Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   16 biedri, 0 Anonīmi, 84 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • Lin
    • AndrisBB
    • psaiho
    • binary
    • osscar
    • e = d
    • _dunduks_
    • dzincha
    • Dils
    • janiz
    • Grossmeister
    • MartiniB
    • Kazarms
    • vecvils
    • maize
    • Oskars Feldmanis
  • Biedru statistika

    27054
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    Kaspersky
    Newest Member
    Kaspersky
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • binary
      Atbildēšu taviem vārdiem:   To limiteri izslēgt ir veikla, automātiska kustība ar roku/pirkstu.       Tur jau tā bēda bija tāda, ka priekša brīva, bet adaptīvā kruīza kontrole izdomā, ka tūliņ vairs nebūs brīva, tāpēc sabremzējas, turklāt reizēm diezgan pamatīgi (atkarībā no satiksmes). Nu kāda vella pēc man ar to mašīnu jāraustās kā tādam puņķim uz drāts, ja var mierīgi braukt vienmērīgā ātrumā uz tiem 30 vai 50?
    • versatile
      Nu tur tiešām atšķiras, kā kuram ražotājam. Bet var tak vienkārši maigi ar gāzes pedāli palīdzēt, ja redzi, ka priekšā tūlīt atbrīvosies. Pieraduma jautājums. Gan jau arī no maršruta atkarīgs, ir kur daudz jāgriežas, ir kur maz. Nekad neesmu izmantojis. Nu tā, ka NEKAD. Savajadzēsies iemīt grīdā, un neiet - ļaunākais murgs. Īpaši pilsētā.
    • AndrisBB
      Nu tur viss skaidrs, sitīsies, dzīs - kur var un kur nevar, kamēr vien būs bars ar auniem, kam vienmēr kautkur jāsteidzas, par katru cenu. Tas visai loģisks iznākums.
    • Laxe
      Jā pēc tam kad tas ir noskaidrojis patieso atuo ātrumu. Brauc uz 100 ja tev realais ātrums ir 91km/h un nebūsi pimpausis uz ceļa.
    • binary
      Nu tas, kas mani pilsētā kaitināja - pirms kaut kādiem krustojumiem, kur man jābrauc taisni, bet priekšā braucošais nogriežas, tā adaptīvā rausta auto, kad priekšējais sāk samazināt ātrumu. Vai arī tad, ja priekšā braucošais maina joslu un mazliet piebremzē. Atmiņā palicis krustojums pie mēbeļu nama, kur no Dzelzavas var nogriezties pa kreisi uz Gunāra Astras. Priekšā braucošais pārkārtojās no otrās uz trešo un mazliet sabremzējās. Es kā cilvēks redzu, ko tas priekšējais dara, un varu nebremzēt, ja saprotu, ka tāpat nesaskriesimies. Adaptīvā to nesaprata - redz, ka priekšējais samazina ātrumu, un arī dod pa bremzēm. Padaudz tādu gadījumu bija, izbesīja. Nezinu, var jau būt, ka citiem auto tas labāk atstrādāts.   Parastā kruīza kontrole jau arī katram citādāk uztaisīta. Nomas Audi Q3 man dikti patika - atsaucīga, bet ne agresīva. Kaut kādām hibrīdajām nomas Toyotām besīja, ka braukšanas laikā raustās. Šķiet, tas bija tajos brīžos, kad slēgājās starp elektro un degvielas dzinējiem. Ikdienā lietotā Toyota Rav4 - nu tur ir auzas, pie kruīza restarta var būt jāgaida vairākas sekundes, lai ieslēgtos.   Man ērtākais šķiet "speed limiter" variants. Daudz ērtāk gan par klasisko, gan par adaptīvo. Žēl, ka ikdienas auto tāda nav, pārāk vecs  
    • versatile
      Tak nevajag blīvu satiksmi. Pabrauc uz Liepāju, kad prāmis atnācis - apdzīt grūti, priekšā visādi rausta ātrumu, no radariem mīž, utt. Iebaksti adaptīvajā maksimālo, ar kādu taisies braukt, uzliec lielāku distanci, lai tie, kas steidzas, var ielīst, un brauc. Tas pats ripinoties korķos, tur tik jāčeko, lai pie sarkanā neaizbrauc - uzliec 63 un viss, kas jāizdara, ja ilgāka stāvēšana bijusi - jāpieskaras gāzei. I viss.
    • martinno
      @AndrisBB - funkcionalitāti es izprotu, bet pienesumu nē. LV nav tik blīvas satiksmes uz šosejām... Jā, pilsētas korķos izskatās, ka varētu būt reāls pielietojums.
    • AndrisBB
      Nu ja jābrauc kautkādus 50km pa taisnu šoseju ar relatīvi biezu satiksmi, tad ja prieksējais paātrinās vai palēlinās, tad arī tavs auto piebremzē. Nekāda jau baigā ērtuma jau tur nav, bet katru dienu braukājot tos 50km aiz garlaicības var viskautko izmēģināt. Vismaz te pie manis satiksme var pilnīgi mierīgi iet uz 70mph un tad pēkšņi 50, tad atkal 70. Bez redzama iemesla. Visdrīzāk pus stundu atpakaļ kautkāda iemesla pēc kāds piebremzēja un tā tas 'vilnis' ar tām ātruma izmaiņām lēnām ceļo atpakaļgaitā. (Ir pat izkalkulējuši vilnis ceļojot ar viduvēji 10mph pretēji braukšanas virzienam).   Nu kad reāli blīva satiksme, tad tas ir nepārtraukts 70, tad 30, tad 50 un atkal pēkšņi 70 vai vispār pilnībā apstājas.
    • martinno
      @Kazarms - mēs varam notestēt, bet Tu tad esi motociklistā lomā
    • Kazarms
      Man personīgi nav bijis auto ar adaptīvo kruīzu un īres mašīnām neesmu centies iedarbināt, bet kā ir korķī, ja starp diviem auto rindā ir motocikls vai velosipēdists vienā vai otrā malā gandrīz bez distances uz aizmuguri, jo autovadītājs ir pielīdis nu ļoti tuvu, vai radars viņu redz un pagaida līdz uzsāk kustību, vai tomēr ņem un brauc virsū? Man uz divriteņu transporta ir novērojums, ka bieži vien brauc virsū, pirms es esmu izkustējies, bet nevaru, protams, droši apgalvot, varbūt vadītājs vienkārši mani neredz. Pozīcija apmēram šāda:
    • Rainis
      Ja būs kāds šķērslis, pats bremzēs, var iestatīt attālumu no priekšā braucošas mašīnas. Pilsētā ideāli korķī, pats brauc pats bremzē.
    • martinno
      Tikko iemainīju auto pret tādu, kuram ir adaptīvā kruīzkontrole, neesmu gan vēl notestējis, bet īsti nespēju šobrīd izprast pienesumu - ja es gribu kruīzā uz 100km/h braukt, tad kā man tā adaptīvā var palīdzēt?
    • versatile
      Jā, jā, braukšanas bauda Valdemārielas korķos - tikai manuālis, sporta sajūgs, taisnā izplūde un koilas.
    • M@R$$
      Jēzīt, pilsētā kruizu...nu jūs esat izvirtuļi 🤪
    • AndrisBB
      Pilsētā vajag obligāti automātu, savādāk tiešām nelietojams. Bet ja ir automāts, tad korķos tīri ērti, nav jāslēdzelējas nepārtraukt starp pirmo/otro un reizēm trešo.
    • versatile
      Lietoju adaptīvo pilsētā praktiski visu laiku. Ir gan tādi, kas neprot auto apturēt līdz galam (man uz Jeep Renegade Itālijā trāpījās) - vot tās ir auzas. Sadzēšas no 100 uz 30, un tālāk palaiž vaļā bremzi un sāk pīkstēt - tip, a tagad pats bremzē. Uz VW ir ļoti labs adaptīvais, uz Volvo arī ciešams. Volvo lielākā bēda, ka nekustas fiziski pedālis. Teiksim, bremzē mašīna ar 10% spēku, liekas, ka būs par maz un gribi biku palīdzēt ar pedāli, kā pieskaries pedālim, tā no 10% spēka nokrīt uz 1%. VW smuki kustas pedāļi, labi var palīdzēt, kad tas vajadzīgs.
    • M@R$$
      O jā, adaptīvais, tā ir atsevišķa, mega laba tēma.   Protams ka tikai ārpus robežām.
    • binary
      Maz ir bijusi iespēja ar tādu pabraukt, bet pilsētā tas bija kaut kas nelietojams. Un nevajag te tagad sākt stāstīt pasakas par to, ka pilsētā kruīzu neviens nelieto.   Godīgi sakot, es kā reiz pēc pārnesuma/apgriezieniem arī vados - tagadējam "ikdienas auto" 2k rpm 3., 4. un 5. robā ir precīzi 50/70/90 km/h. Ar TA līdz šim nav bijušas problēmas.
    • versatile
      Adaptīvais ir love. Garie gabali pa LV palikuši bez stresa vispār. Nekur tas nav teikts. Autovadītājam ir jāievēro atļautais ātrums, bet mērierīces izvēle paša ziņā. Var tak pēc pārnesuma/apgriezieniem vadīties. TA gan neizies, tas fakts.
    • AndrisBB
      Izskatās ka vislielākie lūzeri (vismaz stock mārketa ziņā) no visiem šiem tarifiem ir ASV un Japāna.       Divie lielākie ražotāji un eksportētāji - Ķīna/Vacija tiek cauri pagaidām ar nelielu izbīli.
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.7k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...