Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   13 biedri, 0 Anonīmi, 318 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • Racer
    • ju
    • flasherr
    • ggg97
    • djamber
    • zeds
    • AndrisBB
    • kaads
    • raiviic
    • AlCohol
    • INTRASERVERNET
    • binary
    • krabis
  • Biedru statistika

    27310
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    Avro2
    Newest Member
    Avro2
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • kaads
      o jā, šis ir labais, velo realitātē kalna galā bija kontrolpunkts.  iepriekš drusku sajaucu ar citu kalnu. Bet nu forši plats ceļs kalņa iet.
    • ju
      Šī laba vieta, cenšo pāris reizes gadā uzbraukt pa to pusi, biežāk negribas    
    • Kazarms
      Latvijā jau tie kalni nav ne 200m reāli uzbraucami, ne 2-3km gari. Kas tad mums skaitās garākie un augstākie braucamie kalni? Sigulda? 😅  Pat Gaiziņš kā izrādās ir reāli zem 100m braucams un viss "kāpums" ir daži procenti, izņemot 10-15% pašās beigās no autostāvvietas līdz spicei. Man laikam no tā kalna izvilkuma interesē paskatīties, cik procenti ir tajā brīdī, kad sāk zust saķere. Viss cits daudz neinteresē, jo tāpat beigsies dažu minūšu laikā un kas nu ir ilgāks, tas nav necik stāvs. Interesanti būtu zināt cik % ir Dreiliņkalns, bet tas nav neviena route plannera augstuma modeļos. Par 10 vairāk ir, bet nu augstums tur atkal nekāds 25m no pakājes.     A par distanci runājot, man baudāmi šķiet braukt tā līdz 6-7h, tālāk vienkārši apnīk. Kompānijā un pa ceļam piestājot ilgākās pusdienās vēl varētu vairāk, bet ja braukt tikai ar mini zaļajām pauzēm un ūdens uzpildēm, tad nē. 
    • kaads
      ja vēl papildus svara aproces uz kājām, rokām uzliek, vispār ideāli 
    • versatile
      Nu, sestdienā parkings maksas, svētdienā bezmaksas.
    • AndrisBB
      Nav jau arī man te nekādi Alpi. Ja grib kautko 'interesantāku' tad jāpabrauc kādu gabalu tālāk ar auto. Pa lielam parastās ielejas, kur gar malām garas izstieptas pilsētas, un tā viena pēc otras. Ja gribētu mīties uz darbu 'pa taisno', tad nāktos ķērsot kādas 3. Tas kur man māja ir 'uz malas' sanāk laikam 460m no 'apakšas'. Ja glupi dodas taisni kalnā, tad ir ko iesvīst pat ar kājām ejot 😂. Ideāls treniņs, uzlieku kautkādu 10 - 15kg mugursomu un tad kautkādi 5km pastaiga pret kalnu.    
    • kaads
      nu jā,  LV  ar interesanti pauguri ir. gan aci pamielot gan sirdi patrenēt   
    • AndrisBB
      Nevajag jau nekādus lielos kalnus. Ja priekšā kautkāds 200m kāpums, tad jau labi ka var redzēt un ka tas vilksies kāutkādus 2 - 3km.  Labi ja var redzēt ka pa vidam kāds 'plakanais' posmiņš, zin ka sanāks mazliet 'avilkt elpu'.   Droši vien distance kā tāda nav tik svarīga, cik var redzēt ka esi ticis līdz pusei vai tuvu kalna galam 😂
    • kaads
      man jau tas vairāk uzrunā ar to, ka priekšā vismaz kaut cik reāLS kalns ir, nevis kaut kāds paugurs   Laikam ir iestājusies fāze, ka pilnīgi po kāds kalns un attālums 🤣 braucams, ka tik var iekļauties dienas laikā.
    • Kazarms
      GPS tomēr ir GPS. Ne-viedajiem viss kas bija, to nolasīja no sensora pie rata. Daži mācēja arī pulsa jostas, bet tas arī viss. Piekrītu, bija forši, bet kopš GPS velodatori vairs nav jālādē ik 5h, arī ir labi. Braucu 6-10h nedēļā, lādēju reizi divās nedēļās apmēram. Viņš jau tāpat tur uz galda mētājas, tad kad uzlādes stabiņš pēc brauciena izskatās mazs, piespraužu nu vai pirms plānota daudzu stundu izbrauciena. Priekšējais lukturis tāpat jālādē biežāk.   Eksistē. Visādi ķīniešu brīnumi, šis pats Sigma gan jau arī. Ir Garmin pavisam budžetīgais Edge 1X0 Kadences sensori un pulsa josta man ir Magene, jo ar Garmin jostām slikta pieredze. Cena viņu Ali veikalā ļoti pievilcīga. Kadences sensoriem šobrīd gads, pulsa jostai pusotrs, pat bačas neesmu vēl mainījis. Visiem ir BT un Ant+. Jāskatās, kuriem devaisiem ir kurš. Te gan vēl ir jautājums, vai vispār vajag velodatoru un labāka ideja nav sporta pulkstenis. Man galvenais ieguvums no velodatora ir tieši navigācija, kuru var redzēt saulē, iztur lietu, bača pietiek visai dienai un neaizņem visu stūri. Visu pārējo, ko man vajag, prot arī aizvēsturisks Forerunner skriešanas pulkstenis.    Garmins rāda. Rāda arī kādu gabaliņu pirms kalna, cik atlicis līdz kalns sāksies. Vieglāk jau gan no tā nepaliek, ka zini, ka brauc 15%, 18% vai 20%. 🤣
    • 138
    • 138
      Esi dzirdējis par JBL tuNbiņu dikti reklamēto party mode un tās nesavietojamību starp plus mīnus vienas paaudzes tuNbiņām?
    • kaads
      LV rāda uz dažiem ievērojamiem kalniem kāpuma slīpumu, bet neesmu pievērsis uzmanību vai rāda attālumu līdz kalna galam. Gan jau ka jābūt.
    • AndrisBB
      Maz ticams ka īpaši noderīgi LV, bet pie manis laikam visnoderīgākā fīča kompī ir ka parāda kāpuma slīpumu un cik vēl km līdz kalna galam 😂         Nu jā, 'pa taisno' var sinhronizēt un ielādēt Kamoot maršrutus. Bet nu tā nav mirstamā vaina. Būtu neērti, bet varētu arī GPX vailu pārkopēt.
    • binary
      Ja nav iebildumu regulāri lādēt, tad gan jau var iztikt. Iedomājos, varbūt var kaut kādu "dynamo hub" uzlikt un lādēt braukšanas laikā.   Man ar manējiem arī nav bijis tā, ka nosēstos brauciena laikā, BET es viņus nelādēju ne pēc katra brauciena, ne reizi mēnesī, ne reizi gadā. Vispār nelādēju. Pierasts, ka var reizi 2-3 gados bateriju nomainīt, tāpēc tie lādējamie kaut kā neuzrunā.
    • AndrisBB
      Man Karoo 2 teorētiskai baterrijas laiks ir 7 stundas, ja viss iespējamais ieslēgts un 14 'normālas lietošanas'. Nav bijis tā ka aķis nosēstos pa dienas braucienu. Bet nu kad devos kautkādos Grando Fondo visas dienas izbraucienos, tad parasti vienkārši piespraudu kautkādu Duracell. Ja nu gadījumā nomirst.   Bet nu es parasti izmantoju visu - GPS, navigāciju, kadences sensoru, sapāroju ar pulksteni sirds datiem un vēl mūziku pa Bluetooth 😂   
    • Gestapo
      Arī kaut kur baža par to, bet, es neminu baigos gabalus, retu reizi pārsniedzu 50km un tas ir 2.5h. Jāpalieto sezonu, tad redzēs vai tiešām jūtams trūkums.
    • AndrisBB
      Nu bet protams ka ja tu nopirksi jaunāko BT LE sensoru un mēģināsi piekonektēt pie akmens laikmeta kompja ar classisko BT, tad nekas neies. Esi dzirdējis par manuāli vai devaisa specifikāciju?
    • 138
      Aha, bet kurš no viņa ašpadsmit paaudzēm un paveidiem, kuri biežāk nekā retāk nav backwards compatible?   Nē, nebiju dzirdējis.
    • binary
      Pēc bildes spriežot, 2.0, nevis 4.0. https://sigma.bike/product/rox-2-0/   Mani no šitiem "viedajiem" velodatoriem attur baterijas darbības laiks. 18 stundas - neizklausās forši. Pierasts tomēr, ka bateriju ieliek un par to aizmirst. Baigā škrobe bija, kad savulaik Polar CS200 darbā nokrita no kāpnēm un iekšā kaut kāda spole salūza - tas prata gan ātrumu, gan kadenci, gan pulsu, un bateriju nebija ne jālādē, ne jāmaina…
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.8k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...