-
Tēmu lasa 0 biedri
- No registered users viewing this page.
-
Kas ir tiešsaistē 13 biedri, 0 Anonīmi, 302 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)
- 138
- rasetajs
- ggg97
- uldise
- krabis
- sounDDesign
- osscar
- Kazarms
- Aigus
- M@R$$
- Alex30
- formens
- zeds
-
Biedru statistika
27355
Kopā biedri5180
Bieži tiešsaistēNewest Member
Avro2
Pievienojies
-
Jaunākie Ieraksti
-
Šodien viena politika, rītdien cita, bet ieguldījumi ir ar ilgtermiņu. Nav nekas jāzāģē vai jāspridzina, tieši to pašu panākt var aizgriežot/atgriežot krānu. Arī šeit reāls piemērs nav tālu jāmeklē. Polocka-Ventspils truba strādā? Nestrādā vēl pirms politikas, jo ir pircējs, ir pārdevējs, un ir kaut kas starp tiem, Ventspils nafta. Šogad 10 dolāri par pārkraušanu, nākam 15. Naudu mums vajag? Vajag, un kur krievi liksies, ir atkarīgi un maksās tik ragā. Tā nav ieriebšana, bet alkatība un šantāža. Un kirdik, pati loģiskākā un jau dabā esoša infrastruktūra pēkšņi nestrādā. Par dzelzceļu... Cik nafta maksā? Cik ir daudzums vienā vilciena sastāvā un cik tas ir naudas izteiksmē? Cik vienā naftas tankerī? Cik tam nepieciešams sastāvu un cik ilgi jāstāv ostā tos visus gaidot? Cik tad šāda nafta beigās maksā? Nevis naftas produkti, bet nafta parastā, crude oil.
-
Divdesmit vienu, jā. To līniju slēdza un noplēsa arī šausmīgi sen, bet nudien, mazliet mazāk sen - 2008ajā, alojos. Un tomēr, vai tu tiešām domā, ka pašreizējā ģeopolitiskajā situācijā slovāki, slovēņi, rumāņi un horvāti nu tik raks sliedes, lai ieriebtu ungāriem? Un horvāti pārzāģēs savu trubu? Un rumāņi aizbērs Donavu? -
-
Te kaut kas no tām lētajām (varbūt pat visas tās sudraba Force) ir ar slēgtajiem gultņiem. Lai gan tur gultnim virsū nav nekāda aizsarga, sargā tikai paša gultņa blīve. Ja aploces labas, iesaku pārspieķot un nejāties. Spieķi pēc garuma derēs vecie (esmu 99% pārliecināts par priekšu un 90% par aizmuguri, bet vari pats samērīt). https://feelfree.lv/lv/veikals/rezerves dalas/rezerves_dalas/rati_un_to_dalas/rumbas Ja būtu 32, ieteiktu Novatec, uz 32 tās vēl dažviet Rīgā (ZZK, BAP) ir. Var jau arī vispirms atjaukt vaļā un ja bļodas labas, tad Apkopes nav paredzētas (ir protams maniaki kā šeit kāds biedrs, kas pamanās tos attaisīt un iesmērēt), bet mūžīgi tie nav. -
Vislētāka ocija iet ar konusiem uz veikalu un piemeklēt...feel free ir kaut kas uz vietas -
Ja slēgtajiem nekādas apkopes nav vajadzīgas, tad pieņemu, ka tur viss varētu būt kārtībā. ZZK foto izskatās, ka 36. Vismaz priekšā. Domāju, ka aizmugurē vajadzētu būt tikpat. Pats ar viņu nebraucu, bet, ar roku griežot ratu, ir bijis jūtams kaut kāds "grubulis". Šķiet, ka tam velo komplektācijā bija Tourney, Acera. Vai ir maz cerība, ka Alivio, Deore tur varētu derēt kā donori? -
Aļo! ES esam jau vairāk kā 20 gadus! DIVDESMIT+! Naftu. Var, bet tā ir horvātu truba. Horvātu! https://en.wikipedia.org/wiki/Jadranski_naftovod
-
Alternatīvi, protams, var pats nopirkt gultņu presi par $$$, vai jāties ar vītņstieni, uzgriežņiem un paplāksnēm. -
Tur tak slēgtie, ja es māku lasīt. Klapē viņus laukā, dodies uz Laudorts un nopērc jaunus tādus kuri patīk pēc krāsas, un dodies uz jēdzīgu veloservisu iepresēt. Pēc kādiem gadiem, kad atkal vairs nav labi, atkārto. Cik spieķu? -
Felt Q500 ir ar disku bremzēm, pirms padsmit gadiem v-bremzes nomainīju pret Hayes Stroker Ryde (ar v-bremzēm SEB maratonos rokas bija jēlas) un pie reizes nācās nomainīt arī ratus (Fulcrum Red Metal 10, šķiet). ZZK gan ar v-bremzēm. -
Tranzīts no jebkura tuvākā serbu, horvātu, itāļu vai rumāņu termināļa pa dzelzsceļu ir neiespējams? Jo... ... jo Orbānam pietuvinātie nevarēs slaukt tik lielu starpniecību, kā tagad, un arī akcīze kasē ieripos ne tik trekna. Jā, lai parādītu, cik Eiropa nežēlīga, papildizdevumi tiks uzkarināti tautai, nevis akcīze, vai starpniecība samazināta. Sitiet savējos, lai svešie baidās. Nekā jauna. Nu bet lido tak. 9 vai cik tur nesen tika palaisti. Un jā - to vairs nereklamē (kas labi). O, skatos @138ar to pašu argumentu. Baidos, ka esošajā etapā ar s.uuda stumšanu nevarēs.
-
Tas bija pirms ES. Ja nekļūdos, Brisele lika atjaunot. Brisele ļautu slovākiem, slovēņiem, rumāņiem un horvātiem rakt sliedes? Novērtēju tavu domas lidojumu, tāpat kā par hipotētiskajām tadžiku sievietēm, bet cik tas ir tuvs realitātei?? Nu ļoti labi, tātad tur var atvest un pumpēt nekrievijas gāzi? -
gan jau 100% v brake 20 gadi atpakaļ tikai sāka parādīties DB apritē...+- zzk škiet vispār ar DB neesmu redzējis, kaut ir rāmji redzēti ar DB stiprinājumiem...starp citu fanā vēl ir uz vietas vecās lx, deore , alivio rumbas šādi tādi modeļi, kas retro var noderēt ja nu kas , kā donori piem. -
Abi ar v bremzēm? Rumbas bez disku bremžu stiprinājumiem vai ar? 32 vai 36 spieķi? Varbūt varu ieteikt optimālu risinājumu, bet vispirms jāzin šis. -
Nē, nav, Ungārijai visapkārt ir "privāta" teritorija kur pilns ar tādiem 138 kas norādīs kā lietas darāmas, kā ieslēgt sankcijas, kā šantažēt un uzlikt tarifus. Kā savulaik Lietuva, paņem un pārrok sliežu posmu starp Mažeiķu naftu un Latvijas ostām, jo sliedes esot sūdīgas, un iepūt. Jā, pēc 10 gadiem kad vairs nevajag atjaunoja. Trubas uz Budapeštu ir divas, bez Družbas ir vēl viena, caur Horvātiju uz ostu Adrijas jūrā.
-
Kapē, kapēc? Es vispār TV neskatos, man pat tāda nav. Tik cik ziņas palasu no rīta - Guardian, Reuterns, Finansial Times, Sky. BBC reti manā sarakstā. Ja Yūtūbā, tad Times Radio ir skatāms/klausāms. -
un ja pats darīsi tad neuzķeries uz spec velo eļļām 10 eur par 50 gr rekur laba gultņu smēre - staipīga , lipīga un krāsa aļa šimano zaļā ( kā reiz tādiem gadījumiem kad reti eļļo ) https://divinol.lv/product/divinol-fett-top-2003-04kg/ -
Būtiska piebilde: to var uzzināt, tikai atjaucot vaļā. Un ja to darīs serviss, nevis pats, tad, ja tomēr jāmaina rumbas, par to vaļā jaukšanu var kādu naudu gribēt, var arī negribēt. -
nu tev pašam jāizvērtē cik viss slikti - ja bļodas - veselas, ta pa lēto tikt var cauri - jaunas bumbas un konusi...ja jāmaina rumba - tad lētāk laikam jaunu ratu paņemt komplektā nekā spieķot utt. 26 nieks rats 30-40 eur zzk nexelo atkarīgs 7 ātr vai 8+ (brūvrumba vs kasete) -
https://bike.bikegremlin.com/1461/hub-overhaul/ te labs apraksts + video viņam ir nekāda kosmosa - vajag plakanās atslēgas uz 13 un 15 un parasto 17. var nosmirģelēt parastās konusus var nopirkt - aļikā, gandrā vai feelfree - jāsaprot diametri - priekšā parasti ir 8mm ass - pakaļā 9, 5mm vai 10mm. mēdz būt arī priekšā 9mm. izjauksi - tad redzēsi. biku jāpiešaujas un viss. vajag vēl tīrīšanas līdzekli un smēri. ( nlgi2) . viss principā jāskruvē vaļā ass no viena gala - pakaļā parasti no tās puses kur nav kasete ( jā vajadzēs kasetes atslēgu vai brīvrumbas atsēgu - maksā pāris eur). priekšā vienalga kura puse ja nav disku bremze. pēc tam jānoregulē lai griežas brīvi, bet ne vaļīgi - pāris reizes paskrūvēsi - sapratīsi nu ja 20 gadi ar vienu eļļu - ar garantiju konusiem čau ....
-
-
Foruma statistika
-
Kopā tēmu101.8k
-
Kopā ierakstu1.5m
-
