Manometrs jau līdz 11atm/bar. Nez, jāpamēģina. Jāskatās, vai es kādā esošajā riepā varu tik daudz pūst, nav šosejnieces pašlaik.
Bet tad varbūt arī tā plastmasas sasprāgs kā jau @AndrisBB
Palasot netu, aktuālāka problēma varētu būt ka tie alumīnija zobrati ir vienkārši biezāki, salīdzinot ar dzekzs. 1,5mm vs 2mm. Rezultātā ja ķēde ir mazlet slipa, tad diezgan eecīzi ir jāpieregulē pārslēdzējs, lai nekāptu uz nākamā zobrata.
Nekādi baigie jaunmi nav, bet iepirku Lidla (crivit) lielo pumpi. Bija pa kaut kādi 7.99 eur. Pirmais iespaids, ka ir OK.
Gara šļauka, kuru var smuki nostiprināt uz paša pumpja glabāšanai, dubultais uzgalis, ir vēl speciāls nodalījums, kurā ir uzgalis bumbai, kādam piepūšamam matracim. Manometrs arī it kā rāda tuvu patiesībai.
Galvenā doma bija, ka kaut ko vajag aizvest pie sievas vecākiem, lai tas SKS nav jāvizina katru reizi līdzi, vai arī lai nav tur ar mazo jāmocās. Pa to naudu būs perfekts. Iespējams, derētu arī kā pamatpumpis vispār jebkuram.
Jo holandiešu inženieri un aparāti būvēja. Piedod, ka sabojāju joku.
https://nltimes.nl/2023/10/13/eight-dutch-people-four-companies-punished-building-bridge-russia-crimea
Un jūs zinājāt, ka tas nav pirmais Krimas tilts? Pirmo, krievu pašu būvēto, sagrāva LEDUS pirmajā ziemā
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kerch_railway_bridge
Starp citu, es nesaprotu, kāds bija ekonomiskais pamatojums jauno nebūvēt turpat, bet citā vietā, ČETRREIZ garāku, neskaitot to, ka ģeržavai, kura piecelta no ceļiem, vajag parādīt, ka tā ir piecelta no ceļiem.
Nu neraudi, pa kādai jau vēl palika. Mrijas tev nav žēl? Lūk tā bija viena vienīga
Nerunājot par Rīgas tramvajiem Harkivā un Mariupolē.
Nu tad, @Aigars, Tu saprati, kāpēc es izteicos, ka labi, ka krieviem nebija Manšteinu vai Guderianu.
Tepat nesenā pagātnē tas tilts pāri Dņeprai pie Hersonas.
Pat Vjetnamas karā bija problēmas ar tiltu bumbošanu. Vajag pamatīgu precizitāti, lai sabojātu kritiskās detaļas. Nu vai arī kvantitāte pār kvalitāti un tajā gadījumā sāc štukot, ko vēl ar tām bumbām varētu pacienāt un, vai tas tilts ir TO vērts.
Cita lieta, ka jebkurai būvei vajag konkrētus bojājumus, lai tā sagrūtu. Var jau sabojāt tā, ka sāk tur nobīdīties kaut kādas detaļas vai citas garlaicīgas lietas, par ko sāp galvas inženieriem. Es domāju, ka Kerčai civilos uzlaida virsū, lai nezaudētu seju un, lai izmēģinātu kravnesību. Neviens inženieris stundu laikā nevarēs dot slēdzienu par būves stāvokli stundu laikā pēc spridzināšanas.
Eh jebkuru tiltu grūti sagraut, ja to nekotrolē pats.
>During the Normandy campaign, Allied forces dropped around 1,000–2,000 tons of bombs per major bridge (e.g., Seine River bridges) to ensure destruction, but results varied. Sturdy concrete or steel bridges often required multiple raids, with cumulative bomb weights in the range of 500–5,000 tons, depending on the campaign and bridge resilience. For example, the Japanese targeted the Pearl Harbor area's bridges with lighter payloads, but key infrastructure often survived initial strikes.
Vispār Krimas tiltu ir ļoti grūti sagraut. Jo viņš ir taisīts ar mīlestību. Un nevis ar kaut kādu, bet Putina mīlestību+to tiltu sargā Kremļa X nodaļas galvenā maga burvestība.