Mūsējam, tomēr ne mājsaimnieču forumam, dažu minūšu laikā saliku šādu uzskates līdzekli.🙂 Starp citu, kas līdzīgs arī gadiem virs darbnīcas izlietnes man kalpo.😉
Nu vēl jau jāpieskaita ka reti kurā mājā bij apkure vai siltais ūdens.
Apkuri un silto ūdeni ieviesa vēlāk. Skaidrs ka vecās trubas/krānus neviens ārā nemeta, pēc angļu modes - ja kautkas strādā, tad nekad nemaina.
Tad nu sanāca divi atsevisķi krāni.
Vēl tagad var atrast pa kādai mājai bez apkures. Tik cik elektriskais boilers un eļļas radiatori, ja nu galīgi auksti paliek.
Parastais EHR daudz kur raida no jaudīgākiem raidītājiem (piem. Zaķusala 104,3), un tad nevajag visādas Lielvārdes / Bauskas utt. raidītājus. Superhits tīkls veidojās vēlāk (ex Latviešu Radio), kad jaudīgu frekvenču pieejamība jau bija ierobežota.
Ar jaudām gan visšvakāk no lielajiem "spēlētājiem" man liekas ir Radio TEV - tie liekas katrā miestā pa mazam vārgam raidītājam uzlikuši. Neko darīt, ja citu frekvenču vairs īsti nav un kaut kā tā Latvija jānoklāj.
Par EHR+ īsti nemācēšu teikt, liekas, ka senāk bija frekvences arī Jēkabpilī (tur tiesas procesā zaudēja) un vēl šur tur (Rēzeknē?), bet tas vēl laikos, kad radio saucās Ruskije Hiti. Bet nu, jāatzīst, mūsdienās ar pašreizējo tās sastāvu uz NEPLP iet ar radio, kas raida krieviski - principā frekvenci gan jau nedabūsi. Tāpēc tas tīkls nav arī baigi attīstījies vairs.
es tikai zilā krāsā tos atceros, tirgoja saimniecības bodē
mauca virsū uz diviem tādiem ventiļiem.
ja kādam ir nostaļģija un attiecīgs dizains, varu tādus jaunus par bargu naudu notirgot
varbūt pat ir arī kaut kas līdzīgs tāds noglabāts
Te jau augstāk rakstīja - aukstais ūdens bija centralizēts, silto sildīja māju bēniņos visādās šaubīgās tvertnēs, kur tiešām mēdza peldēties visādi proteīni.
Tad nu, lai nepieļautu dzeramā ūdens saindēšanos visā pilsētā no viena žurka, aukstā un karstā ūdens sistēmas pilnībā nodalīja.
Offtopic: bērnībā dzīvoju Ģertrūdes (toreiz Marksa) ielā vecajā mājā kur bija Ulmaņlaiku angļu krāni atsevišķi aukstajam un karstajam, atceros vēl uz tiem vidū bija uzraksti Warm un Cold. Toreiz varēja nopirkt tādus gumijas apvienotājus, kurus uzmauca uz abiem krāniem un galā tāds apaļs tā kā dušas gals, bet arī no gumijas.
Cik sapratu, tā divu krānu koncepcija bija ekonomijas nolūkos - izlietnes noplūdi aiztaisīja, salēja siltu ūdeni un tur mazgāja traukus, bet nezinu īsto versiju.
Šīs ir gadu un divus vecas ziņas, bet nebiju iepriekš dzirdējis. Jā, Daily Mail ir dzeltens, meklēju faktčeku, ātrumā neatradu. Varbūt Andris var atrast un tas viss ir pīle un tā?
Gonščega terminoloģiju es nemainīgi neatbalstu, bet šī ir neiepriecinoša situācija, ja taisnība.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13339659/amp/Schoolchildren-converting-Islam-fear-German-schools.html
https://m.economictimes.com/news/international/world-news/muslim-pupils-tell-hindu-classmates-in-uk-to-convert-report/articleshow/99612666.cms
Piemēram, pa to pašu Čaka ielu, kad blakus josla pilna. Apdzīs, kā tad.
Viens aizkavēts reiss nav nekas šausmīgs, bet es runāju par to, ja lēni velosipēdisti pa sabiedriskā joslām brauktu regulāri. Tad sabiedriskais regulāri kavētu, būtu jāpārrēķina grafiks uz lēnāku, un par biežāku realitāti kļūtu šī situācija:
Kopš kura laika velo ir teleports? Minies, svīsti, riskē tapt nobraukts.
Nene, teleports ir nospiest potenciometru un pārvietoties.
Tāpēc, ka pats mīž no VDD.
Noskatījos. Nu ja ir bijis tieši tā, kā džeks stāsta, jā, gadījums ir diezgan d1rsā un kafkaesque, lai arī beigās viss labi. Varbūt viņš tiešām ir bijis skolai skabarga pakaļā ar savām sūdzībām ne pa ķeksi, kā skolas paziņojumā, bet man šķiet, ka šādā situācijā pat Krievijā pēc viņa nenāktu policija.
Bet tas tvitera konts nu tāds:
https://hopenothate.org.uk/case-files-patriots-of-britain/
Kāpēc tu tā domā?
Tak iestāsies pasaules gals, ja autobusam vajadzēs apdzīt kādu velosipēdistu.
Visi nokavēs uz darbu 😂
AI interpretācija, kur var un kur nevar mīties pa sab. joslām.
Es esmu pa Čaka ielas sabiedriskā joslu braucis trolejbusam pa priekšu tā, ka katrā pieturā trolejbuss gandrīz noķer mani, bet tas ir braucot uz kādiem 25. Ja es brauktu uz 15, tad trolejbuss puspieturu vilktos aiz manis. Andri, ja vēlies, vari šo atrisināt kā pamatskolas teksta uzdevumu. Ja pieņemam trolejbusa paātrinājumu par acumirklīgu (bezgalīgu), attālumu starp pieturām 500 m (tuvu realitātei), trolejbusa ātrumu pieticīgi par 30 (realitātē viņi uzspiež vairāk, bet paātrinājums), un pieturā stāvēšanas laiku 30 sek. Ja pieņemam, ka luksoforu nav, vai ir tāds zaļais vilnis, kurā trāpa abi transporta līdzekļi, tad sanāk, ka velosipēdistam, lai trolejbuss viņu noķertu tieši katrā pieturā bet netiktu aizkavēts, jābrauc ar konstantu ātrumu 20 km/h. Vari pamēģināt sarēķināt ar reālu trolejbusa paātrinājumu un maksimālo ātrumu 50.
Un realitātē vēl ir luksofori, kurus mēdz ievērot arī velosipēdists, un tad trolejbuss viņu var noķert pie luksofora.