Nitram Ierakstīts Septembris 29, 2009 Share Ierakstīts Septembris 29, 2009 Bites salonā uzzināju, ka tagad arī Bite veido lojalitātes klasifikāciju. Personīgi man ir "Bronza 3". Cik loģiski var secināt, tad katram līmenim ir papildus četri apakšlīmeņi. Skumji, ka publisku informāciju nespēju atrast, arī salona darbinieks sīkāk neko paskaidrot nemācēja. Ja ir zinoši ļaudis - biedri, tad lūdzu padalieties informācijā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parasts Septembris 29, 2009 Share Septembris 29, 2009 kur tev to teica ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Septembris 29, 2009 Share Septembris 29, 2009 Kādas šausmas! 3 līmeņi un katram 4 apakšlīmeņi. Māžošanās. Zelts 1 pirmais klients sasniegs 2015. gada 24. martā. Jau LMT 5 līmeņi man liekas tā kā par traku un samērā bezjēdzīgi, jo atkarīgi tikai no pavadītā laika LMT apskāvienos. Vot man ir LMT 5. līmenis, kaut kādas atlaides ir, bet reāli ikdienā man nekas klāt netiek piedāvāts - kaut kādas akcijas ar mobīlajiem, samazināts laiks subsidētajiem, kartiņa dzimšanas dienā, ikmēneša izloze ar kaut kādiem sīkiem nieciņiem, kaut vai 2Ls atlaide rēķinam. Nu kaut kas tāds, kas man atgādinātu, vecīt, blad, tu taču esi LMT 5. līmeņa klients un šomēnes vari laimēt smaržojošu eglīti mašīnai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Septembris 29, 2009 Share Septembris 29, 2009 (labots) jā Bite ieviesīs lojalitātes pakāpes patreiz visi Bitinieki klusē kā partizāni bet kā baumo - bonusi būšot izdevīgi ... piemēram trubas bez ikmēneša maksas ... tākā pats esmu Bitinieks no 2005 gada decembra - tad man ģeld "krutie zelta pagoni" Žaks Kustō Bite bez visiem lojalitātes vipendroniem pret veciem "maksātspējošiem" kundēm izturas ar cieņu piemēram 120ls vērtu ipodu man uzdāvināja gan eglīšu rotaļlietas gan siksniņu bābieša telefonam sīkums bet patīkami .. Labots Septembris 29, 2009 - NormaalsCilveeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitram Oktobris 3, 2009 Author Share Oktobris 3, 2009 K@sparz, informāciju guvu no Bites salona darbinieka. Viņu iekšējā datu bāzē šī klasifikācija uzrādās. Žaks Kustō, pilnīgi pievienojos par LMT attieksmi pret ilgstošajiem klientiem. Ar savu 10 gadu sadarbības un abonenta stāžu nejūtos vairāk nozīmīgs kā jebkurš jauns klients, patiesībā pat otrādi, bet ai kā gribētos, lai uzņēmums, nu kaut vismaz ar attieksmi ko ieliktu plaukstiņās kuras viņu baro. Sakaru operātorus šobrīd ir pārņēmis jaunu klientu iegūšanas drudzis un tas vairāk izskatās pēc statistikas ciparu celšanas mērķa. Man šķiet, ka būtu jāīsteno tāda politika, ja reiz klients ir iegūts, tad arī rūpēties par to, lai pēc neliela laika perioda nav jāskatās uz citu kantori. Manā skatījumā augstāk pieminētā firma reaģē tikai ar atbildes gājieniem konkurentiem. Izmantojot "Vienādais" pieslēgumu, kurš šobrīd ir piemērotākais manām nepieciešamībām, mana lojalitāte ir puteklis. Pirms mainīju pieslēgumu 076 dienesta operātore informēja, ka "Dati" pieslēgums arī "Vienādais" gadījumā saņems atlaidi, jo tam ir sava abonēšanas maksa, bet kā izrādījās vēlāk, tad tiku maldināts un jāmaksā pilnos apjomos. Dīvains bija fakts, ka konkrētais sarunas ieraksts mistiskā kārtā bija pazudis, vai vienkārši nebija atrodams, lai gan lietotais viedtelefons precīzi norādīja datumu, laiku un sarunas ilgumu. NormaalsCilveeks, tas tiesa, ka "Bitieši" klusē ļoti izteikti. Telefonsarunā jautājot par šo, saņēmu atbildi, ka itkā nav informācijas un projekts vēl tapšanas/testa stadijā. Īsi sakot - izvairījās no konkrētas atbildes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Winston Oktobris 3, 2009 Share Oktobris 3, 2009 Nesaprotu cilveekus, kuri lieto veel Lmt, laikam Jums patiik 5x paarmaksaat un sagaidiit sudainu attieksmi no personaala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edw Oktobris 3, 2009 Share Oktobris 3, 2009 Winston Personīgi man pieredze rāda, ka apkalpošanā labākais ir LMT, runājot par cenām, piekrītu padārgi, toties labs pārklājums un kvalitāte, kā arī arī esmu apmierināts ar tarifs "Vienādais" sniegtajām iespējām... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Winston Oktobris 4, 2009 Share Oktobris 4, 2009 Nezinu, man apkalpošanas ziņā visskarīgākie un laipnākie liekas Bite. Tele2 savukārt plijās virsū ar savām akcijām u.t.t. Runājot par kvalitāti, es gan teiktu, ka bitei ir vislabākā zona, kopš janvāra sākuma, kad sāku lietot Biti, zona ne reizi nav pazudusi, un ir arī tādās vietās, kur lmt un tele2 nebūs. Un vispār man patīk tas, ka bites tīklā es muldu pa velti cik man uziet, kamēr tele2 un lmt piedāvā dažus smirdīgus draugus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edw Oktobris 4, 2009 Share Oktobris 4, 2009 lmt arī ir jauns tarifu plāns kurā sms un sarunas ir pa velti savā tīklā uz citiem laikam bija 8 sant pa min.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Winston Oktobris 4, 2009 Share Oktobris 4, 2009 Ā nu ta beidzot jamie spēruši soli uz priekšu, bet tad varu derēt ir kaut kāda savienojuma maksa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parasts Oktobris 5, 2009 Share Oktobris 5, 2009 (labots) Savienojuma maksas nav, bet uz citiem ir 8sant, kas nav lēti. Un bezmaksas ir tikai 1000sms un 1000minūtes. Labots Oktobris 5, 2009 - K@sparz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shampuns Oktobris 5, 2009 Share Oktobris 5, 2009 Savienojuma maksas nav, bet uz citiem ir 8sant, kas nav lēti. Un bezmaksas ir tikai 1000sms un 1000minūtes. 16 ar 1/2 stundas nav nemaz tik maz. Sākumā tik liekas, ka vajag 24/7, bet praktiski kurš izmanto vairāk? Ja speciāli nesēdēt uz trubas visu dienu pilnīgi pietiek, vismaz man. Piemēram, man ar BiFri mēnesī sanāk zvanīt mazāk par stundu un neierobežotas iespējas nemaz nav vajadzības izmantot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitram Oktobris 5, 2009 Author Share Oktobris 5, 2009 Jautājumu par līmeņiem rakstiski noadresēju Bitiešiem. Pagaidām atbildes nav. Starp citu, rēķins Bitei mazliet šķībs iznācis par septembra mēnesi. Zvanīju, interesējos un man vēstīja, ka rīt visiem sūtīšot atvainošanās īsziņas. Ar LMT kārtējais interesantais sadzīves atgadījums. 1. oktobrī pieslēdzu iCentra rēķinu vadoties pēc tās mazās oranžās reklāmiņas manslmt ievadlapā. Pēc dažām dienām uzdomāju painteresēties kur varu apskatīt dāvinātās 30 sarunu minūtes. Zvanu un jautāju, atbildētāja vēlīgi paziņo, ka akcijas beigu termiņš esot bijis 30. septembris, respektīvi - nokavēju. Saku, ka pieslēdzu brīdī, kad reklāma darbojās tomēr palieku bez reālas atbildes (3. oktobrī reklāmu nemanu). Sasparojos un rakstu vēstuli info dienestam. Šodien saņemu vēstuli un tā tomēr informē, ka 30 bezmaksas minūtes tiks piešķirtas šīs nedēļas laikā. Apskaidrots nekas netika kas, kā un kāpēc. Pluss vismaz par reaģēšanu un atbildi LMT kontā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 6, 2009 Share Oktobris 6, 2009 Nitram vari šo savu izeikumu paskaidrot : "rēķins Bitei mazliet šķībs iznācis par septembra mēnesi" es neko nepareizu rēķinā nesaskatu ... kas tur ir līks ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitram Oktobris 6, 2009 Author Share Oktobris 6, 2009 NormaalsCilveeks, man viens no pieslēgumiem ir "Parunāsim!" un vajadzētu būt šādi: bet sanācis šādi: Uzrēķinājuši pēc lielākā iespējamā cipara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 6, 2009 Share Oktobris 6, 2009 (labots) Nitram aa tev parunāsim - acīm redzt nogukoja sistēma un novāca 50% atlaides jo parunāsim pilna ikmēneša summa ir 4 ls ... man ir bite5 un varianti pieslēgumi tur nekādu kļūdu nav ... Labots Oktobris 6, 2009 - NormaalsCilveeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiteLV Oktobris 7, 2009 Share Oktobris 7, 2009 Sveiki! Darba procesā ikvienā sfērā un darbības virzienā tiek veikti produktu un pakalpojumu testi. Arī mēs tehnoloģisko programmu līmenī šobrīd veicam dažādus testus, tai skaitā arī noskaidrojot, vai mūsu programmās var veidot klientu segmentāciju. Tomēr tuvākajā nākotnē neplānojam to ieviest. Tādēļ šobrīd nav vērts uztraukties par līmeņiem un to skaitu. Kad mēs šādu lietu plānosim ieviest, tad mūsu klienti noteikti būs pirmie, kas par to uzzinās. jūsu Bite 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Oktobris 7, 2009 Share Oktobris 7, 2009 (labots) Vai tas bija zinātniskais pamatojums tēzei, ka eksistē praktisks algoritms kopas sadalīšanai vairākās daļās? Šajā diskusijāir aplūkota līdzīga problemātika: kā x-su uzkāpināt puskvadrātā. Labots Oktobris 7, 2009 - VIL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shampuns Oktobris 7, 2009 Share Oktobris 7, 2009 Sveiki! Darba procesā ikvienā sfērā un darbības virzienā tiek veikti produktu un pakalpojumu testi. Arī mēs tehnoloģisko programmu līmenī šobrīd veicam dažādus testus, tai skaitā arī noskaidrojot, vai mūsu programmās var veidot klientu segmentāciju. Tomēr tuvākajā nākotnē neplānojam to ieviest. Tādēļ šobrīd nav vērts uztraukties par līmeņiem un to skaitu. Kad mēs šādu lietu plānosim ieviest, tad mūsu klienti noteikti būs pirmie, kas par to uzzinās. Izskatās, ka Bite ir pirmais operators, kas sniedz oficiālas atbildes iekš Boot.lv. Ja arī pārējie operatoru darītu tāpat būtu diezgan interesanti - šeit saņemt kompetentas atbildes. Twitterī, škiet ka jau ir visi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 Lietotāja vārds nenodrošina saistību ar operatoru. Vajadzētu mobilo ID [personas pārbaude] + pilnvaru, tad šaubas nerastos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIAJ Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 Twitterī, škiet ka jau ir visi. Neesmu manijis Tele2 un LMT - twitterī. Iespējams, slikti meklēju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 par bites aktivitātēm labāk ir sekot bite.lt lapā ka parasti braļukasi ir soli prieksā un ja kas jauns parāas tad vispirms tur un tikai tad varbūt kādreiz šeitan latvijā ... piemēram konkrēti kremt ka bite šeit nepiedāvā netbukus ... http://www.bite.lt/en/pc/notebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiteLV Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 Izskatās, ka Bite ir pirmais operators, kas sniedz oficiālas atbildes iekš Boot.lv. Ja arī pārējie operatoru darītu tāpat būtu diezgan interesanti - šeit saņemt kompetentas atbildes. Twitterī, škiet ka jau ir visi. BiteLV ir Twiterī un arī šeit turpmāk centīsimies sniegt atbildes uz foruma dalībnieku jautājumiem par Biti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 (labots) BiteLV lai ticētu ka tu tiešām pārstāvi Biti un runā tās vārdā esi nu labs un pasaki kāds ir mans klienta numurs līdz tam - piedod bet nemazākās tev ticības ... BiteLV ir Bite pārstāvis Labots Oktobris 8, 2009 - NormaalsCilveeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grossmeister Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 piemēram konkrēti kremt ka bite šeit nepiedāvā netbukus ...http://www.bite.lt/en/pc/notebook Lenovo S10 taču ir netbook !? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiteLV Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 par bites aktivitātēm labāk ir sekot bite.lt lapā ka parasti braļukasi ir soli prieksā un ja kas jauns parāas tad vispirms tur un tikai tad varbūt kādreiz šeitan latvijā ... piemēram konkrēti kremt ka bite šeit nepiedāvā netbukus ... http://www.bite.lt/en/pc/notebook Tā gluži nav. Noteicošais rādītājs jauna produkta ieviešanai vienmēr ir tas, kāda ir cilvēku interese. Tā kā šobrīd neesam vērojuši lielu cilvēku interesi par šādu iespēju, tad koncentrējam savu darbību uz pamatproduktu izstrādi. Visus ierosinājumus un vēlmes attiecībā uz produktiem aicinām sūtīt uz e-pastu info@bite.lv 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 (labots) BiteLV pirms šeit runāt gana lielas kompānijas vārdā pierādi ka tu esi Bitinieks ! atkārtoju jautājumu - kāds ir mans klienta numurs ? ja esi bitinieks to noskaidrot tev ir pāris sekunžu darbs ... iesit nu te šo numuriņu un noņemšu cepuri un apliecināšu ka tu esi no bites kamēr to nevari izdarīt lūdzu NEPOSTĒ bites vārdā ... BiteLV ir Bite pārstāvis Labots Oktobris 8, 2009 - NormaalsCilveeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grossmeister Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 BiteLV , ja vēlies ievērot konfidencialitāti , tad nosūti viņam to klienta numuru uz PM , gan jau pēc tam NC publiski apstiprinās , ka esi tas , kas esi . Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 Grossmeister tici man - tas numurs nav nekas slēpjams un to zinot tāpat nekādu skādi man nevar nodarīt ... vienkārši te ir principa jautājums - "kas ir kas" Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 TokRa man juridiskie vijeboni ir pilnīgi pie pakaļas ... ja cilvēks apgalvo ka ir no bites lai to pierāda ... viņiem ir iespēja atsūtīt uz manu numuru manu klienta kodu SMS veidā - kas pilnībā apliecinās kas ir kas ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 BiteLV varētu atrubīt uz sutku NC trubu, tad zināsim, ka uzņēmuma pārstāvis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grossmeister Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 Skatos , BiteLV ir offline , vai nu rokās pa datu bāzi tavu numuru meklēdams , vai izsaukt pie priekšniecības "uz paklāja" par uzņēmuma vārda nesankcionētu lietošanu Tokra , pāris postus iepriekš ir īstais vārds minēts . Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 enīvejs šādi publiskā forumā uzņemties kantora pārstāvja lomu nozīmē sevi pierādīt arī ... ok es zinu Vilni (VIL) no 1995 gada kad kopā studējām un viņš ir LMTists ... bet katrs "niku paņemot" nu būs bitinieks .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 ok es zinu Vilni (VIL) no 1995 gada kad kopā studējām un viņš ir LMTists ... Esmu kopā ar NC studējis, tiesa, bet mani par LMT cilvēku uzskatīt nav korekti - tāpat kā par Borlanda, Microsoft un Oracle cilvēku ne. Es izmantoju visu šo 4 kantoru pakalpojumus/produktus un visi mani komentāri balstās tikai uz manu personīgo pieredzi un publiskos avotos gūto info (ja iespējams bez liekām pūlēm, cenšos dot pārbaudāmas norādes). Neviens no šiem 4 uzņēmumiem nav mani pilnvarojis sniegt oficiālu viedokli, un es to neesmu prasījis. Par tēmu: cilvēki, kas lieto internetu, lieliski zin, kas ir datu drošība un datu uzticamība. Tas ir tāpat kā ar to šķūnīti, kur uz sienas rakstīts ***, bet, atverot durvis, iekšā ir tikai malka. Troļļa cienīgs aicinājums: BiteLV taču nevar zināt, kas NormaalsCilveeks ir. Ja nosauks (kaut privāti) numuru, NC būs iemesls parmest datu publicēšanu. Ja nenosauks, NC deklarēs šaubas par BiteLV identitāti. Nav problēmu nosaukt divus skaitļus: pirmo 5 ciparu summu un pēdējo 3 ciparu summu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 (labots) VIL aj nu lab' tu ar te tagad amizieri dzen ... katrā ziņā tu par LMT zini vairāk kā visi pārējie klātesošie bet vienkārši paņemt niku un izteikties operatora vārdā nav smuki ... ja reiz BiteLV ir bitinieks tad vinam nav problemu noskaidrot kādi ir mani pieslēgumi un atsūtīt man pa SMS klienta numuru tas nebūs itinnekāds konfidencialitātes pārkāpums ... bet kā redzam ne čiku ne grabu BiteLV ir Bite pārstāvis Par vārdiem atbildot ... lietotājs BiteLV ir oficiāls Bite pārstāvis - Bite Latvija Sabiedrisko attiecību speciāliste Līga .... cepuri nost un atvainojos par neticību tākā "cienīt un mīlēt" BiteLV un klausīt ko saka būs mumsim vismaz viens īstens Bitinieks ... Labots Oktobris 8, 2009 - NormaalsCilveeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiteLV Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 (labots) Paldies par identitātes pārbaudi. Tā kā uzdošanās par kādu citu ir lieta, ar ko, īpaši interneta vidē, var saskarties itin bieži, tad tas, ka šī foruma dalībniekiem ir svarīgi ticami argumenti, kas apliecina identitāti, liecina tikai par šī foruma kvalitāti. Aicinu droši izmantot Bites klātieni šajā forumā, lai noskaidrotu interesējošus jautājumus. Komentārus no Bites puses jums sniegs Bite Latvija Sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Mūrniece. Labots Oktobris 8, 2009 - VIL 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 Starp citu, BOOT forumā ir pieņemts necitēt pēdējo postu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMDiiPii Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 Iestādes PR konts un iestādes darbinieka privāts konts forumā nav viens un tas pats. E-pasta adrese ar @lmt.lv vēl neko nenozīmē Link to comment Share on other sites More sharing options...
NormaalsCilveeks Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 Kristap - oj nu atradi kur pacepties ... Līga ir oficiāla bitiniece un ja viņa spēs šai forumā atbildet uz jautājumiem par Biti un iztikt bez uzbāzīgas reklāmas vienkārši piedāvājot jaunus labumus bitiniekiem ... tad viss ok un tauta viņu cienīs ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMDiiPii Oktobris 8, 2009 Share Oktobris 8, 2009 (labots) Armand, runa nav par to, ka BiteLV (? Līga) ir Bites pārstāvis, bet par to, ka VIL visticamāk tikpat liels LMT pārstāvis kā es LU MII vai tu SIA "Artstudio" P.S. Tu jau iPodu dabūji, ko tu vēl gribi ? Labots Oktobris 8, 2009 - Mazā dumjā mājas pele Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!