Jump to content

www.2u.lv


Recommended Posts

Labdien, varbut ari ne taja sadala rakstu... Velos pirkt samsung speedpoint f3 1tb cietu disku, salidzini.lv izvelejos firmu 2u.lv, daleji pec liela atsauksmju skaita, kur vairums ir pozitivas. Ari majaslapa viniem loti glita, erta un sortiments milzigs. Pasutiju to disku. Velak maldoties pa netu joka pec iegaju tada lapa antireklama.lv un sudzibas.lv, kur atradu vienkarsi briesmigas atsauksmes par so 2u.lv firmu, tad sanervozejos un saku domat, ka iespejams salidzini.lv ta firma pati sevi saslavejusi komentaros.... jeb ari otrs variants, ka konkurenti vinjus nomelno, lai gan ari skatijos citiem populariem labiem veikaliem atsauksmes nebija tik sliktas, jo pec idejas konkurentiem visus pec kartas butu janomelno kas vairak vai mazak populars. Tad nu jautaju seit vai kadam pieredze ar to 2u.lv? Man si pirma reize kad ieperkos interneta - kam man no vinju puses ir jaatnak uz emailu? Es maksaju ar prieksapmaksu, jo nedzivoju Riga un citas iespejas nav. Vini man atsutija rekinu kuru jasamaksa banka... vai tur nekadam ligumam nav jabut uz e-pastu, lai sliktakaja gadijuma varu pieradit kautko tiesaa? Ka tas lietas notiek?Un pienemsim, tikdaudz paveicas un nepiecakare, - un atved to disku kurjers - vai es drikstu pirms kautko parakstit plest paku vala un skatities vai disks atbilst modelim tam ko pasutiju?

Link to post
Share on other sites

1) Ja norēķinies uz vietas - līdzi precei atved čeku. Ja maksā iepriekš - līdzi atved garantijas talonu (ja ir), un garantijā vari uzrādīt savu maksājuma uzdevumu (ar bankas zīmogu) čeka vietā.

2) paku piegādā Latvijas Pasts , kam pilnīgi pie kājas, kam un ko esi pasūtījis. Viņi izsniegs iesaiņotu paku tikai pēc tam, kad būsi uzrādījis dokumentus, ka tiešām esi adresāts. Pat ja tur iekšā cietā diska vietāt būs bērnu lācītis - Latvijas Pastam tas nekrata. Piezvanīt un noskaidrot pārpratumu, ja tāds gadās, var ar visiem.

 

palasi takš tās atsauksmes iekš antireklama - "nepiezvanīja laikā". Nu i problēma - piezvani pats un paprasi, ja vajag sazvanīties.

Es saprastu, ja cilvēki bļaustītos par to, ka "garantiju atteica" vai "mēģināja 10Ls pa virsu noplēst nekā mājaslapā rakstīts" vai "pārdeva lietotu preci jaunas vietā", bet "nepiezvanīja" - tas ir smieklīgi. Es tādā gadījumā, ja samaksāts vēl nav un ļoti ilgi jāgaida vai nepiezvana noteiktajā dienā, pagriežos, uzrakstu mailu/uzzvanu, ka "paldies, tad nevajadzēs" un paņemu no citas firmas, kurā skaidri zināms, kādos laikos piegādās. Un apmaksa tikai pēc skaidru termiņu uzzināšanas.

 

par to, ka cilvēki sūdzas "salidzini.lv un veikalā cena atšķiras" - bik nesmuki, bet salidzini.lv ir tikai post-factum izmaiņu uzrādītājs, var kādas stundas kavēties. Tāpēc jau viņi piedāvā tiešus linkus uz pašu internetveikala preces lapu, kur var redzēt visu pēdējo informāciju.

Edited by tt2t
Link to post
Share on other sites

CITĀTS

 

Tieshi pilns tevis pieminetais sudzibu saraksts ieksh antireklama.lv, ne tikai "nepazvanija laikaa", viens pat rakstija, ka parskaitija naudu un sola sola meneshiem atvest mantu un beigas aizgaja uz policiju, kaa ari garantiju nepilda, tirgo lietotu utt. 

 

Es pareizi sapratu, tikai pec tam, kad Latvijas Pastam esmu kautko parakstijis varu skatities vai tur iekshaa cietais disks vai plishu laaciitis? Pec idejas, ja firma ir pedejie krapnieki(atsuuta man laaciiti) es neko pectam nevaru iesakt tiesiskaa celjaa? 

 

Atvainojos par garumzimju iztrukshanu, viruss gan taas gan skaipu nograuza.

Edited by Žaks Kustō
Link to post
Share on other sites

Pasūtīju pirms gada www.2u.lv fotoaparātu.

Aizbraucu pakaļ, paskatījos, vai kastītē ir fotoaparāts, lādētājs. Samaksāju. Līdz bija bērns, tāpēc sīki pētīt kastītes saturu nesanāca.

Mājās konstatēju, ka iepakojuma kastīte ir no cita fotoaparāta. Fotoaparāts īstais, bet lādētājs un pārējās lietas no cita fotoaparāta. Kad veikalā atnesa fotoaparātu, tā iepakojums bija atvērts. Veikalā es tam nepievērsu uzmanību.

 

Braucu skaidroties. Solīja rīt sagādāt īsto komplektu. Rīt atkal solīja "rīt". Pēc tam solīja, ka atvedīs vakarā uz mājām. Neatveda. Nākošā dienā braucu uz veikalu. Prasīju, kāpēc vakar neatveda. Piedāvāja atdot naudu. Beigās biju priecīgs, ka dabūju naudu atpakaļ! :) Tā kā, galu galā, viss kārtībā!

 

Tagad vienmēr uz vietas veikalā izkrāmēju visu iepakojumu, un apskatos, vai kas netrūkst. Tas man vienreiz paglāba no papildus braukāšanas uz veikalu, jo konstatēju, ka ir tikai tas amerikāņu štepselis. Un man uz vietas, internetveikalā iedeva adapteri.

Edited by Salmo
Link to post
Share on other sites

Pēdējā gada laikā esmu iepircies ~30 reižu un nevienā reizē neko sliktu nevaru pateikt, jo viss ir tā kā tam vajag būt, laba attieksme, ko pasūtu to tajā pašā dienā jau savācu, garantijā bija viena pamatplate, bet arī 2ned apmainīja.

Link to post
Share on other sites

1) Pirku telefonu. Garantijas talons bija vienā firmā, sūtīja labot uz citu. Vazāja mani kā punķi. Loģiski, ka telefonu laboja vairākus mēnešus.

2) Pirku tējkannu. Solīja, ka būs šodien, veselu dienu neatzvanīja, tad uzzvanīja nākamajā dienā un teica, ka vēl diena jāgaida. Pasūtīju viņus.

3)Pirku gaļmašīnu, bet tur viss bija ok.

 

Rezumējums. No 3 pirkumiem ar 2 veikalā 2u.lv bija problēmas.

Link to post
Share on other sites

pox - tas ir normāli, ka garantija ir citā kantorī. Ir autorizētie servisi un katrai tirdzniecības vietai NAV jāveic garantijas apkalpošana. Idejiksi gan uz garantijas talona vajadzētu būt norādītam, kur jāvēršas. Nesen pirku tur monitoru un uz talona viss smuki rakstīts!

Link to post
Share on other sites

Tur bija vēl trakāk. Protams, ka garantija nav jāveic pašam tirgotājam. Mani aizsutījā pie garantijas remonta veicēja, nodevu telefonu, viss notiek. Kad aizdomīgi ilgi nekas nenotika zvanu šiem, šie saka, ka pie mums jūsu telefona nav. Manu telefonu jau sen taisa kaut kāda cita firma, par ko es neesmu nemaz informēts un kurai nav nekāda sakara par garantiju manai ierīcei. Beigās vispār nav no kā prasīt atbildību šādā situācijā.

Link to post
Share on other sites
ieleja

ceru, ka nemaldos, bet liekas ka garantiju jāorganizē tirgotājam pašam - vari iet pats uz norādīto servisa centru, bet ja slinkums, tad vienkārši atdod pārdevējam un lai viņš ņemas ...

Link to post
Share on other sites

Tur viss ir zolīdi, man mātes plati bez čeka un garantijas talona apmainīja, lai gan tas nav viņu pienākums :)

Link to post
Share on other sites
Fotomeistars

Es pats izmantoju tikai 2u.lv - gan savām, gan darba vajadzībām. Cenas, prece un serviss ir teicami. Aber Gmail mīl viņu sūtītos rēķinus Spam mapē mest iekšā.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
it.kroplis

Ja neskaita to ka 2U ir tipisks krieveļu kantoris. Neko īpaši sliktu par šiem teikt nevar. Uzcenojums tāds kā visiem, vai nedaudz mazāks. Preci piegādā diezgan ātri. Sāku pie šiem pirkt pēc konfliktiem ar x-net. Tur pilnīgi sviestaini tie manageri. Iedomājas sevi par kaut kādiem izredzētajiem. Aizmirsuši liekas ka klientam vienmēr taisnība.

Link to post
Share on other sites
  • 5 years later...

Pasūtīju 22. aprīlī elektrisko čaiņiku ar termoregulēšanu. Solīja piegādāt 3. maijā, bet nekā. Pasūtījums kavējas par vairākām dienām, nemaz nezinu, kad dabūšu, jo uz e-pastu neatbild, ar grūtībām viņus sazvanot, sola noskaidrot aizkavēšanās iemeslus pie piegādātājiem un pārzvanīt, bet tā arī neatzvana.

 

Tad rūpīgāk ieskatījos šeit: atsauksmes par 2u.lv ,- uz šo brīdi gandrīz katra ceturtā atsauksme (starp vairāk kā 350 atsauksmēm) ir no neapmierināta klienta, dažiem ir radušās problēmas saņemt samaksāto naudu atpakaļ..

Edited by DeUld
Link to post
Share on other sites
itanium

Es pie viņiem gana daudz esmu sūtījis, un visas reizes bez problēmām. Gan visas reizes ar saņemšanu viņu birojā - nu, nepatīk man priekšapmaksa par preci, kas viņiem nemaz nav un var arī nebūt. 

Edited by itanium
Link to post
Share on other sites
ieleja

man arī viņi patika, līdz brīdim, kad mans LG G2 izrādījās nespējīgs uz 4G (LTE), Bite pateica, ka vienkārši kreisais telefons

 

ar garantijām gan nekādu problēmu nav bijis, vienmēr maksāju uz vietas veikalā, saņemot preci

Link to post
Share on other sites

Esmu sūtījis daudz pozīciju no viņiem, problēmas ir pirmo reizi. Arī uz 3. maiju vajadzēja atnākt pasūtījumam par 1.5kEur, daļa esot, pārējais būšot pirmdien. Pēc kādiem 5 zvaniem visas nedēļas garumā, šodien beidzt atzvanīja un atvainojās par kavēšanos. Redzēs kā būs.

Link to post
Share on other sites
itanium

Man jau liekas, ka nav tādu internetveikalu, ar kuru itin nevienam nebūtu bijušas problēmas kaut reizi.

Link to post
Share on other sites
Bomaars/C12

ptfu ptfu ptfu man pagaidām ir tikai un vienīgi laba pieredze bijusi ar daudzajiem i-veikaliem kuros ir iepirktas preces.

Edited by Bomaars/C12
Link to post
Share on other sites
it.kroplis

Pērku pie šiem regulāri. Problēmu nav bijis. Ja kāda prece ir kavējusies, nekad nav bijušas problēmas ar operatīvām izmaiņām pasūtījumā.

Link to post
Share on other sites

Pirms kādi 1.5 mēneši šamie atsūtīja vēstuli ka "drusku neiet" un kavējas pasūtījumu izpilde, ka netiekot galā, bet pēc tam sūtīju proci un atmiņu viss bija labi 2 dienās ... citur "mobilive" grib priekšapmaksu un pēc tam mēnesi "stiepj kaķi aiz astes"....

Edited by Dils
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Neizmirstiet arī to, ka tieši tie, kuriem nav noveicies, būs aktīvi un rakstīs atsauksmes! TIe, kam viss labi, tie neliksies ne zinis.

Edited by rubb
  • Patīk 4
Link to post
Share on other sites
nnoname

Tieši tā, un kaut man ar viņiem maza pieredze tomēr ierakstīšu - pasūtu reti un tikai ekskluzīvus krāmus, kurus pie vietējiem vairumniekiem nevaru atrast. Nu tad lūk, pasūtiju vienu štruntu, par kuru zinu ka no poļiem velk, nākamajā dienā bija zvans ar garu atvainošanos ka ātrāk kā pēc 3 dienām nebūs, kaut biju rēķinājies ar nedēļu. Lieki teikt, ka pēc 3 dienām bija klāt.

Link to post
Share on other sites

^^^ tev tas veikals tuvāk kā kāda pārtikas bode :)

Bet nu jā, arī es vēstuli biju saņēmis, ka netiek galā ar pasūtijumiem....bet nu problēmas ar viņiem nav bijušas, arī tad, kad tika pirktas mantas uz firmu ar priekšapmaksu..

Link to post
Share on other sites
raiviic
šodien beidzt atzvanīja un atvainojās par kavēšanos

  Nu atradis arī laiku, kad pasūtīt.  30,04, 1.05., 4.05. - brīvdienas un svētki. Kā jau tādās reizēs - pasūtījumi biezā slānī, bet brīvdienas pa vidu arī biezā slānī.

 Nekad, atkārtoju, NEKAD neko nepasūtīt pirmssvētku dienās un, ja kas steidzams, nekad ceturtdien vai piektdien - jo tad vienalga ātrāk kā trešdien nez vai būs,

Vēl kas - kategoriski neiepirkties lētākajos i-veikalos. Jāskatās lētākais un dārgākais gals un jāizvēlas kaut kur pa vidu  (pats gan atzīstu tikai 3 veikalus (nereklamēšu, visi zin, bet daži centu3,14sēji bļauj, ka par dārgu) un šis nav to vidū.

Edited by raiviic
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
nnoname

 

 

NEKAD neko nepasūtīt pirmssvētku dienās un, ja kas steidzams, nekad ceturtdien vai piektdien - jo tad vienalga ātrāk kā trešdien nez vai būs,

 

Nu nezinu, pasūtu pārsvarā vakarā pēc darba laika beigām, parasti nākamajā darbadienā šie apstrādā un aiznākamajā pēc pusdienlaika ir uz vietas ja tas na poļu/vācu variants.

Link to post
Share on other sites
Anonīms Alkoholiķis

Iepriekš , kad pasūtiju preci, pie mums ir var atrast vien pāris vietās, no 2u.lv nav bijusi nekāda ziņu par to, ka viņi arī gribētu to piegādāt, nu tā kā šamie nekādu info nedod, pasutiju no ārzemēm, un sanāca gan ātrāk, gan lētāk (ieskaitot nodokļus un piegādi līdz mājas durvīm, prece >100eur cenā).

 

just my 2 cents stabs in a back...

Edited by Anonīms Alkoholiķis
Link to post
Share on other sites
Kaspars12

Arī es 2u izmantoju, nekadu problēmu, ir nestas preces uz garantiju, gan uz veikalu, gan pa tiešo uz servisu, viss ok.

Link to post
Share on other sites

22. aprīlī pasūtīju, 3. maijā solīja preci piegādāt, bet reāli to saņēmu 10. maijā. Ja instrukcija precei nebūtu arī latviešu valodā, varētu padomāt, ka šamējiem piegādātāji kaut kur iekš ebay mājo... Bet ir labi, ka neesmu starp tiem, kas "aplauzušies" gaidot

Link to post
Share on other sites

2u.lv ir veikals, kura dēļ novērtēju bezlimita telefona sarunas. Ja ar pasūtījumu viss kārtībā, tad būs ok. Bet man nācās vairākas dienu zvanīties ik pa pusstundai, lai samainītu korpusu, jo tika piegādāts nepareizais. Pēc tam gribēju samainīt mātes plati (neatbilda specifikācijai - nestrādāja ram pilnā ātrumā), tur vispār bija tuvu simts (!) telefona zvaniem, ik pa laikam cits cilvēks pretī, lai arī 80% zvanu netiek pacelti vispār, bet kad paceļ tad tik stāsti visu no jauna. Pirkts tika uz uzņēmumu, vēl tagad neesmu pārliecināts (pēc 3 mēnešiem), vai viņi naudu par atgriezto preci ir atskaitījuši atpakaļ, vēl tikko nebija..

Edited by Knagis
Link to post
Share on other sites
Anonīms Alkoholiķis

Pec noverojumiem ir veikali kam neatbildeto zvanu skaits sasniedz 100%. Tākā par 80% vari tikai priecāties..

Link to post
Share on other sites
Anonīms Alkoholiķis

Pec noverojumiem ir veikali kam neatbildeto zvanu skaits sasniedz 100%. Tākā par 80% vari tikai priecāties..

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

 

 

Runā ka www. 2U.lv ir tie paši īpašnieki kas www.1A.lv

ja samaksā pāris einārus, to var pārbaudīt lursoftā

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...