-
Tēmu lasa 0 biedri
- No registered users viewing this page.
-
Kas ir tiešsaistē 18 biedri, 0 Anonīmi, 271 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)
- kava
- binary
- kaads
- AndrisBB
- Athlons
- Igors83
- inteens
- Zin...
- PC_RAT
- M@R$$
- kukkuru
- robcixx
- 138
- Ugis Jekabsons
- Corpsegrinder
- dzincha
- Lin
- bedrens
-
Biedru statistika
-
Jaunākie Ieraksti
-
Nu re, tātad nevis "Izņemot dažus īpatņus, telefonus cilvēki maina reiz 1,2,3 gados", bet maina vidēji reizi 2.5-3 gados vai 3-4 gados, atkarībā no statistikas avota. Reizi gadā maina tikai daži īpatņi, tāpat arī reizi 5 gados maina daži īpatņi (tie, kuri pamanās tik ilgi saglabāt dzīvo bateriju un nesašķaidītu ekrānu ). TV arī maina nevis reizi 5 gados, bet vidēji 7. Vispār man par TV nesen radās bažas, ko ar viņu darīt pēc tam, kad beigsies oficiālie apdeiti. Turpinās strādāt vai būs izmantojams tikai kā monitors? -
Kurš saka, ka obligāti. Bet telefonus maina cilvēki pa tiem gadiem dēļ tarifa plāniem vai vnk seko līdzi. In Europe, people typically change their phones every 2 to 3 years, though this varies, with some sources showing a peak around 3-4 years (40 months in 2020) before potentially shortening again, driven by new models, battery issues, carrier plans, and desire for updated features. While a general average hovers around 2.5 to 3 years, some users keep them longer, especially on SIM-only deals. Par TV arī In Europe, people on average estimate the actual age of replaced televisions to be around 7.1 years, with consumers in different countries showing some variation Nezinu gan kā vispār manā teiktajā tika saskatīts - OBLIGĀTI. -
Tur visai maz loģikas ka kāds saista nolietojumu ar garantiju. Pat amortizāciju kautkādai elektronikai rēķina 3 gadus, kas noteikts MK.noteikumos. Ja es aiztieputu pēc 6 mēneši gadžetu uz remontu, tad tākā gaidītu ka man vainu saremontē, iedod jaunu vietā vai iedod ko citu, nevis atgriež 3/4 no naudas 😂. Jo redz 1/4 'nolietojums'. Cik tad nolietojums ir uzņēmumiem? Kuriem garantija ir tikai gads, bet 'nolietot' var tik 3 gados? -
Tavs burbulis vai statistika? Piekrītu un atbalstu, bet vai tad tu pats līdzīgi nedari ar mašīnām? -
Jautājums ir "kāpēc Izraēla piegādā dzeramo ūdeni Gazai, kad Gaza šauj uz Izraēlu raķetes?" Man nav atbildes uz "kāpēc piegādā", bet man ir atbilde, kāpēc vajadzētu piegādāt: 1. Gazā ir arī civiliedzīvotāji, kurus nevajadzētu nomērdēt badā (jā, zinu, tu teiksi absurdo apgalvojumi "visi tur bandīti", kurš ir tik absurds, ka man uz to nav ko atbildēt); 2. Izraēla, ja nekļūdos, ir bloķējusi visas Gazas robežas, tātad iespējas saņemt pārtiku un citas pirmās nepieciešamības preces no citurienes, izņemot ANO konvojus homeopātiskos apmēros vai kaut kā tā. Un pirms tu mani sauc visos tajos vārdos kā parasti, varu jau iepriekš atbildēt ar novēlējumu ieraut savu mikropeni šķeldotājā un nosaukt par kropli, tizleni un memļaku, atsaucoties uz tevis paša minēto, ka armijā neesi bijis. 💁🏻♂️ -
Pļa, Andri! Laikam tu toč nedzīvo uz Zemes. 🤣 -
Vistiešākais, jo šajā gadījumā nolietojuma mērvienība ir laika posms, nevis fiziskais nolietojums.
-
Nezinu kas maina telefonus vai datorus ik pa 2 gadi, kam nav kur naudu likt? Varbūt tie kas pērk mantas vienmēr līzingā, uz nomaksu utt. Nomaksā un tad nevar izturēt bez jauna līzinga kautko nenopērkot. Reāli jau tam bij kāda jēga kad tur pa tiem 2 gadiem bij kāds reāls uzlabojums, sen jau vairs tā nav. -
Jurkins no dīvāna šo jautājumu aktualizēja kaut kad ... sen atpakaļ. 🤣 Nu ... man prieks, ka citi arī sāk piedomāt. -
Man kaut kā gribētos teikt, ka tā nav pat Āfrika, bet vispār kaut kāda apstāstita pakaļa, ja obligāti TV jāmaina pēc 5 gadiem vai telefons pēc 1-2-3. Nē, pļa, superintelekti, ne jau tāpēc, ka es nevaru to atļauties. -
-
Mēs neesam atpalikusi Āfrika. Izņemot dažus īpatņus, telefonus cilvēki maina reiz 1,2,3 gados. TV arī jau laikam reizi 5os gados. Es pat nezinu par ko iespringt. -
Kādi vēl standarta 2 gadi? Kāds sakars nolietojumam ar garantiju? Ko var gvelz visādu bezsakaru. -
Tad tur būtu tas pieminēts, ja nav tad vienkārši ir ļoti ticami standarta 2 gadi.
-
Un no kāda dibena tu izrāvi 24 mēnešus? Kapēc ne 48 vai 72? Vai varbūt 10 gadi. -
Runa nav par to cik iztur, bet juridisko iekārtas mūžu. Augstāk ieliku linku ar piemēru, kur nav grūti paredzēt, 255÷24=10.62 varētu būt nolietojuma summa par katru mēnesi. Un izmaksātā vērtība ir par solītajiem atlikušajiem 6 mēnešiem no 24. Gan jau tā ir rēķināts, bet pareizāk būtu rēķināt ka preces vērtība krīt jau uzreiz strauji, vēlāk ātrumam samazinoties. Pirms 20 gadiem nopirkta un nelietota Nokia tirgus vērtība šodien var būt pat lielāka nekā tika pirkta. Bet pie šāda razklada nolietojums ir 100%, un iekārtas vērtība nulle, neskatoties ka prece nav vispār lietota. Nesaprotu kas te nav saprotams.
-
IMANTS · Ierakstīts
Sveiki. Ātrvārāmajam katlam IZKUSA, nevis no pārspiediena "izpūta" avārijas drošinātāju. "Darba" drošinātājs, kas reaģē uz spiedienu, strādā. Negribas šīs vainas dēļ katlu izmest. Liekas, drošinātājs bija vienkārši kāda materiāla plāksnīte, piespiesta caurumam vākā. Iespējams, kāds no jums zin, kas tā par plāksnīti? -
Vairākus gadus veikalā nostrādāju, reāli tāds gadījums, kad pircējam bija jāatmaksā nauda īsi pirms garantijas termiņa beigām bija 1. Vismaz man. Jā, viņam samaksāja mazāk nekā oriģinālā preces vertiba, bet tad par nācām pretī ar atlaidi nākamajam tāda paša zīmola pribambasam. Pašam ar OLED TV sanāca šādi - parādījās svītra uz ekrāna 2 mēnešus pirms garantijas beigām. Savāca uz garantiju. Teica, būs divas iespējas - paņemt jaunu un labāku ar piemaksu vai arī saremontēt. Beigās nomainīja paneli šie, kas laikam izmaksāja vairāk nekā ja mēs būtu piemaksājuši par citu un jaunāku. Bet šiem bija bail par reputāciju, pieļauju . Visas šīs "iztur divi gadi" leģendas laikam ir no tiešām budžeta klasēm vai kādiem 100 no 1 000 000 pārdotajiem -
https://lvportals.lv/e-konsultacijas/35527-pateretaja-tiesibas-ja-preci-kas-nodota-garantijas-remontam-nav-iespejams-salabot-2025 Ja pārdevējs nevar novērst preces neatbilstību, tad patērētājs ir tiesīgs pieprasīt, lai pārdevējs samērīgi samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudu. Bet, samazinot cenu vai atceļot līgumu un atmaksājot patērētājam par preci samaksāto naudu, var tikt ņemts vērā preces nolietojums vai labums, ko patērētājs guvis, lietojot preci, un par ko līgumslēdzējas puses ir vienojušās.
-
...vai veikt citas darbības. Nolietojumu sauc par cenas samazinājumu.
-
-
Foruma statistika
-
Kopā tēmu101.8k
-
Kopā ierakstu1.5m
-
