-
Tēmu lasa 0 biedri
- No registered users viewing this page.
-
Kas ir tiešsaistē 21 biedri, 0 Anonīmi, 66 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)
- uldise
- Aigarsclp
- Müller
- Jurkins
- FatYan
- imperial
- AK-47
- jema
- Igors83
- ervis
- atkars
- Anreel
- ggg97
- ziedlapa
- Zin...
- Eraserz
- hackey
- jlopatko
- raiviic
- binary
- psaiho
-
Biedru statistika
26696
Kopā biedri5180
Bieži tiešsaistēNewest Member
droopeks
Pievienojies
-
Jaunākie Ieraksti
-
Labvakar, kungi! 2023. gada septembrī iegādājos šādu trackeri, lai redzu, kur mana pilsētas kaķu meitene vazājas, kad kopā esam lauku mājās, sezonā.. modelis - TTDISDFX Subscription plan - PREMIUM, abonimenta maksa samaksāta -kaut kādi pārssimts eur uz 24 mēnešiem, aktīva līdz 2025.gada septembrim. Coverage - WORLDWIDE. Iekārta, ieskaitot mobīlo app un web app, darbojās perfekti, līdz šā gada augustam.., un tad, vienā dienā, konkrēti manā lokācijā, sāka ziņot, ka nav "tīkla pārklājuma". GSM koordinātes uztver, bet nevar noraidīt uz serveri, nu mobilie dati - kirdik.. Mainot iekārtas atrašanās vietu, viss darbojas perfekti. Saziņā ar tractive supportu, neizdevās noskaidrot ar kādu mobilo operatoru viņiem ir līgums Latvijā.. Ieteikums no viņu puses - pārdot iekārtu kādam citam, aļa tuvāk pilsētai.. Lasot šo pavedienu, secinu, ka kantoris ir T2, kas ir norubījis 3g frekvences Dienvidkurzemes novadā. Ieteikumi?!
-
Pēdējais tomēr izrādījās KIOXIA disks nevis Samsung, bet disks ir līdzvērtīgs. Ir interesenti?
-
LHG LTE18 kit "velk" Vidzemes līdzenajā pusē 19 km. Pats nobrīnījos. Ap 60Mbit down un 25Mbits Up. Tele2, bāzes stacija Vīksna, kaut reāli tā tuvu pie Kubuļiem.
-
Ne man, asprāti 🤣, bet RB komandai. Un zini? Es ta nekad nebalsošu par šļasaru un rusļikovu, bet būs gana daudz cilvēciņu, kuri pavilksies uz šļasaru un rusļikovu "propagandu", uz kuras dzirnavām ūdeni lej viedie un kompetentie ARNP. Un tad tādi demokrātiskie jokainīši (kā Tu😉) ieplētīs lielas acis... nu kā tā var būt, tā tauta tak ir stulba, par šitiem nobalsot.😉 Tieši tāpat kā bija ar Trampu.
-
Salīdzinot ar Ukrainu nekādi lielie attālumi nav, Latvija šķērsojama pāris stundās, ceļš uz Eiropu ved starp KF un BY. Mūsu šoferiem nav daudz ko vairs atņemt, austrumu kravas atņemtas un tie tagad sakarā ar brīvo tirgu atņem kravas citiem šoferiem Eiropā un strādā tur. Militāro tehniku jau neved pa zemi vairumā, bet ūdeni, ir tam funkcionējošas piestātnes, dzelzceļš un auto. Nu atved tagad, kas ir jāgaida un jāizlūko? Galu galā par tiem desmitiem miljardu tehniku var nopirkt. Poļu lētais krējums jau arī kaut kad beigsies, lai arī lēts, tomēr tā ir nauda. Naudu mēs nedrukājam, varam tikai to nopelnīt, kā nopelnam to redzam negatīvajā budžetā, agri vai vēlu vienkārši nebūs arī ko samaksāt par poļu krējumu. Nu jau vairs nav aktuāli valsts parāds, ir nākamā fāze, kā nopelnīt lai to tikai uzturētu, par tā dzēšanu vispār vairs nav sarunu.
-
Nav jāsalīdzina. Vienkārši es klausījos ļoti aizraujošu stāstījumu, kā uzņēmīgs cilvēks riskējot ar savu un investoru naudu, apņēmīgi gāja uz mērķi, daudzreiz zaudējot. Bet tomēr savu panāca. Risks bija privāts, bet ieguvēji visi. Nav tā kā ar oligarhiem no Parex. Ieguvumi sev, bet zaudējumi valstij.
-
Čau. Te lauksaimnieks. Ir lietošanā Dewalt dcf900. Nopirku, jo '950N, pipec cik daudz!' Uz to mirkli bija viens no spēcīgākajiem tirgū. Bet lietošanā, nu pasmaga! Nav stipri ērti. Reizēm labāk paņemu atslēgu, nekā to smago aparātu. Pēc pāris gadiem pie kaimiņa ieraudzīju Makita dtw300 pamanam bija. Nu tik ļoti ērtāka! Maza, viegla(salīdzinoši),vecajam 82. belakam riepu uzgriežņus sita vaļā bez problēmām. Pats saimnieks arī lieto un smaida. Jā, tā Makita padosies tur, kur mans smagais, lielais Dewalt varbūt izcīnīs uzvaru, bet tur jāsaprot mērķi - vai vajag trīsreiz gadā atsist vaļā tiešām lielus un ierūsējušus uzgriežņus(M30-M40), vai tomēr ikdienas lietošanai, līdz kādam M17-M24. Bija smaga diena, smadzenis īpaši nestrādā, tpc uztvert viegli Visiem jauku pēcpusdienu!
-
Starp citu, tā pati Ukraina - samaļoti tikpatkā nelido. Bet dzelzceļš kust. Un ir labi, ka ir savienojums ar boberkurwām.
-
@hehe kāpēc, lai nerastos jaunas kravas? Jā, mēs esam norakstīti - neko nespējam un nespēsim ražot, bet vismaz patērēt poļu lēto krējumu vēl lielāka apmērā varam. Dzelzceļš ir efektīvākais transporta veids lielākos attālumos. Protams ir nianses vienā vai otrā virzienā, bet tā nu tās ir. Skaidrs, ka vienu daļu atņems citiem transporta veidiem, bet piemēram, par šoferiem vairs reti kurš mūsdienās raujas. Tā vairs nav sapņu profesija. Militārie konflikti parasti briest ilgstoši, tā ir arī izlūkošana un resursu bīdīšana. Ja viena puse savelk simtus tūkstošos armijas nedēļu laikā vienā pusē, kamēr otra puse to pašu bīda 10x ilgākā laikā ar kravas auto, tad skaidrs kurš ir zaudētājs. Nākamais etaps, jau konflikta laikā, kā redzam kaimiņos - nav tik viegli trāpīt un, kad trāpa diezgan ātri salabo. Nopietnie tilti jau tikai daži būs - Daugava un Nemuna. Aizvedīs līdz sagrautajam tiltam, pārcels ar laivām vai pa pontonu tiltu utt.
-
No darbībām Ukrainā/dumbasā redzam, ka trāpījums tiltu izslēdz, bet tikai uz zināmu un ne pārāk garu laika sprīdi. Kas nav slikti un varbūt varēs ietaupīt uz 2+2 šoseju būvniecību - ja mazāk fūru, tad bīstamība krietni samazināsies. + nav tā, ka visi fūristi bez darba paliks - lokālās piegādes mazāk aktuālas nepaliks.
-
Jaunas kravas ne tik neradīsies, ja radīsies, tad radīsies pārņemot no cita transporta veida. Kas attiecas uz militārajām kravām, nekas netraucē tās piegādāt jau tagad, negaidot ātro piegādi kas teorētiski būs iespējama pēc gadiem, acīmredzot šādu plānu piegādēm nav. Pie kam viens precīzs trāpījums pa kādu dzelzceļa tiltu šo teoriju izslēgtu vienā setā.
-
Saku, kā ir. Toties tev, ar taviem astoņspieciem procentiem uz tiktaku - kā likts, uzreiz dabūtu valsts maizi, varbūt pat krēslu kaut kur starp susļikovu un šļesaru džunioru. i sajma nebūtu jāatlaiž pēkšņi.
-
Pērle! Vecīt! Tev ar šo vajag uz RB! Kā likts uzreiz dabūtu vecākā PR viceprezidenta krēslu.
-
Piekrītu. Jo ir tā, ka RB vajag par jebkuru cenu. Mums visiem. Pat ja to nezinām. Un ir cilvēki, kas to zina, un nekautrējas to jebkuru cenu arī paprasīt. Diemžēl.
-
Tiešām slinkums meklēt to raidījumu "Kas notiek...", kur RB pārstāvis skaidri un gaiši to deklarēja. Šleserists iefiltrējies? Nē! Visticamāk uz procesu balstīta darbošanās. Viņiem tur ir pilnīgi pofig uzcels vai neuzcels. Atbildības nekādas. Nu, Tu paliec pie sava, es kā bauris 😉 pie sava. Kā saka "pavasaris parādīs, kur kurš tirsis".
-
@hehe tev profilā piestāvētu piezīme "Skorbuls nāk!"
-
Autoceļu bankrots būs ieguvums? Kad nevarēs aizbraukt uz blakus pagastu un vilciens šo maršrutu neapkalpo?
-
Ar autobusu var braukt tie, kuriem nav nekur jāsteidzas un laiks neko nemaksā. Jo pirmāmkārtām autobuss brauc 3x lēnāk par vilcienu, plus iebraukšana un izbraukšāna no pilsētas ir ntās reizes lēnāka, un tā katrā pilsētā.
-
Oj, ar Luxexpress ir braukts savulaik daudz un dikti. Vispār nekādu sūdzību, kad apstākļi labi. Ir bijis autobuss, kuram nestrādā logu slotriņas, tualete un infotainments. Bet tas štrunts. Kad mauc sniegputenī, kur pāris stundās uzsnieg padsmit cm, bet šofera darba laiks ir tāds, kāds ir un uz maiņu pie Alfas jāpaspēj (jo līdz autoostai vairs aizbraukt nesanāk jau standartā, pie Alfas kāpj nākamais šoferis), tad ir sketch apdzīšanas, braukšana pa aizputinātu joslu, utt.
-
Cik tad viņam ir jābūt, lai dienā pāris vilcienu kursētu? Un kapēc lai nerastos jauna plūsma, ja parādās reāla iespēja laicīgi tikt no Tallinas uz Rīgu? Un ja atņem kādu daļu no auto plūsmas, tad tas nav pozitīvs ieguvums?
-
-
Foruma statistika
-
Kopā tēmu101.5k
-
Kopā ierakstu1.5m
-