-
Tēmu lasa 0 biedri
- No registered users viewing this page.
-
Kas ir tiešsaistē 4 biedri, 0 Anonīmi, 60 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)
- spameris
- Gestapo
- versatile
- JFH
-
Biedru statistika
-
Jaunākie Ieraksti
-
Nu, tāpēc, jau es rakstīju, ka: ... ne 66 - 74 MHz, bet 87,5 - 108 MHz diapazona sākumu radio vajadzēja tikai nedaudz "pabīdīt" uz leju, lai dzirdētu to TV 3.kanāla skaņu.
-
-
Kaut kādi zemie? metri līda uz FM, un vietējās TV stacījas (skaņu) varēja uztvert.
-
-
argumenti vietaa. Kas gan nemaina situaaciju/staastu - pieejamais apriikojums it kaa arvien krutaaks, iespeejas [darboties/publiceeties] plashaakas, bet rezultaaaa: nevis liimenja kaapums, bet preteeji. Katrs var buut ''specs'', useris vulgaris nav gatavs ne par ko ''lieku'' maksaat. p.s. jaa, viens no jokainjiem, kas raksta par to, ko nopircis, esmu es un, jaatziist, esmu domaajis par to, vai es gribeetu sho publiceet EN, ja/kad darboshos radnieciigajaa nozaree. Ibo, rakstot, ko domaaju piem., par Audeze, es riskeeju pakaast vienu auditorijas dalju, kas par taam bezgaliigi fano
-
Jā, bija akla, attiecīgi viņai pieņemams un lēts risinājums. Ne gluži, FM radio 66-74 MHz bija padumjajos laikos, 3. kanāla skaņa bija 83,75 MHz...
-
Varēja. Tehniski viss ir Ok. Vienkārši atšķīrās padomju un rietumu FM radio standarti tolaik - CCIR un OIRT normatīvi. Tāpēc rietumu FM diapzons ķēra padomju TV 3. kanāla skaņu. Sen tas viss bija...
-
-
Jā, droši vien, ka es pārspīlēju... bet nepatīk man tas Bites kantoris. Baigi agresīvs mārketings, kā savulaik bija Viasat. Uzticības reitings 12%, sūdzību skaits - 1039. BITE - sūdzības un atsauksmes
-
Rāmis ta varbūt maksā nepilnus 3k, bet rati vēl 3k, slēdži vēl 3k utt. Ja tu būtu teicis ka runa iet tikai par rāmjiem, tad vēl ticami. Bet atkal, tie visdrīzāk nav tie paši rāmji ko var veikalā nopirkt, bet custom - mazu apjomu ražojumi. Forma ta tā pati, bet carbona layups un materiāli pavisam citi, bet pilnīgi mierīgi varbūt arī nē. Plus komanda jau brauc ar tiem velo, ko dabon par sponsoru. Ja neviens cits nesponsorē, tad brauc ar to kas ir.
-
Interesanti, kura tur ir amatieru komanda? Pat lētāk nepilni 3k maksā norvēģu komandas ričuks :
-
Miglaini atceros, ka pārtaisīju videomaģiem ar iebūvētu tuneri un kreisi dabūtiem TV no 5,5 uz 6,5 MHz, bet tur bij kontūri jāmaina. Vispār analogā TV bij jautra - 83,75 MHz bija skaņas frekvence 3. kanālam. Pārskaņoju vienai aklai radiniecei mazu FM uztvērēju un viņa varēja LTV 1 klausīties Panorāmu utt.
-
Tieši tā! 1. metru viļņu TV kanālā es skatījos itāļu RAI 1. Nesoša frekvence AM attēlam 49,75 MHz. Skaņa (FM modulācija) atšķīrās - pie mums + 6,5 MHz iznāca 56,25 MHz, bet itāļiem + 5,5 MHz, tātad 55,25 MHz. Skaņu nevarēju dabūt pat izskrūvējot spolei ferīta serdi, turklāt es baidījos, ka nedabūšu atpakaļ skaņu 3. kanālā Rīgas programmai.
-
Oho! Tā ir izstarotā, bet tik un tā baigi lielā, jo pat ja antenai bija 10 dB pastiprinājums, tie bija 20 kW raidītājam. 😲
-
-
Es jau nesaku ka tur kas neparasts. Saku ka cena priekš specenes ir OK un izskatās ka spēj izturēt arī gonkas. Trek Checkpoint rāmis ir ap 2.5k, Giant Revolt - ap 1.9k https://www.giant-bicycles.com/gb/revolt-advanced-pro-ff-2025 Ar faktiski identisku speceni. Ar brendotajiem vienīgi var te pie manis izmantot visas 'minies uz darbu shēmas', sanāk ietaupīt kautkādus 45% (uz ienākumu nodokļa rēķina)
-
Nu tur jau pat kaut kāds treniņš sanāk. Tad ir jēga pucēties, ja vēl nav kaudze luksaforu, vispār ideāli. Kuras komandas brauc ar šitādiem ričukiem? A par to rāmi, sūtot no ķīnas lielākā ķēpa būs ar garantiju, ja tādu vajadzēs, citādāk jau kāda šķirba, priekš lielajiem brendiem tāpat viņus lipina ķīnā. Ka tik ķīniešu "brends" ne gluži pilnīgs noname.
-
Kas tur tāds neparasts?! Ko tas rāmis atrumu or smth ietekmē baigi...Tour de france dalībnieku velosipēdu cenas ir no 4k-20k...
-
Interesanti, izskatās ka šis kadrs piedalās gonkās ar ķīniešu rāmi (tas otrs variants pat labāks). Diezgan labs piedāvājums, salīdzinot ar 'lielajiem' brendiem. https://www.yoeleobike.com/collections/gravel-frame/products/carbon-gravel-frame-g21
-
Man tagad uz 'jauno' offisu tāpat kautkādas 45 - 50 min ar auto. Ja minās ar velo, tad 1 - 1.5 stunda, atkarībā no maršruta. Reāli pat sanāk ietaupīt laiku. To laiku ko iztērē pasēžot auto, var iztērēt 'pasportojot'. Ja dodas izbraucienā pirms vai pēc darba, tad kopumā sanāk vairāk laika patērēt. Plus galva krietni svaigāka darbā pēc izbrauciena un dušas.
-
-
Foruma statistika
-
Kopā tēmu101.7k
-
Kopā ierakstu1.5m
-