Jump to content

žigulim kenwood vai jvc


Butins
 Share

Recommended Posts

čau. Es te tik tikko būšu nopircis otro žiguli. Man būs kāda problēma pieslēgt ārzemju magnetolu, vai viss kā parastiem autiņiem (varbūt būs kaut kas jāpiepērk)?

Link to comment
Share on other sites

Gan jau buus japiepeerk magnetolai atbilstoshajaam rozeteem shtekeri ar vadiem. Vadus tad peec instrukcijas atbilstoshi shtepselja standartiem saliksi uz + patstaviagais + kas iesledzas pie aizdedzes, - (jeb masa) un skaljrunju vadi. Ja vel ieliec zhigulii izbiidaamo anteni, tad arii taa atbilstoshi japievieno shtekerim.

 

Liekot skaljrunja vadus OBLIGATI ievero skaljrunja polaritati. Ja saliksi vienam taa un otram otraadi, tad skaljrunji viens otru slaapees un buus nekaada skanja.

 

Noskaidro savienojuma standartu, sagooglee un taalaak peec kraasaam shtekerii un peec vadu izcelsmes pashaa autombiilii tiksi skaidriibaa.

Edited by mr
Link to comment
Share on other sites

te tik tikko būšu nopircis žiguli

 

Ļoti interesanta uzbūve...

 

Bet ja žicis iet uz 12V, tad nekādas problēma nebūs.

Edited by Žaks Kustō
Link to comment
Share on other sites

Liekot skaljrunja vadus OBLIGATI ievero skaljrunja polaritati. Ja saliksi vienam taa un otram otraadi, tad skaljrunji viens otru slaapees un buus nekaada skanja.

 

+ Noteikti pārbaudi vai iepriekšējie īpašnieki "orģinālos" skaļruņus nav pieskrūvējuši kautkur pie "masas"--var palikt vispār bez skaņas

Link to comment
Share on other sites

un tos plusus (vienu patstāvīgo un otro no aizdedzes) es ieteikti apvienot un abus likt pie pastāvīgā plusa. Tā tu varēsi klausīties savu iemīļoto mūziku bez atslēgas aizdedzē.

Link to comment
Share on other sites

Vienkārši tracina šitie ekstrasensi, kam izlasot vien topika nosaukumu viss ir skaidrs par reālo autora situāciju, un tā vien niez nagi iespamot, ka nah vispār ko likt vai ka lietderīgāk investēt naudu kādā viņuprāt nodrīgākā veidā...

 

A mož autoram ticis notaupītais eksemplērs? Kā var ieteikt, neko nezinot, pietam ieņemot kaut kādu dzīvesgudru un moralizējošu nostāju... Nē, bet galvenais jau kaut ko bāzt batonus ausīs par sasišanām, ziemu u.t.t...

 

atvainojos par offtopiku!

 

351.jpg

Edited by A-kalvis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es arii taupu divus eksemplaarus, aaraa vilkshu gan veelaak. Visu cienju cilvekiem, kas speej noveerteet veco tehniku, taas priekshrociibas un nospljauties par stereotipiskiem viedokljiem. Divi miinusi gan ir - lai nu kaa, bet eedeliigs motors un nav stures pastiprinaataajs. Viss paarejais ir ok, lai tiktu no punkta a uz punktu b.

Link to comment
Share on other sites

Paldies A-Kalvim un mr par atbalstu! Es jau arī šķībi te uz pāriem postiem skatījos, bet kas es tāds lai te kaut ko (@*stu. So, paldies

Edited by Butins
Link to comment
Share on other sites

Vienkārši tracina šitie ekstrasensi, kam izlasot vien topika nosaukumu viss ir skaidrs par reālo autora situāciju, un tā vien niez nagi iespamot, ka nah vispār ko likt vai ka lietderīgāk investēt naudu kādā viņuprāt nodrīgākā veidā...

 

A mož autoram ticis notaupītais eksemplērs?

 

 

Nu nepiekritīšu nu nemaz!

 

Pat ja tas žigulis ir svaiga "nullīte" tikko no konveijera un visu šo laiku glabāts siltā sausā garažā iekonservētā veidā es par viņu vairāk kā metāllūžņu cenu nedotu. Kāpēc?

 

Kā teica MR - motors ēdelīgs - bet nu tas ir sīkums.

Nav stūres pastiprinātāja - es pat teiktu pluss - mazāk kam lūzt un tik mazam auto var mierīgi bez viņa iztikt!

 

Bet tālāk sākās vienas vienīgas problēmas:

Pasīvā drošība - tādas vienkārši nav! Pat mazā avārijā izdzīvot praktiski nav cerību! - paskatāties žiguļu crash testus...

http://www.youtube.com/watch?v=erJtIM5r7KE

 

Motortelpa un bagāžnieks (daļas kam būtu jādeformējas un jāuzņem trieciens!) paliek praktiski veseli, bet samīcās salons.... Stūres statnis paliek vesels un vadītājs uz viņa uzduras kā uz šķēpa...

Detaļu un montāžas kvalitāte - nulles līmenī. Lai bundža pilnīgi nesapūtu pāris gadu laikā jaunai mašīnai jātaisa antikorozijas apstrāde, bet arī tas maz ko līdz. Piekares detaļas ļoti neizturīgas - spēj tik mainīt, bez tam konstrukcijas īpatnības dēļ mēdz izmaukties lodveida balsti priekšējai piekarei - mašīna paliek pilnīgi nevadāma. utt utjp. Pat paši krievi ļoti kritizē žiguļus - ne velti rūpnīca bankrota priekšā.

 

Kas attiecas uz vēsturisko vērtību - šis miskastes pietiekami lielā skaitā ir saražotas lai tādas tai nebūtu vēl gadi 50....

Edited by ronalds_
Link to comment
Share on other sites

A par to zhiguli jau arii iipashi vairaak kaa metaalluzhnja cena nav jaadod (tas gan nebuus sterils eksemplaars protams). Tur jau taa burviiba. Taapat, ja pac pusliidz maak kaut ko paremonteet, tad nav nekaadu tur dizho probleemu. Jaremontee moshka biezhaak, bet maksaa tas kapeikas un pasha darbu. Pac esmu parkraameejis sagaastu kapeiku uz citu buuri. Viss ir patikami elementaari un saprotami.

 

Pilseetaa pie atruma 50, nu labi 70 km/h arii droshiiba cieshama. Ar velosipeedu tad droshiiba daudz lielaakaa pakaljaa, bet cilveki tachu brauc arii ar richukiem ne?

Link to comment
Share on other sites

ronalds_

Pārprati pilnīgi un galīgi. Neviena vietā neesmu minējis, ka žiksis mūsdienu ikdienas vajadzībām ir baigi atbilstošs. Drīzāk pilnīgi neatbilstošs. Tam ir 100 un viens iemesls, kapēc neatbilstošs. Es domāju vairāk tieši stila pēc, svētdienas pēcpusdienā uzvilkt rūtotu padomjlaiku žaketi un piesēst tādam labam eksemplāram pie stūres aizlaist uz Mahimu pēc piena un maizes. :rolleyes:

Un ja žilkis tiek uztverts tā, tad tam ir pietiekami daudz burvības un sentimentālu atmiņu. Tāpat kā vecie amerikāņu vāģi, tādi kā mustangi un ševroleti - tik vien jau tur arī ir, kā vēstures elpa. Un ir cilvēki, kas tieši to arī meklē, lai arī mūsu gadījumā tā būtu PSRS noskaņa. Un kādēļ gan viņš nevarētu gribēt savā svētdienas vāģī ielikt modernāku disku atskaņotāju? :acute:

Link to comment
Share on other sites

JU - Tie vecie auto kas maksā miljonus - tie nav žiguļi kuri miljonos saražoti. Tie kā likums ir ar kaut ko unikāli, īpaši automobiļi. Salīdzināt tos ar žiguli- tas tas pats kas locekli ar pirkstu salīdzināt... :)

 

MR - Pilsētā pie - 50 - 70 km/h ciešama drošība??????

Tu paskatījies to crash testa video uz kuru linku devu? Tas tests notika ar ātrumu 60 km/h un iekšā garantēti 2 līķi! Tā pēc tavām domām ir ciešama drošība?????

 

Pat 20 gadīgā golfā vai eskortā ir lielāka iespēja izdzīvo, nemaz nerunājot par mūsdienu auto - visticamāk braucēji saviem spēkiem varēs izkāpt pēc tādas avārijas - tiks cauri ar dažiem zilumiem, sliktākajā gadījumā dažiem kaulu lūzumiem!

 

A-kalvis - nu ja gribās veco laiku garu + rūtainu žaketi tad jāņem piemēram vecā, apaļīgā volga. To varētu ar mustangu un ševroletu salīdzināt! Bet tādā auto galīgi neiederās moderns cd atskaņotājs!

Edited by ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Nepērc maģi!

Nopērc klavietes un uzmet virsū!

Vismaz atbrīvosi pasauli no tiem padomjlaiku fiatiem.

'

... Ja vēl piedevām varētu atbrīvot pasauli - nē, kautvai tikai Latviju no tiem "karodziņiem", tiešām būtu vērts nopirkt klavieres...

Te daudzi straucās par avārijām. Neviens nepērk vai neķīlē autiņu lai avarētu. Avārijās močiem un velosipēdistiem iespēja izdzīvot nav lielāka kā ar žiguli.

Edited by ggg97
Link to comment
Share on other sites

Es jums teikšu tā- es viņu nopirku, jo man viņš vienkārši patīk. Ok, es saprotu, ka man problēmas būs vairāk kā vajag, bet hu da fak keirs! Galvenais ka cilvēkam patīk, respektīvi man- pārējam uzspļauju. Tas ir kā mazam bērnam salda konča, tikai man tas ir žigulis. Automilim tas būtu jāsaprot, liekas ļoti pašsaprotami.

Link to comment
Share on other sites

Da mļin, kuram mūsdienās vēl nav skaidrs, ka žiga ir pilnīgs šrots.

Neviens taču nepērk žiguli ar apziņu, ka nu ir nopircis kārtīgu vāģi (varbūt tikai kāds vecs padomju patriots).

 

Es arī labprāt gribētu kādu žiguli, moskviču vai zapiņu labā kondīcijā, ko reizi pa reizei izvilkt no garāžās un izbraukt ar draugiem uz kādu baļļuku. Un ne jau, lai ārdītos pa meža ceļiem un atstātu kādā kokā...

Edited by Krishius
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...