Jump to content

Benzīns > Dīzelis > Gāze, vai tiešām?


key-abc
 Share

Recommended Posts

Slēdzienu izdomāja nevis takšu vecis, bet Inchcape kopā ar Autonamu, tie tak nevarētu būt pilnīgi loši autobiznesā?

Labots - saf
Link to comment
Share on other sites

Nu apgaismojiet mani - kā katalizatora daļiņas no izputēja var nonākt cilindros? KĀ???? Es diezgan labi pārzinu auto uzbūvi, bet nevaru iedomāties nevienu reālu variantu kā tas varētu notikt! 

 

Un daudzos jo dauzos saitos par LPG ir minēts ka LPG sprauslas iet ~100 kkm.

Bez tam takši bieži stāv ar ieslēgtu motoru - šoferi sildās, motors strādā, bet odometrs stāv. Motor-stundu skaitītāja vieglajiem nav, ļoti iespējams ka tiem takšiem motora nolietojums tāds, kā parastam lietotājam pie 200kkm  

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

 

 

Protams, jaunais dīzelis ir izdevīgāks, nekā jaunu mašīnu aprīkot ar jaunākās paaudzes gāzes iekārtu. To esmu salīdzinājis ar sievas VW B7, kam patēriņš ir zemāks bez visādiem čakariem un pielejot pilnu bāku var rullēt  1000km bez uzpildes.  Par veciem dīzeļiem var diskutēt un tiem daudz problēmu nāk bonusā, kas maksā naudu.

kāpēc tikai jaunie?

man tāds pats volvo kā ImissimI pieminēja - arī ar bāku stabili vairāk kā štuku km var nobraukt.

Link to comment
Share on other sites

Bāka - tas nav rādītājs! Uzpildes stacijas pietiekami bieži pieejamas un bāku tilpums mašīnām atšķiras. 

 

Jāsalīdzina cik maksā nobraukt 100 km!  

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vecis video izskatās skaidrā, bet murgo! Nez kā katalizatora daļiņas no izpūtēja varētu nokļūt cilindros, pat tīri teorētiski.

 

Piekrītu - pilnīgās muļķibas tas onka muld!

Nu nekādīgi katalizatora daliņas nevar nonākt cilindros! , tur ko - izputējs savienots ar ieplūdes kolektoru ? :D

Gāze pēc iztvaikošnas rada minerāleļļu - tas kaut kas no fantastikas izklausās.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

Jāsalīdzina cik maksā nobraukt 100 km!  

 

Nu to var tikai pamatīgs kapeikpislis, kas uzskaita visas logu slauķu maiņas, degvielas filtrus, salona filtrus un tehniskās apskates izdevumus. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

tur ko - izputējs savienots ar ieplūdes kolektoru ?

 

Tad kad cilindrā, degvielas iesmidzināšanas fāzē, veidojas vakuums, cilindrā tiek ierauts arī kāds kripats no izplūdes kolektora sources.

Link to comment
Share on other sites

Un tu pats tam tici ?

Es gan tā kā auto uzbūvi labi pārzinu. ...Nav jau viens cilindrs. Bez tam gāzu sadales fāzes to nepieļauj, un vēl - pārāk nu daudz tad būtu jārauj atpakaļ no izpūtēja tās gāzes.

Es drizāk ticētu, ka tika braukts ar gāzi bez filtra un pašas sprauslas nobeidzās nolietojuma dēļ.

Labots - mafijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu to var tikai pamatīgs kapeikpislis, kas uzskaita visas logu slauķu maiņas, degvielas filtrus, salona filtrus un tehniskās apskates izdevumus

 

Neaiziesim nu galējībās! Es biju domājis degvielas izmaksas.... Es ielikšu lielu bāku un varēšu ar vienu uzpildi 2k km nobraukt. Un? Kāds tam sakars ar ekonomiju?   

Link to comment
Share on other sites

EGR arī nebūs vainīgs, jo EGR netiek ņemts _aiz_ katalizatora, bet lai tās katalizatora daļiņas pārvietotos pa izplūdes trubām apakaļ virzienā pret izplūdes gāzu spiedienu no cilindriem - nereāli.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tad kad cilindrā, degvielas iesmidzināšanas fāzē, veidojas vakuums, cilindrā tiek ierauts arī kāds kripats no izplūdes kolektora sources.

 

Uzzini kā strādā 4taktu motors.....

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es kaut ka superekonomiskus vecus dīzeļus neesmu redzējis, ja vien runa nav par mazauto ar mikroskopisku motoru . Kaut vai salīdzinot to pašu pieminēto V70 pie vienādas jaudas motora skaitļi atšķiras ne tikai teorijā, bet arī dabā. 

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=16829

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9251

 

 

kāpēc tikai jaunie?
 

 

1k km pieminēju, jo gāzes balons standartā satur ~40l gāzes ar 2x lielāku patēriņu nekā dīzelim, līdz ar to nav grūti uzminēt, cik bieži uz tanku jābrauc. Pats pildos ik pēc 200km pilsētas režīmā, bet 300km uz šoseju tā lai neizbrauktu balonu tukšu, jo tiem gāzes automātiem parasti kādas ķibeles - tad pistole nosprāgusi, tad pats automāts uzkāries. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

jo tiem gāzes automātiem parasti kādas ķibeles - tad pistole nosprāgusi, tad pats automāts uzkāries

 

Nu tev neveicas.... Pa visiem gadiem,  kad braucu uz gāzi, tik vienu reizi bija stacijā gāzes pistole nobeigusies un bija jābrauc pāris km pie konkurentiem.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Nu ko jūs piesējāties raidījuma vecim, kurš finanses saprot labāk par tehniku. Sausais atlikums ir tāds, ka viņš gāzi vairs neizvēlēsies. Domāju, ka no 80 automašīnu autoparka kaut kādi pamatoti secinājumi tomēr rodas.

Es arī neprotu pareizi izskaidrot un man būtībā arī pie kājas, kā darbojas mikroviļņu krāsnis un cik viņas ir (ne)kaitīgas. Es tās sadzīvē neizmantoju.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Es arī neprotu pareizi izskaidrot un man būtībā arī pie kājas, kā darbojas mikroviļņu krāsnis un cik viņas ir (ne)kaitīgas. Es tās sadzīvē neizmantoju.

 

Ar savu nezināšanu īpaši tehniskā forumā tā kā nevajadzētu zīmēties.....

 

 

 

Neblamējies! 

Man bija slinkums aprakstīt 4taktu motora darbību un paskaidrot kāpēc ir pilnīgi neiespējami katalizatora daļiņām nokļūt cilindros! 

 

 

Nu ko jūs piesējāties raidījuma vecim, kurš finanses saprot labāk par tehniku

Tad lai arī runā par finansēm, bet neblamējas runājot par tehniskām lietām!  

Link to comment
Share on other sites

Varu pateikt īsi, izplūdes vārsts ļauj cilindrā ieplūst iesūkt nedaudz izplūdes gāzēm. Par katalizatora daļiņām neko neesmu minējis, tas galu galā atkarīgs no konkrētā modeļa izplūdes sistēmas uzbūves.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

 

 

Man bija slinkums ...
Tev ar savu slinkumu jebkurā portālā vispār nevajadzētu rādīties.
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002
Es kaut ka superekonomiskus vecus dīzeļus neesmu redzējis, ja vien runa nav par mazauto ar mikroskopisku motoru . Kaut vai salīdzinot to pašu pieminēto V70 pie vienādas jaudas motora skaitļi atšķiras ne tikai teorijā, bet arī dabā.  http://www.auto-data...ar&car_id=16829http://www.auto-data...Car&car_id=9251

 

tavos datashitos nez kāpē piemin pilsētas patēriņu.

man tam pašam padsmit-gadīgajam krāmam vasarā vidējais patēriņš ir no 6-7 l/100km.

tas ir braucot - csn +15 km/h.

pavelkot 160 protams cipari citi.

tas mērīts dabā-pielej bāku līdz lūpai -nobrauc štuku un atkal pielej.

borta computers rāda ~ 0.5 litri mazāk.

Labots - Arnis2002
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tev ar savu slinkumu jebkurā portālā vispār nevajadzētu rādīties.

 

Zini, es netaisos elementāras atreferēt! Interesē kā strādā 4taktu motors?  Ir google un tūkstošiem rakstu par šo tēmu - sākot ar bērniem saprotamām animācijām, beidzot ar diskusijām par optimālākām degvielas iesmidzināšana kartēm un pareizākajām ieplūdes/izplūdes fāzēm! 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kad cilindrā ir vakuums - izplūdes vārsts ir ciet

 

Draugs, dzīvē vis nav tik smuki, kā pamatskolā māca.

Link to comment
Share on other sites

Jā, 

 

http://gazmap.ru/stat-i/stoit-li-stavit-gbo

 

Третье - как происходит регулировка зазоров клапан седло,регулировка клапанов особенно важна при установленном ГБО. Многие считают, что у современных машин (особено иномарок) стоят гидрокомпенасторы. А вот и нет скажу я Вам. Автопром идет по пути экономии и заменяет гидрокомпенсаторы на ручную регулировку. И от того как регулируется зазор зависит многое. Я приведу варианты конструкции грм в порядке убывания привлекательности установки ГБО.

 

Tātad, ja motoram nav hidrokompensatoru. braucot ar lpg problēmas parādies ātrāk. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Khmm, un diez kāpēc inženieri tā ņemas ar izlplūdes biksi, tām čūskām kas no motora nāk ārā, visvisādi izloca tās un sporta bikšeles maksā fantastiskas summas, a? Cilindros tiek rautas atpakaļ iekšā izplūdes gāzes, tas ir fakts. Cita lieta ka tās tiek rautas no tās bikses, katalizators tā kā jūtami tālāk ir, īpaši neticas ka no tā kaut kas tiek ierauts vai vismaz ierauts tādā apjomā lai nobeigtu motoru

Link to comment
Share on other sites

Bonii - izpūdes "bikses" tiek locītās lai būtu optimāla un vienāda visiem cilindriem gāzu pretestība _izplūdei_ nevis lai nerautu kautko atpakaļ. Kas darbojas, pie tam, šaurā apgriezienu diapazonā.

 

ggg97 - nu beidz , nekādas daļinas no _katalizatora_ atpakļ nevar tikt principā. Gāzu izplūdes ātruma un spiediena pēc. Neizplūdīsim sīkumos par to ka izplūdes / ieplūdes gāzu sadales fāzes pārklājas dažos režīmos, tās mainās atkarībā no slodzes. apgriezieniem, par vārstu inerci un tamlīdzīgām lietām.

 

Saklausījies to onku no autoziņām?

Labots - mafijs
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza
Tad kad cilindrā, degvielas iesmidzināšanas fāzē, veidojas vakuums, cilindrā tiek ierauts arī kāds kripats no izplūdes kolektora sources.

Tev ir kaut mazākā nojausma kā strādā 4_taktu dzinējs???

Te tiešām var izlasīt "pērles"...

 

 

Draugs, dzīvē vis nav tik smuki, kā pamatskolā māca.

Tev, man liekas, būs jāsāk apmeklēt apmācības - "Īsais kurss auto dzinēja uzbūvē"

 

"Īpaši" apdāvinātajiem - https://www.youtube.com/watch?v=SYd40qWQ9Bc

Labots - KinDzaDza
Link to comment
Share on other sites

Viltīgās izplūdes un arī ieplūdes kolektora konfigurācijas tiek lietotas lai izžmiegtu no sacīkšu auto motora papildus zirgspēku. Ikdienas braukšanai tam nulles vērtība, sacensībās, kur par sekundes simtdaļām cīnās tas var nozīmēt pirmo vai desmito vietu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

slinkums meklēt tagat, bet domāju google gan jau ka zina terminu cilindru ventilācija kad vārsti ir vaļā tad kad pēc idejas tiem būtu jābūt ciet

Link to comment
Share on other sites

Izmanto tādu lietu, kad izplūdes pašās beigās atveras ieplūdes vārsts, kamēr vēl izplūdes vārsts ir vaļā. Izmanto to. lai ar gāzu inerci labāk attīrītu degkameru. Ari šinī gadījumā kaut kam iekļūt cilindrā atpakaļ no izplūdes ir niecīgas iespējas.

Link to comment
Share on other sites

kindzadza, beidz tak tiražēt tās pamatskolniekiem un amerikāņu mājsaimniecēm paredzētos video, par motora darbības PAMATprincipiem. 

Link to comment
Share on other sites

Un vai tad pamatprincipi ir mainījušies ? :D

Pasaki godīgi - auto uzbūvi esi mācījies?

Motoru esi no iekšpuses redzējis, gāzu sadales mehānismu utt ? Pats savām rokām to jaucis ?

Labots - mafijs
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Ronaldam pilnīga taisnība!

Te jau, kā var manīt, daudziem ar reālo pieredzi ir tā pašvakāk. Gan jau ka TE nebūs daudzi, kuri paši ir krāmējušies ar (vismaz) mopēda motoriem!

Pieredze ir tāda - tikai pie noteiktas gāzu izplūdes sistēmas dzinējs attīsta maksimālo jaudu. Ja dzinējam samazina vai arī palielina izplūdes trakta lielumu attiecībā pret optimālo, tad jauda krītas. Arī pie pilnīgi noņemta kolektora jauda ir mazāka, lai gan troksnis ir lielāks un daudziem liekas, ka dzinējs kļuvis jaudīgāks.

 

ggg97 - nu tad nodemonstrē TO PAREIZO PAMATPRINCIPU!


 

 

Izmanto tādu lietu, kad izplūdes pašās beigās atveras ieplūdes vārsts, kamēr vēl izplūdes vārsts ir vaļā

Šo metodi izmanto gan tikai sporta auto.

Labots - KinDzaDza
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ir viens moments, kad ieplūdes un izplūdes vārsti vienlaicīgi ir vaļā. Tā saucamā ventilācija.

 

Bet arī tajā momentā gāzes plūst no motora un nekas no izputēja nevar nonākt motorā,

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Negribas sameloties, bet liekas ka bija gan arī sarežģītakas shēmas nu vismaz dažiem ražotājiem, kad  pa vidu vēl ierauj uz brītiņu cilindrā karstas gāzes no citu cilindru izplūdes lai neļautu cilindram atdzist un kas tur vēl ne, tas stipri sareždžītāk kā teorijā mēdz būt, nav gluži tā ka cilindram ir vien 2 vārsti un tie strādā tikkai un vienīgi tā ka tas ir aprakstīts 100 gadus vecā teorijā

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Bet runājot par tiem raidījumā minētajiem takšiem.

Pieļauju, ka šoferi paši palīdzēja dzinējiem ātrāk noklāties, lai nebūtu ar tādiem jābrauc un ātrāk tiktu pie dīzeļauto.

Metodes jau gaužām vienkāršas - nu kaut vai mazliet šķībi ievietots gaisa filtrs, vai starp gaisa mērītāju un gaisa filtru ir izveidot sprauga, kuru pirms apkopes likvidē, lai servisa veči nepamanītu.

 

Bonifācij - nesmīdini tautu, nav jau humora vakars...

Labots - KinDzaDza
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Ar skrūvgriezi caurumu izbakstīt ir kudi vienkaršāk :sorry:

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...