Jump to content

Viasat jaunaakais piedaavaajums


Recommended Posts

Viasat Ilggadeejiem klientiem dod iespeeju sanemt 30Ls atlaidi. Atnaak jauks piedaavaajums kaa ilggadeejam klientam, apaksaa gan rakstiits ar vairs ne tik lieliem burtiem ka jaapaarsleedz liigums uz 2 gadiem. :)

Protams ja zinaatu ka peec gada nebuutu jaamaksaa 30Ls meenesii tad jau vareetu uz ko taadu parakstiities, bet.....

Link to post
Share on other sites
  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • base7

    29

  • Dexs

    11

  • CAP

    10

  • MartiniB

    10

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kā ta nebūs? ticket jau rādīs. Tiem, kam jāsakuļ, attēla kvalitāte nav svarīga...   

Nē, Capam. Ar šķīvi ir lielāka ņemtne un terminēts līgums. LTC, Nopērc kartiņu un maksā tikai tad, kad skaties. Nereklamēju LTC, bet noteikti izdevīgāks ka viasats. 

Sorry, par oftopic, bet par to internetu interesanti uzrakstīts. Man te ir, kam 80+  un internetā katru dienu pasēž.

Tas saucas - slēdz līgumu uz 1. gadu un dabū 2 mēnešus bez abonentmaksas, jeb līgums uz 2. gadiem - četri mēneši bez abonentmaksas.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Jā, skatos šamo mājaslapu -

" Piesaki "Viasat Gold" līdz 31. augustam un saņem bezmaksas uzstādīšanu!

Nenokavē, pieteikties tagad ir izdevīgāk:

Piegāde bez maksas;

Uzstādīšana bez maksas;

Pieslēguma maksa tikai Ls 0,02. "

cik jauki ir tie 2 santīmi :)

Link to post
Share on other sites

Kādas te atlaides, kādas te akcijas ... Valdība taču tūlīt atkal cels PVN uz 23%. Vai kāds vēl atcerās par cik pieauga cena Viasatam, kad PVN jau cēla šā gada sākumā ??? Ne jau par tiem trīs procentiem, bet krietni vairāk ... Drīz jau vairs vispār nebūs kas šiem maksā, jo lielākā daļa Viasat klientu dzīvo laukos. Bet tur - bēdu ieleja ... Pats Viasat gan piereģistrēts Igaunijā un mūsu problēmas viņiem pie kājas.

Edited by MārcisB
Link to post
Share on other sites

Kā jums patīk?

 

Atteikšanās

Klientam ir tiesības atteikties no TV1000 Premium kanāla abonēšanas 14 (četrpadsmit) dienu laikā noTV1000 Premium kanāla pieslēgšanas dienas, rakstveidā iesniedzot VIASAT iesniegumu par atteikšanos no šī kanāla. Iesniegumu Klients var nosūtīt VIASAT pa pastu uz adresi a/k 95 vai e-pastu viasat@infomail.lv.

 

 

A kas notiek pēc 14 dienām....

 

 

Un kāpēc nav mājas lapā foruma...

Edited by Viktors
Link to post
Share on other sites

Da tur vispār klientiem tikpat kā nekādu tiesību nav.... Teiksim anulēt līgumu (pēc pirmo divu gadu līguma termiņa beigšanos) ir ĻOTI LIELA problēma. Paziņa pirms jaungada uzrakstija iesniegumu, aizsūtija karti ar ierakstīto vēstuli, viss tip top. Vakar šim zvana no Viasat :x - esot parādā 100.-Ls :good: Čomu gandrīz trieka ķēra... :-?

Link to post
Share on other sites
raffaello

lai viņš patriec to viasatu. nekur nav uzpiests ka pēc diviem gadiem līgums pagarinās automātiski. kautkāds idiotisms. nekur tādu hujiņu neēsmu redzējis.

Link to post
Share on other sites

Labāk ar to kaktu firmu nesaistīties, pēc tam dikti grūti vaļā tikt. Man 3 latu pēc no creditreformas 13 Ls pieprasījums pienācam, kaut rēkins bija jau pārmaksāts. Viņi paši nezina, kas pie viņiem notiek. Jaunu klientu piesaiste notiek labi, par kvalitāti ar nevar sūdzēties, bet klientu serviss ir galīgā ķīsēlī. Neatbild uz epastiem, solās atrisināt jautājumu par kavētu maksājumu, bet kaut kā neizdodas tikt skaidrībā. Un maksu kad grib tad pieliek un cik grib tik pieliek klāt.

Link to post
Share on other sites

Viasat ir kaut kāds bubulis. Lai nu kā, bet es ar to kantori nesaistītos. Viens mans kolēģis paņēma Viasat komplektu, bet ar domu, ka pats uzstādīt. Neizdevās, nebija pārklājums Saulkrastos. Atbrauca Viasat cilvēki, un tiešām konstatēja, ka Saulkrastos tieši tajā vietā nav signāla. Bet tā kā līgums ir noslēgts uz diviem gadiem, ir jāmaksā. Cilvēks mēģināja kaut kādā veidā noregulēt to problēmu - neskatos, tātad man nav par ko maksāt. Bet Viasat pa tiešo uz Creditreform. Un mans kolēģis maksā Viasatam par neko , ka tik nebūtu Creditreform sarakstā. Tā ir tīrā reketieru banda.

Link to post
Share on other sites

wow!

Kas tā par vietu kur nav signāla? :o Laikam būdiņa meža vidū! :D

Varēja tad kādam citam to viasat nogrūst!

Edited by ginnnts
Link to post
Share on other sites

nu,droši vien Latvijas bermuta trujstūris,poraiņu mežā arī nevarot dažās vietās noķert nevienu sputņiku.man vienam pazīstam tieši siriusam 100gadīgs bērzs bija priekšā.

kā saka,gribi atriebties kādam?uzdāvini viasat abonamentu :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
mistachuck
Viasat ir kaut kāds bubulis. Lai nu kā, bet es ar to kantori nesaistītos. Viens mans kolēģis paņēma Viasat komplektu, bet ar domu, ka pats uzstādīt. Neizdevās, nebija pārklājums Saulkrastos. Atbrauca Viasat cilvēki, un tiešām konstatēja, ka Saulkrastos tieši tajā vietā nav signāla. Bet tā kā līgums ir noslēgts uz diviem gadiem, ir jāmaksā. Cilvēks mēģināja kaut kādā veidā noregulēt to problēmu - neskatos, tātad man nav par ko maksāt. Bet Viasat pa tiešo uz Creditreform. Un mans kolēģis maksā Viasatam par neko , ka tik nebūtu Creditreform sarakstā. Tā ir tīrā reketieru banda.

Nu ja reiz tavs kolēģis maksā to naudu, tad viņš arī ir pelnījis to darīt, ja vien nepietiek tik daudz prāta, kā uzrakstīt ierakstītu vēstuli viasatam, ar sekojošu saturu:

Vietā (Latvijas republikas teritorijā), kur viņš atrodas vēlas saņemt viasat pakalpojumu, attiecīgais pakalpojumu sniedzējs nespēj nodrošināt šo pakalpojumu. Līdz ar to, saskaņā ar līguma nosacījumiem, no vienas puses pakalpojums netiek snigts, ar ko klientam ir tiesības pārtraukt līgumsaistības un nemaksāt par nesniegto pakalpojumu, ko arī vajag minēt - atsakos no jūsu pakalpojuma, jo jūs nepildat tādā un tādā punktā atrunātas saistības. Viņi var sniegt prasību tiesā, griesties pie piedzinējiem un vispār apstāstities, viņiem neko neizdosies panākt. Tik, ja tas process aizies līdz tiesai, vajag parūpēties, lai viņa intereses tur pārstāv profesionālis, par tēriņiem raizēties nevajag, jo izdevumus sedz zaudētājs, arī jurista pakalpojumus. Tikai svarīgi, lai tas netiek izskatīts Šķīrējtiesā, ja līgumā nav atrunāta alternatīva, tad diemžēl PTAC, lai beidzot tie bezzobainie labs cilvēki sāk kustināt savu pakaļu.

Link to post
Share on other sites
Didzis

Vispār jau pareizi ir ka maksā ne par ko. Kas tad lika parakstīt papīrus, ja nemaz nav signāla. Tak vispirms vajag meistaru atsaukt, lai noskaidro, vai vispār Viasatu var uztvert, bet pēc tam štukot par līguma parakstīšanu. Kurpes tak mēs bodē vispirms uzlaikojam un tikai pēc tam maksājam, ar ko tad SAT uztversana savadāka? Cilvēku stulbums ir neizmērojams :-D .

Link to post
Share on other sites

Aha, saukt meistaru, makstāt tam lai atklātu, ka signāls nav. Lai nu kā, VIasat reklamē - "Visā Latvijā". Ja tajā vietā nav signāla, tātad Viasat nespēj sniegt savu pakalpojumu. Viss, līgumu var lauzt...

Edited by rubb
Link to post
Share on other sites
Viasat ir kaut kāds bubulis. Lai nu kā, bet es ar to kantori nesaistītos. Viens mans kolēģis paņēma Viasat komplektu, bet ar domu, ka pats uzstādīt. Neizdevās, nebija pārklājums Saulkrastos. Atbrauca Viasat cilvēki, un tiešām konstatēja, ka Saulkrastos tieši tajā vietā nav signāla. Bet tā kā līgums ir noslēgts uz diviem gadiem, ir jāmaksā. Cilvēks mēģināja kaut kādā veidā noregulēt to problēmu - neskatos, tātad man nav par ko maksāt. Bet Viasat pa tiešo uz Creditreform. Un mans kolēģis maksā Viasatam par neko , ka tik nebūtu Creditreform sarakstā. Tā ir tīrā reketieru banda.

 

 

Tā nevar būt. Man čuhņā arī negāja, visu dienu nočakarējos uz jumta, viss gāja, bet ne SIRIUS, nākamajā dienā pārvietoju šķīvi no jumta uz šķūņa sienu, 3reiz zemāk, 10metrus uz sānu, un signāls 100%.

Link to post
Share on other sites

Tiko bija saskarsme ar visat pārstāvi . Biju viskautko dzirdējis, bet nezināju ka šiem tik švaki . Lieta šāda : zvans uz manu mobīlo un kāda dāmīte stādās priekšā kā viasat kompānija. OK , domāju, ka cilvēks automātā krieviski, bet kat es principiāli latviski , bet ši TIKAI krieviski, tad es sapratu ka tādu šaraskinu kantori vēl vajag pameklēt, ja nevar pieņemt darbā cilvēku kas STRĀDĀ AR KLIENTIEM Latvijā un neprot LATVISKI! Nu labi , kas tad man lai arī pastāsta ko tad piedāvā -nobēra to tekstiņu krieviski par super piedāvājumu , BET kad pajautāju kur ir garantijas, ka kā šogad , kad pacēla PVN , šie neadekvāti paaugstināja cenu? Reakcija bija momentānā - nometa klausuli :) . Pēc šis sarunas manās acīs viasat kā kompānija ir apaļa NULLE! Tagat tīri labi saprotu kāpēc tauta cepās par šo sniegtajiem pakalpojumiem....

Edited by oxygen
Link to post
Share on other sites

Un kur viņi rauj tos tel. nr, tas arī īpaši likumīgi drošvien nav - pazvanīja man uz ltc telefonu, kura nr nav tel. grāmatā. :shock:

Link to post
Share on other sites

oxygen - nu nez.. nez.. neizklausās pēc VIASAT pārstāvja.. varbūt tiešām kāds šaraškinu kantoris. Lai gan esmu VIASAT klients, arī man reizēm ir zvanījuši ar piedāvājumu un vienmēr ar mani ir runājuši latviski, kā arī nekad nav pārtraukta saruna pēkšņi.

Link to post
Share on other sites

Oftopiks, bet ...

Man ir tas Viasats, jo vienkārši nav citu alternatīvu. Cik bijusi saskarsme ar klientu apkalpošanu, ta itkā nekādu sūdzību. Jā Creditreformu ar dabūjām uz sava kakla, jo sukas pie līguma pārslēgšanas nebija norādījuši ka jāapmaksā ir kaut kāda cedele kas pie tam bija kopija, ne oriģināls. Bet to izdevās nokārtot pat bez maksāšanas creditreformai. Tas jau vispār besī, ka nevis brīdina, bet pa tiešo pie kredītpiedzinējiem ...

 

A par to telemārketingu. Cik man zināms šie izmanto kaut kādu mārketinga kantori, kuram totāli sūkā informācijas uzkrāšana.

Un kur dabū tel nr??? Protams šie cenšas iepotēt, ka dators ģenerējot. Bull*hit. Viens čoms aizgāja no darba vienā moboperatoru kantorī un paķēra līdzi visu telefona numuru db. Lūk tā arī tie mārketinga kantori dabū telefona numurus.

Link to post
Share on other sites

CAP, es arī domāju ka tā nevar būt, bet.... Nedomāju, ka kāda ''maša'' uz savu roku nodarbojās ar tā pakalpojuma reklamēšanu . Lai gan, nav izslēgts , ka viasat ir izdarijis kādai kompānija pasūtijumu, lai šie gādā klientus, bet kompānija.... Principā es kā klients nekad neiedzilināšos kas kam ko , bet ja man zvana kādas kompānijas vārdā, tad....

Par telefona numuru: pirmais jautājums, ko es uzdevu ''Kur dabūjat manu numuru ''. Atbildēja ka kompis uzģenerējis ( ?!) . Vispār , pēc mana kontakta šiem sajūta ka kantoris vai nu iet uz grunti ( nav spējīgs samaksāt operatorei kas mācētu latviski) , vai arī tiem kas pie šprices, galīgi nav saprašanas par darbu ar klientiem ( varbūt arī tāpēc tik daudz neapmierināto kas ir iekrituši viņu tīklos) . Ja LTC palaidīs, kā solīts kopā 70 kanālus, tad tas viasat aizies pa skuju taku ( vismaz maksas satelītkanāli, jo klientu skaits būs nīkulīgs pie šitādas biznesa taisīšanas)

Link to post
Share on other sites

oxygen.. domāju, ka VIASAT dēļ saviem 24-36mēn. līgumiem, attiecīgo periodu var dzīvot diezgan mierīgi :)

Link to post
Share on other sites

Nu jā vēl tā viltība ka automātiski pagarinās, ja savlaicīgi neatsakies.... Tik , ar to nelāgo slavu ... Principā netīrs ( vai šinī gadijumā nekorekts) biznes var būt veiksmīgs īslaicīgi, bet ilgstoši nē. Visādā ziņā, ja līdz šim es biju dzirdējis pa ausu galam pa viņu izgājieniem, tad klātienē guvu apstiprinājumu un ... un dabūja viasat vēl vienu aktīvu pret propogandētāju. Visādā ziņā, kad kāds taujās vai ir vērts, tad manu atbildi ( un arī stāstiņu ) jau varat iedomāties :) . Vispār , kas Baltijā , tiem viasat ir pie šprices? Nu biznesa modelis baigi izskatās pēc tāda kāds ir modē pie mūsu kaimiņa, austrumos . Tipa, neapjāsi, neesi normāls ''buznesmenis'' .

Edited by oxygen
Link to post
Share on other sites
mistachuck

Es protams varu kļūdīties, bet pēc LV likumiem, pēc pirmā līguma termiņa beigām, pagarinot un pēc tam pārtraucot, nevienai no līgumslēdzēju pusēm nav tiesību pieprasīt līgumsodus, kas bij saistoši pirmajā saistību periodā, tādējādi, mēnesi iepriekš rakstiski brīdinot otru pusi ir tiesības pārtraukt saistības, un otrai pusei nav pamata pieprasīt līgumsodu, kas bij saistošs pirmā līguma darbības periodā, jo ar tā darbības beigām KLIENTS savas saistības (dotajām atlaidēm) ir izpildījis.

Tā ka šeit jau nu nekādas viltības nebūs, ja vien paši KLIENTI būs tik stulbi, ka uzķersies uz VIASATA viltībām, izsūtot nepamatotus rēķinus, par kautkādiem mistiskiem līgumsodiem, kuriem nav pamata. Izņēmuma gadijums ir, ja pats KLIENTS ir noslēdzis jaunu līgumu, kura darbības laikā ir šie paredzētie līgumsodi.

Edited by mistachuck
Link to post
Share on other sites

Nesmu tikt tālu bijis ''attiecības'' ar viasat, nezinu ka līguma pagarināšanu, bet ir bijis gadijums ar citu kantori. Principā ierakstīts, ka ja klients ...periodā pirms beigām nepaziņo par lauzšanu, līgums tiek pagarināts AR VISIEM nosacijumiem uz tādu pašu periodu. Tauta paraksta un...., ja pietiekoši gudrs tad beigās var apstrīdēt, bet , parastais mirstīgais nav pārliecināts par to, ka nebūs problēmas un ... . Kā ir viasat varbūt var pakomentēt kāds kam ir reāls līgums , kas tajā rakstīts, kāda pieredze pēc beigām. Es , personīgi no šadiem ''buznesmeņiem'' turēšos tā patālāk. Ka saka, pirmais iespaids ir tas noturīgākais.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nice :)

 

KP soda "VIASAT AS" un SIA "TV3 Latvia" par dominējošā stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu

 

18.jūnijā Konkurences padome (KP) pieņēmusi lēmumu par naudas soda un tiesisko pienākumu piemērošanu "VIASAT AS" (Igaunija) un SIA "TV3 Latvia" par dominējošā stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu TV3 kanāla izplatīšanas tirgū Latvijas teritorijā. "VIASAT AS" piemērots naudas sods Ls 47 400, bet SIA "TV3 Latvia" – 40 000 Ls apmērā, informē KP vecākā referente sabiedrisko attiecību jautājumos Inita Kabanova.

 

TV3 kanālu vairumtirdzniecības līmenī (citiem maksas televīzijas operatoriem) ir tiesīga izplatīt gan SIA "TV3 Latvia", gan "VIASAT AS", kas ir savstarpēji saistītas komercsabiedrības un kopīgi īsteno stratēģiju attiecībā uz TV3 kanāla izplatīšanu.

 

Abu komercsabiedrību pārkāpums izpaudies kā kanāla TV3 sasaistīšana ar citiem VIASAT piedāvātajiem kanāliem. SIA "TV3 Latvia" kopīgi ar "VIASAT AS" TV3 kanāla retranslēšanas licences saviem sadarbības partneriem piedāvāja iegādāties tikai komplektā ar kanāliem 3+, TV6 un VIASAT Sport Baltic. Savukārt "VIASAT AS" TV3 kanāla retranslēšanas licenci vienam no saviem sadarbības partneriem – SIA "Lattelecom" – piedāvāja iegādāties tikai VIASAT Gold pakas ietvaros, liedzot no VIASAT Gold pakā ietvertajiem kanāliem veidot savas programmu pakas.

 

TV3 par unikālu un līdz ar to ar citu kanālu neaizstājamu padara gan translēšanas valoda (tas ir viens no diviem nespecializētu tēmu komerctelevīzijas kanāliem latviešu valodā) un saturs (te īpaši minami "VIASAT AS" ekskluzīvie līgumi par vairāku Latvijā populāru sporta veidu čempionātu pārraidi), gan nacionālā apraide, kas, savukārt, ir būtiski skatītājiem – maksas televīziju operatoru klientiem.

 

"VIASAT AS" un SIA "TV3 Latvia" kā vienīgie TV3 kanāla retranslēšanas licenču izplatītāji atrodas dominējošā stāvoklī TV3 kanāla izplatīšanas tirgū Latvijas teritorijā, tādējādi uz šīm komercsabiedrībām attiecās dominējošā stāvokļa ļaunprātīgas izmantošanas aizliegums, kas nozīmē arī aizliegumu sasaistīt dažādus pakalpojumus, šajā gadījumā – padarīt TV3 kanāla retranslēšanas licences iegādi atkarīgu no tā, vai klienti iegādāsies arī citu kanālu vai kanālu paku licences.

 

Lai nodrošinātu konstatēto pārkāpumu izbeigšanu, kā arī novērstu šo pārkāpumu turpmāku atkārtošanos, KP uzlikusi "VIASAT AS" un SIA "TV3 Latvia" tiesiskos pienākumus, uzdodot nodrošināt iespēju iegūt licences tiesības TV3 kanāla retranslācijai maksas televīzijas operatoru elektronisko sakaru tīklos, nesasaistot TV3 kanālu ar citiem specializētu tēmu un/vai nespecializētu tēmu kanāliem, un par iespēju iegūt licences tiesības uz TV3 kanāla retranslāciju atsaistītā veidā informēt savus sadarbības partnerus.

 

Lietu pret "VIASAT AS" un SIA "TV3 Latvia" KP ierosināja pēc SIA "Lattelecom" iesnieguma. SIA "Lattelecom" darbojas kā maksas televīzijas operators un klientiem piedāvā digitālās televīzijas pakalpojumus.

 

Avots:

 

http://www.diena.lv/lat/izklaide/televizij...igu-izmantosanu

Link to post
Share on other sites
Viasat Ilggadeejiem klientiem dod iespeeju sanemt 30Ls atlaidi. Atnaak jauks piedaavaajums kaa ilggadeejam klientam, apaksaa gan rakstiits ar vairs ne tik lieliem burtiem ka jaapaarsleedz liigums uz 2 gadiem. :)

Protams ja zinaatu ka peec gada nebuutu jaamaksaa 30Ls meenesii tad jau vareetu uz ko taadu parakstiities, bet.....

 

kārtējais lohatrons, lai noturētu klientus, izmanto situāciju ka valstī krīze un daudzi par katru ietaupītu latu būs gatavi uz jebko

paziņa stāstija, ka creditreform bāzē kopš pvn pacelšanas pilns ar viasat un izzi parādniekiem, laikam šmaukšanās ar cenu pacelšanu norakstot uz pvn izmaiņām ļoti daudziem ne tikai nepatika, bet arī pa maku iesita pamatīgi, un ar katru mēnesi to skaits tikai pieaug, cik saprotu arī izzi līdzīgu politiku piekopj, ka tiklīdz nesamaksā sūta reketkantorim lai risina parādpiedziņu. jāsaka gan ka iekļūt viņu sarakstos nav patīkama vēsts, jo tur pat par 3Ls parādu, jo nenomaksāja kaut kādu pēdējo atslēgšanas rēķinu, vēlāk var būt problēmas saņemt kādu kredītu bankā, vai pieteikties uz akcijas preci, ja izvēlētā kompānija izmanto kredītkontrolei šito reketieru datu bāzi (reāls gadījums iz dzīves)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Re, ko atradu vienā forumā:

 

 

Viasat предложит новые HD каналы балтийским странам

 

Один из самых известных спутниковых операторов в Европе - VIASAT, в государствах Балтии изменил предложение по HD-каналам. Новые каналы в высокой четкости можно будет получить в Литве, Латвии и Эстонии. Первоначально Viasat решил, что будет включать только один HD канал - это документальный канал National Geographic HD.

На этот раз Viasat предложит такие каналы, как TV-1000 HD Viasat, Viasat Sport HD и вышеупомянутый канал National Geographic HD. :boast:

Link to post
Share on other sites
MartiniB

Dexs-am eest nedod, dod tik paspamot :)

ne hd tv ne hd uztveereejs saimnieciibaa

 

NGC HD njemams no citiem pavadonjiem un ar ru celinju

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...