Jump to content

Triatel prasa maksu par rēķina saņemšanu pa pastu


Shampuns
 Share

Recommended Posts

Triatel ziņo, ka turpmāk plāno iekasēt maksu par rēķina saņemšana pa pastu - Ls 0.70. Var saprast, ka operators vēlas samazināt attiecīgas izmaksas, taču ja nemaldos ir noteikumi (slinkums meklēt), kas nosaka, ka operatoram ir pienākums nodrošināt klientam ikmēneša rēķina sūtīšanu pa pastu. Ne ja visiem ir pieejams internets un/vai vēlme saņemt elektronisko rēķinu.

 

Kā ir zināms, pārejie lielie operatori aicina klientus izvēlēties e-rēķinu, rīkojot kampaņas un solot dažādus labumus. Triatel izdarīja savādāk, bet vai saskaņā ar spēkā esošajiem noteikumiem? Jūsu viedoklis?

Link to comment
Share on other sites

Baltcom laikam arī dara to pašu. Domāju, ka dara pareizi. Un ja kādam nav pieejams internets, tad tā ir viņa problēma. Ir taču 2008.gads, 21.gadsimts.

Link to comment
Share on other sites

Nez, es biju pie triatel un man uzreiz brīdināja par šādu lietu.

Nu i kam tas papīra rēķins vajag? Atejas papīrs priekš pakaļas būs labāks.

Link to comment
Share on other sites

Likumums prasa nogaadaat reekinu klientam, kaada formaa nav iipashi buutiski. Ja gribi luksus pakalpojumu to sanjemot printeetu, tad par papildus servisu jaapiko.

Link to comment
Share on other sites

Piekrītu, ka elektroniskais rēķins ir OK un pats tādu regulāri saņemu. Šādi mēs atbildīgi izturamies pret dabu u.t.t., taču ja pēķšņi spēkā esoši noteikumi prasa nodrošināt šādu pakalpojumu abonentam, tad komersantam būtu tie jāpilda, ko iespējams kādam tas ir svarīgi.

 

Noteikumi par abonenta rēķina detalizācijas pamatlīmeni nosaka, ka:

5. Komersants nodrošina abonentam noteikumu 2.punktā noteiktās informācijas pieejamību pēc abonenta - fiziskas personas izvēles papīra formātā vai elektroniski un abonentam - juridiskai personai elektroniski (piemēram uz abonenta e-pasta adresi vai komersanta mājas lapā u.c.).

3. ... Komersants noteikumu 2.punktā noteikto informāciju iekļauj rēķinā vai tam pievieno.

Lūk, vismaz šie SPRK noteikumu divi punkti liek domāt, ka abonentam ir tiesības saņemt rēķinu arī papīra formā.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kasparz

Sen jau vajadzēja. Aizeju uz pastu nosūtīt/saņemt sūtijumu, priekšā rēķinu maksātāju rinda, aizeju uz banku iemaksāt naudu vai veikt kādus darijumus, kurus nevar veikt ar bankomāta/iemaksas bankomāta/ibankas palīdzību, atkal priekšā rēķinu maksātāji. Un nejau tas, ka cilvēkiem nav pieejas internetam, bet viņi vienkārši ir pārāk tizli, lai izmantotu blakus esošu ibankas automātu un apmaksātu visas savas zarazas.

Link to comment
Share on other sites

to Shampuns:

Es nekur tevis pieminētajā 5.punktā neatradu, ka komersantam papīra rēķins (arī jebkuras citas formas) ir jānodrošina par velti. Stulbi, bet 5.punkts juridiski nav pārkāpts. Papīra rēķinu tev nodrošina par attiecīgu samaksu.

Un komersanti juridiski neiekasē naudu par papīra rēķinu, bet par tā nosūtīšanu. Tā ir diezgan liela šķirba un tāpēc viņiem neko piesiet nevar.

Link to comment
Share on other sites

Stulbi kaut kā sanāk. Galapatērētājam gan jāsedz uzņēmēja izdevumi, gan jānodrošina peļņa vienlaikus (ņemot vērā LTC peļņas rādītājus). Viņi atsūtīja mums info par izveidotu epasta kasti... bet pēc kāda laika pacels interneta abonēšanas maksu, motivējot ar to, ka nepieciešama peļņa, ko ieguldīt attīstībā. Jātiesājas... bet vajadzīgs laiks un nauda...

Link to comment
Share on other sites

to q64silver:

Uzņēmējdarbības veikšanas viens no mērķiem ir peļņas gūšana. Tāpēc man neliekas loģiski, ka uzņēmējam būtu kaut kādā veidā jāsponsorē patērētājs.

Pēc tavām domām, kam tad būt jāsedz uzņēmēja izdevumi un kam būt jānodrošina peļņa?! Kuros sociālisma laikos tu vēl dzīvo?!

Edited by _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Interesanti.. boot forumā laiks ir iepostēt, bet izveidot epasta kastīti un nosūtīt iesniegumu par to, ka rēķinu vēlies saņemt elektroniski laika nav.. dīvains cilvēks tu esi :)

 

p.s. pašam papīra veidā nāk rēķins par komunālajiem maksājumiem un KTV :) (Par tiem vēl samaksu neprasa)

Link to comment
Share on other sites

Jāsponsorē :lol: Lai no peļņas un apmaksā savus izdevumus... Labāk jau tad sociālisms ar veciem partijas smerdeļiem nekā šlesers un līdzīgie, kuri, barojoties no valsts siles, attīsta savu biznesu...

 

Interesanti.. boot forumā laiks ir iepostēt, bet izveidot epasta kastīti un nosūtīt iesniegumu par to, ka rēķinu vēlies saņemt elektroniski laika nav.. dīvains cilvēks tu esi icon_smile.gif

 

Nav tava darīšana kam man ir laiks un kam nav... . Incanti, vai šādus LTC paziņojumus saņēma arī tie, kuriem nav ineta? :lol:

Edited by q64silver
Link to comment
Share on other sites

Es nekur tevis pieminētajā 5.punktā neatradu, ka komersantam papīra rēķins (arī jebkuras citas formas) ir jānodrošina par velti. Stulbi, bet 5.punkts juridiski nav pārkāpts. Papīra rēķinu tev nodrošina par attiecīgu samaksu.

Un komersanti juridiski neiekasē naudu par papīra rēķinu, bet par tā nosūtīšanu. Tā ir diezgan liela šķirba un tāpēc viņiem neko piesiet nevar.

5. punktā nav, bet 1. gan ir.

1. Šie noteikumi nosaka prasības attiecībā uz rēķina detalizācijas pamatlīmeni, saskaņā ar kuru elektronisko sakaru komersants (turpmāk – komersants) bez maksas nodrošina abonentiem iespēju:

 

Protams, ka varam nonākt līdz absurdam un pateikt, ka komersants nodrošina bezmaksas rēķinu papīra formātā, piemēram tikai klientu apkalpošanas centrā un laikam tad varētu pateikt, ka noteikumi tiek ievēroti, jo nekur nav rakstīts ka rēķins vēl būtu jānogāda - nāc un saņem.

Link to comment
Share on other sites

silver - tas bija domāts šampūnam...

 

šampūn.. - neizrauj no konteksta.. bez maksas nodrošina rēķina detalizāciju, nevis paša rēķina saņemšanu pa pastu..

Link to comment
Share on other sites

...šampūn.. - neizrauj no konteksta.. bez maksas nodrošina rēķina detalizāciju, nevis paša rēķina saņemšanu pa pastu..
Man šķiet loģiski, ka ja saliekam kopā šādu informāciju: Komersants noteikumu 2.punktā noteikto informāciju iekļauj rēķinā vai tam pievieno... un Komersants nodrošina abonentam noteikumu 2.punktā noteiktās informācijas pieejamību pēc abonenta - fiziskas personas izvēles papīra formātā - no tā izriet, ka abonentam ir tiesības saņemt rēķinu ar noteikto detalizācijas līmeni papīra formātā. Vai tas ir jāpiegādā pa pastu vai jāsaņem uz vietas - tas jau ir cits jautājums. Iedomājies klientu no Kuldīgas, kurš vēlas saņemt rēķinu papīrā formātā (kā jau ir noteikumos rakstīts viņam ir tādas tiesības) ir jābrauc uz Rīgu?

Un runa iet par to, nevis kā ir loģiskāk, labāk, ērtāk u.t.t., bet vai komersants ievēro noteikumus, tas arī viss.

Link to comment
Share on other sites

Šampūn.. bet komersants taču pilda noteikumus un piegādā rēķinu ar visu detalizāciju.. tikai prasa saprātīgu summu tā bezmaksas rēķina nosūtīšanai pa pastu.. pasta pakalpojumi taču nav bezmaksas. Un vispār beidz reiz iespringt.. izveidot epastu vai arī maksāt tos 70s.

 

p.s. Tokrai - Parex par atskaiti ņem 1ls.. agrāk bija 25s :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...