Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   19 biedri, 0 Anonīmi, 262 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • AndrisBB
    • maiss
    • spameris
    • Corpsegrinder
    • 138
    • kantoris
    • Lin
    • Jurkins
    • e = d
    • xxaxx
    • osscar
    • Raimonds1
    • maize
    • dzincha
    • Igors83
    • Eraserz
    • ggg97
    • kukkuru
    • base7
  • Biedru statistika

    27355
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    Avro2
    Newest Member
    Avro2
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • 138
      Nu, diezgan sūdīga un nesmieklīga parodija par iedomātajiem ļaunajiem liberāļiem-fašistiem, diezgan sūdīga un nesmieklīga, un tajā kontā puse kontenta ir šāda, un otra puse ir reāli, bet īpaši izmeklēti ērmi, gluži kā šeit rakstīts:   Skatīties to un ņemt par pilnu nav necik savādāk kā skatīties un ticēt Krievijas tv.
    • 138
    • hehe
      Nu vo, nav elektrības tad arī nafta netek. Forsmažors. Lai ukraiņi krieviem prasa patiesās radušās naftas transportēšanas izmaksas 200$ par tonnu, un krievi jau savā galā krānu aizgriezīs. Šāds razklads jau arī neder, nevarēs iepīt Ungāriju kas šķeļ ES vienotību, līdz ar ko nevarēs izvilkt Kremļa naratīvus. Pārāk vienkāršs razklads.
    • 138
      Tāds štrunts ar tourney un sketchy lētiem v breikiem, nu par piektdaļu lētāk nekā tāds pats vīriešnieks sportlandā. Bet to veikalu kas šito tirgo, veikalu kurš šajā topikā ir biežs ciemiņš, to veikalu varētu nošķūrēt ar buldozeru nax, nodedzināt ar napalmu un vēlreiz nošķūrēt, tāpat kā to audio "tehnikas" ūķi uz Barona un Blaumaņa stūra (vienīgi tur māja smuka; māju var atstāt).
    • Jurkins
      https://x.com/i/status/1987175780346933298
    • Jurkins
      Nezin kāpēc visa pasaule cenšas naftu pārsvarā transportēt vai nu pa jūru vai pa trubām. Jā, protams, ja gribētu sakārtot, tad sakārtotu. Bet negrib. Tāpat kā Eiropa negribēja. Un nezinu, protams, kā būtu, ja būtu. Bet, ja nebūtu dabūjuši pizdi no Trampa, tad kas zin, cik ļoti gribētu. Uz oktobra beigām vajadzēja ražōt 7 dienā. Tas nozīmē, ka novembrī jau 70. Un pirms tam kādiem 200... Dāņi sāka kaut kādu izmeklēšanu saistībā ar rūpnīcu, kurai bija jāražo kaut kas priekš flamingiem. Kaut kas neesot kārtībā ar "caurspīdīgumu". Neiedziļinājos tajā rakstā. Bet tā Ukraina ir īsta bēdu ieleja. Viņiem jācīnās ne tikai ar sekām no krievu uzbrukumiem enerģētikai. Reku šodien pat LV ziņās bija  https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekonomika/10.11.2025-ukrainas-energetikas-sektoru-satricina-krievijas-uzbrukumi-un-korupcijas-skandals.a621891/ Pēc nextas saprotu, ka divi ministri ir aizdomās turētie.
    • hehe
      Bendžā naftas cena ir nenozīmīga daļa, tāpat kā Ungārijas būtiska ietekme tajā. Tu kā Beāte no Martas, da es, da man, ekspertei Oksfordas diploms un ar pamatskolas uzdevumiem nav jākrāmējas, viss tāpat pienākas un jau nopelnīts. Dariet kā teikšu. Ja tur ir divas trubas, tad krievu truba kā reiz NAV atkarība, ir manevra iespējas. Pie kam pa Družbu tek Ural, kas pats par sevi jau vēsturiski ir lētāks brends. Kurš uzvarēs ekonomiski, tas uzvarēs arī visā pārējā, ne jau skaļākais žvadzinātājs ar diplomu no Oksfordas. Ukraina aizgriež krānu un Ungārijai ar Družbu viss cauri. Bet šāds razklads jau neder, vai ne? Jārisina tak sekas. Kā tad UKR un RUS norēķinās? Tak ne jau rubļos, bet dolāros vai eiro ar korespondentbankām un sviftiem vai ne? Kas tieši tur nebloķējas, ja parastiem cilvēkiem viss bloķējas bez prasīšanas. Ja bloķētos tak tranzīts nenotiktu, vai nešķiet tas loģiski?
    • osscar
      Šim vienīgais cena lēta..nezinu kādā izpildījumā šie tagad nāk..dāmas portugālē šod nomā bija paņēmušas ..tur kalni psc .bija par īsu ar mazāko 28 priekšā + 32 max aizmugure....normāli. Būtu 22 mazais un 34 vai 36 aizmugurē..tādā vidē...nu jā un pasmags arī..savi 15..nu lēti. Laikam tapēc velonona šos bija sapirkusi...a šīm lsiksm bija biku labāka versija ar DB.
    • 138
      Ģemperizētāji ir tikuši līdz velo industrijai    
    • 138
    • Zin...
      Ja Ungārija gribētu sakārtot to lietu, viņi to izdarītu. Viss naratīvs tāpat velk uz to, ka krieva netaisnīgi tiek aiztikta. Jeb pilnīga un galīga atkarība no krievas. Un to pašu vēl nesen gribēja Eiropa (Vācija) ar savu Nord stream.  Kurš pie tā galu galā ir vainīgs? Obama, Baidens, Eiropa?  
    • 138
      Jā, cik? Es nezinu, bet pārējā Eiropa taču kaut kā dzīvo bez (vai gandrīz bez) trubām no Krievijas, un bendža tāpēc nemaksā 10€ litrā.
    • hehe
      Šodien viena politika, rītdien cita, bet ieguldījumi ir ar ilgtermiņu. Nav nekas jāzāģē vai jāspridzina, tieši to pašu panākt var aizgriežot/atgriežot krānu. Arī šeit reāls piemērs nav tālu jāmeklē. Polocka-Ventspils truba strādā? Nestrādā vēl pirms politikas, jo ir pircējs, ir pārdevējs, un ir kaut kas starp tiem, Ventspils nafta. Šogad 10 dolāri par pārkraušanu, nākam 15. Naudu mums vajag? Vajag, un kur krievi liksies, ir atkarīgi un maksās tik ragā. Tā nav ieriebšana, bet alkatība un šantāža. Un kirdik, pati loģiskākā un jau dabā esoša infrastruktūra pēkšņi nestrādā. Par dzelzceļu... Cik nafta maksā? Cik ir daudzums vienā vilciena sastāvā un cik tas ir naudas izteiksmē? Cik vienā naftas tankerī? Cik tam nepieciešams sastāvu un cik ilgi jāstāv ostā tos visus gaidot? Cik tad šāda nafta beigās maksā? Nevis naftas produkti, bet nafta parastā, crude oil.
    • 138
      Divdesmit vienu, jā. To līniju slēdza un noplēsa arī šausmīgi sen, bet nudien, mazliet mazāk sen - 2008ajā, alojos. Un tomēr, vai tu tiešām domā, ka pašreizējā ģeopolitiskajā situācijā slovāki, slovēņi, rumāņi un horvāti nu tik raks sliedes, lai ieriebtu ungāriem? Un horvāti pārzāģēs savu trubu? Un rumāņi aizbērs Donavu?
    • 138
      Feelfree ir arī gatavi rati ar tām lētajām slēgto gultņu rumbām.
    • 138
      Te kaut kas no tām lētajām (varbūt pat visas tās sudraba Force) ir ar slēgtajiem gultņiem. Lai gan tur gultnim virsū nav nekāda aizsarga, sargā tikai paša gultņa blīve. Ja aploces labas, iesaku pārspieķot un nejāties. Spieķi pēc garuma derēs vecie (esmu 99% pārliecināts par priekšu un 90% par aizmuguri, bet vari pats samērīt). https://feelfree.lv/lv/veikals/rezerves dalas/rezerves_dalas/rati_un_to_dalas/rumbas Ja būtu 32, ieteiktu Novatec, uz 32 tās vēl dažviet Rīgā (ZZK, BAP) ir.   Var jau arī vispirms atjaukt vaļā un ja bļodas labas, tad       Apkopes nav paredzētas (ir protams maniaki kā šeit kāds biedrs, kas pamanās tos attaisīt un iesmērēt), bet mūžīgi tie nav.
    • osscar
      Vislētāka ocija  iet ar konusiem uz veikalu un piemeklēt...feel free ir kaut kas uz vietas
    • binary
      Ja slēgtajiem nekādas apkopes nav vajadzīgas, tad pieņemu, ka tur viss varētu būt kārtībā.   ZZK foto izskatās, ka 36. Vismaz priekšā. Domāju, ka aizmugurē vajadzētu būt tikpat. Pats ar viņu nebraucu, bet, ar roku griežot ratu, ir bijis jūtams kaut kāds "grubulis".   Šķiet, ka tam velo komplektācijā bija Tourney, Acera. Vai ir maz cerība, ka Alivio, Deore tur varētu derēt kā donori?
    • hehe
      Aļo! ES esam jau vairāk kā 20 gadus! DIVDESMIT+!   Naftu. Var, bet tā ir horvātu truba. Horvātu! https://en.wikipedia.org/wiki/Jadranski_naftovod
    • 138
      Alternatīvi, protams, var pats nopirkt gultņu presi par $$$, vai jāties ar vītņstieni, uzgriežņiem un paplāksnēm.
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.8k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...