz balta uzšņāpts, ka ja pakalpojumu sniedzējs ceļ cenu (pirms nodokļiem; ja Dombīc izdomā pacelt PVN, tad tu no līguma nevari atkratīties), tad pak.saņēmējs ir tiesīgs bez līgumsodiem lauzt līgumu. Protams, ir arī punkts par to, ka pak.sniedzējs drīkst pārskatīt pakalpojuma maksu.

 

Skatoties globāli - pak.sniedzējam (ja vien tas neietilps valstiski regulējamo uzņēmumu listē) NAV jāatskaitās kur un kā liek naudu, kā un kāpēc paceļ cenu.

Link to comment
Share on other sites

Vienīgais risinājums, tiklīdz LV mobteli izkasīsies līdz LTE, atteikties no DSL.

 

Mežaveci, attālākos rajonos NAV izdevīgāka risinājuma par DSL. 3G ārpus lielajām pilsētām ir izsmiekls. Geimeriem dēļ 3G augstās latency vispār neder.

Redzi vislētāko DSL jau ņem tie, kam jau tā ar naudiņu ir švaki. Tāpēc katrs cenas pacēlums ir sāpīgs.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

edmundos

Esmu jau zvanījis. Ka jau teicu pirmā postā meitenes neko konkrētu nevar pateikt, jūtu ka "peld". Tik palika skaidrs, kad experti(tieši tā pateica) izskatīs šo problēmu. Arī aizrakstīju vēstuli, no "sava lattelecom". Atkratīties es protams varu, to es saprotu, bet man pilnīgi apmierinaja šis pakalpojums par iepriekšejo cenu, tāpec gribu viņu saglabāt par to pašu cenu, vismaz līdz līguma termiņa beigām.

 

Vajadzētu padomāt arī pārējiem šoreiz ir ekonomiskais ar tādu gājienu, a kāds būs nākamais, optika, televīzija.... Ja tauta nespirinās tie tik do virsū gāzi grīdā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Par to brīdināšanu - nav tā, ka līgumos ir atrakstīts, ka brīdinājumi tiek izlikti kaut kādās KAC telpās, internetā un tml, nevis nosūtīti katram klientam privāti? Es kaut ko tādu atminos no dažādu līgumu lasīšanas...

 

 

Man nav LTTC nets, bet ir LTTC VTV un tur ir melns uz balta uzšņāpts, ka ja pakalpojumu sniedzējs ceļ cenu (pirms nodokļiem; ja Dombīc izdomā pacelt PVN, tad tu no līguma nevari atkratīties), tad pak.saņēmējs ir tiesīgs bez līgumsodiem lauzt līgumu. Protams, ir arī punkts par to, ka pak.sniedzējs drīkst pārskatīt pakalpojuma maksu.

Par nodokļiem - nav gadījumā jāskatās uz to, vai līgumā atrunātā cena ir ar PVN vai bez PVN? Ja līgumā minēts "16.90 LVL, ieskaitot PVN", tad man pa lielam pajāt, vai PVN ir 18% vai 22% - gribu savu līgumā atrunāto "16.90 LVL, ieskaitot PVN".

Link to comment
Share on other sites

Tā pat vien

Vai kaut ko esmu palaidis garām? Lietoju MK1 + VTV Ekonomisko paku un vienīgā cenas izmaiņa ir PVN no 21 uz 22%. Par kādu paaugstinājumu šeit tiek diskutēts?

Link to comment
Share on other sites

Vismaz paši LTC saka, ka vislētākajam DSLam cena jau tā esot uz pašizmaksas robežas.

Un jebkuras DSL līnijas uzturēšana maksā vienādi, neatkarīgi no tā, cik maksā abonents un kāds viņam ātrums.

Iespējams, viņiem nevajadzēja dot to vismazāko inetu tik lēti...

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kā jau te minēja, bomim 2 gali.

 

Ar to lēto netu varētu būt arī tā, ka LTTC taisīja mazītiņu akcijiņu, kādu laiku dzīvojot uz/zem pašizmaksas. Kas šiem - montierim darbs nodrošināts, publika vācas čupās, lieto netu. Kad savākuši noteiktu skaitu, tad palielina cenu par 1Ls. Tie kas atbirst, lai atbirst, tāpat no tiem nebija labums. Palicēji samet savu papildu latu čupā un LTTC mazā mārketinga akcija kaut kad atmaksājas.

 

Nu vismaz es tā darītu, ja būtu LTTC.

Link to comment
Share on other sites

edmundos
(labots)

Nu nav te cepiens, un ne uz vienu nedusmoju.

 

Ir līgums, ir noteikumi tie ir jāpilda vismaz, abām pusēm visu līguma laiku. Nu ja es no lattelecomu gribētu tikt prom pirms līguma, tad skuju, sodi un vēl nez kas, bet ja redz LTK tad zaļā gaisma un tas ir normāli.

 

Atrakstīja LTK, kad manu jaut. izskatīs 10 dienu laikā. Būs jaunumi padošu ziņu. Paldies.

Labots - edmundos
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Eu eu, piedošanu, bet atkal sākas. Kā jau minēju, esmu 100% drošs, ka tavā līgumā ir rakstīts, ka pak.sniedzējs var pārskatīt cenu un ka tu drīksti attiekties, ja pak.sniedzējs tā sadomā darīt.

 

Līgumu parakstīji? Jā. Izlasīji pie parakstīšanas? Nē. Kāds turēja šaujamo pie galvas un piespieda parakstīt? Nē. Tagad līgumu izlasīji? Arī nē.

 

Kas notiek, vecīt? Līgumā noteikti gan tavi, gan LTTC pienākumi un tiesības. Ko tad paraksti tādu līgumu, kas neapmierina? Varēji neparakstīt, varēji izteikt savas piezīmes u.t.t.u.tjp. izmantot visus legālos instrumentus, lai iegūtu sev vēlamu līguma redakciju.

 

P.S. piedošanu vēl reizi. Nu kā var būt cilvēki tik apburti ar savu taisnību?

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Ja brīdinājumu neesi saņēmis, tad uzraksti vēstuli telekomam ar lūgumu veikt pārrēķinu atbilstoši līguma nosacījumiem. Sagaidi atbildi un neapmierinoša scenārija gadījumā pievieno to savam iesniegumam PTAC.

 

Ja brīdinājumu esi saņēmis, tad jāizdomā, piekrist vai nē.

 

... un ka tu drīksti attiekties, ja pak.sniedzējs tā sadomā darīt.

Attiekties var arī tad, ja līgumā nav šāda punkta. Jautājums ir tikai par atlikušo saistību dzēšanu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ieskenē līgumu bez personas datiem, nodod te apskatei. Zinu kā cīnās, protams, ja to var izdarīt pēc līguma nosacījumiem.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Vispār LTK dīvaini, iepriekš tantes vairākas reizes zvanīja un piedāvāja ekonomisko internetu 10MBit vietā. Tā kā man interesē tikai maksimālais ātrums, ko no līnijas var izspiest, tad no šiem piedāvājumiem atteicos.

Link to comment
Share on other sites

Attiekties var arī tad, ja līgumā nav šāda punkta. Jautājums ir tikai par atlikušo saistību dzēšanu.

Kādas atlikušās saistības? Vai tad likums (nevis līgums) nenosaka, ka ja līguma nosacījumi tiek grozīti par labu pakalpojuma sniedzējam, tad patērētājam ir tiesības atteikties no līguma bez līgumsoda (t.i., "atlikušo saistību" principā nav, ja to laicīgi nokārto)?

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Vispār LTK dīvaini, iepriekš tantes vairākas reizes zvanīja un piedāvāja ekonomisko internetu 10MBit vietā. Tā kā man interesē tikai maksimālais ātrums, ko no līnijas var izspiest, tad no šiem piedāvājumiem atteicos.

Maksimālo ātrumu Tev LTC nemaz nedos :spiteful:

Labots - MārcisB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Vai tad likums (nevis līgums) nenosaka, ka ja līguma nosacījumi tiek grozīti par labu pakalpojuma sniedzējam, tad patērētājam ir tiesības atteikties no līguma bez līgumsoda

 

II nodaļa

Līgumi

 

6.pants. Netaisnīgi līguma noteikumi

 

1) ir pretrunā ar šā likuma 5.pantu;

 

5) paredz preces vai pakalpojuma cenas noteikšanu piegādes brīdī vai atļauj ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam palielināt cenu un nedod patērētājam tiesības atcelt līgumu, ja galīgā cena ir pārmērīgi augsta salīdzinājumā ar cenu, par kuru līgumslēdzējas puses vienojās, slēdzot līgumu;

 

http://www.likumi.lv/doc.php?id=23309

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...