Man bija vecajā dzīvoklī. Atkarīgs no divām lietām - ričuka top tube leņķa un pašas konstrukcijas stabilitātes. MTB karājās nu tā, ne visai smuki, vecais 26" zieminieks diezgan ok.
Citādi, viegli lietojams, patika labāk par tagadējiem aiz rata āķējamajiem.
Hmmm, jā šis, varētu būt konkurents Siguldas krastiem.
Man viens no skarbākajiem brauktajiem tomēr šķiet šis. Tur pa vidu tās stāvās sekcijas aizmet kājas, bet es viņu arī nekad neesmu uz svaigām kājām braucis, vienmēr pēc vismaz 80km.
Lai gan arī šis nav tā, ka dikti viegls, bet parasti kaut kā ātri beidzās, ka nepaspēj sagurt.
Latvijā jau tie kalni nav ne 200m reāli uzbraucami, ne 2-3km gari. Kas tad mums skaitās garākie un augstākie braucamie kalni? Sigulda? 😅 Pat Gaiziņš kā izrādās ir reāli zem 100m braucams un viss "kāpums" ir daži procenti, izņemot 10-15% pašās beigās no autostāvvietas līdz spicei. Man laikam no tā kalna izvilkuma interesē paskatīties, cik procenti ir tajā brīdī, kad sāk zust saķere. Viss cits daudz neinteresē, jo tāpat beigsies dažu minūšu laikā un kas nu ir ilgāks, tas nav necik stāvs.
Interesanti būtu zināt cik % ir Dreiliņkalns, bet tas nav neviena route plannera augstuma modeļos. Par 10 vairāk ir, bet nu augstums tur atkal nekāds 25m no pakājes.
A par distanci runājot, man baudāmi šķiet braukt tā līdz 6-7h, tālāk vienkārši apnīk. Kompānijā un pa ceļam piestājot ilgākās pusdienās vēl varētu vairāk, bet ja braukt tikai ar mini zaļajām pauzēm un ūdens uzpildēm, tad nē.
Nav jau arī man te nekādi Alpi. Ja grib kautko 'interesantāku' tad jāpabrauc kādu gabalu tālāk ar auto.
Pa lielam parastās ielejas, kur gar malām garas izstieptas pilsētas, un tā viena pēc otras. Ja gribētu mīties uz darbu 'pa taisno', tad nāktos ķērsot kādas 3.
Tas kur man māja ir 'uz malas' sanāk laikam 460m no 'apakšas'. Ja glupi dodas taisni kalnā, tad ir ko iesvīst pat ar kājām ejot 😂.
Ideāls treniņs, uzlieku kautkādu 10 - 15kg mugursomu un tad kautkādi 5km pastaiga pret kalnu.
Nevajag jau nekādus lielos kalnus. Ja priekšā kautkāds 200m kāpums, tad jau labi ka var redzēt un ka tas vilksies kāutkādus 2 - 3km.
Labi ja var redzēt ka pa vidam kāds 'plakanais' posmiņš, zin ka sanāks mazliet 'avilkt elpu'.
Droši vien distance kā tāda nav tik svarīga, cik var redzēt ka esi ticis līdz pusei vai tuvu kalna galam 😂
man jau tas vairāk uzrunā ar to, ka priekšā vismaz kaut cik reāLS kalns ir, nevis kaut kāds paugurs
Laikam ir iestājusies fāze, ka pilnīgi po kāds kalns un attālums 🤣 braucams, ka tik var iekļauties dienas laikā.
GPS tomēr ir GPS. Ne-viedajiem viss kas bija, to nolasīja no sensora pie rata. Daži mācēja arī pulsa jostas, bet tas arī viss. Piekrītu, bija forši, bet kopš GPS velodatori vairs nav jālādē ik 5h, arī ir labi. Braucu 6-10h nedēļā, lādēju reizi divās nedēļās apmēram. Viņš jau tāpat tur uz galda mētājas, tad kad uzlādes stabiņš pēc brauciena izskatās mazs, piespraužu nu vai pirms plānota daudzu stundu izbrauciena. Priekšējais lukturis tāpat jālādē biežāk.
Eksistē. Visādi ķīniešu brīnumi, šis pats Sigma gan jau arī. Ir Garmin pavisam budžetīgais Edge 1X0
Kadences sensori un pulsa josta man ir Magene, jo ar Garmin jostām slikta pieredze. Cena viņu Ali veikalā ļoti pievilcīga. Kadences sensoriem šobrīd gads, pulsa jostai pusotrs, pat bačas neesmu vēl mainījis. Visiem ir BT un Ant+. Jāskatās, kuriem devaisiem ir kurš.
Te gan vēl ir jautājums, vai vispār vajag velodatoru un labāka ideja nav sporta pulkstenis. Man galvenais ieguvums no velodatora ir tieši navigācija, kuru var redzēt saulē, iztur lietu, bača pietiek visai dienai un neaizņem visu stūri. Visu pārējo, ko man vajag, prot arī aizvēsturisks Forerunner skriešanas pulkstenis.
Garmins rāda. Rāda arī kādu gabaliņu pirms kalna, cik atlicis līdz kalns sāksies. Vieglāk jau gan no tā nepaliek, ka zini, ka brauc 15%, 18% vai 20%. 🤣
Maz ticams ka īpaši noderīgi LV, bet pie manis laikam visnoderīgākā fīča kompī ir ka parāda kāpuma slīpumu un cik vēl km līdz kalna galam 😂
Nu jā, 'pa taisno' var sinhronizēt un ielādēt Kamoot maršrutus. Bet nu tā nav mirstamā vaina. Būtu neērti, bet varētu arī GPX vailu pārkopēt.
Ja nav iebildumu regulāri lādēt, tad gan jau var iztikt.
Iedomājos, varbūt var kaut kādu "dynamo hub" uzlikt un lādēt braukšanas laikā.
Man ar manējiem arī nav bijis tā, ka nosēstos brauciena laikā, BET es viņus nelādēju ne pēc katra brauciena, ne reizi mēnesī, ne reizi gadā. Vispār nelādēju. Pierasts, ka var reizi 2-3 gados bateriju nomainīt, tāpēc tie lādējamie kaut kā neuzrunā.