gripus laikam tomēr labāk melnus likt - mazāks čakars
vienkārši kad padaudz to velo saimniecībā, savācās visādu loriņu gana daudz gadu gaitā, tad nu jāliek lietā. vēl vins 26 nieks gaida rindā uz savešanu kartībā un ja bieži brauc, tad ātri ievēro kaut kādus gļukus velo darbībā, ko piem. neizjūti ja brauz 1x mēnesī....
Nu ar kuru gan tā nav? Pie mums jau te ar, biedrs it kā normāls, bet tad atnāk piektdiena, pilnmēness, vai nedod Allahs abi kopā un tad sākās.
Kopumā, viņa pienesums braukšanas darīšanām LV noteikti ir ar + zīmi.
Drīkst, dēļ viņa pirms gadiem 10 aizliedza kreisos Brīvības ielā no Gaisa tilta līdz Alfai, aļa tāpēc tur sastrēgumi dēļ dažiem iedzīvotājiem, kas tur dzīvo. Un - salika zīmes!
Tā braukšanas kultūra joprojām ir ... tāda kā ir...
Vakar vakarpusē sanāca iemaldīties Rīgas centrā, labi ka bez avārijām tiku ārā.
Secinājumi - katrs par sevi, maksimāli agresīvi. Patreiz neredzu kā to lopu baru savaldīt...
Arī norāda uz visādām aplamām lietām (par to pašu 30 Miera ielas rajonā pacēlās tēma, salika papildus zīmes). Nedrīkst?
Viņš ir Latvijas robins Guds, daudziem patīk, jo kritizē pastāvošo ļauno režīmu. Tikai - nevis viss ir slikti valdībā, bet viss ir slikti satiksmē (tātad arī valstī).
https://www.facebook.com/reel/4112750445716324
bēdīgi mums ar tiem satiksmes ekspertiem. Viens noķerts pie stūres pālī, cits saka - pafis malā, kad beha lido garām fūrei. Kas tālāk?
Tā vietā lai pateiktu - nedzen, mļec, ja neredzi ceļu, šitas iet un mudina "palaid nabadziņu grūtā brīdī".
Neviens jau neatklās info kas tieši tirgoja, bet ņemot vērā apjomus un laiku, tad tā bij vainu Japāna vai Ķīna, vai reizē.
Nevienam citam to parādzīmju tādos apjomos vienkārši nav.
Vispār jau ASV valsts amatpersonu apzināta mahināciju ar finanšu tirgiem ir ļoti nopietna kriminālatbildība.
Bet trampistiem tak vienalga, samaksas vēl par to.
Kur šī info rodas?
Japānā viens valstsvīrs ieteica to kā atbildes variantu, bet līdz reālai darbībai nekas tāds nenotika, jo jēnai sāktos interesanti laiki. Protams ASV tika piebļauts TV, ka japāņi vainīgi pie kaut kā.
Galvenie dīlotāji aplauzās tad, kad Japāna sāka 'pa lēto' pārpludināt tirgu ar ASV parādzīmēm, kas ja turpinātos, sagādātu lielas problēmas. Nācās tarifus atcelt un ar to arī viss stāsts beidzās.
Un jūs te lamājāt viņu par Art of the Deal.
Normāli nopelnija kliķe
Neuztraucies viņi paturēs šos lētos apļus līdz Maijam kad tarifi legalizēsies un tad pārdos šitos ievestos pa 2000 un muļķīši pirks. un peļņa riposs
kukaini un dabas daudzveidiba.
Kad iemacisies ka razot un/vai pardot tad tur bus kada jega. Samaksa par meza cirshanas tehniku ,transportu un dizeli -> minimala alga nesanak lidz ataugs raza