Tie ir maldi, tāpat, kā ar to sirds defibrilatoru. Problēma nav izliekumā, bet gan slotu trūkumā.
Nes nost un instalē pa jaunam. Pēc 5× pastāsti, kā veicās.
Kungi, man ir, pārmaiņas pēc, tehnisks jautājums tehniskiem cilvēkiem.
Man ir neoptimāls priekšējo ekstremitāšu izliekuma rādiuss, kurš traucē atrisināt jau virsrakstā aprakstīto problēmu - HP EliteBook 8740p, uz kura es tikko uzinstalēju Linux Mint 22.1 Cinnamon, restartēju, un tagad tas iet bootloopā. Video:
https://failiem.lv/u/jskh65djh3
(fona trokšņi ir ar datoru nesaistīti fona trokšņi)
Parametri:
Ko darīt?
Tā nu nebūtu galvenā dzīves kvalitāti raksturojošā pazīme, arī šis ir "firmas celts tipveida ciemats"
https://maps.app.goo.gl/JAPB2y1XSCZibeL16?g_st=ac
Vispār jau tie apbūvēšanas ierobežojumi, kad neko nļauj būvēt ārpus pilsētas robežas reizēm noved pie tā, ka plānotājiem nākas pakustināt smadzenes un idomāt elegantus risinājumus un kā iegūt labākus rezultātus no pieejamās platības.
Faktiski izspiežot visus graustus un pamestos pleķus, tādu vienkārši nav.
Pa lielam jau vec Eiropas pilsētās ir nonākuši pie secinājuma ka miksētā apbūve rada kautkādu kompromisu. Privātmājas, miksētas ar 2 vai reizēm 3 stāvu dzīvokļu mājām.
Tad sanāk blīvums, kas spēj nodrošināt visu infrastruktūkru, sab. transportu utt, bet sajūta itkā esi ciematā.
jā...tie firmu celtie tipveida ciemati...das is fantastiš un tiem kas ir ar mieru šitā dzīvot,vārds,uzvārds nav vajadzīgs,pietiks ar inventāra numuru(personas kodu),īsti neredzu ar ko šitas viss atšķiras no daudzstāvenēm(tur vismaz ir tc.).
Kopš centrā nav spēļu zāļu, šķiet ka arī lombardiem vairs tik labi neiet 🥲
Es tai skaitā, bet tad ir tie, kas grib dzīvot Mārupē vai kaut šādā amerikāņu, nē, Dreiliņu rannila un putuplasta sapnī un braukāt ar auto, nu un ko lai ar viņiem dara?
Vai man slikts acumērs, bet man vizuāli nesakrīt 180kvm mājas un 1200kvm zemes proporcijas, man izskatās ka zemesgabals ir ne vairāk kā 4x mājas apbūves platība
Tā rī izskatās
https://www.google.com/maps
Kautkādu Black Mirror epizodi tur var filmēt 🤣 par kautkādām koncentrācijas nometnēm 😂
Visu burtiski uztver? Nēnu lombardiem jau vide ideāla 🤣
Iedomājies, ir arī kas grib aiziet uz darbu, skolu, pasta nodaļu vai vienkārši uz sporta zāli, nekratoties 60 min ar auto korķos.
6 joslu Rīgas centrā nekur nav (krastmalā varbūt), jēga no joslām ir tiem, kam vajag tur izbraukt cauri, bet piekrītu, tā nav perfekta vide tiem, kas tur gribētu dzīvot un sūkt lati kafejnīcās.
Tieši tā, bet redzi, tiklīdz sāk būvēt kārtējo Austrumu maģistrāles vai Dienvidu tilta kārtu vai nedodies ierunāties par Ziemeļu šķērsojumu, tā Pilsēta cilvēkiem & co sāk bļaut, cik tūkstošus kilometru velojoslu par to naudu varētu uzbūvēt 🤡
Vidējā Mārupes iedzīvotāja un vidējā Grīziņkalna attīstības biedrības vai Pilsēta cilvēkiem aktīvista definīcija kvalitatīvai dzīvošanai stipri atšķiras.
Kā Marijas 6 vai Brīvības 88 vai jebkurai citai tukšajai ēkai centrā ar līdzīgu vēsturi palīdzēs velojoslas in koki podos?
Reāli vienu brīdi skatijos pleķi kautkur pilsētas robežās. Pleķu jau daudz, it īpaši vietās kur apkārt daudz graustu. Var saprast kapēc cilvēki tad izvēlas labāk pirkt kautko tādās kazarmās kā te https://www.google.com/maps, kur apkārt nekā nav, par aiziet uz kafejnīcu nevar, nemaz nerunājot par iespēju vienkārši uz darbu aiziet kājām.
Nākas vien kratīties ar auto cauri pilsētai, padarot to vēl neapdzīvojamāku.
Rezultātā baranka, kur pa vidu caurbraucamais rajons ar graustiem.
Personīgi šķiet, kā uztaisīt centru tieši vairāk gājējiem un velorastiem pieejamāku+ sab transports, tieši viņu atdzīvinātu.
Nu vismaz tāds koncepts +/- lielajās pilsētās ir Eiropā un laikam jau strādā.
Bet protams tad ir jābūt labiem satiksmes atzariem apkārt centram.
Viss jau ir atkarīgs no tā vai pilsētu grib kā vietu kur dzīvot, vai kā caurbraucamo rajonu.
Kāda jēga no tā ka tavam rajonam var izbraukt cauri pa 6 joslām, ja tur tolkam nav dzīvojama vide? Degradējušās ēkas, gaisa piesārņijums, pamesti zemes pleķi, kuru jau gadu desmitiem nevienam nav vajadzīgi.
Tāpēc jau arī būvējas ārpus Rīgas un ap to, tapēc ka pilsētā nav iespējams kvalitatīvi dzīvot.
Šitie stulbeņi, kas gribētu visu Brīvības ielu pārtaisīt par veloderastu paradīzi ar varbūt vienu joslu nīstajām mašīnām katrā virzienā ar 30km/h ierobežojumu (un tad tik būšot laime, un tad tik attīstīšoties biznesi), nav ne ar ko labāki par tiem stulbeņiem, kas gribētu novākt visas velojoslas un ierīkot stāvvietas (un tad tik būšot laime, un tad tik attīstošoties biznesi). Kaut kā ne vieniem, ne otriem nepielec, ka centrs ir panīcis tāpēc, ka ir sabūvēta suburbija, kas ar auto braukā uz darbiem jaunajos ofisu rajonos un iepirkties uz tirdzniecības centriem, un viņiem pie tirsas tas centrs vienalga vai tur būtu velojoslas vai autostāvvietas.
Starp citu, varbūt kāds zin, kas ir lokācija 0:42?
Neviens nepirks iznīcinātājus ko var atslēgt, ja šāds precedents būtu. ASV ražotu tikai savām vajadzībām, kas arī drīz izbeigtos, jo bez eksporta ražošanu nespēs vairs uzturēt. Kačā, kačā pravas, bet ir kaut kāds pagrieziena punkts kur atpakaļceļa vairs nav.. Un turki militāri ir tam piemērs, pasaules kārtība mainās.
Brāļi igauņi ņem un nopērk no turkiem simtiem bruņu mašīnu, lai gan tur pat Latvijā/Somijā ir alternatīvs ražotājs Patria.
Kas to lai zin ko pazīst, navigācijas var dublēties, turki F16 "modernizē" pa savam, piem ar turku MURAD radariem. Veto neviens neliek lai to atceltu, skaidrs ka tā ir šantāža, ja jau atcēla droši vien saņēma ko gribēja. Bildi jau ieliku, redzams taču ka turkiem būs arī gps, ne amerikāņu, krievu vai ķīniešu, bet savs turku, laika jautājums..
Tur jau tiem f35 tā sistēma ir milzīga, visi ievāktie dati utt, radaru konfigurācijas utt. Bez tās softwāres visa 'neredzamība' pazūd un tas lidaparāts paliek sliktāks par F16, nemaz nerunājot par Typhooniem vai Rafaēļiem.
Un to visu var atslēgt vienā brīdī, ne velti ir F35 pircēji, kuri atteicās tās ASV sistēmas un lieto savu, kautvai daudz sliktāku.
Pašus F35 ar tagad laikam sāks ražot Itālijā. Piemēram beļģi atsakās no pirkuma, ja nebūs ražoti 'drošā' valstī. Portugāļi un daži citi Eiropā atteicās vispār.