Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   17 biedri, 2 Anonīmi, 66 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • Mielestapa
    • kaads
    • Dils
    • Aigus
    • 138
    • oks
    • dzincha
    • mafijs
    • Lapais
    • spameris
    • kantoris
    • inteens
    • kaut_kaads
    • Stasss
    • Redline
    • binary
    • princ_fm
  • Biedru statistika

    27328
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    Anatolijs
    Newest Member
    Anatolijs
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • dzincha
    • Dils
    • DM101
      pag, klaaj valjaa, kaa un ko tu tur meeriiji! Un signaala gjenerators shajaa faazee nav nepiecieshams. Un, ja/kad bus nepiecieshams, taa funkciju var pildiit jebkursh dators vai skanjas karte un bezmaksas aplikaacija.
    • dzincha
      Kārtējais veids kā iekasēt €€€€ parastajiem auto par kondicioniera vai klimata esamību neko papildus neiekasē, bet redz ja tosterim tādu pieliek, tad nu gan bizness var sanākt it sevišķi ja nosaukts par siltumsūkni. Ok šim varbut ir apsildāmā kondensāta vanna, bet princips jau tas pats, kas AC.
    • msp
      Es no sākuma domāju tieši tāpat. Bet pilnīgi visus tranzistorus pārmērīju, salīdzinot ar blakus kanālu. Visi mērījumi gandrīz identiski. Oscilis ir, bet nav jēdzīga signālu ģeneratora - tik tas, ko no telefona var dabūt. Paldies, pacīnīšos vēl. Ar to zīmēšanu gan nezinu, vai kas izdosies.     Jāmēģina pagrābstīt.
    • alusbundza
      Pukins samīza uz Turciju braukt, ka nearestē ....
    • Racer
      Lielākā daļa jā, bet liela daļa arī visādus Spotifajus utt. caur bluetooth. Pats dabūju vecam pionierim piekabināt mazu bluetooth uztvērēju, jo jaunatne palūdza ka vajagot. 
    • DM101
      es gan teiktu - es neticu, ka bias trimmerim kontakts pazuda bez iemesla. Kontakts pazuda, jo trimmeris vienkārši uzgaaja gaisaa. Kaapeec uzgaaja gaisaa? Jo gaisaa uzgaaja bias tranis. Ja taa, arii pirmsizeja un izeja ir pa gaisu. Sho veel apstiprina tas, ka nomainot bias trimmeri, izejas spanis tik radikaali izmainiijaas. Bet, normaali buutu - oscilis rokaa, neskaidraas vietas - no plates paarziimeet.
    • Jurkins
      Visticamāk. Tā pavisam tupa - (uzmanīgi) ar pirkstu vai pinceti pieskaroties kaut kur pie elementiem ir izmaiņas?
    • AndrisBB
      Skaidrs ka var pierast. Ja pa lēto var nopirkt, tad jau var ņemt un braukt. Pa lielam jau neko viņi braukti vairs nemaksā (pie manis), pa 10k jau var nopirkt čupām.
    • msp
      Jautājums ārpus konkrēto aparātu shēmām.   Endštūfe Apart Champ-4. Kur meklēt shēmu ampam, ja internets nedod neko, arī par maksu ne?    Ražotāja izplatītāju Latvijā pazīstu personīgi, arī tas nevarēja palīdzēt, tik teica, ka garantijas ietvaros viņi sūtot veselas plates uz apmaiņu. Nu, šim eksemplāram ražosana un garantija ir sen aiz muguras..   Viens kanāls no 4 gļučī. Līdzstrāva izejā šūpojas +/- 2v robežās un rausta aizsardzību. Ar savu kvalifikāciju pārzīmēt shēmu no plates nespēju. Pati konstrukcija pamatīgi nostrādāta, lai gan uz kanālu tur ir 10 tranzistori tikai. Grūti servisējams, jo grīda neņemās nost. Žēl atstāt vēstures mēslainē, jo patīk koncepts, ka var krosēt 2 kanālus uz basu (vai tiltot vienā) un 2 uz platjoslu. Acīmredzamās kaites bojātajam kanālam novērsu - bij uzpūties kondensators un nebija kontakts potenciometra slīdkontaktam uz plates (mierstrāvas ieregulēšana?). Pirms tam bija pilns "-" izejā - mīnus 46v. Ar testeri izzvanīju visus tranzistorus, neviens nelikās aizdomīgs. Tāda sajūta, ka ik pa brīdim kaut kas ierosinās, jo ir nelieli momenti, kad izeja nomierinās uz apmēram 0.1v. MOV_2268.mp4
    • versatile
      Ir savi kvirki, bet pie visa var pierast. Pat stūres tač pogas vairs nebesī. Kas tas tāds un kam to vajag, ja ir Carplay/AAuto?
    • AndrisBB
      Darba mašīnas pāris bij iepirktas. Viss tur viņās bij 'pa lēto' un līdz galam neizdomāts. Varbūt tagad updeiti vismaz infoteimentu uzlabojuši.
    • versatile
      Internetus salasījies par to 1st versiju? Atnāca fw apdeiti un viss tur (jau ļoti sen) ir labi. Baltijas tirgus mašīnām sūknis bija by default. Vācijai nebija. Ja man tagad būtu jāņem jauns EV un jāpiemaksā 1.2k par to opciju - neņemtu. Nupat 44k noripoti ar to ID.3 pa nepilniem 2 gadiem - lādējas un ripo. Varēja lādēties ātrāk (īpaši ziemā) un ripot tālāk, bet nav tā, ka būtu baigais diskomforts.  Reāli - nevajag man ne wallboxu (noderētu max 2-3 reizes gadā, kad 2 dienas pēc kārtas kkur tālāk jābrauc), ne siltumsūkni - pietiek ar parasto rozeti nobraukumam, kas lielāks par LV vidējo. Rīt atkal uz Igauniju jābrauc, esam 4 braucēji, nekādu problēmu ratus līdzi paņemt vai mašīnā sasēsties. Kona varbūt ir labāks elektroauto, bet labāks auto noteikti ir ID.3   Man pagalmā stāv tas "plikais" ID.3 un salīdzinoši pilns benzīnnieks. ID.3 manuālie beņķi, lupatas salons, baigi kratās pa nelīdzenumiem - bet tāpat, benzīnnieku ņemam tikai tad, ja nu galīgi nav citu variantu. Nezinu, cik pa gadu būs noskrējis, bet nu stipri zem 10k. No 23. gada 11. novembra (TA) nobraucis vien 13k kilometru. Pirmajos divos gados, salīdzinājumam, 45k. Lūk, ko dara elektroauto ģimenē.  
    • base7
      Tak lielākā daļa automašīnās klausās tieši FM radio. Kāds tur internets. To internetu izmanto lai Veizā redzētu, kur atrodas foforadari un laikus nomestu ātrumu. Ja neticat, jāņos, kad policija rīkos masveida pārbaudes uz ceļiem, piesakieties (kā žurnālisti) viņiem pabraukāt līdzi un šoferiem uzjautājiet, ko viņi salonā klausās. FM radio, interneta radio vai klusumu, lai sadzirdētu no automašīnas nākošus dīvainus trokšņus.  
    • Eraserz
      Viss pārdots ārpus foruma.
    • AndrisBB
      ID.3 jau vispār ir kautkāds sasteigts produkts, lai dabūtu kautko vispār tirgū. It īpaši pirmākā versija. Tapēc nav brīnums ka tur nekā nav.
    • DM101
      reku, piem., shaada - liidz klinkjim prasta sheema. Un parametri: pielikumaa [nav pamats domaat, ka vechi pieskaistinaajushi, vairaakos avotos identiski cipari]. Ja K2/3/4 ir aptuveni liidziigas, katra sanaak zem -100dBr. Tas ir cieniijami!
    • DM101
      nu, tas uluchaizers ir 1:1 [idejiski] kaa tas rasnjas 200dB obratkas variants. Mani vairaak paarsteidz tas liimenis - tas bija pirms 40(!) gadiem. Es pat pienjemu, ka vechiem nebija ar ko tos kropljus sameeriit. Speciaali lika izejas kaskaadi B klasee vai kaadu citu kropli ieviesa + sleedza klaat to uluchaizeru un skatiija deltu pirms/peec. User manual ir noraadiits THD 0.05%, jeb 200 reizes lielaaks. Taadam uluchaizeram forshi - ja izmanto 1% tolerances R, pamattonis tiek slaapeets vismaz 40dB, kas noziimee - lai dabuutu 0.0001% THD, uluchaizera OPampam jaabuut ar kropli zem 0.01%. Es paskatiiju - OPamps: parasts suuduks, bez ambiicijaam. Un veel - esmu ohujaa, cik liela noziime komponentu kvalitaatei. Es tajaa laikaa [30..35 gadus atpakalj] skatiiju rasnjas shemas - idejiski tak 1:1 [ok, bez uluchaizeriem un superA], bet parametri - kaa miskastei. Bet, ja padomaa: kapitaalistu katram tranim h21 reizes 3 labaaks, lineaars, tranis aatraaks, izejniekiem: lineaars h21, maiga ''otsecka'' - un, jaa. OOC sanaak 10X dziljaaka, velk daudz augstaak. Tiem te ampiem, ko skatu, obratkaa , piem., 27K un 3pF. Korekcija tur uz n MHz sanaak! Es te pakjeeru veel vienu briinumu - prasts darba zirgs. Ieejaa - leets OPamps, AB klase, nu, tups kaa.. Tajaa pat laikaa: THD ir 0.002% pie jaudas no 0.XW liidz 50+W. Jaa, uz 20KHz THD vienmeeriigi uzkaapj uz 0.005%, bet taapet - faak, tas ir cieniijami! 
    • M@R$$
      Tur tiešām jāpiešķir 3.zvaigžņu ordenis par izturību, jo ik pēc 2-3 dziesmām ir ~10 reklāmas. Bet, labā ziņa, EHRam ir interneta stacijas, kurām nav reklāmu. Tās arī izmantoju, FM kaut kad nejauši uzslēdzas.
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.7k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...