Jump to content

Auto gāzes uzstādītāju meklējumos


Yoda
 Share

Recommended Posts

Sveika tauta!

 

Sanācis tā, ka vienam diezgan dārgam un solīdam autiņam (meršu tipa) jāieliek gāzes iekārta. Vai kāds var ieteikt iespējami uzticamāko un kvalitatīvāko autogāzes uzstādīšanas servisu Latvijā? Tādu, kas ar garantiju uzstādīs kvalitatīvi, kā arī 100% noregulēs piedzīs, utt. līdz pilnīgai saderībai ar mašiņu? Kaimiņu Stjopu viņa piemājas garaža ar "zelta rokām" lūdzams izlaižam. Interesē augsta līmeņa, tiešām kvalitatīvs serviss, kas 100% atbild par padarīto.

Link to comment
Share on other sites

A 7x apdomāji, pirms 1x ielikt gāzes iekārtu? Ja gribās braukt lētāk, tad šito noandelēt un paņemt kaut kādu dīzelīti, vienkārši var sanākt tupi, samaksāsi 5 sotus par iekārtu un pēc gada smagā Krievijas roka uzliks gāzes cenu līdzvērtīgu šķidrajai degvielai, un ko tad, ne ņemt nost, ne paciest neērtības. :(

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Gāzes cena nekad nebūs kā benzīnam , jo tad vienkārši. bizness apstāsies . Par dīzelīti - skatos uz sev riņķī esošajiem dīzelistiem šājā jaukajā saulaini- aukstajā laikā . Labi , ka es uz to neparakstījos.

Bet par servisu - mhm ... man kā reiz djadja Stjopa , tb Valodja ir zināms - jau trim mašīnām man licis gāzi - Audim, BMW un Chrysler 3.3. Nekad nav bijis problēmu . Turklāt - labi meistari ne vienmēr īsina laiku dauzot zvanus gar servisa sienām . Bet nu kad nevajag , tad nevajag

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Rīt pateikšu, kur 3.3 vojādžerim likām. Likās labs serviss.

Kaut kur rajonā pie Daugavas stadiona.

Edited by itanium
Link to comment
Share on other sites

Mazliet offtopiks - Peleecis - cik naudas jārēķina par iekārtas uzstādīšanu? 2.0 benzīns Ford Galaxy, 1995 gads.

Link to comment
Share on other sites

Par dīzelīti - skatos uz sev riņķī esošajiem dīzelistiem šājā jaukajā saulaini- aukstajā laikā . Labi , ka es uz to neparakstījos.

<Gestapo[LV]> JuutpaudisMaigcilveeks, pasaki kaut ko

<Gestapo[LV]> http://www.boot.lv/forums/index.php?showtopic=132496

<JuutpaudisMaigcilveeks> es pat nez ko piebilst tur

<JuutpaudisMaigcilveeks> esmu braucis ar 3 diizeljiem, nevienam ziema nav bijis prob

<Gestapo[LV]> nu tur jau taa lieta

<Gestapo[LV]> tipa visiem ahuunaa pieredze, nopirku 22 gadus vecu golfu diizeli (bez kompresijas) vinshs slikti leca

<Gestapo[LV]> diizelji suukaa tipa

<JuutpaudisMaigcilveeks> :D

<JuutpaudisMaigcilveeks> ok, mazliet kliiriigaaks vinjsh ir aukstumaa.. tur filtri jaapamaina, suuknis jaauzpasee.. bet ja to dara, tad viss ok

<JuutpaudisMaigcilveeks> man bija treshie golfinji abi diizelji, pat -33 graados turot zem klajas debess viss bij ok

Link to comment
Share on other sites

Jaa sodien iesledzu zinas skatos 80.9sant litra i 95 i dizels. Mes tiesam ejam eiropas limeni cenas neatpaliek te UK tas bendzus un dizels ir nedaudz dargaks bet tads cenu leciens gan nav te,menesi dizelis bija 121pens,sodien 122 bet seit lv uzreiz pa santimiem lec augsa.Vismaz krievijas bendzum bus lielaks noiets

Link to comment
Share on other sites

Nopirku pirms pusotra gada 2000. gada Mitsubishi ar gāzes iekārtu BRC. Ar 1.8 motoru patēriņš ir 10-11 litri, t.i. aptuveni Ls4 uz 100km. Kolēģis, kas pārdeva teica, ka iekārtu uzstādījis pie kāda Uģa no Pārdaugavas (t.n.29228075) pirms trim gadiem. Līdz šim nav bijušas problēmas ar gāzi. Ir dzirdētas labas atsauksmes par to Uģi. Googlē arī atrodams, vari pats pameklēt pēc telefona numura.

Tas, ka nemanu jaudas atšķirību starp gāzi un benzīnu, liecina, ka šim cilvēkam varētu būt sajēga par gāzes iekārtu ieregulēšanu.

 

Diemžēl tas ir tevis pieminētais Stjopa nevis kulturāls serviss.

Edited by Cody
Link to comment
Share on other sites

Mazliet offtopiks - Peleecis - cik naudas jārēķina par iekārtas uzstādīšanu? 2.0 benzīns Ford Galaxy, 1995 gads.

 

Ja nedēļa nenobrauc vismaz 250km, vari atmest domu par gāzes likšanu. Pie tam motors jau arī nav nekāds lielais, tāpēc nekas tur neatmaksāsies...

Link to comment
Share on other sites

Arī varu pielikt + par augstāk minēto Uģi no Pārdaugavas. Djadjas Stjopas kategorijā gan viņš manuprāt īsti neiederas. Drīzāk zelta vidusceļš starp Stjopu un kruto servisu. Fišku rubī, bet nav jābaro servisa īpašnieks :keep_order:

A kas būs labāks "kulturālā servisā"??? Tāpat kā riepu montāža- pie Stjopas par 15Ls, "kulturālā servisā" par 25-30 Ls pie identiska rezultāta...

Pats jau 4 gadu braucu ar Sharan 2.0 1996.g - Uģa likta iekārta (lētā- mono šprice vai kā nu viņu tur sauc - tajā laikā bija ~300Ls)- nekādu problēmu. Pirms tam bija vecs Transportieris- arī ar viņa iekārtu- arī OK.

Par atmaksāšanos- kad liku Sharānam, rēķināju, ka atmaksāsies uz ~15-20 t km. Tad nu parēķini pats, cik ilgi plāno ar esošo drapaku braukt...Pa lielam, ja lētā iekārta, patēriņu var rēķināt ~ līdz 10% vairāk kā bencīnam; dārgajai (dalītajai špricei) varētu būt kādi pāri % vairāk. Pašam Sharans strebj caurmērā ap 10L/100km; īpaši nesēņojot un nebraukājot tikai pa pilsētu.

Kaut kā tā.

Link to comment
Share on other sites

Es jau esmu tikai lietotājs , nevis servisa sniedzējs . Kad liku Inžektoriekārtu sev , tā maksāja 800 lati. Patreiz ir dzirdēts ka krīzes dēļ pat par 500-600 varot uzlikt . Tikai ... kas attiecas uz Ford Galaxy . Man draugam bija uz jamā uzlikts un pieredze ne visai . Vai nu viņam licēji ko sačakarēja , vai nu konkrēti Galaxy kompis negrib sadzīvot ar Gāzesiekārtas ar iešprici kompi... nezinu . Bet nu ēda viņam tas 2.4 motoriņš 21,22 litrus uz simta ,kur man 3.3 motors vidēji 13 ,14 l . Viņš mocījās mocījās , regulēja regulēja to iekārtu, dažādos servisos , bet tā arī nekas jēdzīgs viņam nesanāca .

Neesmu gan pārliecināts vai divu litru motoram vispār vajag glauno gāzes iekārtu .Motors pietiekoši maziņš , lai nebūtu lielu problēmu ar parasto .

Un tā , cik zinu ap 150- 200 latu maksā . Ar visu uzstādīšanu .

Edited by Peleecis
Link to comment
Share on other sites

MAzliet gribas iejaukties, jo nav mirstoshaa teema, bet tomeer.

Taa kaa ir arii biedri no Anglijas, varbuut kaads kaut ko zin par gaazes uzstaadiishanu ieksh East Middlands, vislabaak kaut kur starp Lesteri un Nothingamu.

Videeji simts kilometri dienaa jaapavada celjaa, lai izbraukaatu darbu. Ja nu ir kaadam, kas zinaams, var man atsuutiit zinju.

Link to comment
Share on other sites

Nu Galaxy jau tas pats Sharans vien ir (vecie točna, par tiem, kas virs 2005 g īsti nezinu). Un 2.0 vai tik nebija tas pats VW motorīc. ( 2.3 niekam gan bija Forda paša motors)

Uģis izteicās, ka dārgo iekārtu noteikti prasās tiem, kam plastmasas ieplūdes kolektors- citādi vienreiz izšaus un kolektors čau (tas gan bija kontekstā par zafīru)

Mans Sharans gan pa šiem 4 gadiem nav šāvis... Laikam laicīgi mainu sveces...

Link to comment
Share on other sites

Ar šaušanu sākas problēmas lielajiem motoriem , virs divi litri . Divniekam arī var gadīties , ja aiz skopuma pieregulē dikti liesu degmaisījumu .

Da pat ne liesu , bet vienkārši reduktoru piegriež , ekonomijas nolūkā . Motors sūc , reduktors nedod , jams pievelk vēl gaisu klāt , jo tas vieglāk .

Nu un tad rodas tā propāna , gaisa proporcija , kas grib taisīt sūdus . Tad pat labas sveces nelīdzēs ( bet nu mirstamā vaina izšaušanai arī nav , turklāt ir visādi pretvārsti, lai to bliezienu apturētu ). Tapēc jau lielajiem motoriem iesaka iekārtas ar inžektoriem un savu kompīti , kas sajūgts ar mašīnas smadzeni .

Link to comment
Share on other sites

Topika uzturēšanai:

 

Nu jau gadus 4-5 braucu ar gāzes iekārtu. No sākuma ar parasto, caur gaisa filtru, tagad - ar iešprici un kompi, Zavolli, ja nemaldos. Par gāzi varu 100% teikt tikai to labāko - jau ar pirmo mašīnu kruta ietaupīju, ja ir viss kārtībā problēmas tikpat kā nava (mašiņš nobrauca ar gāzi no 160 000 līdz 320 000 un tad atdevu vēl labi ejošu).

Pašlaik miera vējos nobraucu ~ 600 kim nedēļā ar gāzes iekārtu. Benzīnu leju ~ 1 X 4 mēnešos. Varu pilnīgi noteikti teikt, ka ira vērts, pie tam modernās gāzes iekārtas braucot praktiski nemana: jamās visu dara automātiski. Vienīgā sāpe ir uzpildīt gāzi tad, kad sāk pīkstēt.

BTW, varu teikt, ka tie 600 LVL, ko šajā mašīnā esmu ieguldījis par gāzes iekārtu ir jau atmaksājušies ar uzviju.

 

Konkrētā gāzes iekārta vajadzīga kolēģim uz mersi (5 l motors, bet modeli neatceros, kaut kas diezgan jauns), kuram ir aptuveni tāds pats darba režīms. Problēma ir tā, ka vidējais aritmētiskais gāzes serviss nemaz neņemas uzstādīt uz to kasti gāzes iekārtu. Ja šie nemāk, tad ticu, ka vienkāršs "labi strādājošs džeks" arī nemācēs. Tamdēļ arī radās vajadzība pēc laba servisa. Nemaz neapvainošos, ja kāds varēs nosaukt labāko (manis pēc arī dārgāko), kas Latvijā ir pieejams.

Edited by Yoda
Link to comment
Share on other sites

Lai vēl mūsdienās liktu veco neiešprices gāzes iekārtu,tas ir tāpat kā uzlikt mājās atpakaļ veco lampu melnbalto televizoru.Tehnika ir pagājusi tādu gabalu uz priekšu,mūsdienu iekārtām visus procesus kontrolē vadības bloks ar mikroprocesoru,viss notiek automātiski pēc uzstādītajiem parametriem.Gāzes iekārtas vadības bloks mūsdienu iekārtās īstenībā tikai ieslēdzās starp benzīna vadības bloku un sprauslām,un korektē gāzes sprauslu darbību tā,lai benzīna vadības bloks nejustu nekādas izmaiņas un "domātu",ka motors darbojās uz benzīna.Jaunās paaudzes meršos elektronika ir baigi komplicēta,un lai panāktu labu rezultātu,bez vēlmes vēl ir vajadzīgs ne lēts diagnostikas aprīkojums,kas arī varētu būt iemesls vidējā aritmētiskā servisa atteikumam likt iekārtu tajā monstrā.

Griša

Ja rokas nav pārāk līkas,var to iekārtu likt pats,vajadzīgas zināšanas auto elektrībā,padaudz stundu forumos un uzņēmība protams.Varu pakonsultēt,savam uzliku,strādā super.Bet liekas ka ir jēga likt lielākiem motoriem(es uzliku trīslitrīgam)jo tēriņš zem desmi litriem parasti kaut kā nesanāk.Mans tērē ap divpadsmit.Tev bija kaut kāds mazais autiņš man liekās?

Starp citu,pašam liekot iešprici,man sanāca pašizmaksa 6 cilindrīgajam drusku virs 300 latiem(lietots balons,pārējais viss jauns poļu)Četru cilindru variantā iekārta izmaksā vēl lētāk-nevajag tik daudz sprauslu un arī reduktoru var likt mazāku(lētāku).Liekās,ka varētu pat divos simtos iekļauties,bet ir ko nočakarēties uzstādot.

Un vēl sertifikāts protams,uz jautājuma.Gan jau ka var nopirkt,mani gan vairāk interesē ideja izprintēt.Vajadzētu kādu paraugu.

Edited by aibo
Link to comment
Share on other sites

Ok ... uzzvanīšu un pajautāšu savam djadjam , vai viņam ir iespēja uzlikt iekārtu tādam autiņam . Man pie viņa patīk tas , ka viņš to lietu uztver kompleksā , nevis tikai caur gāzes iekārtas prizmu . Kā piemērs - mans nu jau izbijušais BMW plīts , 2L . Nu izšāva (aiz mana skopuma , jo bija parastā iekārta un nogriezta uz minimumu , jau biju piešāvies pats regulēt ). Sačakarēja ar šāvienu gaisa mērītāju . Aizbraucu uz BMW servisu , jauna gaisamērīšanas iekārta pāri pa simts lati . Pasūdzējos gāziniekam . Nu un mans djadja Volodja , man aukstus sviedrus aiz šausmām lejot paņem prastu elektrodrelli , un kaut kur gaisa filtra ieplūdes rajonā (ne uz ārpusi ) jem un izurbj vienu caurumu . Tā prasti un brutāli . Kas tas bija , nezinu - bet autiņš atsāka strādāt , patēriņš nemainījās , un veiksmīgi nobraucu vēl divus gadus , bez gaisa mērītāja maiņas , līdz pārdevu .Aiz manis vēl gads ok , tad auto tika sasists .

P.s Un vēl , teiksim es savas profesijas ietvaros , vai arī šeit sastopamais fotomeistars par fotoaparātiem , varam salabot daudz ko tādu , ko oficiālie servisi neņemas labot . Kapēc? da tikai tapēc - tak priekš kam viņiem čakarēties , ja reklāma labi nostādīta , un klientu tāpat netrūkst? tas tā - pārdomām .

Edited by Peleecis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja grib pa dārgo,tad ir tādas holandiešu Prins iekārtas,kuras liek Volvo vāģiem (jaunajiem rūpnīcā),bet problēma ir tāda,ka Prins dīleris ir Liepājā(apkopi gan varot veikt arī Rīgā).Pirms pāris gadiem par šīs iekārtas uzlikšanu 4 cilindru vāģim prasīja 900 ls,kas notiek šodien nezinu,bet adrese ir agicentrs.lv

Grisha,arī Anglijā viņi ir,paguglē

Edited by maritis
Link to comment
Share on other sites

Liku pie Heinriha, izmaksāja ap 400Ls. Tagad uz clk 3.2L v6 jūtams ietaupījums, da i sistēmas mūsdienās normālas, pilnīga automātika, sēdies un brauc. Jaudas zudumu nejūtu vispār. Pirms, tam, gadus 8-9 atpakaļ uz w124 2.3L bija sūdīgā iekārtā, kura pašam jāpārslēdz, toreiz ap 180Ls samaksāju, tā jūtami gāzi ēda vairāk.

Link to comment
Share on other sites

mangusts 2000

Ieliku gāzes iekārtu mono špricei, bet bez kompja, atlikušās gazes rādītāja, vai vinu var pielikt klaat, vai arii tā ir pavisam cita sistēma???

Link to comment
Share on other sites

Tie visi rādītāji ir mēsli. Vislabāk ir uzpildīt pilnu balonu, uzmest sidometrā nullītes un izbraukt tukšu. Tad apmēram redzēsi cik vari nobraukt un, pēc cik kilometriem nākamreiz jāmeklē balonvecis.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...
constrig

Līdz ar benzīna cenu paaugstināšanos, aktualizējies jautājums dedzināt pirmā vietā gāzi.

Kādas jaunumi šobrīd tirgū, attiecībā uz iekārtām un meistariem tās uzstādīt. Interesē, meistari, kuri nodrošina mašīnas softa saskaņošanu ar gāzes iekārtas datoru. Apzvanot dažus kantorus, liekas priekšstats, ka strādā pēc noteiktas matricas neiedziļinoties, kas lācītim vēderā.

Varbūt ir pieredze, ieteikumi kur uzstādīt.

Nemeklēju lētāko risinājumu. 

2017 g subaru, dzinējs FB25. 

 

Šobrīd izvēla krīt uz Autogāzes uzstādīšana - LPG Power, pārdošana, serviss. ieintriģēja ar inovāciju "degvielas piešprice uz lielām slodzēm degkameras dzesēšanai" - tas klasiskās papildus eļļošanas vietā. Cik nojausma, tas lai realizētu šādu iespēju nepieciešama iejaukšanās a/m datora darbībā, vai tas vispār ir iespējams, vai kāds marketinga triks. Iekārtu komponemtes lego variants, nav no lētākā gala, bet elastīgas apkopēs un remontā, savstarpēji aizvietojamas ( no meistara vārdiem)

 

Otrs komersants:

sparnipluss.lv

ar eļļošanu, Landirenzo, apkopes un komponentes tikai no ši brenda, kas apgrūtina apkopi remontu uttt.

 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
1 stundu atpakaļ, constrig teica:

"degvielas piešprice uz lielām slodzēm degkameras dzesēšanai"

 

 ... varbūt nozīmē pārslēgšanos uz benzīnu virs 4000 apgriezieniem.

Noskatījos raivix video. Tur nav pārslēgšanās, tur ir vienlaicīgi benzīns un gāze.

Edited by Klusu
Link to comment
Share on other sites

constrig
Pirms 4 minūtēm , Klusu teica:

 ... varbūt nozīmē pārslēgšanos uz benzīnu virs 4000 apgriezieniem.

iespējams, kā jau minēju, vai nu nevēlēšanās skaidrot vai neiziņa, kas vēderā darās

Link to comment
Share on other sites

Man uzskats, ka tās eļļošana un tml. ir mārketings. Man pieredze gan tikai ar diviem auto ar gāzi, bet nav nekādas papildus eļļošanas bijušas. Motoriem nekas nav noticis pa daudziem km.

Šis ir OK - T.27425188

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Man laba pieredze ir ar automans. 

 ( Automans firma  savulaik bija autonams gāzes iekārtu uzstādītāji, tad atdalījās no autonams )

Edited by zeds
Link to comment
Share on other sites

constrig
Pirms 17 minūtēm , ju teica:

Man uzskats, ka tās eļļošana un tml. ir mārketings. Man pieredze gan tikai ar diviem auto ar gāzi, bet nav nekādas papildus eļļošanas bijušas. Motoriem nekas nav noticis pa daudziem km.

Šis ir OK - T.27425188

Kāda a/m, dzinējs?

šis ir 1 manis minētais/noskatītais LPGPower

Link to comment
Share on other sites

Stasss
Pirms 28 minūtēm , ju teica:

Man uzskats, ka tās eļļošana un tml. ir mārketings. Man pieredze gan tikai ar diviem auto ar gāzi, bet nav nekādas papildus eļļošanas bijušas. Motoriem nekas nav noticis pa daudziem km.

Šis ir OK - T.27425188

Papildus eļļošanu liek šķībacaino autobūvei. Vāciešiem un līdzīgajiem to neliek. Gan jau motora uzbūvē tas jautājums.

P.S. Varu rekomendēt kantori Valmierā. Esmu licis pats, un viss 👌

Link to comment
Share on other sites

martinno

Bijuši divi SAAB, abi gāzēti pie LPGPower - neko sliktu nevaru pateikt, varu tikai ieteikt. Ja vien pašam ir vēlme stāstīt savas problēmas, tad džeki arī iedziļinās.

 

Tas, par tiem 4000rpm - jā, šie saregulē tā, ka tiek piešpricēts benzīns. 

Link to comment
Share on other sites

constrig

"Papildus eļļošanu liek šķībacaino autobūvei"-šo visi kā viens gāzes kantori skandina, kā no ābeces, slikti tas ka neviens nevar paskaidrot no kurienes kājas aug. no otras puses ne velti ir radies šāds "mīts".

Link to comment
Share on other sites

Stasss
Pirms 2 minūtēm , constrig teica:

Papildus eļļošanu liek šķībacaino autobūvei"-šo visi kā viens gāzes kantori skandina, kā no ābeces, slikti tas ka neviens nevar paskaidrot no kurienes kājas aug.

Tikai nedirs ka kantoris nezin, kāpēc to dara.

To skandina visādi forumu gudrinieki kā mēs, ne jau gāzes kantori.

Link to comment
Share on other sites

Kas būtu jāiedziļinās pie iekārtas uzstādīšanas? Jāzina klienta auto modelis un dzinējs un viss. Ko tur vēl iedziļināties. Un esiet tak pieauguši cilvēki un saprotiet, ka meistars uz klientu zvaniem jebkurā par 3 cilvēkiem lielaākā kantorī neatbild. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , e = d teica:

Kas būtu jāiedziļinās pie iekārtas uzstādīšanas? Jāzina klienta auto modelis un dzinējs un viss. Ko tur vēl iedziļināties. Un esiet tak pieauguši cilvēki un saprotiet, ka meistars uz klientu zvaniem jebkurā par 3 cilvēkiem lielaākā kantorī neatbild. 

ir "princeses" kas uzreiz uzmet lūpu ja viņu neapkalpo kā VIP+ klientu un meistars neiznāk paklanīties , cepuri noņemt un kājas nobučot.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

androidz
pirms 1 stundas , constrig teica:

2017 g subaru, dzinējs FB25. 

Ideālā variantā, ja tas būtu serviss kas ņemas ar subāriem, lai nav problēmu gadījumā futbols - subāra servisā saka, gāzes plīts uztādītājiem rokas līkas, gāzes plīts veči saka - mums viss kārtībā, brauc uz subaru servisu...

Link to comment
Share on other sites

Vito Ventura

Manai mašīnai esošā iekārta ir uzstādīta tajā pašā LPG Power, bet pirms es to mašīnu nopirku. Pašam ar to kantori saskarsme nav bijusi, bet kad taisīju iekārtai pēdējo apkopi, cits gāzinieks dikti saslavēja, ka esot ļoti forši un kvalitatīvi izdarīts un laba manta ielikta. Tas tā, mani daži centi par tēmu.

 

Gada laikā kopš mašīnas nopirkšanas esmu nobraucis vairāk nekā 20000km un nekādu atšķirību starp gāzi un benzīnu, un nekādas problēmas neesmu novērojis. Nu varbūt ja neskaita to, ka vairāk nauda paliek, ko likt mašīnas remontos un aliņos sirdssāpju veldzēšanai :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...