Es jau nesaku ka tur kas neparasts. Saku ka cena priekš specenes ir OK un izskatās ka spēj izturēt arī gonkas.
Trek Checkpoint rāmis ir ap 2.5k, Giant Revolt - ap 1.9k https://www.giant-bicycles.com/gb/revolt-advanced-pro-ff-2025
Ar faktiski identisku speceni.
Ar brendotajiem vienīgi var te pie manis izmantot visas 'minies uz darbu shēmas', sanāk ietaupīt kautkādus 45% (uz ienākumu nodokļa rēķina)
Nu tur jau pat kaut kāds treniņš sanāk. Tad ir jēga pucēties, ja vēl nav kaudze luksaforu, vispār ideāli.
Kuras komandas brauc ar šitādiem ričukiem?
A par to rāmi, sūtot no ķīnas lielākā ķēpa būs ar garantiju, ja tādu vajadzēs, citādāk jau kāda šķirba, priekš lielajiem brendiem tāpat viņus lipina ķīnā. Ka tik ķīniešu "brends" ne gluži pilnīgs noname.
Interesanti, izskatās ka šis kadrs piedalās gonkās ar ķīniešu rāmi (tas otrs variants pat labāks). Diezgan labs piedāvājums, salīdzinot ar 'lielajiem' brendiem.
https://www.yoeleobike.com/collections/gravel-frame/products/carbon-gravel-frame-g21
Man tagad uz 'jauno' offisu tāpat kautkādas 45 - 50 min ar auto.
Ja minās ar velo, tad 1 - 1.5 stunda, atkarībā no maršruta.
Reāli pat sanāk ietaupīt laiku. To laiku ko iztērē pasēžot auto, var iztērēt 'pasportojot'.
Ja dodas izbraucienā pirms vai pēc darba, tad kopumā sanāk vairāk laika patērēt.
Plus galva krietni svaigāka darbā pēc izbrauciena un dušas.
L
Redz, 45Mhz pareizi biju atcerējies un 200kW arī nav maz 😉Bet tā ir, ka angļi bija vienīgie, kurus varēja skatīties pat >1h no vietas. Tālāk jau jāsāk atminēties, kas tur īsti bija kādus 50 gadus atpakaļ. Bet Eiropas lielākā daļa tika redzēta.
Nu var jau nesportojot braukt un pilnie dubļusargi ļoti palīdz nebūt netīram. Man tur pusstunda lēnām aizripināties. Varu arī 15-20min atkarībā kā luksafori sakrīt, bet tad mugura slapja. Pēdējais, ko gribu, ir stīvēt kājās sporta drēbes un pēc tam vēl iet dušā. Tad pusstundas brauciens pārvēršas par stundu un tik pat labi varētu braukt arī ar auto.
Biežāk gan braucu ar motociklu. 15 minūtes un var vēl aizskriet uz otru pilsētas galu pēc darba, ja vajag, kas ar riteni ir mazākais nepatīkami.
Man parasti darbā vesela garderobe ko pārģērbties, pie reizes fiksi ieskrien dušā.
Ja lietus līst vai nesen lijis, tad vienkārši netīrs tikuntā arī braucot pa pilsētu.
Bib šorti un velo krekls arī atrāk izžūst.
Jāsaigaida kad jaunais vasaras kits atnāks.
https://www.alpinetrek.co.uk/gonso-ride-miles-bib-cargo-cycling-bottoms/
https://www.alpinetrek.co.uk/zimtstern-braapz-shirt-s-s-cycling-jersey/
Mok es valkāju pārāk platas bikses, bet arī ar clipless bikšu stara melna, ja aizmirst uzlocīt vai saspraust. Braucu tajās pašās biksēs, ar ko sēžu birojā, man tikai 7km cauri teju 20 luksaforiem, tā kā iesvīst teju neiespējami netaisot dragreisu no katra krustojuma.
Kādreiz uz darbu braucot man faktiski vienmēr bij melna kāja, parasti vainu uzlocīju bikses, vainu uzvilktu tādu speciālu zeķi, lai vismaz bikses nav netīras. Bet tas bij tad kad vēl nebraukāju ar clip-less. Tagad nav bijis jau sen, bet reti braucu biksēs, ja nu vienīgi bezmazvai jau mīnusos.
Domāju ka nav sakritība.
Šodien kā reiz atnāca tas Finish Line Dry Lube. Redzēs kā tas ies. Pie reizes arī jauns priekšējais zobrats (40t), kasete (11-46t Shimano SLX) un ķēde. Ātrumi tagad slēdzas atkal perfekti. Iepriekējā ķēde jau galīgi bij izstiepusies.
Šodien laikam Rīgā bija labs laiks, bet es tikmēr aizbraucu salīt un pamērīt dubļus uz Vidzemes-Latgales robežu. Ceļi totāli izšķīduši, brīžam tā ka ritenis vispār neripo. Apstājies, noliec kāju zemē un iegrimsti dziļāk par zoli. Rapsis, protams, arī zied.
Nejauc visu kopā, tas bija radio un īsviļņi. Tv raidītājam nekāds Megavats nebija un to uztvert varēja tikai supertālās izplatīšanās laikā un īslaicīgi. 😉
Hz, es biežāk bikšu kāju sasmērēju, jo aizmirstu vienkārši uzlocīt vai saspraust. A pa mežu un saknēm nobraucienos jau ķēde dzīvo savu dzīvi un tā kā man labā kāja gandrīz vienmēr aizmugurē, neizbēgami piesit pie kājas.
Dzīvsudraba antenas arī esot bijušas 🙂😀 tikai esot traucēta lidmašīnu pārvietošanās gaisā un tad ieradušies onkuļi ar melnu "Volgu" un konfiscējuši antenu
Tajos gados, kad arī citu Eiropas valstu TV raidītāji bija sastopami attiecīgajā frekvenču diapazonā, vasarā tas prieks bija bieži. Bet kad bija tie izplatīšanās apstākļi, tad BBC ar savu 1 MW Londonas raidītāju bija ikreiz un visstabilāks.