-
Tēmu lasa 0 biedri
- No registered users viewing this page.
-
Kas ir tiešsaistē 15 biedri, 0 Anonīmi, 279 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)
- 138
- ImissimI
- base7
- marter
- Dils
- AndrisBB
- kava
- Miervaldis Sarkanabols
- hehe
- binary
- Aigus
- RudeWolf
- tinch
- piekuuns
- Mielestapa
-
Biedru statistika
27397
Kopā biedri5180
Bieži tiešsaistēNewest Member
Avro2
Pievienojies
-
Jaunākie Ieraksti
-
Taču tur neviens neko nevērtē, tas no fantāziju pasaules. Naudu jau atpakaļ dot neviens negribēs, ja vien nav citas izejas. Ja būs lētāk salabot kā jaunu dot vietā, tad labos. Ja nē, tad iedos jaunu. Ja atdod atpakaļ pavisam nelietotu, tad ieliek kastītē ar uzrakstu 'atjaunots' un pārdod tālāk, ja tur kāda peļņa sanāk. -
Tu plānoji 6-8, bet ražotājs plānojis ka divus, i to tāpēc ka likums liek
-
Es neprotu lamāties, un es ciest nevaru konfliktus. Vispirms e-pasts. Ja ignorēs un arī telefons turpinās kavēties, tad var domāt, kā rīkoties tālāk. Starp citu, Depo savulaik veica 100% atmaksu iegremdējamam ūdens sūknim. Vispirms gan mēģināja atteikt garantiju, jo biju "modificējis" barošanas vadu, bet pēc iebildumiem, ka tas nu nekādi nevarēja ietekmēt radušos defektu (plīsusi pludiņa vada izolācija, kā rezultātā sūknī iekļuvis ūdens un radījis īssavienojumu), kaut kā tomēr piekāpās. Ar akveduktu arī tīri OK pieredze. Un kā tad to "gūto labumu" novērtēt? Tehnika nav desa, kur varētu centimetrus nomērīt. Kādam telefons pēc gada-pusotra jau norakstāms, citam pēc tā gada-pusotra telefons ir gandrīz kā no rūpnīcas - praktiski bez skrāpējumiem, akumulatoram nolietojums gandrīz nekāds, USB ports gandrīz nelietots utt utjp. Es, piemēram, to telefonu biju plānojis lietot nevis gadu-pusotru kā citi, bet gadus 6-8, attiecīgi ja kādam pa gadu ir 100% nolietojums, kādam citam - knapi 15%. -
Neviens matus neskalda. Pārdodot jau rēķinās ka % atgriezīs, % pazudīs, par % nesamksās utt. Kāda nozīme cik tur kāds lietoja, ja tav verķis pēc atgriešanas tāpat iet miskastē? -
Desas cenā ir ierēķināts bezmaksas desas gabaliņš pagaršošanai. Kad darījums ir noticis, par atgriezto un jau iekosto var atgriezt tikai par atgriezto daļu, par jau gūto labumu nav nekas jāatgriež. Var atgriezt, bet likums to neliek, un cenā ir iekļauti reālie esošie riski, nevis izdomājumi kā būtu ja būtu. Tas ir tirgus.
-
Arī labi, bet uz epastu vieglāk likt mīksto, nekā klausulē klausoties košiem epitetiem bagātinātu, uzstājīgu prasību proaktīvāk risināt situāciju. Avots? -
Ja nemaldos, ziepju trauks, varu kļūdīties par tilpumu, bet, kā jau teicu, kaut kāds grūti atrodams laidiens. -
0.01 paaudzēm jaunāku. moore law is dead. tagad ies uz AI/ML utt jauni telefoni bus japerk
-
Es vispār esmu dizgan izbrīnīts, ka tos telefonus remontē. Uzražot jaunu var "tumšajā rūpnīcā" roboti, kamēr jāremontē "cilvēkam ar prasmi". Nu ja nu kaut kādā Pakistānā vai Kambodžā. -
-
Tie garantijas remonti nekādu jēgpilnu peļņu ganjau neienes, tāka prioritāšu lejasgalā. Salabos kad nebūs neko citu ko darīt 😂 Ganjau pēc Jaungada dabūsi. -
Starp citu, termiņu var pat ļoti viegli definēt. 14 dienu "izmēģinājuma perioda" termiņu tak spēja definēt, vai ne? Kāpēc tieši 14, nevis 7 vai 28? Ja pateiktu skaidri, ka "viedtālruņiem - 28 kalendārās dienas" (vai 42, vai 56), tad tas viestu kaut kādu nebūt skaidrību un "drošības sajūtu". Tas neuzliktu par pienākumu tirgotājam pēc tam dienām automātiski atgriezt naudu, bet dotu patērētājam iespēju pēc tām dienām saņemt naudu, *ja* viņš to vēlas. Šobrīd kaut kāds izplūdis "saprātīgs termiņš" būtībā nekādā veidā nepasargā patērētāju un neuzliek tirgotājam/ražotājam par pienākumu atgriezt naudu par preci - sak', "piedodiet, šobrīd ekrāni nav pieejami, pagaidiet 3 mēnešus, mūsuprāt, tas ir saprātīgs termiņš". -
Skaidrs ka tas ir ieļauts cenā 😂 Iekļauts cenā ir arī tas ka reizēm var iedot 50% atlaidi -
Jā, gana daudz sūdzību ir lasīts. Tas tā kā būtu viens no iemesliem, kāpēc to telefonu tik ilgi "marinēju". Problēma ar ekrānu sāka izpausties jau pirms kāda gada, bet pēc kāda laika kļuva mazāk izteikta, retāka, mazāk traucējoša. Nu vismaz webā statuss pāris dienas bija "Pieņemts", pēc tam nomainījās uz "Atrodas partnera servisā". Tātad kaut kas ar viņu tika darīts. Man drīzāk gribētos ticēt, ka sūtīšanas laikā paka kaut kur noklīdusi Domāju, ka tās SMS ir automātiskas - ik pēc 7 dienām. Laiks mazliet nostaigā (10:52, 10:48, 10:54), bet tas varētu būt saistīts ar to, ka nenosūta visiem vienlaicīgi. Neviens nav teicis, ka tas jau nav iekļauts cenā. Pagaidām nosūtīti e-pasti TSC un TET. No TSC cerēju šodien atbildi (iepriekš tā bija - nosūtīju 11.11, atbildi saņēmu 12.11 no rīta), bet nekā. TET nosūtīju šovakar, varbūt ja ne brīvdienās, tad pirmdien kaut ko atbildēs. Un nē, refundu uzreiz neprasu -
-
apk: https://github.com/Camel-RD/ZoleOnline/releases/latest/download/com.CamelRd.Zole.apk vajadzētu itkā iet arī uz android 5 priekš windows: https://github.com/Camel-RD/ZoleOnline/releases/latest/download/Zole.zip -
Kā viņu var definēt, ja katrs gadījums ir individuāls? 30 dienas būtu brīdis kad varētu jautāt par konkrētu termiņu. SMS sūta, tātad beigti tur visi nav. Domāju ka visiem atmaksātu kā par jaunu, tad patērētāju aizsardzība ilgtermiņā nostrādātu pret tiem. Šādi riski būtu kaut kur jāieceno. Kur un kam, ja ne tam pašam patērētājam. Ir jāvienojas personīgi un jāmeklē vidusceļu.
-
man tieši šodien fāters zvanīja (viņš parasti 8TV skatās) prasa kāpēc kanāli vietām samainīti, tad redz kas par lietu
-
@binary, te ir daži pieredzes ar minēto uzņēmumu stāsti: Un te vēl: https://www.sudzibas.lv/business/tsc-autorizets-serviss/376808 Ja @strawberry8 ir taisnība, tad laikam tu vari nest uz Mobilemonsters. Es tavā vietā, ehh, nu pirmkārt nebūtu aiznesis uz tsc, bet esošajā situācijā uzzinātu, vai Mobilemonsters der, un ja der, tad katru dienu zvanītu uz tsc kamēr sazvanītu un prasītu atpakaļ, atsaucoties uz saprātīgu termiņu, un piedraudētu ar ptac, beztabu, arviku utt. Paskatoties uz sūdzības. lv stāstiem, man šķiet pilnīgi iespējams, ka viņi tavu telefonu vēl pat nav nekur aizsūtījuši. -
Viss tik ļoti stiepjams… "Saprātīgs termiņš", cik noprotu, nekur nav definēts? Kas vienam "nav saprātīgs", tas citam "šobrīd nepieciešamo rezerves daļu piegāde no ražotāja var kavēties, tādēļ iekārtas remonts var aizņemt vairāk laika kā paredzēts" (vispārīga copy-paste atruna, nav par konkrēto gadījumu, bet pieļauju, ka tirgotājs mierīgi varētu izmantot tādu atrunu/brīdinājumu)… Tas "šāda lietota prece" arī ir kaut kas visai nekonkrēts. Nēnu OK, saprotu, ka telefons lietots un tagad identisks jauns jēdzīgā veikalā maksā vismaz par 20% mazāk (grūti atrast ), savukārt par to pašu cenu var dabūt par 2 paaudzēm jaunāku. Bet nu pēc viena lietotāja telefons pēc pusotra gada būs teju "norakstāms", cita lietotāja telefons būs gandrīz kā no veikala. Nav ne jausmas, kas viņi bija agrāk un kas ir tagad. Man telefonu vajag Gribētos ticēt, ka autorizētie liek oriģinālās detaļas (jāmaina displeju) un ka procesā prot saglabāt IP68. Nekāda "sava servisa centra" man tādām lietām nav.
-
-
Foruma statistika
-
Kopā tēmu101.8k
-
Kopā ierakstu1.5m
-
