Kā saka, labāk vēlāk, nekā nekad.
P.s. Vispār Latvijā tas nav jaunums. Jau labu laiku radiostacijai "Alise+" (FM101.6, Dpils) ir sava mūzikas televīzija. Saucas "ATV". Pieejama lielākajai daļai operatoru. Tiesa, maksas pakā.
Atkarīgs no bāzes. Esteru sintētisko motoreļļu nevajadzētu rādīt dabīgajām gumijām.
Vara smēre uz alumīnija detaļām, piemēram.
Bremžu supporta vadīklām, piemēram, auto, vai motociklam, kuram ir peldošie supporti. Vadīklu parasti iesmērē ar gumijai saaudzīgu smēri, lai putekļu gumija nepiebriezt vai nesāk plaisāt. Iespējams, ka kādam velosipēdam arī ir peldošais supports.
Trosēm vajag kaut ko krietni šķidrāku nekā silikona smēre un arī nedomāju, ka troses apvalks jebkad latviski tiktu saukts par vadīklu. Varbūt vienīgi tas līkais pipsis pašās beigās, kas nāk V-bremzēm.
Ko tu sauc par vadīklām? Mehānisko bremžu trosu apvalkus?
https://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?t=119940
Piekrītu, vadīkla ir labāks vārds, bet tik reti lietots, ka mulsinošs.
Procesi starp alumīnija un tērauda detaļām (pedāļu asīm un alumīnija klaņiem, alumīnija stutēm tērauda rāmjos, utt.) mēdz sākties tad, kad tur nav nekādas smēres.
Nez vai litija smēre varētu veicināt galvanisko koroziju, bet varbūt tā to nenovērš tik labi kā citas smēres?
Lielākoties jau jā, tikai bieži vien ir šausmīgi grūti atrast precīzus sastāvus. Tā kā man bija ar to dakšas smēri. Neviens no aizjūras zemē aprakstītajiem produktiem nepasaka, kas tas ir. Arī, tas, ko nopirku, tikai pasaka - Lithium free fork grease. Nu pēc konsistences un sajūtas uz tausti čo ta silikona smēre, kādu ķellētu bremžu vadīklās, bet krāsa tā kā neatbilst un īsti neko citu Eiropā nopērkamu neatradu. No US sūtīt kaut kādu Slickoleum, protams, maksātu tik pat vai vairāk cik specprodukts LV/DE.
Var smērēt, ir smērēts, bet tur divas problēmas - kā dabūt visu veco smāķi ar piedevām ārā un kā dabūt jauno iekšā. Es kaut kad atpakaļ te rakstīju, ka esmu mazgājis ultraskaņā un sildījis, bet nu čakars tāpat ir. Vieglāk nomainīt. Atšķirība varbūt kādās gonku aplikācijās, kur gribās ar super šķidrām smērvielām braukt, lai taupītu watus, bet nezinu vai viņi ar to vairs ņemās vai arī uz aero zeķēm var sataupīt vairāk, nekā pazaudēt uz gultni ar oriģinālo smēri.
Nekas tur neliedz laist mūziku visu diennakti, un esošo videostraumi no mājaslapas. LR1 deklarē 98% Latvijas pārklājumu, LVRTC DVB-T sola 99.72%. Tātad, viņi bez maksas par apraidi saņem plašāko tīklu valstī, kā arī likumā noteiktu pienākumu likt SWH TV visu kabeļoperatoru numerācijas pirmajos ciparos. Igaunijā tāds līdzīgs MyHits TV ir FTA.
Nu slēgtos vai kā tur pareizi viņus sauc gultņus jau arī var ieesmerēt ..bet reti kad to dara ...parasti maina...būs japskatas kā shimano bb holiwtich pēc 2k km jūras..bet liekas ka būs metami 🤪
ja bieži pārsmērē - viss der..galvenā problēma - ja reti smērē, pat ja reti brauc + velo glabā mainīgā vides temeratūrā, mitrumā -utt...mitrums kondensāta veidā vai kā citādi tiek iekšā..un pat neskatoties uz smēri..konusu /bļodu virsmās poraini caurumi, kuriem rūsa lielākais vaininieks...
galvenā doma- ka tās "speciālās" velo smēres - reāli pārcenoti produkti
Smērēm manuprāt ir svarīgi ievērot dažas lietas:
1. Vietās, kur ir saskare ar gumiju, smēre jābūt tādai, ko gumijas iztur
2. Smēre nedrīkst reaģēt ar metālu, uz kura viņu smērē.
3. Smēre nedrīkst reaģēt ar citām smērēm un eļļām, ar kurām tā nonāk kontaktā.
4. Smēres viskozitātei jāatbilst pielietojumam, mitrumnoturībai, spējai iekļūt vajadzīgajās šķirbās utml. - rupji runājot, nevajadzētu rumbā liet spolīšu eļļu un uz ķēdes smērēt solidolu.
Parējais imho ir ezotērika.