-
Tēmu lasa 0 biedri
- No registered users viewing this page.
-
Kas ir tiešsaistē 14 biedri, 0 Anonīmi, 411 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)
- base7
- Mielestapa
- artursp
- 138
- inteens
- binary
- jacobs
- Zin...
- Aigus
- Alex30
- oxygen
- Lin
- MarisMaris
- xxaxx
-
Biedru statistika
27364
Kopā biedri5180
Bieži tiešsaistēNewest Member
Avro2
Pievienojies
-
Jaunākie Ieraksti
-
Da cik tad tur ir. Bet par šo ir labāks un īsts stāsts: kad Ņils dotēja RMS, tur katrā reisā simts (plus mīnus) invalīdi """brauca""", atskaitēs. Bija kaut kur presē. -
Vai tik tramps pāris dienas atpakaļ ar dvieļiem neapskāvās un smaržiņām neapmainījās 🥹 Bet tā viņa tiesāšanās ar BBC būs tāpat kā ar visu citu - pēc divām nedēļām mēs visi redzēsim 🤣🤣🤣 -
Cik atceros pie mums, neRīgā biļetes bija jākompostrē, tad nu daļa kompostrēja kad atpazina kontroli, kas parādās reti, kompostrēšana jau nebija attālināti atslēdzama un nokompostrēt bija vēl laiks. Tā ka sistēma arī tad nestrādāja perfekti, visu glāba niecīgā biļetes cena, 5 kap nav to vērti lai to apietu. Un jā, sliktākajā gadījumā sods bija mazāks, nekā līdz tam "ietaupītais". Un kā tad sodu varēja piedzīt, ja naudas nav vai pasaka ka nav, vot neatceros, gan jau nekā. Izsēdināja un brauca ar nākamo.
-
Krievu laikos, kad tas sods bija par bezbiļeti 1 rublis.Es Rīgā dzīvojot, strādājot un vēl vakaros studējot, kad dienā sanāca n braucieni, biļeti nekad nepirku. Taču vienmēr turēju gatavībā to rubli. Sanāca lētāk un daudz ērtāk.😉 -
Rīgā arī 70. gadu sākumā tādi bija, bet tikai priekšā blakus vadītājam ...
-
Tak protams, ka nestrādās. Vispār tas bija kaut kāds nonsenss. Gadu pēc tam bijām Maskavā... nu tāda miskaste. -
To jau skatās kontrole, varbūt reizi nedēļā. 5kap jau nav 2 eiro. Tagad nekas tāds nestrādās, nav nekāds 1985
-
Te laikam offtopiks. Tas varēja būt kāds 1985. gads. Bijām ar klasi ekskursijā Ļeņingradā. Ziniet kādi tur bija biļešu automāti? 🤣 Plastmasas kastīte ar caurspīdīgu vāku un ar tādu konvejiera lentu iekšā uz vienas ass ar biļešu rulonu. Uzmeti uz tās konvejiera lentas, laikam, 5 kapeikas, vairs neatceros, un pagriezi rokturi, iznāca ārā biļete, kuru noplēst un iebāzt kabatā. Jā, jā, tieši tā... itin nekas netraucēja neiemest kapeikas vai noplēst 50 biļetes. Bet, varat iedomāties, cik braukājām tur 5 dienas ar sabiedriskajiem, ne reizi neredzēju, ka kāds tā darītu. ļoti iespējams, ir tieši tur. Un pat ne tiaik konkrēti "autobusu parka " ekonomikā, bet vispārējā attieksmē "man pienākas". -
Par 4 eiriki kas tad brauks, ja tagad negrib braukt. Tie paši bomži tikai. Skaidrs taču ka tas nav risinājums. Ja paskatās kam ir atvieglojumi, nu tur ir baigi daudz kas brauc bezmaksas un problēma varbūt ir tur nevis cenā. Kur Ukrainas pilsoņiem Rīgā tāda akūta vajadzība braukāt, hvz. Izskatās ka gribi, negribi, bet agri vai vēlu atdursies uz nepopulāriem lēmumiem. Tur vajag drosmi, jeb arī nodzīvot visu līdz kliņķim un tad ar maksātnespēju fiksēt faktu un sākt no jauna jaunu, skaistu dzīvi.
-
Par šo domājot... da mums visa LV ir mazāka kā viena otra pašvaldība pasaulē. -
Nu ganjau tak uzturēt visus to biļešu automātus vai kas tur ir, nav tik lēti. Cik viens tāds aparāts maksā, un cik bieži viņi nojūdzas, to aparātu apkalpošana. Aparāti pašos autobusos, kontrolieri kuriem jāmaksā algas. Tad vēl pārskaitījumu izmaksas, visa cita administrācija. Reāli, lai biļetes kautko atpelnītu, tad nu viņām jāmaksā vismaz kautkādi 4 eiriki par braucienu. Pa lielam tāpat kā citās vietās plus/mīnus tas ir. -
Tam būs attaisnojums kā Latvenergo ar betona stabiem vēja torņiem. Tā ir vietējā ražošana un darba vietas Tiešām tie cipari ir tik traģikomiski?
-
Nu ja pieņem ka Rīgas Satiksme no pašvaldības saņēma 131 miljonu, no biļetēm ieņēmumi 35 miljoni un biļešu apkalpošanas izmaksas 18 miljoni. Tad tikpat labi var arī nečakarēties un vedāt pat velti. -
Nu, profesionāļiem būtu tas jāvērtē, ne mums. Ja Rīgas Satiksme jādotē, tad kāpēc RS autobuss uz Ulbroku jādotē kas ir cita par sevi pašvaldība? Rīgā dienā iebraucot 100 000 auto, bija taču idejas par park&ride kad iebraucot auto kaut kur atstāj un pa pašu Rīgu jau ar sabiedrisko. Kā tad lai zina kā ir pareizi? Tur ir daudz ko analizēt, un ņemt vērā esošos piemērus. Tallinā neizskatās ka būtu būtiski kāpis pasažieru apgrozījums. Tur jau arī jāvērtē vai iegūtie papildus nodokļu ieņēmumi sedz dotācijas. Un svarīgākais, kāda ietekme tam ir valstiski, visiem kopumā, nevis kaut kam atsevišķi.
-
-
Ja nu gadījumā jebļa ar biļešu "drukāšanu", izplatīšanu un pielietošanu sakarā ar liela daudzuma Augstas Raudzes Neaizvietojamo Profesionāļu aktīvu piedalīšanos procesā sanāk dārgāka nekā visus vest par brīvu... p.s. nē, nē, tas nav par Tallinu. -
Lai tak nemaksā. Ir īres līgums un to tad arī iesniedz deklarējoties. PMLP vai kā viņu tur, nodokļi nav viņu, bet VID darīšana.
-
Zameķķe, dzīvesvieta. No Latvijas likuma Rīga nav Rīga, bet Latvija. Bet dzīvesvieta ir viena konkrēta adrese, viena vienīgā. Pie dzīvesvietas maiņas mēneša laikā ir jāinformē iestādes. Tas ka daudzi to nedara un uzskata par normu nenozīmē ka tas ir legāli. Nedeklarējoties Rīgā "legāli" var dzīvot tikai tur kur nedeklarē un likumā ir izņēmumi, piem. Centrālcietumā.
-
Kas legāls un nelegāls nosaka terminoloģijas vārdnīca. Tāds, kas ir ar likumu, oficiālu rīkojumu aizliegts. Tāds, kas pastāv, notiek konspiratīvi, slepus no varas iestādēm. Latvijas likums nosaka pienākumu deklarēt dzīvesvietu. No likuma neizriet, ka nedeklerējies Rīgā pilsonis šeit nedrīkst ilgstoši atrasties, būtu jāslēpjas u.t.t. Varētu būt nelegāls īres tirgus. Lielākā daļa izīrētāju nemaksā nodokļus par peļnu, bet tā ir izīrētāju atbildība. -
Var, bet vai reāli arī iekasē? Kāda ir statistika, cik tad pa faktu ir iekasēts? Gan jau šādi tie gadījumi, un kā citādi šādus jokdarus pārmācīt, likumā taču nevar ielikt katru epizodi ar paskaidrojumu šis izsaukums ir un nav pamatots, šajā gadījumā gan prasītos rēķins štukās citiem par mācību: https://www.vp.gov.lv/lv/jaunums/policija-bridina-nepamatoti-izsaukumi-var-maksat-dargi
-
-
Foruma statistika
-
Kopā tēmu101.8k
-
Kopā ierakstu1.5m
-
