Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   16 biedri, 0 Anonīmi, 435 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • e = d
    • ggg97
    • 138
    • osscar
    • Aigars
    • Miervaldis Sarkanabols
    • inteens
    • V.S.
    • AndrisBB
    • jacobs
    • uldise
    • Jurkins
    • zeds
    • HIGH-Zen
    • SlageriicLV
    • martinno
  • Biedru statistika

    27365
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    Avro2
    Newest Member
    Avro2
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • hehe
      A kur jāskatās? Kā tad tur patiesībā ir?Es skatos kā likumā, Rīgas noteikumos. Tak jābūt kādai statistikai, ja jau braucieni tiek reģistrēti.    Kas tā par modi vilkt ārā kaut kādu vēsturi. Viens padomju laikus, pilnīgi citu ekonomiku, otrs jaunāku, bet arī vecu. Kāda tam jēga, tas der tikai piemēram lai neuzkāptu vēlreiz grābeklim. Jādzīvo ir šodien un rīt, nevis vakar, pie Nila vai Leonīda. Kā ir tagad un kas jādara lai rīt būtu labāk? Tie Andra minētie cipari naudas izteiksmē ir katastrofāli, var tikai piekrist, ka pie šāda razklada RS ir jābūt bezmaksas visiem.
    • 138
      Jā, bet kā mikriņu evolūcija nonāca līdz vienam RMS, nevis vairāki nesaistīti pārvadātāji kā līdz tam, un kā šis RMS saņēma dotācijas, atšķirībā no iepriekšējiem, nez kā tas tā gadījās, nē protams, nekādas korupcijas, Nils ņipričom.
    • 138
      Kur tu skaties? Un par ko ir runa, kam atlaides (studentiem, penšiem) vai kam par brīvu (penšiem pēc cik tur gadiem, invalīdiem, ukraiņiem laikam?)? Man likās ka par tiem otrajiem.
    • hehe
      Un cik tad ir? Viens saka tā, cits saka tā, man skatoties kam atlaides izskatās ka tur pus trolejbuss toč. Kāda ir statistika? Par invalīdu biļetēm, tur gan jau negodīgi šoferi, ne Nils, ja biļešu sistēma vecmodīga, un strādā uz uzticēšanos. Reku, kā pieminēju, tā redzu ka viens saņēmies drosmi, skaidrs ka putinists:   Es parakstīju likumu, jo nevēlos būt haosa prezidents, taču uzsvēru, ka parakstu šo likumu, lai pēdējo reizi palīdzētu ukraiņiem," prezidenta teikto citēja portāls "Kresy.pl". https://www.apollo.lv/8362343/si-ir-pedeja-reize-polijas-prezidents-stingri-izsakas-par-palidzibu-ukrainiem
    • Jurkins
      Reālpolitika, vecīt, ja vēl neesi sapratis. Un jā, man arī nepatīk. Vislabprātāk redzētu islāma pasauli sadegot elles liesmās. 😉
    • AndrisBB
      Tur taču tāpat jau esot zināms rezultāts. Britānijā tur nav par ko tiesāties, tas raidījums ir 2 gadus vecs un tas vilciens jau esot aizbraucis. Vienīgais, kur viņš varot mēģināt esot Floridā, kur tāda noilguma neesot. Brt tākā tur tas raidījums nav rādīts, tad īsti arī nav par ko tiesāties. Bet ko no BBC var pietiesāt Floridā? Labākajā gadījumā BBC varot izmaksāt kādu miljonu, lai nav jātērē laiks un nauda uz juristiem.
    • 138
      Da cik tad tur ir. Bet par šo ir labāks un īsts stāsts: kad Ņils dotēja RMS, tur katrā reisā simts (plus mīnus) invalīdi """brauca""", atskaitēs. Bija kaut kur presē.
    • Zin...
      Vai tik tramps pāris dienas atpakaļ ar dvieļiem neapskāvās un smaržiņām neapmainījās 🥹   Bet tā viņa tiesāšanās ar BBC būs tāpat kā ar visu citu - pēc divām nedēļām mēs visi redzēsim 🤣🤣🤣
    • hehe
      Cik atceros pie mums, neRīgā biļetes bija jākompostrē, tad nu daļa kompostrēja kad atpazina kontroli, kas parādās reti, kompostrēšana jau nebija attālināti atslēdzama un nokompostrēt bija vēl laiks. Tā ka sistēma arī tad nestrādāja perfekti, visu glāba niecīgā biļetes cena, 5 kap nav to vērti lai to apietu.   Un jā, sliktākajā gadījumā sods bija mazāks, nekā līdz tam "ietaupītais". Un kā tad sodu varēja piedzīt, ja naudas nav vai pasaka ka nav, vot neatceros, gan jau nekā. Izsēdināja un brauca ar nākamo.
    • jacobs
      Krievu laikos, kad tas sods bija par bezbiļeti 1 rublis.Es Rīgā dzīvojot, strādājot un vēl vakaros studējot, kad dienā sanāca n braucieni, biļeti nekad nepirku. Taču vienmēr turēju gatavībā to rubli. Sanāca lētāk un daudz ērtāk.😉
    • Dils
      Rīgā arī 70. gadu sākumā tādi bija, bet tikai priekšā blakus vadītājam ...
    • Jurkins
      Tak protams, ka nestrādās. Vispār tas bija kaut kāds nonsenss. Gadu pēc tam bijām Maskavā... nu tāda miskaste.
    • hehe
      To jau skatās kontrole, varbūt reizi nedēļā. 5kap jau nav 2 eiro. Tagad nekas tāds nestrādās, nav nekāds 1985 
    • Jurkins
      Te laikam offtopiks. Tas varēja būt kāds 1985. gads. Bijām ar klasi ekskursijā Ļeņingradā. Ziniet kādi tur bija biļešu automāti? 🤣 Plastmasas kastīte ar caurspīdīgu vāku un ar tādu konvejiera lentu iekšā uz vienas ass ar biļešu rulonu. Uzmeti uz tās konvejiera lentas, laikam, 5 kapeikas, vairs neatceros, un pagriezi rokturi, iznāca ārā biļete, kuru noplēst un iebāzt kabatā. Jā, jā, tieši tā... itin nekas netraucēja neiemest kapeikas vai noplēst 50 biļetes. Bet, varat iedomāties, cik braukājām tur 5 dienas ar sabiedriskajiem, ne reizi neredzēju, ka kāds tā darītu.   ļoti iespējams, ir tieši tur. Un pat ne tiaik konkrēti "autobusu parka " ekonomikā, bet vispārējā attieksmē "man pienākas".
    • hehe
      Par 4 eiriki kas tad brauks, ja tagad negrib braukt. Tie paši bomži tikai. Skaidrs taču ka tas nav risinājums. Ja paskatās kam ir atvieglojumi, nu tur ir baigi daudz kas brauc bezmaksas un problēma varbūt ir tur nevis cenā. Kur Ukrainas pilsoņiem Rīgā tāda akūta vajadzība braukāt, hvz. Izskatās ka gribi, negribi, bet agri vai vēlu atdursies uz nepopulāriem lēmumiem. Tur vajag drosmi, jeb arī nodzīvot visu līdz kliņķim un tad ar maksātnespēju fiksēt faktu un sākt no jauna jaunu, skaistu dzīvi.
    • Jurkins
      Par šo domājot... da mums visa LV ir mazāka kā viena otra pašvaldība pasaulē. 
    • AndrisBB
      Nu ganjau tak uzturēt visus to biļešu automātus vai kas tur ir, nav tik lēti. Cik viens tāds aparāts maksā, un cik bieži viņi nojūdzas, to aparātu apkalpošana. Aparāti pašos autobusos, kontrolieri kuriem jāmaksā algas. Tad vēl pārskaitījumu izmaksas, visa cita administrācija.   Reāli, lai biļetes kautko atpelnītu, tad nu viņām jāmaksā vismaz kautkādi 4 eiriki par braucienu. Pa lielam tāpat kā citās vietās plus/mīnus tas ir.  
    • hehe
      Tam būs attaisnojums kā Latvenergo ar betona stabiem vēja torņiem. Tā ir vietējā ražošana un darba vietas   Tiešām tie cipari ir tik traģikomiski?
    • AndrisBB
      Nu ja pieņem ka Rīgas Satiksme no pašvaldības saņēma 131 miljonu, no biļetēm ieņēmumi 35 miljoni un biļešu apkalpošanas izmaksas 18 miljoni. Tad tikpat labi var arī nečakarēties un vedāt pat velti.
    • hehe
      Nu, profesionāļiem būtu tas jāvērtē, ne mums. Ja Rīgas Satiksme jādotē, tad kāpēc RS autobuss uz Ulbroku jādotē kas ir cita par sevi pašvaldība? Rīgā dienā iebraucot 100 000 auto, bija taču idejas par park&ride kad iebraucot auto kaut kur atstāj un pa pašu Rīgu jau ar sabiedrisko. Kā tad lai zina kā ir pareizi? Tur ir daudz ko analizēt, un ņemt vērā esošos piemērus. Tallinā neizskatās ka būtu būtiski kāpis pasažieru apgrozījums. Tur jau arī jāvērtē vai iegūtie papildus nodokļu ieņēmumi sedz dotācijas. Un svarīgākais, kāda ietekme tam ir valstiski, visiem kopumā, nevis kaut kam atsevišķi. 
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.8k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...