Jump to content

Bite - bronza, sudrabs, zelts...


Nitram
 Share

Recommended Posts

Bites salonā uzzināju, ka tagad arī Bite veido lojalitātes klasifikāciju.

 

Personīgi man ir "Bronza 3".

Cik loģiski var secināt, tad katram līmenim ir papildus četri apakšlīmeņi.

 

Skumji, ka publisku informāciju nespēju atrast, arī salona darbinieks sīkāk neko paskaidrot nemācēja.

 

Ja ir zinoši ļaudis - biedri, tad lūdzu padalieties informācijā.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kādas šausmas! 3 līmeņi un katram 4 apakšlīmeņi. Māžošanās. Zelts 1 pirmais klients sasniegs 2015. gada 24. martā. Jau LMT 5 līmeņi man liekas tā kā par traku un samērā bezjēdzīgi, jo atkarīgi tikai no pavadītā laika LMT apskāvienos. Vot man ir LMT 5. līmenis, kaut kādas atlaides ir, bet reāli ikdienā man nekas klāt netiek piedāvāts - kaut kādas akcijas ar mobīlajiem, samazināts laiks subsidētajiem, kartiņa dzimšanas dienā, ikmēneša izloze ar kaut kādiem sīkiem nieciņiem, kaut vai 2Ls atlaide rēķinam. Nu kaut kas tāds, kas man atgādinātu, vecīt, blad, tu taču esi LMT 5. līmeņa klients un šomēnes vari laimēt smaržojošu eglīti mašīnai.

Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks

jā Bite ieviesīs lojalitātes pakāpes

patreiz visi Bitinieki klusē kā partizāni :)

 

bet kā baumo - bonusi būšot izdevīgi ... piemēram trubas bez ikmēneša maksas ...

 

tākā pats esmu Bitinieks no 2005 gada decembra - tad man ģeld "krutie zelta pagoni"

 

 

Žaks Kustō

 

Bite bez visiem lojalitātes vipendroniem pret veciem "maksātspējošiem" kundēm izturas ar cieņu

piemēram 120ls vērtu ipodu man uzdāvināja :)

gan eglīšu rotaļlietas

gan siksniņu bābieša telefonam

 

sīkums bet patīkami ..

Labots - NormaalsCilveeks
Link to comment
Share on other sites

K@sparz, informāciju guvu no Bites salona darbinieka. Viņu iekšējā datu bāzē šī klasifikācija uzrādās.

 

Žaks Kustō, pilnīgi pievienojos par LMT attieksmi pret ilgstošajiem klientiem. Ar savu 10 gadu sadarbības un abonenta stāžu nejūtos vairāk nozīmīgs kā jebkurš jauns klients, patiesībā pat otrādi, bet ai kā gribētos, lai uzņēmums, nu kaut vismaz ar attieksmi ko ieliktu plaukstiņās kuras viņu baro. Sakaru operātorus šobrīd ir pārņēmis jaunu klientu iegūšanas drudzis un tas vairāk izskatās pēc statistikas ciparu celšanas mērķa. Man šķiet, ka būtu jāīsteno tāda politika, ja reiz klients ir iegūts, tad arī rūpēties par to, lai pēc neliela laika perioda nav jāskatās uz citu kantori. Manā skatījumā augstāk pieminētā firma reaģē tikai ar atbildes gājieniem konkurentiem.

Izmantojot "Vienādais" pieslēgumu, kurš šobrīd ir piemērotākais manām nepieciešamībām, mana lojalitāte ir puteklis. Pirms mainīju pieslēgumu 076 dienesta operātore informēja, ka "Dati" pieslēgums arī "Vienādais" gadījumā saņems atlaidi, jo tam ir sava abonēšanas maksa, bet kā izrādījās vēlāk, tad tiku maldināts un jāmaksā pilnos apjomos. Dīvains bija fakts, ka konkrētais sarunas ieraksts mistiskā kārtā bija pazudis, vai vienkārši nebija atrodams, lai gan lietotais viedtelefons precīzi norādīja datumu, laiku un sarunas ilgumu.

 

NormaalsCilveeks, tas tiesa, ka "Bitieši" klusē ļoti izteikti. Telefonsarunā jautājot par šo, saņēmu atbildi, ka itkā nav informācijas un projekts vēl tapšanas/testa stadijā. Īsi sakot - izvairījās no konkrētas atbildes.

Link to comment
Share on other sites

Nesaprotu cilveekus, kuri lieto veel Lmt, laikam Jums patiik 5x paarmaksaat un sagaidiit sudainu attieksmi no personaala.

Link to comment
Share on other sites

Winston

 

Personīgi man pieredze rāda, ka apkalpošanā labākais ir LMT, runājot par cenām, piekrītu padārgi, toties labs pārklājums un kvalitāte, kā arī arī esmu apmierināts ar tarifs "Vienādais" sniegtajām iespējām...

Link to comment
Share on other sites

Nezinu, man apkalpošanas ziņā visskarīgākie un laipnākie liekas Bite. Tele2 savukārt plijās virsū ar savām akcijām u.t.t.

Runājot par kvalitāti, es gan teiktu, ka bitei ir vislabākā zona, kopš janvāra sākuma, kad sāku lietot Biti, zona ne reizi nav pazudusi, un ir arī tādās vietās, kur lmt un tele2 nebūs. Un vispār man patīk tas, ka bites tīklā es muldu pa velti cik man uziet, kamēr tele2 un lmt piedāvā dažus smirdīgus draugus.

Link to comment
Share on other sites

lmt arī ir jauns tarifu plāns kurā sms un sarunas ir pa velti savā tīklā ;) uz citiem laikam bija 8 sant pa min....

Link to comment
Share on other sites

Ā nu ta beidzot jamie spēruši soli uz priekšu, bet tad varu derēt ir kaut kāda savienojuma maksa?

Link to comment
Share on other sites

Savienojuma maksas nav, bet uz citiem ir 8sant, kas nav lēti.

Un bezmaksas ir tikai 1000sms un 1000minūtes.

Labots - K@sparz
Link to comment
Share on other sites

Shampuns

Savienojuma maksas nav, bet uz citiem ir 8sant, kas nav lēti.

Un bezmaksas ir tikai 1000sms un 1000minūtes.

 

16 ar 1/2 stundas nav nemaz tik maz. Sākumā tik liekas, ka vajag 24/7, bet praktiski kurš izmanto vairāk? Ja speciāli nesēdēt uz trubas visu dienu pilnīgi pietiek, vismaz man. Piemēram, man ar BiFri mēnesī sanāk zvanīt mazāk par stundu un neierobežotas iespējas nemaz nav vajadzības izmantot.

Link to comment
Share on other sites

Jautājumu par līmeņiem rakstiski noadresēju Bitiešiem. Pagaidām atbildes nav.

 

Starp citu, rēķins Bitei mazliet šķībs iznācis par septembra mēnesi. Zvanīju, interesējos un man vēstīja, ka rīt visiem sūtīšot atvainošanās īsziņas.

 

Ar LMT kārtējais interesantais sadzīves atgadījums.

1. oktobrī pieslēdzu iCentra rēķinu vadoties pēc tās mazās oranžās reklāmiņas manslmt ievadlapā.

Pēc dažām dienām uzdomāju painteresēties kur varu apskatīt dāvinātās 30 sarunu minūtes.

Zvanu un jautāju, atbildētāja vēlīgi paziņo, ka akcijas beigu termiņš esot bijis 30. septembris, respektīvi - nokavēju.

Saku, ka pieslēdzu brīdī, kad reklāma darbojās tomēr palieku bez reālas atbildes (3. oktobrī reklāmu nemanu).

Sasparojos un rakstu vēstuli info dienestam.

Šodien saņemu vēstuli un tā tomēr informē, ka 30 bezmaksas minūtes tiks piešķirtas šīs nedēļas laikā.

Apskaidrots nekas netika kas, kā un kāpēc. Pluss vismaz par reaģēšanu un atbildi LMT kontā.

Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks

Nitram

 

vari šo savu izeikumu paskaidrot : "rēķins Bitei mazliet šķībs iznācis par septembra mēnesi"

 

es neko nepareizu rēķinā nesaskatu ...

 

kas tur ir līks ?

Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks, man viens no pieslēgumiem ir "Parunāsim!" un vajadzētu būt šādi:

post-70349-125481024495_thumb.jpg

 

bet sanācis šādi:

post-70349-125481038463_thumb.jpg

 

Uzrēķinājuši pēc lielākā iespējamā cipara.

Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks

Nitram

 

aa tev parunāsim - acīm redzt nogukoja sistēma un novāca 50% atlaides jo parunāsim pilna ikmēneša summa ir 4 ls ...

 

man ir bite5 un varianti pieslēgumi tur nekādu kļūdu nav ...

Labots - NormaalsCilveeks
Link to comment
Share on other sites

Sveiki! Darba procesā ikvienā sfērā un darbības virzienā tiek veikti produktu un pakalpojumu testi. Arī mēs tehnoloģisko programmu līmenī šobrīd veicam dažādus testus, tai skaitā arī noskaidrojot, vai mūsu programmās var veidot klientu segmentāciju. Tomēr tuvākajā nākotnē neplānojam to ieviest. Tādēļ šobrīd nav vērts uztraukties par līmeņiem un to skaitu. Kad mēs šādu lietu plānosim ieviest, tad mūsu klienti noteikti būs pirmie, kas par to uzzinās.

 



 

jūsu Bite

 

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vai tas bija zinātniskais pamatojums tēzei, ka eksistē praktisks algoritms kopas sadalīšanai vairākās daļās?

 

Šajā diskusijāir aplūkota līdzīga problemātika: kā x-su uzkāpināt puskvadrātā.

Labots - VIL
Link to comment
Share on other sites

Shampuns

Sveiki! Darba procesā ikvienā sfērā un darbības virzienā tiek veikti produktu un pakalpojumu testi. Arī mēs tehnoloģisko programmu līmenī šobrīd veicam dažādus testus, tai skaitā arī noskaidrojot, vai mūsu programmās var veidot klientu segmentāciju. Tomēr tuvākajā nākotnē neplānojam to ieviest. Tādēļ šobrīd nav vērts uztraukties par līmeņiem un to skaitu. Kad mēs šādu lietu plānosim ieviest, tad mūsu klienti noteikti būs pirmie, kas par to uzzinās.

Izskatās, ka Bite ir pirmais operators, kas sniedz oficiālas atbildes iekš Boot.lv. Ja arī pārējie operatoru darītu tāpat būtu diezgan interesanti - šeit saņemt kompetentas atbildes. Twitterī, škiet ka jau ir visi.

Link to comment
Share on other sites

Lietotāja vārds nenodrošina saistību ar operatoru. Vajadzētu mobilo ID [personas pārbaude] + pilnvaru, tad šaubas nerastos.

Link to comment
Share on other sites

Twitterī, škiet ka jau ir visi.

Neesmu manijis Tele2 un LMT - twitterī. Iespējams, slikti meklēju.

Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks

par bites aktivitātēm labāk ir sekot bite.lt lapā

ka parasti braļukasi ir soli prieksā

un ja kas jauns parāas tad vispirms tur un tikai tad varbūt kādreiz šeitan latvijā ...

 

piemēram konkrēti kremt ka bite šeit nepiedāvā netbukus ...

http://www.bite.lt/en/pc/notebook

Link to comment
Share on other sites

Izskatās, ka Bite ir pirmais operators, kas sniedz oficiālas atbildes iekš Boot.lv. Ja arī pārējie operatoru darītu tāpat būtu diezgan interesanti - šeit saņemt kompetentas atbildes. Twitterī, škiet ka jau ir visi.

 

 

BiteLV ir Twiterī un arī šeit turpmāk centīsimies sniegt atbildes uz foruma dalībnieku jautājumiem par Biti.

Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks

BiteLV

 

lai ticētu ka tu tiešām pārstāvi Biti un runā tās vārdā

esi nu labs un pasaki kāds ir mans klienta numurs

 

līdz tam - piedod bet nemazākās tev ticības ...

 

BiteLV ir Bite pārstāvis

Labots - NormaalsCilveeks
Link to comment
Share on other sites

par bites aktivitātēm labāk ir sekot bite.lt lapā

ka parasti braļukasi ir soli prieksā

un ja kas jauns parāas tad vispirms tur un tikai tad varbūt kādreiz šeitan latvijā ...

 

piemēram konkrēti kremt ka bite šeit nepiedāvā netbukus ...

http://www.bite.lt/en/pc/notebook

 

 

Tā gluži nav. Noteicošais rādītājs jauna produkta ieviešanai vienmēr ir tas, kāda ir cilvēku interese. Tā kā šobrīd neesam vērojuši lielu cilvēku interesi par šādu iespēju, tad koncentrējam savu darbību uz pamatproduktu izstrādi. Visus ierosinājumus un vēlmes attiecībā uz produktiem aicinām sūtīt uz e-pastu info@bite.lv

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks

BiteLV

 

pirms šeit runāt gana lielas kompānijas vārdā

pierādi ka tu esi Bitinieks !

atkārtoju jautājumu - kāds ir mans klienta numurs ?

ja esi bitinieks to noskaidrot tev ir pāris sekunžu darbs ...

 

iesit nu te šo numuriņu un noņemšu cepuri un apliecināšu ka tu esi no bites

kamēr to nevari izdarīt lūdzu NEPOSTĒ bites vārdā ...

 

BiteLV ir Bite pārstāvis

Labots - NormaalsCilveeks
Link to comment
Share on other sites

Grossmeister

BiteLV , ja vēlies ievērot konfidencialitāti , tad nosūti viņam to klienta numuru uz PM , gan jau pēc tam NC publiski apstiprinās , ka esi tas , kas esi .

Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks

Grossmeister

 

tici man - tas numurs nav nekas slēpjams

un to zinot tāpat nekādu skādi man nevar nodarīt ...

 

vienkārši te ir principa jautājums - "kas ir kas"

Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks

TokRa

 

man juridiskie vijeboni ir pilnīgi pie pakaļas ...

ja cilvēks apgalvo ka ir no bites lai to pierāda ...

 

viņiem ir iespēja atsūtīt uz manu numuru manu klienta kodu SMS veidā - kas pilnībā apliecinās kas ir kas ...

Link to comment
Share on other sites

BiteLV varētu atrubīt uz sutku NC trubu, tad zināsim, ka uzņēmuma pārstāvis :D

Link to comment
Share on other sites

Grossmeister

Skatos , BiteLV ir offline , vai nu rokās pa datu bāzi tavu numuru meklēdams , vai izsaukt pie priekšniecības "uz paklāja" par uzņēmuma vārda nesankcionētu lietošanu :mrgreen:

 

Tokra , pāris postus iepriekš ir īstais vārds minēts .

Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks

enīvejs šādi publiskā forumā uzņemties kantora pārstāvja lomu nozīmē sevi pierādīt arī ...

ok es zinu Vilni (VIL) no 1995 gada kad kopā studējām un viņš ir LMTists ...

bet katrs "niku paņemot" nu būs bitinieks ....

Link to comment
Share on other sites

ok es zinu Vilni (VIL) no 1995 gada kad kopā studējām un viņš ir LMTists ...

Esmu kopā ar NC studējis, tiesa, bet mani par LMT cilvēku uzskatīt nav korekti - tāpat kā par Borlanda, Microsoft un Oracle cilvēku ne.

Es izmantoju visu šo 4 kantoru pakalpojumus/produktus un visi mani komentāri balstās tikai uz manu personīgo pieredzi un publiskos avotos gūto info (ja iespējams bez liekām pūlēm, cenšos dot pārbaudāmas norādes). Neviens no šiem 4 uzņēmumiem nav mani pilnvarojis sniegt oficiālu viedokli, un es to neesmu prasījis.

 

Par tēmu: cilvēki, kas lieto internetu, lieliski zin, kas ir datu drošība un datu uzticamība. Tas ir tāpat kā ar to šķūnīti, kur uz sienas rakstīts ***, bet, atverot durvis, iekšā ir tikai malka.

 

Troļļa cienīgs aicinājums: BiteLV taču nevar zināt, kas NormaalsCilveeks ir. Ja nosauks (kaut privāti) numuru, NC būs iemesls parmest datu publicēšanu. Ja nenosauks, NC deklarēs šaubas par BiteLV identitāti.

 

Nav problēmu nosaukt divus skaitļus: pirmo 5 ciparu summu un pēdējo 3 ciparu summu.

Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks

VIL

 

aj nu lab' tu ar te tagad amizieri dzen ...

katrā ziņā tu par LMT zini vairāk kā visi pārējie klātesošie :)

 

bet vienkārši paņemt niku un izteikties operatora vārdā nav smuki ...

ja reiz BiteLV ir bitinieks tad vinam nav problemu noskaidrot kādi ir mani pieslēgumi un atsūtīt man pa SMS klienta numuru

tas nebūs itinnekāds konfidencialitātes pārkāpums ...

bet kā redzam ne čiku ne grabu

 

BiteLV ir Bite pārstāvis

 

Par vārdiem atbildot ...

lietotājs BiteLV ir oficiāls Bite pārstāvis - Bite Latvija Sabiedrisko attiecību speciāliste Līga ....

cepuri nost un atvainojos par neticību

 

tākā "cienīt un mīlēt" BiteLV un klausīt ko saka :)

būs mumsim vismaz viens īstens Bitinieks ...

Labots - NormaalsCilveeks
Link to comment
Share on other sites

Paldies par identitātes pārbaudi. Tā kā uzdošanās par kādu citu ir lieta, ar ko, īpaši interneta vidē, var saskarties itin bieži, tad tas, ka šī foruma dalībniekiem ir svarīgi ticami argumenti, kas apliecina identitāti, liecina tikai par šī foruma kvalitāti. Aicinu droši izmantot Bites klātieni šajā forumā, lai noskaidrotu interesējošus jautājumus. Komentārus no Bites puses jums sniegs Bite Latvija Sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Mūrniece.

Labots - VIL
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Starp citu, BOOT forumā ir pieņemts necitēt pēdējo postu.

Link to comment
Share on other sites

eMDiiPii

Iestādes PR konts un iestādes darbinieka privāts konts forumā nav viens un tas pats.

E-pasta adrese ar @lmt.lv vēl neko nenozīmē :)

Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks

Kristap - oj nu atradi kur pacepties ...

Līga ir oficiāla bitiniece

un ja viņa spēs šai forumā atbildet uz jautājumiem par Biti

un iztikt bez uzbāzīgas reklāmas vienkārši piedāvājot jaunus labumus bitiniekiem ...

tad viss ok un tauta viņu cienīs ...

Link to comment
Share on other sites

eMDiiPii

Armand, runa nav par to, ka BiteLV (? Līga) ir Bites pārstāvis, bet par to, ka VIL visticamāk tikpat liels LMT pārstāvis kā es LU MII vai tu SIA "Artstudio"

 

P.S. Tu jau iPodu dabūji, ko tu vēl gribi ? :D

Labots - Mazā dumjā mājas pele
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...