Nezinu kas maina telefonus vai datorus ik pa 2 gadi, kam nav kur naudu likt? Varbūt tie kas pērk mantas vienmēr līzingā, uz nomaksu utt. Nomaksā un tad nevar izturēt bez jauna līzinga kautko nenopērkot.
Reāli jau tam bij kāda jēga kad tur pa tiem 2 gadiem bij kāds reāls uzlabojums, sen jau vairs tā nav.
Man kaut kā gribētos teikt, ka tā nav pat Āfrika, bet vispār kaut kāda apstāstita pakaļa, ja obligāti TV jāmaina pēc 5 gadiem vai telefons pēc 1-2-3.
Nē, pļa, superintelekti, ne jau tāpēc, ka es nevaru to atļauties.
Mēs neesam atpalikusi Āfrika. Izņemot dažus īpatņus, telefonus cilvēki maina reiz 1,2,3 gados.
TV arī jau laikam reizi 5os gados.
Es pat nezinu par ko iespringt.
Runa nav par to cik iztur, bet juridisko iekārtas mūžu. Augstāk ieliku linku ar piemēru, kur nav grūti paredzēt, 255÷24=10.62 varētu būt nolietojuma summa par katru mēnesi. Un izmaksātā vērtība ir par solītajiem atlikušajiem 6 mēnešiem no 24. Gan jau tā ir rēķināts, bet pareizāk būtu rēķināt ka preces vērtība krīt jau uzreiz strauji, vēlāk ātrumam samazinoties. Pirms 20 gadiem nopirkta un nelietota Nokia tirgus vērtība šodien var būt pat lielāka nekā tika pirkta. Bet pie šāda razklada nolietojums ir 100%, un iekārtas vērtība nulle, neskatoties ka prece nav vispār lietota. Nesaprotu kas te nav saprotams.
Sveiki.
Ātrvārāmajam katlam IZKUSA, nevis no pārspiediena "izpūta" avārijas drošinātāju. "Darba" drošinātājs, kas reaģē uz spiedienu, strādā.
Negribas šīs vainas dēļ katlu izmest.
Liekas, drošinātājs bija vienkārši kāda materiāla plāksnīte, piespiesta caurumam vākā.
Iespējams, kāds no jums zin, kas tā par plāksnīti?
Vairākus gadus veikalā nostrādāju, reāli tāds gadījums, kad pircējam bija jāatmaksā nauda īsi pirms garantijas termiņa beigām bija 1. Vismaz man.
Jā, viņam samaksāja mazāk nekā oriģinālā preces vertiba, bet tad par nācām pretī ar atlaidi nākamajam tāda paša zīmola pribambasam.
Pašam ar OLED TV sanāca šādi - parādījās svītra uz ekrāna 2 mēnešus pirms garantijas beigām. Savāca uz garantiju. Teica, būs divas iespējas - paņemt jaunu un labāku ar piemaksu vai arī saremontēt.
Beigās nomainīja paneli šie, kas laikam izmaksāja vairāk nekā ja mēs būtu piemaksājuši par citu un jaunāku. Bet šiem bija bail par reputāciju, pieļauju .
Visas šīs "iztur divi gadi" leģendas laikam ir no tiešām budžeta klasēm vai kādiem 100 no 1 000 000 pārdotajiem
https://lvportals.lv/e-konsultacijas/35527-pateretaja-tiesibas-ja-preci-kas-nodota-garantijas-remontam-nav-iespejams-salabot-2025
Ja pārdevējs nevar novērst preces neatbilstību, tad patērētājs ir tiesīgs pieprasīt, lai pārdevējs samērīgi samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudu. Bet, samazinot cenu vai atceļot līgumu un atmaksājot patērētājam par preci samaksāto naudu, var tikt ņemts vērā preces nolietojums vai labums, ko patērētājs guvis, lietojot preci, un par ko līgumslēdzējas puses ir vienojušās.
Amerikā jau pavisam kruta, pat krokodili dzīvo. Bet ko tas palīdz, ja Latvijā ir šādi:
"Garantija ir ražotāja vai pārdevēja bezmaksas apsolījums atmaksāt patērētājam par preci vai lietu samaksāto naudas summu, apmainīt preci vai lietu pret atbilstošu preci vai lietu, bez atlīdzības novērst preces vai lietas neatbilstību vai veikt citas darbības, ja prece vai lieta neatbilst garantijā vai reklāmā sniegtajam raksturojumam".
Garantija dodama rakstveidā, tai jābūt brīvi pieejamai pirms preces iegādāšanās vai pakalpojuma saņemšanas, un tajā skaidri norādāmi nosacījumi prasījuma pieteikšanai attiecībā uz garantiju, kā arī garantijas termiņš – laika posms, uz kuru attiecināta garantija, garantijas devēja nosaukums (firma), vārds, uzvārds, adrese.
Lai nu Dievs dod arī atcerēties, kā arī ar tām smukajām meičām kādreiz ballēs viss ir beidzies?😀
A jūs šeit par visādiem ērmiem vēl runājat? Kad vecis jau ir nolūzusis, tad diezin vai kas var notikt?