Jump to content

Servicenet garantija.


Recommended Posts

Nu jau pagājušas 39 dienas kopš nodevu monitoru uz garantijas remontu. Zvanīju pirms laika, teica ja kaut, kas neapmierina, lai rakstu sūdzību.

Vai ir jēga rakstīt?

Tas kaut ko dos, vai vienkārši iztērēšu tinti, papīru un laiku?

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Žaks Noriss

1 mēnesis ir max laiks, ko var turēt preci garantijas remontā. Pēc tam jāvienojas atsevišķi ar tevi kā patērētāju. Šķiet, ka rakstveidā. Noprotu, ka ja iet pāri mēnesim un šie nav salabojuši, tad vai nu jāatmaksā $$$ vai arī jāaizvieto prece ar līdzvērtīgu.

 

Diemžēl nevaru norādīt uz kādu konkrētu likumu, nespēju uz sitienu sagūglēt.

Link to post
Share on other sites

Hmmm... liekas, ka pie vinjiem bija kkaada veidlapa jaaizpild ar suudziibu. Lab, jaameegjina riit iebraukt. Un aptuveni cik ilgu laiku tas var vilkties kameer izskatiis to manu lietu? Mosh kaadam pieredze....

Link to post
Share on other sites
Žaks Noriss

Sorry, tur ir drusku citādāk! Garantijas laikam ir jābūt "saprātīgam".

 

Patērētāju tiesību aizsardzības likums

 

28.pants. (3) 2) gadījumā, kad ražotājs vai pārdevējs nevar apmainīt preci vai saprātīgā termiņā novērst preces

neatbilstību līguma noteikumiem, neradot neērtības patērētājam, — pieprasīt, lai ražotājs vai

pārdevējs samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas

summu proporcionāli normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē konstatētajam

preces nolietojumam.

 

Vispār vēl ir tāda lieta - tev tas monitors jau cik ilgi iegādāts? Ja mazāk pa 1/2gadu, tad jau citādāk jārunā pašā sākumā.

Link to post
Share on other sites

nuuu kaut kur 1/2 gadu vareetu buut, ja njem shiis 39 dienas nost! cheku blaaviens aizmirsu monitora kastee kuru nodevu garantijaa... precizeet tagad nevareeshu.

Link to post
Share on other sites
Žaks Noriss

Ja tiešām bija zem 1/2gada, kad saplīsa, tad gan stulbi, jo līdz 6 mēn. vecu preci uzskata par jaunu tādā ziņā, ka visi defekti kas radušies šai laikā tiek pieņemti kā ražotāja vaina un nepilnība jau bija iegādes brīdī. Līdz ar to vajag pieprasīt uzreiz mainīt to mantu. Nevis labot vai ko nu tur izdomā. Tas gan neattiecas uz kokakolas klātbūtni vai ja pats esi sadauzījis... Karoč ir jāpēta 2 dokumenti - Patērētāju tiesību aizsardzības likums ar grozījumiem un arī Ministru kabineta noteikumi Nr.631 Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

NU luuuk! Ar lielaam mociibaam, zvanoties pat pashiem LG izplatiitaajiem(kuriem pateicoties vispaar kkas saaaka kusteet tajaa servicenet) tiku tik taalu, ka monitors ar aktu no razhotaaja(ka ir braakjis) ir nodots veikalaa kur iegaadaaju. Un tagad gaidu zinju, kad izlems dot man taadu pashu ekraanu vietaa, vai arii atmaksaat naudu.

 

Iisaak sakot... GEMAROJS!

Link to post
Share on other sites

Neuztraucies, gemorojs ar warranty ir vienmēr bijis un būs, man savulaik šitā atšuva Etnies tupeles >60 LVL pēc 2 mēn nēsāšanas ar caurumu purngalā (skaitās nodilumizturigas)

Ilgi i dikti karoju līdz PTAC nonāca līdz atzinuma, ka iesniegums ir ne pēc formas uzrakstīts, nospļāvos un pasūtīju Multisportu Irst...

 

 

+ pāris gadus atpakaļ gāju ar diktofonu mainīt elektrisko motorzāģi pret jaunu, tak "saremonēja" lai gan iesniegumā biju pieprasījis Moneyback uz ko arī pēc noteiktā laika un LV likumdošanas bija tiesības.

 

 

Tā ka, ar šaubīgiem kantoriem vienmēr būs gemorojs - Nav likumen pārkāpen.... :meeting:

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Taatad! nochakareejos vairak kaa 2,5 meeneshus ar garantijaam, razhotaajs atzina, ka tas ir razhotaaja defekts, dabuuju jaunu vietaa. Esmu tagad palietojis ~2 nedeeljas un atkal paraadijaas taa pati probleema! SUPER!!!!!!!!!

Link to post
Share on other sites
Gestapo

Domāju, ka tagad pieprasi naudu no viņiem un ņem cita ražotāja modeli, moš brāķēta visa partija un varēsi līdz sirmiem matiem ņemties ar mainīšanu. Samsung > LG

Link to post
Share on other sites

Taa arii daiiishu, tik rodas jautaajums.... vai mani nepauutiis nah*j? Kam pirmajiemiem zvaniit? Veikalam kur pirku, vai servicenetam? TIK ljoti negribas velreiz shito chakareeshanos :(

Link to post
Share on other sites

mmmm servisa kašķi, mana mīļā sadaļa :mrgreen:

 

Naudu vai citu preci vari pieprasīt tikai un vienīgi, tad ja tā jau ir bijusi 3 reizes remontā, i viss. Protams ja nav preces analoga aizvietotāja vairs tad var runāt par vienādas summas preci vietā. Par laiku, kuru var turēt servisā, LV likumdošanā nav noteikts precīzs laiks, ir tikai traktēts :saprātīgs termiņš: Ok raksti sūdzibu veikalam (jā viņi tak 10 dienu laikā tev dos atbildi, ka prece nodota ražotājam ofificālajam servisam, vaina no viņiem nost, tad uz servicnet, tie atkal uzvels vainu uz ražotāju... vāvere ritenī būsi. Labāk būtu mēģināt izspiest citu modeli, lai iedod.

Edited by microlink
Link to post
Share on other sites

emm, ar papīriem un preci pie pārdevēja,

 

runājot par tavu gadījumu, esi mēģinājis mainīt izšķirtspējas un frekvences? Man šādi notiek, kad ejot no spēles pakarās sistēma un integrētā video uzliek citu izšķirtspēju vai arī ekrāna atsvaidzināšanas frekvenci, kas netiek atbalstīta.

 

Regulāri tā notiek spēlējot WOT - world of tanks (vienīgā spēle kuru spēlēju =D )

 

Mans minējums, ka tur ar monitoru nebūs nekāda sakara, ja parādas šādi brīnumi tikai konkrētos gadījumos, iztērēsi tikai laiku mēģinot atrisināt problēmu tajā galā, kur tās nav. Lielāka iespējamība, ka problēma būs ar draiveriem, kurus neatbalsta vai daļēji atbalsta konkrētās spēles ražotājs.

Edited by zuicis
Link to post
Share on other sites

NU man sleedzas aaraa ar tikai ejot vienaa speelea iekshaa - CA (Combat Arms). Padomaaju, ka speeles vaina,(mazas aizdomas jau saaka paraadiities, ka ekraanss) bet vienreiz laadeejot win ar izsleedzaas. Sapratu, ka vairs nav speele vainiiga. Bet nu razhotaajs atzina savu defektu. Taa kaa taa ir razhotaaja vaina. Tagad, kad dabuuju jaunu(taadu pashu modeli) ekraanu, atkal izsledzaas. Pagaidaam tik vienu reizi, bet nu ar pirmo ekraanu ar taapat bija. Vienreiz izsledzaas un, tad aizvien biezhaak, un biezhaak sleedzaas aaraa.

 

 

 

Mana saiteTE vari paarlasiit siikaak par probleemu.

 

 

JAP! Tikko meegjinaaju un atkal izsleedzaas!

Edited by Verneris no Rīgas
Link to post
Share on other sites

cik atceros tad combat arms - diezgan caurumaina/kļūdaina spēle, bieži vien atrāvos bugu dēļ- arī uz izšķirtspējām, mož tagad kautkas pamainījies... nu a Tu pēc restarta mēģināji uzreiz ieiet safe modē, tas, ka ielādējot windu - uzmet šo erroru, nozīmē tikai to, ka nav izdzēsta no atmiņas iepriekšējā konfigurācija.

 

uzliec cita ražotāja video draiverus... vienkārši pamēģini kas būs ;)

Edited by zuicis
Link to post
Share on other sites

NU nez... Tagad iegaaju speelee, ar ALT+Esc paarsleedzos uz win un izrubijaas ekraans.. Paliidzeja tikai izraut baroshanas vadu un iespraust atpakalj.

 

Un kameer servisnets chakareejaas palietoju vienu samsungu paaris meeneshus. Ar kur nebija nekaadu probleemu.

Edited by Verneris no Rīgas
Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...
  • 2 years later...

Varbūt kāds zin vai ir iespēja saņemt garantijas remontu, ja pazudis garantijas talons un čeks.

Baltic Data paši savā sistēma redz, ka precei garantija vēl ir, bet čeka man nav ko uzrādīt :(

Link to post
Share on other sites

Cik tur bija uzņēmumam ruļļi jāglabā pēc likuma.... :>

 

Tiesa, ja iesi un prasīsi attīt 1,5 gadu vecas lentas, tevi visticamāk pasūtīs irst.

 

 

Var mēģināt viltīgi panākt apstiprinājumu no Baltic Data, ka tā prece tiešām ir viņu

 

Principā normāli kantori nečakarējas, bet uzrok iekš pavadzīmēm sērijas numurus un paskatās, vismaz es tā savulaik darīju, kad strādāju veikalā. I popig par čeku jo prece pie mums ir nopirkta.

Link to post
Share on other sites

Neviens lv likums neuzliek privātpersonai glabāt pirkumu apliecinošus doķus. Firmām gan ir jāglabā (5 vai pat 15 gadi - precīzi neatceros)

Tātad, ja firmai vajag čeku, tad lai pati arī meklē savos arhīvos.

Pirms pāris gadiem viens jurists esot par šo ar depo tiesājies un uzvarējis.

Link to post
Share on other sites

Nu ja gribēšu kasīties, lai raksta oficiālu atteikumu, tad uz patērētājiem un tiesu. Beigās dabūs ne tikai labot dzelzi bet maksāt arī tiesāšanās izdevumus!

Jā, zinu ka gandrīz nekur bez čeka neņem labot, tomēr šādai prasībai nav nekāda pamatojuma no likumdošanas viedokļa. Vien kārtējais iemesls kā atteikt garantijas remontu.

Link to post
Share on other sites

 

 

šādai prasībai nav nekāda pamatojuma no likumdošanas viedokļa

 

Varētu konkrētus likumus parādīt, kuri nodrošina tavas tiesības uz garantijas remontu, ja tev nav ne čeka, ne garantijas dokumenta?

Link to post
Share on other sites

1a.lv arī nodevu mūzikas centru garantijā (vienkārši pārstāja slēgties iekšā). rīt būs 30 dienas rinķī. Īpaši viņiem neinteresē nekur steigties. Cik reizes jau prasīju, viņi vēl pat nezina kas ir par vainu. Solīja šonedēļ sazināties, bet nedēļa kaut kā iet uz beigu pusi (darba nedēļa)

Link to post
Share on other sites

manas tiesības (kā privātpersonai, ar firmām ir cits stāsts) uz garantijas remontu nosaka patērētāju tiesību aizsardzības likums un tur nekas nav teikts par čekiem.

 

Un atkārtoju ir precedents kad depo zaudēja tiesu par remonta atteikumu.

Link to post
Share on other sites

 

 

Gribu redzēt kā tev ar šādu tekstu kāds serviss paņems uz garantijas remontu
Mierīgi.Tieši Servicenet divas reizes laboja NO.pirktus datorus.Biju jau iepriekš savācis gan pirkuma pavadzīmi,gan garantijas lapu.Bet pieņēmējai ne viens ne otrs dokuments nebija vajadzīgs.Pat nepaskatījās.Cik sapratu visu vajadzīgo infu iegūst no modeļa sērijas numuru,jo vienīgais pateica,ka LV pa garantiju ārzemēs pirktos apkalpo 12 mēnešus no pirkšanas dienas.Iekļāvos ,jo atlikusi šinī gadījumā bija nedēļa.
Link to post
Share on other sites

Atsevišķos gadījumos protams, tikai pat šādos gadījumos ir nereti izņēmumi, kad ražotāja reģistrētais garantijas termiņš beidzies pirms reālā (ja dzelzis nomarinējies pie tirgoņa pārāk ilgi etc. utt.), tad arī tas pats servisnets tevi atšūs bez čeka vai garantijas talona

Link to post
Share on other sites

Kādreiz bija tā, kā, piemērs, HP dot pārdevējam 1 gadu, tātad otru gadu privātpersonai garantē pārdevējs! Ja nav pirkta papildus garantija. HP garantiju nosaka pēc sērijas numura un nekādus čekus parasti neprasa. Laikam bija no ražošanas 3 mēneši plus 1 gads klientam. 2 garantiju ir jādot tikai privātpersonai, kas no šis iekārtas negūst komerciālu labumu. Ja pārdot HP SIA, tad ir tikai HP gada noteiktā garantija.

Sen ar šito neesmu sakāries, var būt ir kāds pārdevējs, kas var pastāstīt, kā ir tagad!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...