-
Tēmu lasa 0 biedri
- No registered users viewing this page.
-
Kas ir tiešsaistē 15 biedri, 0 Anonīmi, 328 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)
- marter
- uldise
- Phoner
- hehe
- AndrisBB
- kaads
- camel
- @rmands
- kantoris
- kava
- Ghost_az
- tinch
- Roberts71
- versatile
- jacobs
-
Biedru statistika
27401
Kopā biedri5180
Bieži tiešsaistēNewest Member
Avro2
Pievienojies
-
Jaunākie Ieraksti
-
-
apk: https://github.com/Camel-RD/ZoleOnline/releases/latest/download/com.CamelRd.Zole.apk vajadzētu itkā iet arī uz android 5 priekš windows: https://github.com/Camel-RD/ZoleOnline/releases/latest/download/Zole.zip -
Kā viņu var definēt, ja katrs gadījums ir individuāls? 30 dienas būtu brīdis kad varētu jautāt par konkrētu termiņu. SMS sūta, tātad beigti tur visi nav. Domāju ka visiem atmaksātu kā par jaunu, tad patērētāju aizsardzība ilgtermiņā nostrādātu pret tiem. Šādi riski būtu kaut kur jāieceno. Kur un kam, ja ne tam pašam patērētājam. Ir jāvienojas personīgi un jāmeklē vidusceļu.
-
man tieši šodien fāters zvanīja (viņš parasti 8TV skatās) prasa kāpēc kanāli vietām samainīti, tad redz kas par lietu
-
@binary, te ir daži pieredzes ar minēto uzņēmumu stāsti: Un te vēl: https://www.sudzibas.lv/business/tsc-autorizets-serviss/376808 Ja @strawberry8 ir taisnība, tad laikam tu vari nest uz Mobilemonsters. Es tavā vietā, ehh, nu pirmkārt nebūtu aiznesis uz tsc, bet esošajā situācijā uzzinātu, vai Mobilemonsters der, un ja der, tad katru dienu zvanītu uz tsc kamēr sazvanītu un prasītu atpakaļ, atsaucoties uz saprātīgu termiņu, un piedraudētu ar ptac, beztabu, arviku utt. Paskatoties uz sūdzības. lv stāstiem, man šķiet pilnīgi iespējams, ka viņi tavu telefonu vēl pat nav nekur aizsūtījuši. -
Viss tik ļoti stiepjams… "Saprātīgs termiņš", cik noprotu, nekur nav definēts? Kas vienam "nav saprātīgs", tas citam "šobrīd nepieciešamo rezerves daļu piegāde no ražotāja var kavēties, tādēļ iekārtas remonts var aizņemt vairāk laika kā paredzēts" (vispārīga copy-paste atruna, nav par konkrēto gadījumu, bet pieļauju, ka tirgotājs mierīgi varētu izmantot tādu atrunu/brīdinājumu)… Tas "šāda lietota prece" arī ir kaut kas visai nekonkrēts. Nēnu OK, saprotu, ka telefons lietots un tagad identisks jauns jēdzīgā veikalā maksā vismaz par 20% mazāk (grūti atrast ), savukārt par to pašu cenu var dabūt par 2 paaudzēm jaunāku. Bet nu pēc viena lietotāja telefons pēc pusotra gada būs teju "norakstāms", cita lietotāja telefons būs gandrīz kā no veikala. Nav ne jausmas, kas viņi bija agrāk un kas ir tagad. Man telefonu vajag Gribētos ticēt, ka autorizētie liek oriģinālās detaļas (jāmaina displeju) un ka procesā prot saglabāt IP68. Nekāda "sava servisa centra" man tādām lietām nav. -
Veciem auto galvenais kaitēklis ir Ruslans. Arī Porsche un Lexus. Ja ir vēlme pēc veca premiuma, tad tikai no dienvidu valstīm vai US dienvidu štatiem. Visu pārējo var saremontēt (lētāk vai dārgāk). Sapņot, ka zviedru/kanādiešu/Hamburgas vecs auto būs nesapuvis nav aizliegts🤣. -
man vajag apk, no gplay neinstalēju vajag arī veco versiju, vecajā planšetē jaunā neiet -
MCP/OpenAPI tests uz Windows 11 Pro 25H2 ar Ollama Qwen3:8b Demonstrācija, kā lokālie AI modeļi integrējas ar Ghidra, izmantojot OpenAPI serveri - pilnībā savietojami ar jebkuru Ollama modeli. Setaps: Windows 11 Pro 25H2 Ghidra 11.4.2 Java 25 GhidraMCP 1.4 Salīdzinājumam: MCP setaps uz macOS ar Claude Desktop, Java, Ghidra un GhidraMCP. Atsauces video: ghidraMCP: Now AI Can Reverse Malware - LaurieWired https://www.youtube.com/watch?v=u2vQapLAW88 -
Zolītes aplikācija kādu laiku nebija play store, (nebij pases kopija aizsūtīta). Tagad viss nokārtots, aplikācija updeitota un ir lejuplādējama: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.CamelRd.Zole zoles servera adrese: zole.klons.id.lv -
Pa manam, ja vecu prēmjumu, tad tikai leksuss, pārējie uzticamības ziņā i tuvu nestāvēs. Nu tik tā rūsa, kā jau te minēja. -
Lai mežā sasaltu, tad vajag ap 10 dienām - patdsmit grādi -
-
jaunie likumi EU: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_en.htm tagad var nest uz savu remontu garantijas laika utt tie autorizetie servisa centri musdienas nav tas kas bija kadreiz
-
Saprātīgā termiņā, kas varētu būt 30 dienas. Pilnu atmaksu diez vai var par šādu lietotu preci.
-
Laikam no šodienas visiem operatoriem savos sarakstos vispirms jāliek kanāli latviešu valodā, pēc tam reģionālie, tad tie, kuros vismaz 50% ir latviešu valoda un tikai tad krievu valodas programmas. -
FML 🤪 Beidzot saņēmos telefonu (googles pixelis) nodot garantijā. Pirms tam sazinājos ar TSC, šie teica, ka "Šī ražotāja iekārtas uz vietas neremontējam, tās tiek pārsūtītas uz ražotāja autorizētu partnerservisu ārpus Latvijas, vidējais remonta laiks 2 nedēļas." Nu jau 4 nedēļas būs pagājušas, kopš nosūtīju. Nēnu OK, sūtīju ap svētkiem, tātad viņi saņēma 19. novembrī (omnivā raksta, ka 17., bet pieļauju, ka tur varētu būt kaut kāda "automatizēta paku pieņemšana", jo TSC 17. it kā nestrādāja). Bet nu tāpat ja ne novembra beigās, tad decembra sākumā būtu bijušas tās "vidēji 2 nedēļas". Tagad tik ik pēc nedēļas atsūta SMS par remonta laika pagarināšanu, tsc.lv "Proviz. remonta ilgums" (datums, līdz kuram plānots pabeigt remontu) katru dienu pagarinās par 1 dienu - aizvakar rādīja 16.12, vakar 17.12, šodien 18.12 utt. Nav kaut kādi likumi/noteikumi, kas nosaka max garantijas remonta termiņu, pēc kura var prasīt pilnu naudas atmaksu? Grūta dzīve bez telefona (veco "rezerves" telefonu grūti nosaukt par telefonu; izrādās, touchscreen strādā tikai pēc kārtējā restarta). -
Bij arī 2.2. Apaļie bija smagāki un neinteresanti - jau ar Torsenu, nevis kloķi. -
Ja ne šoziem, tad nākamo noteikti?😉Un vasaras jau arī sausas mēdz būt. Galvenais degunu nenokārt nekad.😀 -
2.2 izklausās pēc kantainā. Apaļajam, šķiet nāca 2.3 standartā.
-
-
Foruma statistika
-
Kopā tēmu101.8k
-
Kopā ierakstu1.5m
-
