Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   18 biedri, 0 Anonīmi, 96 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • versatile
    • Stepselis
    • Victorbus
    • Igors83
    • Aigars
    • oks
    • Alex30
    • saf
    • ggg97
    • artursp
    • Ghost_az
    • spameris
    • Mielestapa
    • Jurkins
    • Gestapo
    • DM101
    • locoone
    • Racer
  • Biedru statistika

    26790
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    droopeks
    Newest Member
    droopeks
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • ggg97
      Varbūt nekontaks saslēdzas, kad iesprauž. p.s. Un, ja iebāž pliku patchcordu, bez neaktīvā switch pieslēgšanas?
    • Anonīms Alkoholiķis
      Apsveicu, tev ir nakotnes tehnoloģija wifi-over-ethernet 
    • M@R$$
      Jēzīt. Šo jāsūta pa taisno uz Latvijas Lepnumu...
    • Viktorslat
      Liels paldies visiem par ieteikumiem un padomiem.  
    • binary
      Kā variants - ja auto ir vecāks par 12 gadiem, tad TA automātiski "3".
    • hehe
      Maxima īpašnieks gan jau arī nesāka kā īpašnieks, bet algots darbinieks pārdevējs, un tur saprata to drēbi. Latvijas tirgus ir niecīgs aviobiznesam. Lai tas notiktu tas notiek pakāpeniski, audzējot floti, tās apkalpes utt un visu šo laiku tai ir kaut kur jāstrādā, un bez dīkstāves, lai tas būtu iespējams. Savas aviolīnijas un dempingu vienmēr varēs paspēt, tam vajag lielus resursus, rezerves un pieredzi kuru nav. Airbaltic arī ir liels nodokļu maksātājs, Airbaltic nav jābūt Latvijas valsts īpašumā, bet tam un lidmašīnām ir jābūt Latvijā reģistrētām un šobrīd tikai valsts kā īpašnieks to var nogarantēt. Neviens cits privātais, un jaunā 91€/t rezerves degvielas rezerves nodeva šādu varbūtību tikai samazina, RIX kļūst par dārgu lidostu. Ja kas, atceltajos reisos pārdotajās biļetēs 2024. šīs nodevas nav, bet kad lidos(ja lidotu)2025. AirBaltic tā būs jāmaksā. AirBaltic būs vai ir lielākais eksportējošais uzņēmums, pakalpojumu eksports ir tāds pats eksports kā šprotes vai brusas. Tam ir šis lidmašīnu aktīvs, kas nav un kā izskatās citiem nebūs vēl ļoti daudzus gadus. Lai dzinēju problēmas ir, konkurentiem tās ir vēl lielākas, un tas ir jāizmanto savā labā.
    • versatile
      Saknē galīgi nav greiza ideja, ja godīgi.
    • ju
      Re Video: Tehniskajā apskatē izbrāķēts mikroautobuss iebrauc grāvī Pēc 80 ieviešanas, šis būs nākamais. Piem. pieci divnieki skatē (nemaz nedabūjot kādu 3), un arī meklē evakuatoru. Šamam bija 24.
    • AndrisBB
      Nez, es parasti braucu tik ātri cik ir atļauts pēc spidometra. Reāli visdrīzāk ka 90 vietā sanāk 80+. Nu ok, šad tad varbūt sanāk nepamanīt kādu zīmi vai aizdomāties uz šosejas un kādu brīdi pabraukt ātrāk. Bet nu nekad neesu saņēmis sodu par pārsniekšanu, ne par jebko citu. Ne arī poliči kautreizi būtu apturējuši. Ja neskaita, ka lai pateiktu ka ceļš priekšā noštopēts un labāk braukt apkārt.   Tapēc visa tā raudāšana par radariem un 'atļautajam pāri limititam' vienkārši liekas smieklīga. Brauc ar atļauto ātrumu un nebūs problēmu.
    • Jurkins
      Es pat teiktu, ka ne jau tā problēma ir 90, 80 vai 70, bet tas, ka ARNP "meklē pazaudētās atslēgas nevis tur, kur izkrita, bet zem laternas, jo tur gaišāks".
    • versatile
      A tagad galvenā izbrauktuve no Langstiņiem Rīgas virzienā.   Bet slēgtās apgriešanās vietas ir ļoti pareizs lēmums. Tur bija daudz avārijas situāciju, īpaši, kad daži izdomāja būt viltīgāki par visiem un mest riņķī, lai stāvētu bik mazākā korķī pirms Baltezera.
    • e = d
      Tā zīme pirms langstiņu ceļa ka tik nav gandrīz 20 gadu veca. Kādreiz šitas ceļš bija mazlietots , faktiski stiga un vairāk brauca uz Langstiņiem no lielās šosejas. 
    • versatile
      Aha, tur regulāri dabū bremzēt, uz 120 braucot - pirms radara regulāri uz 90 kāds sadzēšas.   Kad bija remonti, vispār komiski - kur var uz 120, visi brauc ar 100-110, bet kur remonti un zīme 50, man, braucot ar 60, visi iet garām kā stāvošam. Nu wtf. Ja brauc, tad brauc, ja baidies, tad baidies, bet baidīties no liela ātruma un lepni spiest grīdā pie maza... Kaut kādi kompleksi. Nu es neaiztieku telefonu, braucot pie stūres (pie luksofora kādreiz gadās, bet reti). Bet jaunajām mašīnām tas skārienvirsmu trends ir riktīgs fūpē. Lai pagrieztu mazāku sēdekļa un stūres apsildi, nevis 2 podziņas, kuras redzi un vari ar pirkstu sataustīt PRECĪZI, bet ekrāns, un vismaz 4 piesitieni - viens, lai ieietu klimata menu, otrs un trešais samazināt stūres un sēdekļa apsildi, ceturtais atpakaļ uz navi. Un sistēma nereaģē momentā. Un liela iespēja netrāpīt tur, kur gribi - reāli, daudz uzmanības aiziet ne tur, kur vajag, triviālai darbībai.
    • AndrisBB
      Ņemu savus vārdus atpakaļ. Pēc nedēļas lietošanas monitora izmēram nav ne vainas, pat vairs nemana ka būtu īpaši lielāks par iepriekšējo, bet vairākus logus vienu otram blakus ļoti ērti salikt. Droši vien ka monitors derēs tiem, kas var sadzīvot ar 32'' 4K monitoriem.
    • AndrisBB
      Lai atdod ātruma kontroli privātajiem. Privātie arī patur ieksētās soda naudas, problēma ātri vien atrisināsies. Nu jā arī sodus tādus, ka tam privātajam ne pārāk interesanti ņemt kukuļus vai riskēt uzrauties uz 'kontrolpārkāpēja'.
    • ju
      Ja to +10 pārkāpj pilsētā, tie ir +20%, kas ir ļoti būtiski.  
    • Racer
      Ceļiem pofig vai 90 vai 100, drošībai gan nē, jo bremzēšanas ceļš pagarinās. Es vairāk par to, ka atbildīgāk jābrauc un jākoncentrējas uz ceļu, tad jautājumi pazudīs. Nav jau tās avārijas dēļ tā, ka kāds pārsniedz līdz +10.  
    • ju
      Vidējā ātruma kontroles radaru posmos jau ir labāk, t.i. mazāk negadījumu, t.i. tur kur ievēro 90, un dažs labs pat velkas uz 80, karam gadījumam. Un kam vajag to lielo ātrumu? Uz Jūrmalas šosejas vasarā ir 110. Tad cik tur brauc ar to ātrumu, lielākā daļa lēnāk. Par to skriešanu un ātrumu raud tikai viena maza daļiņa, kuriem tiešām ir radaru fobija. Pamatā jau to regulē 2 zīmes - apdzīvotas vietas sākums un beigas. Nu labi, dažas zīmes uz Ulmaņa gatves. Nešķiet, ka tur būtu daudz.
    • @rmands
      Nopirkšu - RYZEN 7 7700 - Gigabyte B650M DS3H - Asrock B650M Pro RS
    • versatile
      hehe, Jurkina mīļāko sugu - efektīvo atradu. Juridiski, protams, 300% taisnība. Bet. Pirmkārt, uz šīs zīmes tie 400m klasificējas kā "sīkā druka" - ko neviens īsti nepamana. Otrkārt, kur problēma apakšā piezīmēt vēl vienu bultu - Langstiņi? Ieraugi zīmi - ahā, pirmā nogriešanās - Sigulda. Un vispār - kurš mēra/skaita metrus mašīnā braucot?   Vēl krutāka zīme ir tikai šitā pie Akmens tilta. Goda vārds, nezinu, kur var aizbraukt, šito zīmi klausot. Ticamākais variants, iesprūst te. Jo Trijādības ielas galā, savukārt, šitā: Braucēju paradums ir "drusku pārkāpt". Ja mūsu ceļi ir projektēti, lai brauktu pa tiem uz 90km/h, tad, lai dabūtu tos 90, ierobežojumam, acīmredzot, ir jābūt 80. Nu vai arī sodam no 91 km/h, bet tur tak liela daļa raznosā aizies. Man būs vienalga - 93 kruīzā un braukšu, neatkarīgi no tā, vai būs "mīkstais 80" vai "cietais 90".
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.6k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...