Nav tur nekā sarežģīta. Savam traktoriņam jau divreiz esmu jaucis, jo pēc 10 gadu lietošanas pārlūza viena pusass, tieši pēc gada otra. Precīzi vietās, kur iznāk no korpusa. Acīmredzot kaut kāds metāla nogurums bija iestājies. Man gan 22zs Husqwarna, bet domāju, ka tas būtību nemaina- pārsvarā visiem uzstādīta Tuff Torq transmisija. Pie pirmās jaukšanas tur iekšā bija krietni daudz melnu nosēdumu. Darbs kādām 3 stundām, nesteidzoties.
Līst, protams. Bet tādi ARNP kā mums zemē nemētājas.
Kitija notinās, jāskatās, kurš projekts nākamais iebremzēs. 🤣
p.s. Tu līdz galam izlasi? Vai pirmais teikums iedod pa aknām un tālāk viss?🤣
Tā jau ir ar tiem ražotājiem, "Normally the model K46 & T40A transaxles, that are featured in many tractor and rider models, do not require any servicing for the life of the vehicle."
Manā izpildījumā - gan jau pasākums uz 3+ dienām bez garantēta rezultāta un ar risku, ka tiešām būs jāmaina traktoru. Nu vai jāpērk jaunu "kārbu" par €1700
It kā youtubā ir instrukcijas. Ja pa ceļam nekas nesalūzt, tad vajadzētu sanākt. Pirms 2 gadiem vēl parādījās video, ko/kā pārtaisīt, lai varētu mainīt eļļu bez aizmugures jaukšanas.
Līdzīga. Vai tieši tāda - to jau tik pēc piemērīšanas var pateikt.
Stokkerī arī kaut kāds aftermarkets par €55 laikam bija.
Domājams ka tas lētāk un izdarāms pakāpeniski, salīdzinot ar rokot metro tuneļus, no kuriem nav jēgas kamēr puslīdz visa līnija izbūvēta.
Pa posmiem ierok un savieno jau ar esošanām tramvaja līnijām.
Vai šādas?
https://vi.aliexpress.com/item/1005007999417361.html?spm=a2g0o.productlist.main.26.3883pklkpklkRE&algo_pvid=e2864567-0b5c-4bd6-a1d2-260d97837aec&algo_exp_id=e2864567-0b5c-4bd6-a1d2-260d97837aec-25&pdp_ext_f={"order"%3A"1"%2C"eval"%3A"1"}&pdp_npi=4%40dis!EUR!53.83!41.99!!!59.70!46.57!%40211b6c1717487862388014897eae77!12000043213200884!sea!LV!132996174!X&curPageLogUid=GCqZrzgtOTKZ&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A
Vaitad tas būtu kautkas jauns? Ntajās pilsētās tā ir ierakuši, tad pavisam nesen.
Briselē tieši tā arī ieraka - 'no augšas' pa posmiem, tieši dēļ satiksmes korķiem un tās līnijas iet zem ielām, kur tas tramvajs gāja pirmstam. Pabrauc mazliet tālāk no centra un izlien virs zemes.
Netālu no parlamenta ir pat vietas, kur parkā ir logi, kur tās sliedes var rezdzēt. Nav īpaši dziļāk par tramvaja augstumu.
Izrok visu ielu