Jump to content
  • Tēmu lasa   0 biedri

    • No registered users viewing this page.
  • Kas ir tiešsaistē   25 biedri, 0 Anonīmi, 75 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • Eraserz
    • binary
    • Ertex
    • ziedlapa
    • _dunduks_
    • Gestapo
    • ggg97
    • Raimonds1
    • Insekc
    • jacobs
    • Aigars
    • uldise
    • itanium
    • msp
    • Racer
    • dainis61
    • kaads
    • krabis
    • versatile
    • osscar
    • kaut_kaads
    • Sviestabeka
    • Dexs
    • Stasss
    • spameris
  • Biedru statistika

    26790
    Kopā biedri
    5180
    Bieži tiešsaistē
    droopeks
    Newest Member
    droopeks
    Pievienojies
  • Jaunākie Ieraksti

    • binary
      Pēdējos gados ļoti daudzi brauc uz 90. Tik ļoti daudzi, ka no Baldones uz Rīgu bieži neviens nemaz neapdzen, ja tu brauc uz tiem 90. Toties ja uznāk "vajadzība pasteigties" uz 95-100, tad gan pašam nākas to vien darīt kā visu laiku kādu apdzīt.
    • Racer
      Un? Ir arī pilnīgi citāda pieredze no nemaz tik tālām valstīm. Jāvērtē ir kopskatā ar braucēju paradumiem pie mums, riskiem, utt. Tad arī ir jāizdomā pakāpenisks pasākumu variants un jāievieš. Nu nestrādās tāds tupi pārņemts variants, it sevišķi redzot to, ka dajebkādi ierobežojumi bremzēs arvien vairāk satiksmi un loģiska pamatojuma šiem ierobežojumiem nav. Pamēģināsim neskaitās...
    • _dunduks_
      Tikapt labi varu pateikt "kas tur ir nesaprotams"? Viss ir skadri un gaiši pateikts, ka krustojums pēc 400m. Kāda juja pēc būtu jābrauc uz Langstiņiem?
    • itanium
      Tā kā es biju tas biedrs, tad varu tikai nokomentēt, ka es noteikti nebiju laimīgs. Tas bija sen, bet: 1) Nedabūju preci, ko meklēju 2) 2x lieki iztērēts laiks, nauda ceļā 3) Man arī bija burtiski jāmedī viņu rokās, jo viņam baigā iniciatīva veikt apmaiņu atpakaļ nebija   Tas tā, visiem vajadzētu vairāk padomāt par neērtībām, ko sagādājam citiem.
    • Aigars
      Interesanti, cik miljonus izmaksātu ceļa zīmju nomaiņa? Te jau daudziem sanāk labs bizness. Visas mainīt nevajag, bet pietiekoši daudz.
    • versatile
      Vispār, tā būtu naudas šķērdēšana, ja mums tepat, pāri ezeram ir valstis ar ļoti niecīgu mirstību uz ceļiem, salīdzinot ar mūsējo. Un tur ir i stabiņi, i bollardi, i velojoslas (un Jauki šoziem nu gan arguments, ka Stokholmā cits klimats, cauri neiet), gan arī 80km/h vispārējais ātruma ierobežojums.   Es gan personīgi par to 80km/h neesmu sajūsmā - bet, ja 80+11 ieviest ir vieglāk, kā "cietu" 90, nu - kāda tad starpība. Ja jau "drusku pārkāpt" ir tas nācijas kodols, no kura nespējam atteikties...
    • _dunduks_
      Man pietika ar vienu reizi. Arguments ar Waze arī ir garām. Protams, tas palīdz, bet ceļa zīmēm vajadzētu būt nepārotamām arī bez tā. Un visa šī "cīņa" par satiksmes "uzlabošanu" ir tikai par ātruma samazināšanu, jo to visvienkāršāk izdarīt, lai politiķiem pēc tam būtu ko teikt priekšvēlēšanu kampaņās. Te viens jau pieminēja astes ciršanu pa gabaliņiem - nebūs ilgi jāgaida, kad arī šis "risinājums" vairs nestrādās un būs nākamais ierosinājums samzināt vēl vairāk. Varbūt tad samazinām ātrumu uzreiz līdz 30km un satiksme uzlabosies kā nekād agrāk. Man visi šie "uzlabojumi" šķiet no sērijas "ja nav maizes, tad ēdiet kūkas".
    • Racer
      Kādā sakarā? Tā mēs vienkārši viskautko izdomājam pamēģināt bez reāla seguma un sačakarējam satiksmi. Ar visādām pusvelojoslām un stabiņiem, kuri ļoti bieži ir idiotiski salikti arī pamēģinām. Pamēģināšanai ir mācību iestādes un laboratorijas. Pie varas jābūt tiem, kas jau ir pamēģinājuši laboratoriski, spēj to attiecināt uz reālo dzīvi ar kaut kādu ticamības momentu ar reālu pamatojumu, nevis vienkārši sabiedrību izmanto kā laboratorijas žurkas eksperimentiem...
    • versatile
      Viena no manām mīļākajām zīmēm. Ja akli tai tic, ekskursija caur Langstiņiem, pa ceļam uz pskovu vai Siguldu - garantēta.
    • versatile
      Protams, esmu. Bet, pirmkārt, šādās situācijās pamatā uzticos waze - tur tas ceļu tīkls ir gana labi savadīts Latvijā, un pats arī esmu licis labojumus (piem, uz Siguldas šosejas braucot no Rīgas, kad ir 110, tad nav vis no Viršiem līdz Nestei, bet no Viršiem līdz Egļupes pagriezienam - no turienes līdz Nestei ir 90 un pirms pašas Nestes ir zīme 70, kur saiet 2 joslas vienā - šo konkrēti es ieliku). Otrkārt, autoskolā māca, kā tos ceļus atpazīt. Treškārt, skatos pēc apstākļiem - ja ir ceļš, tad kkāds māju puduuris, pirms kura zīme 70 un kkāds ceļa gals - tad skatos tālāk, ja māju puduris turpinās, tad turpinu labāk braukt lēnāk, ja nav skaidrs. Ja pēc tam atkal klajš lauks bez dzīvības pazīmēm un krustojumiem, braucu ierastos +10 (tāpat kā @ju - arī garām radariem). Šāda metode atmaksājas, kopš 2018. gada policija nav apturējusi un pa šo laiku bijis tikai viens fotoradara sods. Neskrienot, nevelkoties, gar radariem ar +10 un apdzenot pārsvarā arī ātrums ir 130-140 kategorijā. Gan jau vienreiz nepaveiksies, bet mani mācīja pretējā joslā ilgi nesēņot, kad apdzen.   Zebra a priori ir fake news, bet sižeti par idiotiskajām ceļa zīmēm, protams, ir īsti. Īpaši norādes mums ir pakaļā, bet paliek jau labāk, pamazām. Tiesa, tas, ka zīme idiotiska, nenozīmē, ka to var neievērot.
    • martinno
      Necepies, pieņem to kā mācību stundu  Turpmāk zināsi.
    • ju
      Nevis kad nevajag, bet totāli nemāk, par ar visiem daudzajiem ZS. Sēž fūrei astē, neko neredz, kas tur priekšā, tad tā arī no tās pakaļas izlienot kaut ko lēnām mēģina paātrināties, lai šāles tml. dīzelim neaizlido vai tml. Es šitā vienu BMW lielmotoru kopā ar kārtējo fūri 3x dzinu uz Rīgas apvedceļa, jo redzu, ka viņš palaiž 2 iespējas pēc kārtas garām, es 3reizē garām abiem. Tad viņš pēc laika mani panāk, atkal apdzen, līdz satiek kārtējo fūri. Un tad man bija auto ar 75ZS. Cik bieži tev tā gadās, ka tur paņem policija? Un, ja esi nepazīstamā vietā, pie tam naktī, tad jābrauc uzmanīgāk. Jā, gadās stulbumi, bet tos atsevišķos tad novērš un miers.
    • _dunduks_
      Tiešām nekad neesi naktī braucis cauri nepazīstamiem ciemiem, gar kuriem ir uztaādīta 70km/h zīme, kas darbojas līdz pirmajam krustojumam? Pēc tam mēģini saprast, vai zemes (nevis grants seguma) ceļš ir krustojums vai nav. Vai arī 500m grantēts ceļš uz vienu apdzīvotu māju (ko var saprast tikai dienas laikā) ir krusotjums vai nav. Un vai tiešām visi Zebras sižeti par idiotiskajām ceļa zīmēm būtu fake news?
    • ju
      Pie stūres esmu 30 gadus. Katru gadu nobraucu ~20kkm ar saviem 2 auto. Un tie nav tikai lauki. Kaut kur izskrienu uz ārzemēm. Man nav soda punktu, bet tas nenozīmē, ka es kādreiz nepabraucu arī ātrāk, bet netrakoju. Ikdienā ripinu ar tiem tipa +10. Arī garām radariem, un Rīgas apvedceļā.  Bet 80 vajag, vismaz uz gadu, paskatīties kas notiek, vai palīdz samazināt bojāgājušo skaitu, kur esam līderos, diemžēl. 
    • versatile
      Šitās grupas nekorelē? Šito cilvēki baigi aizmirst. Kā arī 200+Zs auto nebija katram otrajam.
    • M@R$$
      Šķiet ar šo vidējam latvijas iedzīvotājam ir problēmas. Labi, man paveicās daudzus gadus braukāt vēl 90tos, un izdzīvot, kad uz ceļa valdīja pilnīgs rokenrols. Bet tad arī kustība bij nekāda, salīdzinot ar mūsdienām...
    • zeds
      Manuprāt bez visā šitā varētu iztikt , ja sodus varētu likt pēc aculiecinieku videoreģistratoriem. Man visvairāk traucē un apdraud nevis "lidotāji" , bet purnā braucēji kas apdzen kad nevajag un priekšā izlīdēji.
    • AndrisBB
      Nu ja ātrumu samazina līdz 80, tad jau var arī parastas 'saliņas' ik pa pārsimts metriem, te pie manis tādu pilns uz lauku ceļiem, pilsētās un ceļiem kas iet caur kautkādām apdzīvotām mājām. Varbūt ne uz 80 (50mph), bet uz 65km/h(40mph) noteikti.
    • spameris
      nēesmu pārliecināts, vai vispār tur vajag kautkādu mobile app, tas web labi darbojas arī uz telefona.  
    • versatile
      Baltezerā tie stabiņi ir ļoti labi. Arī Rīgā ir vietas, kur tie noder. Vajag jau bišku ar realitāti draudzēties - viens īpašs departaments Rīgā sačakarēja labu ideju, īstenojot to pilnīgi kretīniski un darot to apzināti. Ne jau Staķis lika salikt stabiņus, lai buss nevar izgriezties. Jautājums ir par ātruma ierobežojumiem. Kur problēma tos vienkārši ievērot? Lai sodu dabūtu, pašlaik ir _reālais_ ātrums jāpārsniedz par 14km/h. Tas nav maz. Ja ir problēmas nokontroēt auto ātrumu tādā amplitūdā, tad ir jāārstē parkinsons, nevis ar auto jābrauc.
  • Foruma statistika

    • Kopā tēmu
      101.6k
    • Kopā ierakstu
      1.5m
×
×
  • Izveidot jaunu...