Eu, džeki! Protams, ir jauki, ka jums visiem gribas no Tallinas uz Viļņu braukt, bet vai maksāt arī gribēsies pašiem pilnu cenu vai tomēr vajadzēs dotāciju no valsts? Šitas viss atgādina Ostapu Benderu un New Vasjuki.
Ziemā ar autobusu nu ne vella nav relaksētāk. Ja sēdi kvantu superpozīcijā - it kā busa aizmugurē, bet tomēr pālī - tad varbūt.
Bet ja sēdvieta kaut kur priekšā, tad ir gadījies sniegputeņa laikā, ka veiksmīga izkāpšana Rīgā ir liels, liels pārsteigums.
Ok, tas ir lidostā tranzītā, bet ja man vajag no Rīgas uz Kauņu vai Tallinu, tad ierēķini ceļu līdz lidostai, drošības pārbaudes utt. Ar autobusu ir ātrāk, lētāk un relaksētāk.
Bet nav jau to 85%. Pie 85% citu ieguldījuma valsts neko neiegulda. Kad izmaksā 1000 algu, pie 85% Latvijai tas izmaksā 150, bet nodokļos atgriežas cik, 500?
Skaidrs ka būtu forši ja varētu pa stundu, bet var jau arī uz Rīgu ne caur Kauņu. Problēmas nav projektā, problēmas ir maksāšanā.
Nu jā bet cik ilgi no Tallinas līdz Viļņai, ja tas autobuss vēl piestāj Rīgā?
Grūti iedomāties ka pat tuvu tam solītajam 250km/h vilciena ātrumam. Skaidrs ka tik ātri jau neies, bet nu ātrāk kā ar autobusu būs.
Ik pa laikam lidoju uz Kauņu un tad uz Rīgu ar autobusu, vairāk kā 3 stundas viņš brauc.
G413 Carbon Mechanical Backlit Keyboard. Lietota mazāk par gadu, stāvoklis tuvu jaunai. Vairāk info
G703 Lightspeed Mouse. Lietota mazāk par gadu, stāvoklis tuvu jaunai. Vairāk info
Dāvanā došu līdz jaunu 460x400mm G640 SE L 10th Anniversary izmēra Mouse Pad. Vairāk info
Atrodas Valmierā, varu aizvest līdz Skanstes ielai Rīgā. 100 Eur par visu kopā.
Ieteiktu painteresēties par to kā vilka pirmo trans Atlantijas kabeli starp Ameriku un Eiropu. Cik sākumā bija neveiksmīgu mēģinājumu. Ar uzņēmēju, kas bija uzņēmies šo projektu, vienu brīdi neviens nesveicinājās un demonstratīvi pārgāja ielas otrā pusē. Pirmais veiksmīgais gadījums. Visi priecīgi, bet prieks nebija ilgs, jo kabelis ātri izgāja no ierindas. Bet tas cilvēku nesalauza. Te tādi īsi sausi dati bez kāda dramatisma. Kaut kas laikam ir arī izlaists un saputrots.
==Sakaru pasaule== (pipkalejs.lv)
Aizbraukt jau var, bet bez pārsēšanās no Tallinas jau uz Rigu vai Viļņu netiksi, nemaz nerunājot par Poliju. Uz Viļņu pat 2x būs jāpārsēžas. Varbūt ar autobusu var, bet cik ilgi tas brauc?
Un cik ilgā laikā izdosies ar vilcienu aizbraukt? 24 stundās izdosies? Un tas relatīvi nelielam attālumam. Ja nebrauc ar savu auto, tad vienīgais jēdzīgais variants ir ar lidmašīnu.
Nav jau tā ka tikai LV vajag un tikai būvē to vilcienu, lielākā jēga jau došivien igauņiem no tā.
Bet nu ja salīdzina ar citiem dzelzceļiem ko būvē, tad arī RB tāds lēnais variants un visai pieticīgs risinājums. Vācijā, Francijā, Spānijā utt vilcieni iet daudz ātrāk, par Ķīnu vispār nav ko runāt.
Acīmredzot, ka tā. Utopisks projekts.
Varbūt ir kāds gudrāks un apgaismos, kas tādā gadījumā ir šie maršruti:
Rīga - Viļņa un Rīga - Tallina??? Vilcieni jau kursē? Kam vajadzīgs jauns mega-projekts?
Skaidrs ka slikti ka aizdegās, bet nu cik tad to gadījumu ir no kopējā skaita? Šad tad pa kādam jau kautkur parādās, tad Amerikā, tad Vācijā. Bet nu ja tas viens gadījums pa ntajiem gadiem, tad pat uz Vācijas fona ir stipri zem statistiskās kļūdas līmeņa.
Kaut ko jau var. Piemēram, Baldonē galveno ielu pārbūvēja, kopējais garums laikam ap 1.2km. Apmēram gadu uz to vajadzēja/vajadzēs, neskaitot projektēšanai patērēto laiku. Protams, labāk nebūtu to darījuši - pirms pārbūves gan ceļi, gan ietves, gan satiksmes organizācija bija krietni labāki.