Gestapo Jūnijs 3, 2009 Share Jūnijs 3, 2009 saturiski bagātākais topiks iekš boot.lv Tā gan, lielākā daļa nemaz nejēdz par ko ir runa Link to comment Share on other sites More sharing options...
321 Jūnijs 3, 2009 Share Jūnijs 3, 2009 Iisteniibaa citu variantu nav par liizingu. Nu tad njem lizingaaa vai aiznjemies no mamas naudu! Saki ka palidzesi vinai rudenii skabenes marineet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Jūnijs 3, 2009 Share Jūnijs 3, 2009 DnB nord vai SEB banka varētu tev palīdzēt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
321 Jūnijs 3, 2009 Share Jūnijs 3, 2009 ja +10km/h izmaksā 700 Ls. tad es labāk braucu ar tiem pašiem 25km/h Tie ir +30% atruma, ja tu daudz braukaaa tad tas ir loti ieverojams atruma pieaugums. Klaaat naaak veel tehnologiskie risinaaajumi un papildus komforts. Domaju ka var salikt ari velo ar cieto dakshu tada svaraaa kurs maxas letaaak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Jūnijs 3, 2009 Share Jūnijs 3, 2009 NC, nekādi papīri nav jāvāc, ja tev ir algas konts n-tos gadus no plaši atpazīstamiem kantoriem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 3, 2009 Share Jūnijs 3, 2009 Ai ka saka nevienam sirds nesapes ja sheit parunas ari par veloLopelis Ka ur ir ar tiem velo Velo par 300 ls ar noteiktu speka pielietoshanu brauks ar atrumu 25 kmh Par 700 ls ar tadu pashu speeeku minoties uz 30 kmh Un par 1000 ls savukart uz 35 kmh Tapec ka jo vieglaks velo jo atraaak ripo Tam visam akal ir ari otrs gals pac brauceeejs ar savu svaru utt Ka ari visa maxa par tehnologijaaam un komfortu Šeit tu ļoti ļoti pamatīgi kļūdies!!! (Vispār par šo tēmu ir ļoti daudz diskutēts velo forumos...) Velo lauvas tiesu pretestības sastāda gaisa pretestība, tai nav nekāda sakara ar braucamā svaru! Vēl lielu daļu pretestības sastāda rites pretestība, tā gan ir atkarīga no svara, tomēr krietni vairāk no izmantotajām riepām un nedaudz no velo tehniskā stāvokļa. Starp velo pa 300 un velo pa 700 ls svara starpība būs tik vien kā daži (ne vairāk 3 -4) kg. Trasē tas dos ietaupījumu labi ja pāris sekundes. (Bet tādu svara ietaupījumu var panākt pa krietni lētākām naudām apmeklējot toleti un drusku nometot darba "tulznu", jeb rezerves riepu :D ) Svara atšķirība starp 700 un 1200 ls velo būs labi ja 1 - 2 kg. Laika ietaupījums nez vai būs lielāks par sekundes desmitdaļām. Vēl nevajag aizmirst ka mega dārgā un vieglā riteņa izturība būs neliela - tā ir samaksa par mazo svaru - ne velti profiem līdzi brauc auto ar rezerves velo uz jumta..... Secinājums ir tikai viens - ja tu esi PRO klases sportists kurš nopietni trenējās un sacensībās ar parasto riteni ieņem vietas pirmajā desmitniekā, tad nopērkot dārgo riteni būs iespēja pacīnīties par uzvaru. Bet ja sacensībās tiek ieņemta 300 vieta, tad samaksāt 900 ls par 290 vietu nez vai ir saprātīgi. Vēl jo vairāk ja nebraucam sacensībās.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
321 Jūnijs 3, 2009 Share Jūnijs 3, 2009 (labots) Sliku riepas, apspileetaaa maicinja, 28" rati, viegli rati utt, richuka svars, brauceja svars, brauceeeja speejas. Katrs no siem faktoriem dod atruma pieaugumu. Procentuali ari var sakt rekinaaat. Laikam ta 1000 ls vieta bij jaliek lielaks skaitlis, es tikai statistikai painformeeeju kadas ir velo cenu izmainju sekas. Ja braukaa uz pludmali tad tiek ieguuts skaistaks dizains un shadas tadas tehnologijskaas fishkas, bet ari svaram ir nozime! Te lasamviela http://www.xc.lv/index.php?itemid=91 Labots Jūnijs 3, 2009 - 321 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rik0 Jūnijs 3, 2009 Share Jūnijs 3, 2009 Tie ir +30% atruma, ja tu daudz braukaaa tad tas ir loti ieverojams atruma pieaugums.Klaaat naaak veel tehnologiskie risinaaajumi un papildus komforts. Domaju ka var salikt ari velo ar cieto dakshu tada svaraaa kurs maxas letaaak. Da tas cipars +30% ir no pirxta izzīsts. Reāli tie varētu būt max5%. Par tēmu kredīti - nēiegrābies ar sīkumiem. ja nevarēsi to 1200 laikā atdot bankai, tad nākamreiz kad vajadzēs kaut kam nopietnākam (mājai/mašīnai) neviens ar Tevi nerunās vai ierubīs tādu riska %, ka maz neliksies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hrjum Jūnijs 3, 2009 Share Jūnijs 3, 2009 Tēma: nu nez ja nav kredītlīnija uz 1200Ls pieejama, tad visa vēlme ko iegādāt ir tikai emocijas bez racionāla pamata. Ja tik vien kā 150 mēnesī var iekrāt, tad nevaidzētu aparātu virs 600Ls meklēt. Ja aparātam labs dīls jau noskatīts, var ar pašu pārdevēju mēģināt vienoties par nomaksu. Saki 1500, bet gada laikā. Netēma: velo virs 600-700Ls (tipa virs deore LX) ir tikai sportam/fetišam, ja nu vienīgi pats nomin 100Km dienā tad vēl varbūt ir saprotams. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Jūnijs 3, 2009 Share Jūnijs 3, 2009 Autors jau neskaitāmas reizes ir teicis, ka runa nav par velosipēdu.. Un vispār runa ir par pašu aizdevumu. Manas domas ir tādas, ka labāk šobrīd ieliec līdzekļus citur vai arī nopērc kādu lētu velosipēdu, nevis moci vai mopēdu Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaut_kaads Jūnijs 15, 2009 Author Share Jūnijs 15, 2009 Aizdevums dabuuts (privaati (Paldies braalim )) Rakjete ar sarunaata Link to comment Share on other sites More sharing options...
badrap Jūnijs 15, 2009 Share Jūnijs 15, 2009 Kāda tad būs tev tā raķete? Es pieņemu, ka neesmu vienīgais, kas grib redzēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaut_kaads Jūnijs 19, 2009 Author Share Jūnijs 19, 2009 (labots) Nu kad jau TIESHAAM buus, tad jau varbuut paraadiish Ir Galvenais lai ilgi ripo Topiks meezhams na* bankas, lai dziivo radi Labots Jūnijs 19, 2009 - kaut_kaads Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts