Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   22 biedri, 0 Anonīmi, 55 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • Insekc
    • Zin...
    • Gictorbus
    • Biete
    • Racer
    • Prodigy
    • kava
    • JFH
    • binary
    • AndrisBB
    • M@R$$
    • versatile
    • uldise
    • ggg97
    • osscar
    • Dils
    • e = d
    • oxygen
    • strawberry8
    • maize
    • Aigus
    • martinno
  • Biedru statistika

    27020
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    Kaspersky
    Newest Member
    Kaspersky
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • Zin...
      VID_20250124_204205_826.mp4    
    • oxygen
      Kaitina ka ir velojosla, bet daļa brauc pa trotuāru kas blakus velojoslai. Nu mani gandrīz viens notrieca no kājām, kad nesās pa trotuāru. Man neienāca prāta , ka ejot pa trotuāru, kur blakus velojosla , nedrīkstu ''mainīt trajektoriju'' nepaskatoties uz aizmuguri. Nu nevis gāju ''līkumojot'', bet vienkārši ''pārbīdijos''  jo priekšā bija gājēju pareja un bija doma pariet ielu. Nu , jā tā velojosla uz brauktuves, kur blakus brauc auto, bet  ... Par šitādu velojoslas neizmantošanu vajadzētu konkrētu sodu nevis tik tad kad kādam salauž kaulus.   Pienākuši laiki ka ejot pa trotuāru ''jāskatās atpakaļskata spogulī'' . Cik zinu, tad dažreiz gadās , ka uzbrauc gājējam un aizlaižas. Meklē rokas kas samaksās ārstēšanos. Būtu vismaz registrācijas numuri.
    • Prodigy
      Pa māju mētājas nevajadzīgs subj. Šobrīd iekšā vairs neslēdzas nemaz, laikam baterija ir pavisam nobeigusies. Kad pēdējo reizi vēl bija ieslēdzams, tad kādu brīdi pastrādāja, bet pamatā brauca uz mājiņu lādēties. Iespējams, ka pietiek tikai ar baterijas maiņu, ja kādam interesē ņemties.   Jāsavāc pašam, vai varu pievest, ja sanāk pa ceļam.   Ja interesē, rakstiet PM    
    • versatile
      Nu, tas ir vairāk tāds kā sociālais līgums. jo, ja ar vienu normatīvo aktu maksimālais atļautais braukšanas ātrums tiek noteikts 30km, bet ar Ceļu satiksmes likuma 55. panta pirmo punktu nosaka, ka tad jāsaprot, ka jebkurš loģiski domājošs autovadītājs centīzies maksimalizēt sav labumu (kas lielākoties būs ātrāka nonākšana galamērķī), un, tā kā ar tehniskajiem palīglīdzekļiem brīdinājumus nesūta (jo sodu liek t/l īpašniekam, bet brīdinājumu - vadītājam, kuru pēc fotofiksācijas noskaidrot nav iespējams), bet garlaikotu policijas ekipāžu, kas izrakstītu vadītājam brīdinājumu profilakses nolūkos, tad nav iemesla pieņemt, ka vadītāji brauks lēnāk par tiem +10 - domāju, ka likumdevējam šis ir skaidrs, un faktiskais ātrums, kādu likumdevējs pieprasa ievērot, ir +10. Cita skaidrojuma, ņemot vērā to, ka pa virsu vēl nāk radara kļūda, šim idiotiskajam 10km/h noteikumam man nav.
    • Dils
      Neesmu redzējis nevienuJēkabielas noteikumu, kur    
    • strawberry8
      bez ASV atlaujas Vacija neko nedaris.
    • versatile
      Nemaz ne alternatīvie. Kādus nu Jēkaba iela izdod, tādi i.  
    • Dils
      Ā, alternatīvie noteikumi ... es jau domāju ka kaut ko palaidu garām ...
    • versatile
    • Dils
      Es no "laukiem" ... a kur citur ir tie 40km/h?
    • versatile
      Kopš ir sabtransa josla, mīlu Čaka ielu. Teleports no centra līdz Zemitāniem
    • binary
      Nu tur tagad ir pārtaisīts. Precīzāk laikam būtu "pārzīmēts". Ietves joprojām platas, bet vienā ielas pusē ir velo josla, otrā - autobusu josla. Mašīnām palikušas 2 "parastas" joslas, pa kurām braukt vienā rindā. Bet nav jau vienīgā tāda iela Rīgā, tā ka par "atsevišķu gadījumu" nevarētu saukt.
    • Racer
      Ar visu pundura herņu - vācieši lēnām ceļās augšā - arī visādi var izvērsties.
    • AndrisBB
      Nu tā Čaka iela vispār ir atsevišķš gadījums un manubrāt viena no briesmīgākajām ielām Rīgā, pēc dažādiem kritērijiem. Skaļa, netīra, nepatīkama, drūma satiksme utt. Būtu mana teikšana, es tur ieviestu tikai 2 joslas un iestādītu kokus vainu pa vidu vai gar vienu malu. Un vispār tur varēja izrakt tuneli pa taisno uz veco labo "Uzvaras parku", ja nav pārsaukuši.
    • binary
      Gadus 20 atpakaļ braucu pa Čaka ielu, toreiz tur bija "4 rindas 2 joslās" variants. Tātad apbraukt - nereāli. Ja gribi no brauktuves malas pavirzīties pusmetru-metru pa kreisi (prom no ietves), tad jārāda pagrieziena signālu un jāgaida, kad blakus braucošie izveidos spraugu.   Nu tad situācija… Braucam visi draudzīgi 4 rindās, it kā viss OK. Pēkšņi man priekšā no ietves "izlec" velobraucējs. Brauca mierīgi pa ietvi, te pēkšņi sadomāja gājējus apbraukt pa brauktuvi, nepārliecinoties, vai pa to brauktuvi neviens nebrauc. Ja starp mums būtu nevis 10+ metri, bet 2-3 metri, tad no 50 km/h nu nekādi nebūtu paspējis piebremzēt. Paveicās, ka aiz manis braucošais arī paspēja piebremzēt.   Nē, es nepārspīlēju. Gadījums iz dzīves. Savā ziņā - "trauma".
    • AndrisBB
      Vispār jau tas braucēju 'adekvātums' nav tik ļoti atkarīgs no ātruma, cik no paradumiem/kultūras. Bristolē, kur velosipēdistu ir samērā daudz, autobraucēji ir pieraduši un īpaši nestreso, piebremzē un apbrauc. Ja nevar apbraukt, pabrauc kādu laiku lēnāk. Un tas pie 50km/h ierobežojuma. Otrpus upei Velsā, velosipēdistu krietni mazāk, un tas autobraucēju 'kultūras' līmenis arī ir zemāks, ar visu 30mh/h brauc kā jampampi (ne visi protams, bet nu pietiekoši liela daļa) un nevar normāli apbraukt velosipēdistus.   
    • versatile
      Atgādināšu, ka tikai Vecrīgā un citās dzīvojamajās zonās ir spēkā 30km/h ierobežojums. Citur ir 40km/h + radara kļūda.
    • AndrisBB
      Tā arī ir, mazliet jancīga braukšana. Nevajag jau pārspīlēt. 50 nav nekāds ātrums, lai neredzētu velosipēdistu, nevarētu piebremzēt un apbraukt. Tikpat labi var teikt ka tas ievieš 15 hm/h vai zemāk, jo tas ir ātrums ar kuru brauc atlikušie 10% velosipēdistu. Kautkādam kompromisam jau jāpastāv.
    • base7
      Gaumes lieta. HBO nepārspēs. Tā krievu/ukraiņu filma ir uzņemta jau tālajā 2013 gadā. Toreiz tika izrādīta abu valstu TVkanālos. https://www.kino-teatr.ru/kino/movie/post/101569/annot/ https://ru.wikipedia.org/wiki/Мотыльки_(мини-сериал)
    • binary
      Nu riktīgs arguments. Apmēram tikpat labs kā Andra "jā īpaši daudz tā bruģa, gandrīzvai katra otrā iela"   Esmu *par* drošu pārvietošanos pa ielām. Ja aizliegums velosipēdistiem braukt pa ietvi to veicina - ļoti labi, lai ir tāds aizliegums. Esmu *pret* aizliegumu ieviešanu, ja nav sakārtota infrastruktūra un kultūra, kā rezultātā tāds aizliegums kaitētu drošībai.   Tas, ka "90% gadījumu tas netraucēs", nebūt nenozīmē, ka tos pārējos 10% sabiedrības var tā vienkārši uzmest tikai tāpēc, ka viņiem nav 29" rati un viņi brauc ne tikai pa gludu asfaltu.   IT jomā tas tā gluži nestrādā - softa autors var mierīgi izdomāt, ka 20% lietotāju viņam ienes tikai 2% ienākumu (vai vispār 0%), tāpēc var tos 20% "sabiedrības" (lietotāju) bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem uzmest (piemēram, pārtraukt bezmaksas versijas piedāvāšanu vai likvidēt kādu viņiem nepieciešamu fīču). Likumdošanā tādu praksi neatbalstu, ja var problēmu atrisināt visiem puslīdz pieņemamā veidā.   Pie mums tas nozīmē, ka 30 km/h zonā reālais ātrums var būt tuvu tiem pašiem 50 km/h. Kā ir pie viņiem? Soda "no pirmā kilometra"? Rīgā kaut kādās vietās joprojām ir grūti braukt pat uz atļautajiem 50 km/h - "jāapstājas pie katra staba kā tādam sunim" (t.i., pie katra luksofora). Tad vēl, protams, ir tādas Lāčplēša un Valdemāra ielas (agrāk arī Čaka), kur auto pa 2 joslām brauc 4 rindās.   Otrajam robam tā kā par ātru, trešajam - mazliet par lēnu.   Most importantly, people have a 90% chance of surviving after being hit by a vehicle (e.g., car or truck) going at 30 km/h, but less than 50% at 50 km/h or higher. Es teiktu, ka statistiski tomēr tā starpība ir diezgan paliela - pat tad, ja neņem vērā kaut kādus bremzēšanas ceļus, kur pie 30 km/h tiktu cauri sveikā ar izbīli, kamēr 50 km/h gadījumā būtu jādodas ja ne uz morgu, tad vismaz uz slimnīcu. Bet jā, protams, uz 90% velobraucēju tas neattiecas, tāpēc tie 10% līķu pieskaitāmi pie "lielas starpības jau nav"  
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.7k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...